Teema ülevaade |
Jann
|
postitati 30.09.12 08:46 |
Tsitaat: | Algselt postitas: andko
Ise olen kasutanud terve eelmine talv ja kavatsen kasutada ka see talv http://www.karla.ee/
|
Tore, kuid ma ei loe kuskilt välja, et "Common Rail und Pumpe-Düse-Technologie geeignet", nagu Liqui Moly purgil kirjas. Muide, ei leia netist
sellist pilti, tundub, et mingi suht uus asi. Purgil on kujutatud klapid ja nende vahel pihusti.
|
andko
|
postitati 30.09.12 07:43 |
Ise olen kasutanud terve eelmine talv ja kavatsen kasutada ka see talv http://www.karla.ee/
|
Jann
|
postitati 30.09.12 06:41 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Jann, kas su traktorit vaevab mingi mure, või lihtsalt eksperimenteerid? Eks purgipeale võib kirjutada ka toiduõli, iseasi kas sellega ka pannkooke
teha saab. |
Ei, muret pole, aga väike pihustite puhastus ei teeks ju paha enne talve. Nüüd olen pool paaki suutnud ära kulutada ja minu meelest käib mootor
mahedamalt. Vist...
|
Amadeus
|
postitati 28.09.12 15:19 |
Jann, kas su traktorit vaevab mingi mure, või lihtsalt eksperimenteerid? Eks purgipeale võib kirjutada ka toiduõli, iseasi kas sellega ka pannkooke
teha saab.
|
alts20
|
postitati 27.09.12 22:12 |
Tsitaat: | kui tegu oli Liqui Moly tootega siis nende headuses ja kvaliteedis ei ei ole mõtet kahelda, tegu on ühe parimatest
firmaga |
Kui tegu oli Liqui Moly tootega, siis nende headuses ja kvaliteedis ei ole mõtet kahelda, tegu on ühega parimatest firmaga.
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."
|
Jann
|
postitati 26.09.12 13:08 |
Täna leidsin puht juhuslikult poeletilt Liqui Moly kütuselisandi, mis spetsiaalselt toodetud PD ja ühisanumaga (näit. 3,0TDi) diislite tarbeks. Jutt
purgil oli küll väga ilus ja mulle meeldis veel suur kiri MADE IN GERMANY. Seega läks paaki üks purk. Kahju vast ikka ei tee, äkki puhastabki
pihusteid ja muud jama. Iseasi on see, millal see paagitäis ära kulub .
|
Amadeus
|
postitati 04.09.12 09:04 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Vahepeal on ajad muutunud, võtaks vana teema üles. Kindlasti on PD diisleid kordades rohkem liikvel. Kuidas on tänapäevane seisukoht kütuselisandite
suhtes? Äkki midagi uut ja head turule tulnud? Talv pole ka enam kaugel... |
Ise ka kuulnud arvamust, et lisandeid PD mootoris kasutada pole mõislik. Kahjuks teaduslikku raportit lugenud pole, müügimeeste jutt siia ei
kvalifitseeru. Seni olen kasutanud head tanklakütust ja pole probleemi olnud. Teatavasti lisatakse ka tanklakütusele mingisuguseid lisandeid ja
mingisugste lisalisandite juurde valamine tekitab minus hunniku küsimusi. Kuna PD-d eriti odav jutt pole, siis ei ole tahtnud erinevaid eksperimente
läbi viia. Lähtun põhimõttest, kui masin sõidab, siis pole vaja midagi juurde valada. Kui masin ei sõida, tuleb viga üles otsida ja remontida.
|
Jann
|
postitati 03.09.12 18:32 |
Vahepeal on ajad muutunud, võtaks vana teema üles. Kindlasti on PD diisleid kordades rohkem liikvel. Kuidas on tänapäevane seisukoht kütuselisandite
suhtes? Äkki midagi uut ja head turule tulnud? Talv pole ka enam kaugel...
|
juks11
|
postitati 12.07.07 11:44 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivipallur
Kas '99 2.5 TDI on ka pumpdüüsidega?
Küsin seepärast, et kas sellel mootoril võib kütuselisandeid kasutada? Tuttav soovitas mingit puhastavat/määrivat lisandit kasutada, mul tekkisid
kahtlused. |
ei ole PD
|
Kristoff
|
postitati 12.07.07 11:38 |
Kas '99 2.5 TDI on ka pumpdüüsidega?
Küsin seepärast, et kas sellel mootoril võib kütuselisandeid kasutada? Tuttav soovitas mingit puhastavat/määrivat lisandit kasutada, mul tekkisid
kahtlused.
|
Mutjuki
|
postitati 21.05.07 17:50 |
Endal pole küll 85 vaid 74 kW PD mootor ja A4-ja peal. Minek on hea nii madalatel pööretel (tuntavalt tuleb turbo järgi umbes 1800 pöörde peal), kui
ka maanteel möödasõitu tehes. Mootoris käib spets pump-pihustitega mootoritele mõeldud õli, mille liiter jääb sinna 200 krooni alla. Samas lubab tehas
sellega ka 30000 km sõita, kuid võttes arvesse Eestis müüdava kütuse kvaliteeti, siis soovitatakse hoolduse intervalliks kuni 15000 km. Pihustite
endiga pidi olema selline asi, et vahetus on kallis (vist oli kusagil 40000.- krooni, võin veits eksida), samas kui hooldusi korralikult teha, siis ei
juhtu nendega õige ja puhta kütusega midagi hullu. Need pihustid pidid olema just mustuse suhtes tundlikud (praht ja sodi kütuses). Karla autos igal
juhul nende vahetus väga tavaline ei pidavat olema ja kui ette tuleb, siis pidi seal oma süü olema ka omanikul endal.
Ja veel, et kütuselisandeid selle mootoriga autos kasutada ei tohi!
Tarmo
|
kylaline90
|
postitati 21.05.07 16:50 |
kui tundlikud need pumpdüüsid eesti kütuse suhtes on? kas eelistavad ainult väga puhast diislit või võib ka mõnda külatee äärset tanklat külastada.
äkki oskab mõni omanik ka PD tõmbest võrreldes vanema 81kW-ga rääkida? a la möödasõidud jne...?
|
lunatic
|
postitati 07.05.07 18:50 |
Ma olen kuulnud, et neid PD-diislitel tohib vaid spets õli
kasutada.
Ja andmete järgi on võimsuse vahe küll vaid 4kw, kuid väänet näitab uuem
mootor 60Nm rohkem.
|
kylaline90
|
postitati 07.05.07 18:31 |
kas keegi tutvustaks, mis on 1.9tdi-pd (85kW) head-vead võrreldes vanema 1.9tdi (81kW) ees. tean, et on võimsuse vahe, kuid igal heal asjal on ka oma
miinusküljed. mis võib olla 1.9tdi-pd juures pinnuks silmas?
|