Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Eints

 postitati 27.02.10 18:37
Tsitaat:
Algselt postitas: scottimees
Järsku on selline viga et EGR ei tööta. Kuidagi imelik on see geomeetria jutt, selles suhtes et süüte välja-sisse keeramine geomeetriat lahti ei päästa. Tähendab mitte et see võimatu oleks aga probleem geomeetriaga tuleb välja kiirendamisel. Siin aga jutt käib sellest, et just peale seda, kui masin jääb tühikäigul tiksuma, tekkib probleem. Kinnise geomeetriaga on asi lihtne, süsteemis reeglina tekkib ülerõhk ja autol kaob võimsus kiirendamisel ära. Aga päris paljud autod piiravad võimsuse ära, kui EGR ei tööta. Siis ongi selline olukord, et koormusega masin sõidab ja siis kui aktiivne koormus puudub, peaks EGR tööle asuma aga kui see ei tööta, tuleb EGRi viga sisse ja võimsus kadunud.


Kui geomeetira on mingisse asendisse nii kinni jäänud, et mootori suuremal koormusel läheb rõhk liiga suureks, siis aju lähbe avarii reziimi. Kui süüde välja ja sisse tagasi keerata, siis aju pole enam avariireziimis ja kõik toimib kuni järgmise korrani. Lihtsalt vaikselt töristades ei saavuta turbo sellist rühku mis aju ära plokeeriks.
Linnas kiirendades võib see samuti juhtuda. Kui vahetult peale kiirendamist fooritaha seisma jääda ei pruugi arugi saada, et jõud kadunud. Antud mootori aju ei ole veel nii andekas, et ta EGR tööst täpset ülevaadet omaks. Bensukad kontrollivad EGR tööd lambda näiduga. Diislil see võimalus puudub.
scottimees

 postitati 27.02.10 16:12
Järsku on selline viga et EGR ei tööta. Kuidagi imelik on see geomeetria jutt, selles suhtes et süüte välja-sisse keeramine geomeetriat lahti ei päästa. Tähendab mitte et see võimatu oleks aga probleem geomeetriaga tuleb välja kiirendamisel. Siin aga jutt käib sellest, et just peale seda, kui masin jääb tühikäigul tiksuma, tekkib probleem. Kinnise geomeetriaga on asi lihtne, süsteemis reeglina tekkib ülerõhk ja autol kaob võimsus kiirendamisel ära. Aga päris paljud autod piiravad võimsuse ära, kui EGR ei tööta. Siis ongi selline olukord, et koormusega masin sõidab ja siis kui aktiivne koormus puudub, peaks EGR tööle asuma aga kui see ei tööta, tuleb EGRi viga sisse ja võimsus kadunud.
A4TQ

 postitati 25.02.10 20:01
Tsitaat:
Algselt postitas: KMA4
On keegi turbo geomeetriat puhastanud?


Vabalt, peab ainult jälgima et geomeetria pole turbo korpust väga ära kulutanud. Siis on see oht et varsti jäävad labad jälle kinni.
KMA4

 postitati 25.02.10 17:22
On keegi turbo geomeetriat puhastanud?
rainer9968

 postitati 25.02.10 11:29
See turbo geomeetria tahmamine ja kinni jäämine on pidev probleem meie kütusega, eriti kui palju lühikesi otsi sõidetakse. Aitab pikemate otste sõitmine ja 3 käiguga kiirendamine kuni 4000 rpmini (ülevaatuspunktis soovitati). Viimasel juhul on soovitav kui mootori temp on ca 80-90 kraadi. Kui on väga kinni siis saab ainult puhastada turbot maha võttes ja lahti tehes.
Anduuu

 postitati 25.02.10 08:54
Sõbral oli sama häda ja viga oli turbo geomeetrias mis kinni jookseb. Samamoodi keerad korra syyte välja ja käima uuesti siis kõik toimib uuesti. Ükskord oli päris ehmatav kui maanteel möödaminnes äkki jõud kadunud
henn16

 postitati 22.02.10 12:54
Mul audi A4 1.9 81kw
Mul sama viga, järsku lööb turbo tagan ära. Kui mootori korraks välja lülitan siis töötab jälle.
Vahetasin vaakumvoolikud ära ja ikka sama asi.
Arvatavasti on N75 salenoid Turbo rõhujuht tuksis.
Arvuti aga näitab nagu oleks voolikud valesti ühendatud.
Aga kõik on tegelikult õigesti,sest ennem ju töötas ilusti
Kui kellelgi on N75 pakkuda siis anke teada
rainer9968

 postitati 18.02.10 18:46
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=65265


