Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
A4TQ

 postitati 08.10.05 20:18
Ei ole see ajukamm mingi tüüpviga ega ka muu paranähtus.lihtsalt keegi on mingil põhjusel aju kallal käind suure jootekolviga.Kas on kivi vahetatud või ümber programmeeritud ei tea.Võimalus on ka et on olnud mingi kangem soft ja vana kivi on tagasi pandud.Igal juhul on tehtud seda VÄGA lohakalt ja ca 40 jalast 10 korralikult ühendust ei saa.Kui softiga probleeme pole peab saama selle auto sõitma :P
jõuvanker

 postitati 07.10.05 17:02
Tsitaat:
Algselt postitas: pealik
r
Jõuvanker - ega sa ei tea, kas teiste s4 2,7-de aju probleemid võiks seostada niiskusega? ma ise kaldun endal põhjuseks just seda pidama.

Kindlasti võib, kuid juhtum, mida mina tean, ei ole seotud nii palju ehk niiskusega, pigem just miski kummalise anomaaliaga - soft kustus ajust iseenesest, kui sai aju lahti võetud ning vaadatud epromeid ligemalt. Müstika, millest ei saa siiani ilmselt keegi aru:(
Samas enda RS4-ja aju näppisin lahti ja uurisin ligemalt ning tean, et ühel S4-l ja RS4-l on võetud samuti ajud laiali - masinad töötavad siiani st ajud on töökorras.
Superelektroonik:
Jaanis, tel: +3725092977
pealik

 postitati 07.10.05 15:49
rs4 ajust asja ei saanud. viskas 14 errorit ette ja auto käima ei jäänud. kui errorid ära kustutada, siis 1 error jäi ikka alles, et ei tunnista kellasid. ehk siis 2 aasta uuemal rs4-l on üht-teist muudetud ja ülejäänud 13 errorit s4-st erinavate andurite ja settingute tõttu.

nüüd aju A4TQ käes. ehk tal tuttav elektroonik suudab parandada.

kui ainult soft vaja uuesti peale lasta, siis Maku pakutud mõistliku hinnaga poleks raske otsustada, kas tasub teha :)

Jõuvanker - ega sa ei tea, kas teiste s4 2,7-de aju probleemid võiks seostada niiskusega? ma ise kaldun endal põhjuseks just seda pidama.
jõuvanker

 postitati 07.10.05 09:37
Sa ei ole ainukene, kellel S4-ja ( 2.7 biturbo ) ajuga probleeme, vaata foorumis ringi, pakutakse hea hinnaga chippe ( klubiline |Maku| ), lase aju üle kontrollida elektrikul, et milles täpselt viga, kui soft kummaliselmoel kustunud, saab vana aju kasutada, sinna uue softi installmise näol ;)
pealik

 postitati 07.10.05 08:39
aju on tuksis. lahendused siis järgmised:

1) Arne oli nõus laenama rs4 aju, loodame et käima läheb :) Ning peale seda loodame, et ma kogemata põhja ei vajuta ;)

2) A4TQ pakkus võimalust viia aju ühe elektrooniku juurde remonti.

Tänud Arnele ja A4TQ-le.

3) Kui remondist midagi välja ei tule, siis 9300 eest saaks Revalist vana vastu uue.

Kui kellelgi on veel mõtteid, et mujalt saaks iseprogetavaid ajusid samas suurusjärku hinnaga, siis andke teada. See mõte meeldiks mulle ka, et saaks ise endale segud, rõhud jne määrata.
pealik

 postitati 05.10.05 10:39
sain auto tagasi ja nüüd peab revalisse lohistama.
jõuvanker

 postitati 05.10.05 08:09
Tsitaat:
Algselt postitas: pealik
Auto Diagnostika mehed on käsi püsti tõstmas ja lahendus jääb leidmata. Tuleb vist revalisse viia.

C4 müües teadvustasin ohtu, et A4 ja C5-st alates on autod täis topitud elektroonikat. Tundub, et keerukas elektroonika siiski kipub tõrkuma ja lahenduse leidmine on väga raske.

