Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
genekas

 postitati 14.02.10 19:11
Audil on "külma kliima lisavarustusena" saadaval elektrisoojendusega ja täiendava termoisolatsiooniga torud/voolikud 2,7 biturbode karterituulutusele. See on muidugi kallipoolne lõbu ja jupp meisterdamist, aga põhiline karterituulutuse ummistaja on ikkagi õlivahetustega venitamine ja tihti külma mootoriga sõitmine seda lõpuni läbi soojendamata.

Eelmainitud modifitseerimiste kohta on infot koos osakoodidega siin selles teemas.

Muidugi lihtsam lahendus on katta kriitilised kohad täiendava termoisolatsiooniga.
Kuits

 postitati 31.01.10 19:58
Tsitaat:
Algselt postitas: OttOlesk
Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Tsitaat:
Algselt postitas: OttOlesk
Kas on võimalik, et soojas garaa˛is sulas süsteem lahti ja kõik töötab jälle nagu peab?

On, kuna "majonees" torudes muutub vedelamaks ja öhk saab surudes liikuma - iseasi, kuhu ta järgmisena korgi ette lööb.

Kui kõik normaalselt soojaks lasta, siis äkki aurustub kogu see jama lõpuks välja. Aga see selgub alles talve jooksul.
Aitäh kõigile abi eest.


Ega vast niiväga ei aurustu midagi.
Aurustub ainult nüüd külmadega tekkinud kondens, seintele kuivanud öliollus jääb ikka.
Pigem hakkab lendlev öliaur/piisad toru seintel kasvama.
Tekib veresoonte lupjumise effekt - ei osanud paremat näidet tuua.
Enda masinatel olen torud eemaldanud ja bensiini/lahustiga torud ollusest lahti leotanud.
Olemasoleval masinal oli parempoolne toru korralikult kinni, pool päeva sai teist leotatud, viimaks aitas kuum diisel.
OttOlesk

 postitati 31.01.10 19:42
Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Tsitaat:
Algselt postitas: OttOlesk
Kas on võimalik, et soojas garaa˛is sulas süsteem lahti ja kõik töötab jälle nagu peab?

On, kuna "majonees" torudes muutub vedelamaks ja öhk saab surudes liikuma - iseasi, kuhu ta järgmisena korgi ette lööb.

Kui kõik normaalselt soojaks lasta, siis äkki aurustub kogu see jama lõpuks välja. Aga see selgub alles talve jooksul.
Aitäh kõigile abi eest.
Kuits

 postitati 31.01.10 19:38
Tsitaat:
Algselt postitas: OttOlesk
Kas on võimalik, et soojas garaa˛is sulas süsteem lahti ja kõik töötab jälle nagu peab?

On, kuna "majonees" torudes muutub vedelamaks ja öhk saab surudes liikuma - iseasi, kuhu ta järgmisena korgi ette lööb.
OttOlesk

 postitati 31.01.10 19:28
Kas on võimalik, et soojas garaa˛is sulas süsteem lahti ja kõik töötab jälle nagu peab?
AndresR

 postitati 28.01.10 21:52
http://a9qnfq.bay.livefilestore.com/y1pYH-BGZohgbSzhjqALdaN4nz5JIOYLr-3pteB2dJKWGtx7w23S1aMCPKLB06moOTN8sl0pme4B2T50pQYlMuWFuVivFhWE6G0/21913385
0.jpg
suuremalt
Number 23 - alusta sealt ja liigu sealt edasi
OttOlesk

 postitati 28.01.10 20:56
Teeks siis selle puhastamisega homme algust. Kas oskab keegi lühidalt seletada, kuidas seda enam-vähem teha, kuna ise pole sellest kuulnudki? Vend on kogenum mootorite osas, aga ei saa kindel olla, et temagi seda silmad kinni teha oskab.
AndresR

 postitati 27.01.10 10:10
Siis läks isegi hästi, mul jooksid karteri tuulutuse külmumise peale mahlad reedel välja ja põhjuseks see tihend millest selles teemas juttu (õnneks ei olnud vahetamine raske)
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=74914
Simps

 postitati 27.01.10 00:34
Härra RKsilver: selle tavalisega pidasin silmas seda, et talviti on karterituulutustega alatihti probleeme ning see möödakõndiv mehhaanik pani vinge diagnoosi.
See, et teemaalgataja asub karterituulutuse puhastusega tegelema, mitte ei paaruta lambist ringi, on nagu iseenesestmõistetav.
Silverpm

 postitati 27.01.10 00:25
Tavaline või mitte..

Kontrolli üle kõik karterituulutuse lõdvikud ja kui umbes, tee kiiresti korda.

kat.idele see õli head ei tee.

Edit:

Simps, ootan su vastus u2u-sse.
ja RK ei tulene Rolleriklubist.
Simps

 postitati 27.01.10 00:02
Praeguste ilmadega suhteliselt tavaline asi.
Ardo

 postitati 26.01.10 22:50
Tsitaat:
Algselt postitas: OttOlesk
Sõitsin kodust Raplasse. Kilomeetreid umbes 15. Kodus panin sooja auto, kõik töötas ilusti. Raplasse jõudsin, siis tuli tagant paksu tossu ja kapoti alt ka. Jätsin mootori seisma ja karteris rõhk sees, sest õlivarrast väljavõttes lõi selle suure susinaga välja. Tõmbasin auto nööri otsas koju. Möödakõndiv mehaanik rääkis, et õli rõngad võivad läbi olla ja A4-l oli sama asi läinud 21000.-. Kas on kellegil sama probleem olnud ja kas võib olla võimalik, et selle 15 km peale ei saanud nii väga kannatada mootor ja annab odavamlt läbi ajada?

Ette tänades vastuste eest.


Kas asi mitte karterituulutuses pole? Asi peaks piirduma tuulutuse puhastamisega.
OttOlesk

 postitati 26.01.10 22:46
Sõitsin kodust Raplasse. Kilomeetreid umbes 15. Kodus panin sooja auto, kõik töötas ilusti. Raplasse jõudsin, siis tuli tagant paksu tossu ja kapoti alt ka. Jätsin mootori seisma ja karteris rõhk sees, sest õlivarrast väljavõttes lõi selle suure susinaga välja. Tõmbasin auto nööri otsas koju. Möödakõndiv mehaanik rääkis, et õli rõngad võivad läbi olla ja A4-l oli sama asi läinud 21000.-. Kas on kellegil sama probleem olnud ja kas võib olla võimalik, et selle 15 km peale ei saanud nii väga kannatada mootor ja annab odavamlt läbi ajada?

Ette tänades vastuste eest.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 54.5% - SQL: 45.5%]