Ehk on sellest teemast natuke abi. Aga soovitaks eelkõige voolikud läbi vaadata ja ära vahetada siis võiks ka õhulugeja ära puhastada, MAP anduri jne. Need on nagu odavad lahendused.
Joel

 postitati 18.02.10 17:55
Trassil on ka juhtunud jah. Sellega oligi pull - pärast auto ostu sõitsin temaga tagasi Pärnust ja maanteel üldse asi edasi ei käi. No selline tunne, et see auto üle 120 ei olegi võimeline liikuma. Piinasin siis teda natuke piirajas ja jõnksutasin aga ei midagi. Helistasin müüjale tagasi, et kuule sel autol on turbo peetis - üldse ei käi edasi. Vend hakkas täiega naerma, et mida sa tahad saada, see ei ole V8 millega sa siia tulid, see on 1,9 diisel!!! :D

Aga enivei, ma olin 97% kindel, et ju see mingi vaakumi jama on. Eks siis tuleb lammutada väheke...
jan-kos

 postitati 18.02.10 16:55
Tsitaat:
Algselt postitas: Joel
Probleem on selline, et mõnikord pärast nt foori taga tühikäigul seismist on mootoril justkui hing niidiga kaelas - jõudu ei ole ja pöördesse ei lähe. Justnagu kaoks turbo tagant ära. Selle vastu aitab korra liikumise ajal mootor välja keerata ning uuesti käima panna ja kõik toimib nagu enne. Milles võib olla probleem?

Täpselt sama asi lahenes, kui aeg-ajalt andsin turbole rohkem tööd. Ajus olid vead ka olemas, aga ei mäleta enam.
Eints

 postitati 18.02.10 13:32
Seda on võimalik ka ilma masinat üles tõstmata kontrollida. Esimese asjana peaks klapist tuleva toru N75 solenoidi küljest lahti ühendama ja vaakumisse tõmbama ja vaatama kas klapp peab vaakumit ja kas klapp liigutab ennast. (osadel disla turbotel toimib klapp ka rõhu peale, sellpuhul peaks vaakumi asemel klapile rõhu peale laskma ja vaatama kas ta liigutab ennast.) Kui ei liiguta ja hoiab vaakumit siis klapp või turbo geomeetria kinni jäänud. Aitab puhastamine ja õlitamine ning loksutamine kuni taas liikuma hakkam. Kui klapp vaakumit/rõhku ei pea tuleb leida uus klapp ja see ära vahetada. Kui klapiga kõik korras, aga ikka ei toimi siis kontrollida üle asjasse pühendatud vaakum torud ja vaakumi olemasolu. Kui see ka korras, siis solenoid vigane ja vaja vahetada. Juhul kui solenoidi juhe oleks katki annaks aju vastavasisulise veateate.
Marek889

 postitati 18.02.10 11:57
Tsitaat:
Algselt postitas: karl01
Kas trassi peal on ka nii juhtunud, et näiteks mööda sõitu sooritades on hinge kinni tõmmanud? Kui tõstuk olemas on, siis võiksid ülesse tõsta ja kontrollida kas turbo rõhuklapp liigub täiesti vabalt.


Mul on ainult trassil hinge kinni tõmmanud ja olen ka mõelnud, et milles asi. Süüte välja keerates ja tagasi sisse pannes oli asi korras mingi ajani. Kuidas vaakum klappi kontrollida?
Eints

 postitati 18.02.10 10:34
Turbo vaakum klapp kinni jäänud/jäämas või viimase juhtimine ei toimi. Ajus arvatavasti veakood- maksimaalne turbo rõhk ületatud, ning aju läheb avariireziimi. Kui süüte välja lülitad ja uuesti sisse siis toimib k'ik kuni vea uuesti ilmnemini.
karl01

 postitati 18.02.10 10:19
Kas trassi peal on ka nii juhtunud, et näiteks mööda sõitu sooritades on hinge kinni tõmmanud? Kui tõstuk olemas on, siis võiksid ülesse tõsta ja kontrollida kas turbo rõhuklapp liigub täiesti vabalt.
Joel

 postitati 18.02.10 10:08
Ei ole veel diagnostikas käinud.
jõuvanker

 postitati 18.02.10 10:05
Tsitaat:
Algselt postitas: Joel
Probleem on selline, et mõnikord pärast nt foori taga tühikäigul seismist on mootoril justkui hing niidiga kaelas - jõudu ei ole ja pöördesse ei lähe. Justnagu kaoks turbo tagant ära. Selle vastu aitab korra liikumise ajal mootor välja keerata ning uuesti käima panna ja kõik toimib nagu enne. Milles võib olla probleem?


Aju vigasid näitab?
Joel

 postitati 18.02.10 10:04
Probleem on selline, et mõnikord pärast nt foori taga tühikäigul seismist on mootoril justkui hing niidiga kaelas - jõudu ei ole ja pöördesse ei lähe. Justnagu kaoks turbo tagant ära. Selle vastu aitab korra liikumise ajal mootor välja keerata ning uuesti käima panna ja kõik toimib nagu enne. Milles võib olla probleem?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 52.6% - SQL: 47.4%]