Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: pöörded ja minek piiratud?! (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2455)
anttix
huviline



Registreerunud 31.01.05
Kasutaja on eemal


postitati 27.07.05 15:27 Tsiteeri
pöörded ja minek piiratud?!



Äkki keegi oskab kogemust jagada, avastasin ca nädalapäevad tagasi oma 2000 a. 132kw a6 quattrolt (tiptronic) mure, nimelt - gaas põhjas jäävad pöörded aeg ajalt 2000, aeg ajalt 3000 juures lukku. Mootor justkui säästureshiimil - seetõttu ei lähe ka käik üles poole....kuigi gaas põhjas, kui käsitsi tiptronicuga käike üles poole lükata pole kiirendust ollagi aga vaikselt siiski kogub.... Asi ei ole pidev...mõni hommik ok, kuigi kiirendus on kehvemaks jäänud. Mulje justkui gaasipedaal on funktsiooni ära unustanud.
Ise ei oska ei pumpa ega kasti süüdistada...ehk keegi omab sarnast kogemust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kalev440
huviline



Registreerunud 09.12.04
Asukoht: Tallinn üldjuhul
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI-80 1,8 88a.

postitati 27.07.05 17:34 Tsiteeri


Võib olla andurite või elektri kala ja auto lihtsalt ei saa teada, et sa gaasi põhja vajutasid.Tuttava Mazda6 oli kunagi selline jama mingist andurist tingitud.


Nr.256
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 02.08.05 10:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: anttix
Äkki keegi oskab kogemust jagada, avastasin ca nädalapäevad tagasi oma 2000 a. 132kw a6 quattrolt (tiptronic) mure, nimelt - gaas põhjas jäävad pöörded aeg ajalt 2000, aeg ajalt 3000 juures lukku. Mootor justkui säästureshiimil - seetõttu ei lähe ka käik üles poole....kuigi gaas põhjas, kui käsitsi tiptronicuga käike üles poole lükata pole kiirendust ollagi aga vaikselt siiski kogub.... Asi ei ole pidev...mõni hommik ok, kuigi kiirendus on kehvemaks jäänud. Mulje justkui gaasipedaal on funktsiooni ära unustanud.
Ise ei oska ei pumpa ega kasti süüdistada...ehk keegi omab sarnast kogemust.

tegelikult olen kuulnud, et paljudel autodel on sarnane jama olnud.
Ühel Calibral ja ühel Vectral sai asja katalüsaatori vahetamisega korda. Ühel 80l oli viga lambdas.
Samas nii uuel autol võib ka mingi muu kala olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
niki
huviline



Registreerunud 02.08.05
Asukoht: Tartu-Elva
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 02.08.05 21:43 Tsiteeri


endal oli sama mure. Vaatasin üle turbo lõdvikud. Üks lõdvik peale turbot oli nõrgalt kinnitatud, pingutasin ära asi paranes. Aga päris hea veel ei saanud. Nii et edu otsimises.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
armin272
huviline



Registreerunud 25.03.06
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 tdi b4

postitati 11.05.06 10:03 Tsiteeri


ühel clubikal oli midagi sarnast ja sai veast lahti kui tegi piduri tuled korda need ei põlend käis vist diagnostis seal avastati


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
raits1
huviline



Registreerunud 18.09.05
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal


postitati 11.05.06 19:20 Tsiteeri


Tundub õhulugeja vea moodi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 11.05.06 20:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raits1
Tundub õhulugeja vea moodi.

Ühinen raits1-ga, kuna sümptomid langenad kokku minu omal olnuga. Alguses oli samuti - kiirendus oli kuidas jumal juhatas, lõpuks sai juhe järgi pistetud ja pilt, mis ekraanil avanes oli umbes selline, et kiirendades (kohapeal gaasi andes) nõudis turbo lisaõhku mingi 800 nominaali (ei tea täpselt - DIA vend seletas üsna kiiresti), kuid õhulugeja pakkus närida ainult 300 midagi - ühesõnaga "nälga jäi":D
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=27492#pid194891 klubiline juks11 võib sulle seletada veel ka klapist nimega EGR. Seda kontrolliti mul ka, mis osutus töötavaks, kuid ma ei kujuta ette millega see turbo juures seotud on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 11.05.06 22:07 Tsiteeri


elektrilise gaasipedali puhul võib vabalt olla pedaalianduri probleem...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kalda
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: E60 3,0 D

postitati 19.05.06 18:43 Tsiteeri


mul täpselt sama mure autoks siis a8 2,5tdi! Üle 2900 pöörde ei lähe! Oskab keegi aidata?????


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taf
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A 6

postitati 06.07.06 09:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kalda
mul täpselt sama mure autoks siis a8 2,5tdi! Üle 2900 pöörde ei lähe! Oskab keegi aidata?????
võib proovida õhulugejal juhtme tagant äravõtmisega ja siis sõita - äkki selles jama????


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 55.1% - SQL: 44.9%]