Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: TDi Pumpdüüsedega spets. õli (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 4219)
GT1
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant Tdi Q

postitati 21.03.07 17:44 Tsiteeri
TDi Pumpdüüsedega spets. õli



Eelmise nädala Autolehes oli vaatluse all kasutatud A4 ja Revali mees ajas sellist juttu, et TDI pumppihustitega diislitel tuleb kasutada spetsiaalsest õli!!!!
Huvitav, et pole sellist väidet kuskilt kuulnud!?
Kas oskab keegi kommenteerida asja või mõtles ta selle all Longlife õli või siis sai ajakirjanik valesti aru!
Revali mehed võiksid ka asja kommenteerida..
Tsiteerin ajakirjas öeldut:Veiko Aaviste,AS Reval Auto
Pumppihustitega mootorid töötavad päris hästi.Nendes tuleb kasutada spetsiaalset pumppihustitega mootoritele mõeldud õli,ka võivad need kütuse suhtes pisut tundlikumad olla.
Kas siis pumpdüüsedega on sama asi, et ongi mingi eriõli??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 21.03.07 17:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: GT1
Eelmise nädala Autolehes oli vaatluse all kasutatud A4 ja Revali mees ajas sellist juttu, et TDI pumppihustitega diislitel tuleb kasutada spetsiaalsest õli!!!!
Huvitav, et pole sellist väidet kuskilt kuulnud!?
Kas oskab keegi kommenteerida asja või mõtles ta selle all Longlife õli või siis sai ajakirjanik valesti aru!
Revali mehed võiksid ka asja kommenteerida..
Tsiteerin ajakirjas öeldut:Veiko Aaviste,AS Reval Auto
Pumppihustitega mootorid töötavad päris hästi.Nendes tuleb kasutada spetsiaalset pumppihustitega mootoritele mõeldud õli,ka võivad need kütuse suhtes pisut tundlikumad olla.
Kas siis pumpdüüsedega on sama asi, et ongi mingi eriõli??


Jah, tohib kasutada vaid SPETSÕIL!!!


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 21.03.07 18:39 Tsiteeri


Aga mis on see spetsiaalõli? Viskoossus, kvaliteet?
SAE:...W...?
API: ....?
ACEA: ...?


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 21.03.07 18:51 Tsiteeri


Reval kasutab by default Mobile synt special V 5w-40.

Audi annab: VW standardid 505 01 5w-40 ja 506 01 0w-30


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 21.03.07 20:40 Tsiteeri


Meie paneme Valvoline LongLife 5w30, rohkem hetkel kahjuks ei mäleta. Sama õli käib ka 3,0 bensukasse ning osadel mootoritel on pikendatud hooldusvälp keelatud. Paljud mootrid on vale õli kasutamisest tuksi keeratud.

3,3TDI tahab jälle oma õli jne, väga palju erinevaid õlisid nõuavad Audi uuemad mootorid...


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sospert
huviline



Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: q7

postitati 21.03.07 22:08 Tsiteeri


St, et 3,3 on ka "common rail diesel" - ühisanumapritse. Selles mootoris ka nagu teistes audi uuemates diisel mootorites on 505.01 kvaliteedimärgiga õli kohustuslik. Õli pidavat ka pihusteid määrima.

Aru ma ei saa aga sellest, et miks seda vaja on. Vahetasin hiljuti klapikambrikaane tihendit, pidin pihustid oma pesadest välja kiskuma ja nägin, et pihustid on läbi õli oma pesades. Pihustid pikad, all silindrid juures tihenab neid kummitihend, et õli ei satuks pihusti otsa juurde. Ülejäänud osa, mis on üleval klapikambrikaane all on selline labane metallitükk (lihtsalt pihusti metallne osa), pole seal miskeid kanaleid, kust saaks õle läbi voolata ja määrida!
Selles ka küsimus, et millega audi ja vw seda põhjendavad, et nende tdi mootorites on 100% just sellise tähisega õli vaja kasutada.
Samas MB, Volvo, Peugeot ei nõu just seda spets õli.
Ma olen õlide maailmas juba 15 aastat sees olnud aga see fenonem on siimaani arusaamatu. Endal samalaadne mootor, milles ma ka vajaliku õli kasutan.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Dan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro

postitati 22.03.07 08:25 Tsiteeri


Pumppihustitega mootoritel käib jah 5w-40 505.01 ja kasutatakse ka 0w-30/5w-30 506.01 mis on siis longlife õli...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 22.03.07 09:04 Tsiteeri


