Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
rocket

 postitati 25.12.16 18:28
Mis LÄBIkulunud harjasid puudutab, siis Kuitsil täitsa õigus.

Paarsada tuhat km läbinud autodel kipub aga ventilaator seisma või lonkama jääma ennem kui harjad päris kulunud on. Sel juhul aitabki (võimalusel ka rootori ebaühtlaselt kulunud kontaktrõnga) puhastamine ja harjade tugevamini vastu kontaktrõngast surumine.
Ventilaatorimootorid on peale seda veel pikki aastaid töötanud.
mkb

 postitati 25.12.16 16:18
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=62785
Üll63

 postitati 25.12.16 15:17
Tänud!
Kuits

 postitati 25.12.16 11:43
Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Ega seal muud teha ei olegi, kui puhastada mootori sisemust harjatolmust ning vajadusel natuke harjavedrusid pikemaks venitada. Kui palju see kriuksumise vastu aitab, ei oska öelda.

Kasutatud mootorid on tõenäoliselt kõik sarnased. Halvemal juhul saad mingi teisel ringil oleva B-osa.


Harja vedrude pakendamisega ei muuda seal midagi, kuna kulunud harjade puhul jääb juba juhtmejupp tööd piirama, nimelt soon, kus grafiitpulk asetseb, on soon, kus on ülekande juhe, lõpupoole aga on kinnine osa ja sealt enam juhe edasi ei liigu ning grafiitpulk on "löppasendis", pingutage/venitage vedrut palju tahate.
Kui ventilaatori mootori rootor korras (ilma tugeva kulumissooneta), siis uued grafiitpulgad sisse, pisike jootmine ja tehtud. Mootori puksidele ka kerget vedelat määret ja toimib taas.
Uus odavaim komplekt ilmselt nii 20-25 euri varuosa kauplustes.
rocket

 postitati 25.12.16 08:59
Ega seal muud teha ei olegi, kui puhastada mootori sisemust harjatolmust ning vajadusel natuke harjavedrusid pikemaks venitada. Kui palju see kriuksumise vastu aitab, ei oska öelda.

Kasutatud mootorid on tõenäoliselt kõik sarnased. Halvemal juhul saad mingi teisel ringil oleva B-osa.
audicabrio

 postitati 25.12.16 08:44
Kui ei eksi siis A4 salongiventilaator on kindalaeka taga. Ligipääs suhteliselt lihtne, eemaldad kindalaeka ning siis osadel välja keeratav ja osadel ka kinnituskruvi. Ise ei ole laiali mootorit kiskunud vaid asendanud teise kasutatud ning toiminud.
Üll63

 postitati 24.12.16 22:39
Tere!Audi A4Avant B5 1996a.salongi mootor kriuksub vahel niiskete,sajuste ilmadega.Paar laksu käega sinna kindalaeka alla,siis jääb vait.Kui keeruline on sellele mootorile ligi pääseda,ning kas mingi puks kuiv seal?On see mootor üldse lahtikäiv,ning võimalik õli lisada?Varem oli Passat,siis ei saanud selle mootorit avada,seal sees vist oli mingi kapron puks,mis ka kuivana kriuksus.Lasin võlli vahelt õli sisse,aitas mingi nädalaks,siis jälle tuli protseduuri korrata.Kas Audil sama ,oskab keegi kommenteerida,on kogemusi?Närvidele käib,kui raadio valjult mängib,siis on OK.;)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 42.9% - SQL: 57.1%]