Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Salongi soojendus mootor kriuksub niiskete ,sajuste ilmadega vahel. (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2285)
Üll63
huviline



Registreerunud 20.04.15
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal


postitati 24.12.16 21:39 Tsiteeri
Salongi soojendus mootor kriuksub niiskete ,sajuste ilmadega vahel.



Tere!Audi A4Avant B5 1996a.salongi mootor kriuksub vahel niiskete,sajuste ilmadega.Paar laksu käega sinna kindalaeka alla,siis jääb vait.Kui keeruline on sellele mootorile ligi pääseda,ning kas mingi puks kuiv seal?On see mootor üldse lahtikäiv,ning võimalik õli lisada?Varem oli Passat,siis ei saanud selle mootorit avada,seal sees vist oli mingi kapron puks,mis ka kuivana kriuksus.Lasin võlli vahelt õli sisse,aitas mingi nädalaks,siis jälle tuli protseduuri korrata.Kas Audil sama ,oskab keegi kommenteerida,on kogemusi?Närvidele käib,kui raadio valjult mängib,siis on OK.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 25.12.16 07:44 Tsiteeri


Kui ei eksi siis A4 salongiventilaator on kindalaeka taga. Ligipääs suhteliselt lihtne, eemaldad kindalaeka ning siis osadel välja keeratav ja osadel ka kinnituskruvi. Ise ei ole laiali mootorit kiskunud vaid asendanud teise kasutatud ning toiminud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 25.12.16 07:59 Tsiteeri


Ega seal muud teha ei olegi, kui puhastada mootori sisemust harjatolmust ning vajadusel natuke harjavedrusid pikemaks venitada. Kui palju see kriuksumise vastu aitab, ei oska öelda.

Kasutatud mootorid on tõenäoliselt kõik sarnased. Halvemal juhul saad mingi teisel ringil oleva B-osa.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 25.12.16 10:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Ega seal muud teha ei olegi, kui puhastada mootori sisemust harjatolmust ning vajadusel natuke harjavedrusid pikemaks venitada. Kui palju see kriuksumise vastu aitab, ei oska öelda.

Kasutatud mootorid on tõenäoliselt kõik sarnased. Halvemal juhul saad mingi teisel ringil oleva B-osa.


Harja vedrude pakendamisega ei muuda seal midagi, kuna kulunud harjade puhul jääb juba juhtmejupp tööd piirama, nimelt soon, kus grafiitpulk asetseb, on soon, kus on ülekande juhe, lõpupoole aga on kinnine osa ja sealt enam juhe edasi ei liigu ning grafiitpulk on "löppasendis", pingutage/venitage vedrut palju tahate.
Kui ventilaatori mootori rootor korras (ilma tugeva kulumissooneta), siis uued grafiitpulgad sisse, pisike jootmine ja tehtud. Mootori puksidele ka kerget vedelat määret ja toimib taas.
Uus odavaim komplekt ilmselt nii 20-25 euri varuosa kauplustes.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Üll63
huviline



Registreerunud 20.04.15
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal


postitati 25.12.16 14:17 Tsiteeri


Tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 25.12.16 15:18 Tsiteeri


http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=62785


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 25.12.16 17:28 Tsiteeri


Mis LÄBIkulunud harjasid puudutab, siis Kuitsil täitsa õigus.

Paarsada tuhat km läbinud autodel kipub aga ventilaator seisma või lonkama jääma ennem kui harjad päris kulunud on. Sel juhul aitabki (võimalusel ka rootori ebaühtlaselt kulunud kontaktrõnga) puhastamine ja harjade tugevamini vastu kontaktrõngast surumine.
Ventilaatorimootorid on peale seda veel pikki aastaid töötanud.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.5% - SQL: 55.5%]