Eraldi teema on sellise spetsiga õli leidmine poest :P
Täitsa vihale ajab iga kord. Kui leiadki siis on seda raudselt 2 või 3 liitrit ja vaja oleks 4 :mad:
EDIT: Peale selle ei tea enamus töökodasid, kes muuhulgas ka õlivahetusega tegelevad, et PD mootorile käib spets õli ning kallavad tavalist täissünti sisse külma kõhuga. Paljudel õlitootjatel pole sellise spetsiga õli üldse olemaski. Eestis müügil olen näinud: Castrol, Valvoline, Comma, Mobil1, Teboil.

Kuna ameerika kohtusüsteem on kõik, kes midagi müüa tahavad väga ettevaatlikuks teinud, siis seal on asi tehtud selgeks puust ja punaselt (mootorikattel)

http://pics.tdiclub.com/data/3038/471TDIPD_50501_sticker-med.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
zulzu
huviline



Registreerunud 25.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: vtec

postitati 22.03.07 11:53 Tsiteeri


eelmise omaniku poolt on sisse kallatud esso 5w-40, mõned päevad tagasi kallasin ise mobil full synt extreme perfomance 5w-40 juurde.
kas asi on nii hull, et pean kiiresti selle solgi sealt õige kraami vastu välja vahetama või kannatab veel 1500km hoolduseni sõita? parem karta kui kahetseda...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Robinson
klubiliige



Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 22.03.07 11:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ivar80
Eraldi teema on sellise spetsiga õli leidmine poest :P
Täitsa vihale ajab iga kord. Kui leiadki siis on seda raudselt 2 või 3 liitrit ja vaja oleks 4 :mad:
EDIT: Peale selle ei tea enamus töökodasid, kes muuhulgas ka õlivahetusega tegelevad, et PD mootorile käib spets õli ning kallavad tavalist täissünti sisse külma kõhuga. Paljudel õlitootjatel pole sellise spetsiga õli üldse olemaski. Eestis müügil olen näinud: Castrol, Valvoline, Comma, Mobil1, Teboil.
Ja "MOTOL"Specific-506.01,506.00,503.00 :cool:
Kuna ameerika kohtusüsteem on kõik, kes midagi müüa tahavad väga ettevaatlikuks teinud, siis seal on asi tehtud selgeks puust ja punaselt (mootorikattel)

http://pics.tdiclub.com/data/3038/471TDIPD_50501_sticker-med.jpg



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
GT1
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant Tdi Q

postitati 22.03.07 12:46 Tsiteeri


Kas siis pumppihustitega on oma õli ja pumpdüüsedega veel eraldi.Kumba marki ja mis õli siis tuleks kasutada.mul om 96 kw tdi see on vist pumpdüüsidega.Mul hetkel sees Valvoline 5W-40 kas seda siis võib kasutada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 22.03.07 12:57 Tsiteeri


pumpe düsse (vms) on saksa keeles pumpihusti :)
Pole mõtet ju katsetada kui tootja ei soovita muud õli seal kasutada. Ega seda õli nüüd ju nii tihti ka ei vaheta et hullult rahakotile hakkaks. Valvolinel on sellise viskoossusega 505.01 spetsiga õli küll olemas aga kas sisse valatud just see seda pead ise teadma.
Tsitaat:
Algselt postitas: zulzu
eelmise omaniku poolt on sisse kallatud esso 5w-40, mõned päevad tagasi kallasin ise mobil full synt extreme perfomance 5w-40 juurde.
kas asi on nii hull, et pean kiiresti selle solgi sealt õige kraami vastu välja vahetama või kannatab veel 1500km hoolduseni sõita? parem karta kui kahetseda...


Kui hooldus 1500km pärast, siis mis sa enam ootad, vaheta ikka ära ma arvan. Esso enam õiget õli ei paku jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
GT1
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant Tdi Q

postitati 22.03.07 13:40 Tsiteeri


Kahjuks ei saa sinu jutust aru kas siis Valvoline 5w-40 sobib sinna või see audi indeks ei ütle mulle midagi!!!



