Teema ülevaade |
Taf
|
postitati 06.07.06 09:28 |
Tsitaat: | Algselt postitas: kalda
mul täpselt sama mure autoks siis a8 2,5tdi! Üle 2900 pöörde ei lähe! Oskab keegi aidata????? | võib proovida õhulugejal juhtme tagant
äravõtmisega ja siis sõita - äkki selles jama????
|
kalda
|
postitati 19.05.06 18:43 |
mul täpselt sama mure autoks siis a8 2,5tdi! Üle 2900 pöörde ei lähe! Oskab keegi aidata?????
|
genekas
|
postitati 11.05.06 22:07 |
elektrilise gaasipedali puhul võib vabalt olla pedaalianduri probleem...
|
TiitR2
|
postitati 11.05.06 20:05 |
Tsitaat: | Algselt postitas: raits1
Tundub õhulugeja vea moodi. |
Ühinen raits1-ga, kuna sümptomid langenad kokku minu omal olnuga. Alguses oli samuti - kiirendus oli kuidas jumal juhatas, lõpuks sai juhe järgi
pistetud ja pilt, mis ekraanil avanes oli umbes selline, et kiirendades (kohapeal gaasi andes) nõudis turbo lisaõhku mingi 800 nominaali (ei tea
täpselt - DIA vend seletas üsna kiiresti), kuid õhulugeja pakkus närida ainult 300 midagi - ühesõnaga "nälga jäi"
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=27492#pid194891 klubiline juks11 võib sulle seletada veel ka klapist nimega EGR.
Seda kontrolliti mul ka, mis osutus töötavaks, kuid ma ei kujuta ette millega see turbo juures seotud on?
|
raits1
|
postitati 11.05.06 19:20 |
Tundub õhulugeja vea moodi.
|
armin272
|
postitati 11.05.06 10:03 |
ühel clubikal oli midagi sarnast ja sai veast lahti kui tegi piduri tuled korda need ei põlend käis vist diagnostis seal avastati
|
niki
|
postitati 02.08.05 21:43 |
endal oli sama mure. Vaatasin üle turbo lõdvikud. Üks lõdvik peale turbot oli nõrgalt kinnitatud, pingutasin ära asi paranes. Aga päris hea veel ei
saanud. Nii et edu otsimises.
|
Black Rabbit
|
postitati 02.08.05 10:01 |
Tsitaat: | Algselt postitas: anttix
Äkki keegi oskab kogemust jagada, avastasin ca nädalapäevad tagasi oma 2000 a. 132kw a6 quattrolt (tiptronic) mure, nimelt - gaas põhjas jäävad
pöörded aeg ajalt 2000, aeg ajalt 3000 juures lukku. Mootor justkui säästureshiimil - seetõttu ei lähe ka käik üles poole....kuigi gaas põhjas, kui
käsitsi tiptronicuga käike üles poole lükata pole kiirendust ollagi aga vaikselt siiski kogub.... Asi ei ole pidev...mõni hommik ok, kuigi kiirendus
on kehvemaks jäänud. Mulje justkui gaasipedaal on funktsiooni ära unustanud.
Ise ei oska ei pumpa ega kasti süüdistada...ehk keegi omab sarnast kogemust. |
tegelikult olen kuulnud, et paljudel autodel on sarnane jama olnud.
Ühel Calibral ja ühel Vectral sai asja katalüsaatori vahetamisega korda. Ühel 80l oli viga lambdas.
Samas nii uuel autol võib ka mingi muu kala olla.
|
kalev440
|
postitati 27.07.05 17:34 |
Võib olla andurite või elektri kala ja auto lihtsalt ei saa teada, et sa gaasi põhja vajutasid.Tuttava Mazda6 oli kunagi selline jama mingist andurist
tingitud.
|
anttix
|
postitati 27.07.05 15:27 |
Äkki keegi oskab kogemust jagada, avastasin ca nädalapäevad tagasi oma 2000 a. 132kw a6 quattrolt (tiptronic) mure, nimelt - gaas põhjas jäävad
pöörded aeg ajalt 2000, aeg ajalt 3000 juures lukku. Mootor justkui säästureshiimil - seetõttu ei lähe ka käik üles poole....kuigi gaas põhjas, kui
käsitsi tiptronicuga käike üles poole lükata pole kiirendust ollagi aga vaikselt siiski kogub.... Asi ei ole pidev...mõni hommik ok, kuigi kiirendus
on kehvemaks jäänud. Mulje justkui gaasipedaal on funktsiooni ära unustanud.
Ise ei oska ei pumpa ega kasti süüdistada...ehk keegi omab sarnast kogemust.
|