Lehekülgi: 1 2 3 |
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 22.08.11 18:58
|
|
|
Audi A4 2.6 M/Q - 1995 - Ardo
Juhtus siis jälle nii, et TDI Coupega vurasin vaid kuu ja jälle uus masin. Põhjus on väga lihtne. Öko auto on töesti lahe, aga kui veab vaid üks ratas
ja kiirenduse mõõtmiseks tuleb kasutada tunniosutiga kella, siis see pole ka kellegi elu, seda enam, et juba lubatakse öökülma. Seega pidin saama jälle Vähemalt 100kW nelikveolise Audi omanikuks.
Niisiis, sai otsida igast masinaid, agakriteeriumiteks oli see, et kere peab olema kas Ess või C5, B5 või D2 kuna C4, B4 ligi võtmine oleks olnud suur
tagasiastumine. Kui Coupe oli olnud 2 nädalat müügis ja peale huijatsude muud ei pakutud, oli olukord juba suht nukker. Siis tegin veel viimase
julgustüki ja pakkusin ise paarile A4 Quattrole seda vahetuseks. Ja leiduski inimene kellel oli ökoliikurit vaja. Ja Coupe seda oli.
Vaatasin auto üle ja noh, siuke veits üle harju keskmise. Iluvead, taha oli mingi kõksu kunagi saanud ja veidi riivab silma värvi eeltöö, aga pole
hullu. Aegajalt immo paneb näkku, keslukk ei toimeta inimlikult ja esisild kobiseb.
Aga krt kui hea oli istuda nii vaiksesse masinasse, A6 ei olnud ka niivaikne, ning mitmiköötsadega esisild on ka krdi hea juhitavusega.
Vahetamist vajab siis esisillas rooliotsad, ülemised öötsad, sarniiri kondid, tagasillas kürvalistujapoolne ülemine tagumine öötsa puks. Keskluku
pump, juhisisemine ukselink. Ja vist esimesed kettad- klotsid, pidurdades auto vibrab kergelt.
Väidetavalt on 3000km tagasi tehtud hamasrihmavahetus, 5000km tagasi kõik klotsid vahetatud.
Ja mis peamine, see auto jääb töesti pikemaks kuna see peale esimest sigarit teine auto mille oma nimele võtsin ja lahe oli ka see, et eelmisel
omanikul oli aastaks kindlustus ka tehtud mis mulle üle kandus. Muidugi
koefitsendi pärast veidi kahandati seda aga siiski.
Mõni pilt ka siis illustreerima teemat:
E: Vana omaniku teema: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=81827&page=1
|
|
|
|
mokits
huviline
Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic
|
|
otto
huviline
Registreerunud 23.07.06
Asukoht: L-Virumaa, Venevere
Kasutaja on eemal
Auto: 200 2.2 10V TQ Avant 1990, V8 D11 3.6 1988, 100 Sport 2.2TQ 1990
|
postitati 23.08.11 01:49
|
|
|
Huvitav miks ma küll ei taha uskuda seda pikemaks jäämise juttu . Ja A6
oleks ka vaikne kui seal neil tühje kat-e all ei oleks ja viimane pütt oleks orginaal.
Audi OOOO - Lord Of The Rings
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 23.08.11 05:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ardo
Aga krt kui hea oli istuda nii vaiksesse masinasse, A6 ei olnud ka niivaikne, ning mitmiköötsadega esisild on ka krdi hea juhitavusega.
|
That is what I am talking about Masinana on ikka võrreldes c4 a6-ga
edasiminek ja põhimõtteliselt järgmine klass kinni püütud v.a. ruumikus muidugi. Kahju aga, et masin peale istmete vist täieliku miinimum varustusega
on, jahutusseade oleks ikka võinud mingisugune olla
Veljekapsleid peaks mul kodus olema üks-kaks, kui Tartusse satud, siis anna teada, teen sulle kingituse
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 23.08.11 17:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: otto
Huvitav miks ma küll ei taha uskuda seda pikemaks jäämise juttu . Ja A6
oleks ka vaikne kui seal neil tühje kat-e all ei oleks ja viimane pütt oleks orginaal. |
Eiei, A4 on igas mõttes vaiksem, tuulemüra, maanteemüra jne.
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: Ardo
Aga krt kui hea oli istuda nii vaiksesse masinasse, A6 ei olnud ka niivaikne, ning mitmiköötsadega esisild on ka krdi hea juhitavusega.
|
That is what I am talking about Masinana on ikka võrreldes c4 a6-ga
edasiminek ja põhimõtteliselt järgmine klass kinni püütud v.a. ruumikus muidugi. Kahju aga, et masin peale istmete vist täieliku miinimum varustusega
on, jahutusseade oleks ikka võinud mingisugune olla
Veljekapsleid peaks mul kodus olema üks-kaks, kui Tartusse satud, siis anna teada, teen sulle kingituse |
See A4 oskas kohe üllatada, ennem oli eelarvamus siuke et ei iial B5 kerega masinat, aga nüüd mõtlen, et kui kunagi pean vaatama mingit perevagunit,
siis tasub C5 kõrvale täitsa B5 Avanti vaadata.