Tsitaat:
Algselt postitas: ivar80
pumpe düsse (vms) on saksa keeles pumpihusti :)
Pole mõtet ju katsetada kui tootja ei soovita muud õli seal kasutada. Ega seda õli nüüd ju nii tihti ka ei vaheta et hullult rahakotile hakkaks. Valvolinel on sellise viskoossusega 505.01 spetsiga õli küll olemas aga kas sisse valatud just see seda pead ise teadma.
Tsitaat:
Algselt postitas: zulzu
eelmise omaniku poolt on sisse kallatud esso 5w-40, mõned päevad tagasi kallasin ise mobil full synt extreme perfomance 5w-40 juurde.
kas asi on nii hull, et pean kiiresti selle solgi sealt õige kraami vastu välja vahetama või kannatab veel 1500km hoolduseni sõita? parem karta kui kahetseda...


Kui hooldus 1500km pärast, siis mis sa enam ootad, vaheta ikka ära ma arvan. Esso enam õiget õli ei paku jah.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 22.03.07 13:47 Tsiteeri


Ärge ajage kahte täiesti erinevat süsteemi segamini!

Common-rail system

http://www.globaldensoproducts.com/em/dem/crs/index.html


Unit injection system (pumppihusti)

http://personales.ya.com/davidgomez/proyinyec.htm


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 22.03.07 13:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: GT1
Kahjuks ei saa sinu jutust aru kas siis Valvoline 5w-40 sobib sinna või see audi indeks ei ütle mulle midagi!!!

Kui on DuraBlend Diesel 5W-40, siis on õige õli, kui aga midagi muud (näiteks DuraBlend MXL 5W-40) siis vale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
warik
huviline

Avatar


Registreerunud 26.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8L TQ 2x; Audi 100 Coupe S

postitati 27.03.07 08:38 Tsiteeri


Mina kasutan Castroli 505.01 5W-40 oma Audi 85kW mootoris.Selle purgipeal olid järgmised kirjad:
Kõrgekvaliteediline sünteetiline mootoriõli, mis on spetsiaalselt välja töötatud kasutamiseks VW pump-nozzle diiselmootorites, kus ei nõuta vastavust LongLife pikendatud teenindusintervalli. VW 500 00/ 502 00/505 01, ACEA A3/B3/B4, API SL/CF, WSS-M2C917-A.
Pole tähtis mis marki on õli peaasi,et VW standartitele vastab.
Veiko


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 27.03.07 09:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: warik
Pole tähtis mis marki on õli peaasi,et VW standartitele vastab.
Veiko


Ära nüüd nalja tee. Nii see küll ei ole. Väidad, et samahästi võiks panna näiteks VW 500.00 või VW502.00? :D:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 30.03.07 17:37 Tsiteeri


Vbolla on seda spets õli vaja selleks et saaks pikemat õlivahetus välpa, kui pumpa õliga ei õlitata, turbo jaoks ju nõuded samad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 30.03.07 22:12 Tsiteeri


spetsõli on selleks vaja, et muidu ei peaks nukad sellele valule vastu - neid pihusteid tallata on hoopis midagi muud kui klappe liigutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 30.03.07 22:40 Tsiteeri


Veidi OT, aga see on umbes sama teema mis oli siis kui hakkasid levima hammasrihmad, st mootoritootja üritab mootorit konstrueerides teha kõik endast sõltuva, et saada kasutajalt võimalikult palju raha välja pigistada. ;) Ning enesest rohkem lugu pidavad autofirmad teevad erandina ka selliseid mootoreid mis ka ilma erihoolduse ja erivahendeid vajavana pikka aega vastu peavad. Näitena MB ja ntx pmv vanema põlvkonna turbatiisel:Dmootorid mis on audi v6'st vastupidavuselt ikka peajagu üle. St audi/vw on selles valdkonnas ikka kõva apsaka teinud, loodetavasti kajastub see mingil hetkel ka müüginumbrites?!


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
GT1
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant Tdi Q

postitati 13.04.07 09:09 Tsiteeri


Aga oskab siiski keegi öelda, et miks ikka peab siis kasutama 5W-40 Diesel Durablendi ja miks ei sobi näiteks tavaline Syn Power 5w-40.Kas ta siis määrib pihusteid või milles küsimus, et peab kohe seda spets. õli panema???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 13.04.07 09:18 Tsiteeri


vastus sinu küsimusele asub paar postitust tagasi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
GT1
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant Tdi Q

postitati 13.04.07 09:39 Tsiteeri


Äkki seletad täpsemalt, kas siis õli liigutab pihusteid või mis??
Või on tegu nukkades?Mis vahet seal on siis kas Syn power täissünt ei suuda neid asju siis kaitsta või liigutada??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 76.1% - SQL: 23.9%]