Varsti peab juba nagu uuemate mersude omanikud varuma endale teise auto, et millegagi saaks sõita, kui auto kogu aeg remondis on :)

Nii tundubki olevat hetkel:P
pealik

 postitati 05.10.05 08:04
Auto Diagnostika mehed on käsi püsti tõstmas ja lahendus jääb leidmata. Tuleb vist revalisse viia.

C4 müües teadvustasin ohtu, et A4 ja C5-st alates on autod täis topitud elektroonikat. Tundub, et keerukas elektroonika siiski kipub tõrkuma ja lahenduse leidmine on väga raske.

Varsti peab juba nagu uuemate mersude omanikud varuma endale teise auto, et millegagi saaks sõita, kui auto kogu aeg remondis on :)
Ulvar

 postitati 04.10.05 11:18
Tsitaat:
Algselt postitas: pealik
nüüd mõõdeti, et aju saab 3V aga peaks saama 12V. üritavad anda 12V ja kui auto käima jääb, siis on põhjus teada ja tuleb otsida viga üles. immo, juhtmed vms


See 3V võib ka mingit tagasihoidlikku lühist tähendada kuskil, näiteks vesi vales kohas.


Ulvar
pealik

 postitati 04.10.05 11:13
nüüd mõõdeti, et aju saab 3V aga peaks saama 12V. üritavad anda 12V ja kui auto käima jääb, siis on põhjus teada ja tuleb otsida viga üles. immo, juhtmed vms
Maku

 postitati 04.10.05 09:36
See 2,7 biturbo on kahtlane asi, veakoode ei saa ka mälust kätte:mad: Sa pole esimene..

Edu auto parandamisel igatahes!
pealik

 postitati 04.10.05 09:06
nüüd arvatakse, et pearelee. et pensupump ja aju ei saa voolu. kui bensupumbale vool peale anti, siis ikka käima ei läinud. proovivad ühe a6 peareleega panna, ehk saab tööle.
puristaja

 postitati 04.10.05 08:32
võibolla loll nõuanne aga sõbra audil oli täpselt samasugune probleem nin töökojast öeldi ka et tegu hallianduriga kuid tegelikult libises hoopis geneka rihm. sellest sai aru et vahetas anduri ära kui ikka tegi auto samamoodi
Sniper

 postitati 03.10.05 14:06
Olen enamvähem sama probleemi käes vaevelnud ja abi sain Truumu juures.

copy ühest postitusest:



http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=9439#pid122031

...järg ülal olevale teemale...
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=14849#pid116558

Ehk on abi.
pealik

 postitati 03.10.05 13:50
Sul võib õigus olla. Praegune info on see, et ajuga ei saa ühendust, kui auto ei käi. Kui käima läheb, siis üritatakse sealt midagi kätte saada. Aju mass vms.

Kas keegi on sellise asjaga varem kokku puutunud?
Maku

 postitati 03.10.05 11:29
Ega sa enne targemaks saa, kui veakoodid loetud. Halli anduril on oma kindel veakood. Ma ise küll hästi ei usu, et antud juhul halli anduri viga on.
pealik

 postitati 03.10.05 10:58
Eile peale 100km vihmase ilmaga aga mitte lombist läbi sõitmist jäi auto mootor järsku seisma. Peale 5-15min käivitus, sai sõita 500m, siis suri jälle välja. Ja nii läks edasi kuni koju jõudsin.

Täna hommikul panin käima, sain 2km sõita ja siis sama jama. Ainult et nii hästi enam käima ei lähe. 30min seisis, siis korra läks.

Kui läheb käima, siis kõik töötab perfektselt paar minutit. Kui ei käi, siis ei luba ka mitte üldse.

Viisin truumu juurde diagnosti, ehk päeva jooksul selgub midagi. Kas aju näitab hallianduri veakoodi väga konkreetselt? Kui keeruline seda on vahetada, kui palju maksab?

Mis võib veel viga olla?

Tegu 99 aasta s4-ga.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 67.0% - SQL: 33.0%]