Veljekapsli kohta tahtsin just teema teha, et ostan, aga eks pean meeles ja kindlasti saab mõne õllega tasutud.
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Kena ja sile aparaat, peaaegu nagu oma vaataks Mis värvi ta sul on?
Mingi tumelilla vms? Aga imelik jah, et kliimat peal pole, või konditsioneerigi...ja el.aknaid on ka vaid kaks... Aga edu ja jaksu temaga! |
Tegelikult ta nii sile pole kui pildil paistab. Aga selle kompenseerib
Quattro esialgu. Värvus jah siuke punakas lillakas, üks neljast lemmik Audi värvist;P. Varustus jah suht nadi aga kõike annab ju järgi aidata, ning ma
loodan et kuumad ilmad läbi ka, siis saab luugiga hakkama.
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 24.08.11 05:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ardo
Aga igapäevaga mõtlen aina rohkem, et miks tegin talvel selle vea, et ostsin automaatkastiga C4 Quattro. Kohe oleks manuaali pidanud vaatama.
|
Ma mäletan küll veel, kuidas selle sinise müüja siin kurtmas käis, et miks ei osteta. Eks see hea hind ja potentsiaali nägemine oli, mis rattad
liikuma pani.
A4 samas mõõdus rehvidega ja muidu korras C4-st minu arust küll vaiksem pole.
|
|
|
|
Audi100C2
klubiliige
Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a
|
postitati 24.08.11 06:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: BlackA4 samas mõõdus rehvidega ja muidu korras C4-st minu arust küll vaiksem pole.
|
+1 selle arvamuse toeks. Mõlema liikuriga on palju sõidetud (C4 enda oma ja A4 sõbra) ning A4 vähemalt minule küll vaiksem ei tundu.
Kuid jõudu ka selle masinaga, saab ehk talvel mõne lumehange jälle ära vallutatud? Vihje siin.
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
|
sierra
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 17.07.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.9TDI 81kw
|
postitati 24.08.11 11:02
|
|
|
Mis moodi sedaan nüüd seest vaiksem saab olla kui universaal?
B5 võib vabalt vaiksem ja tasasem olla kui C4. C4 ju 100, mis aastatel seda üldse ehitama hakkati... C4jal vist lihtsam sild ka kui b5el?
b4 ja b5 on näiteks nagu öö ja päev.
Ilus värv, kuigi alguses vaatasin et päevinäinud must lihtsalt. eks
poleerimisega läheb ilusamaks.
kirjutasite konditsioneerides siin, kas b5el pandi ka veel konte ?
225 Nm @ 1700 rpm
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 24.08.11 11:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sierra
mis moodi sedaan nüüd seest vaiksem saab olla kui universaal?
B5 võib vabalt vaiksem ja tasasem olla kui C4. C4 ju 100, mis aastatel seda üldse ehitama hakkati... C4jal vist lihtsam sild ka kui b5el?
b4 ja b5 on näiteks nagu öö ja päev.
Ilus värv, kuigi alguses vaatasin et päevinäinud must lihtsalt. eks
poleerimisega läheb ilusamaks.
kirjutasite konditsioneerides siin, kas b5el pandi ka veel konte ? |
Jah pandi konte ja vähe sellest tehti ka ilma kondita (facelift b5 vist enam mitte, sel oli aut kliima standardis ja b6-l siis juba pooleldi
kahetsooniline aut kliima standardis).
Sedaan on üldiselt vaiksem seetõttu, et rattakoopad rohkem peidus ja pagasnik paremini isoleeritud, kui universaali pagasirulooga.
|
|
|
sierra
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 17.07.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.9TDI 81kw
|
postitati 24.08.11 11:27
|
|
|
Neid kondiga on suhteliselt vähe? Ise pole üldse kohanud, aint kas mitte midagi või kliimaga.
225 Nm @ 1700 rpm
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 24.08.11 11:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sierra
neid kondiga on suhteliselt vähe? Ise pole üldse kohanud, aint kas mitte midagi või kliimaga. |
Võtad kuulutused lahti, näed, et väga vähestel on kondiga, seega järeldus, et neid vähe, on korrektne
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 24.08.11 12:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sierra
Mis moodi sedaan nüüd seest vaiksem saab olla kui universaal?
B5 võib vabalt vaiksem ja tasasem olla kui C4. |
Vabalt saab. B5 sedaani salong on oluliselt väiksem, kui C4 Avanti oma, teiseks on B5 sedaani tagarattakoopad paremini isoleeritud salongist (jäävad
pagasiruumi), C4 Avanti omad on sealsamas tagaistujate peade taga pmst. Sa võiks endale asjad selgeks teha, et mis on mis. Ma ütlesingi, et B5 on
vaiksem, kuna on sedaan, oleks Avant, siis poleks ilmselt vahet.
|
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 24.08.11 16:42
|
|
|
Nonii, hakkasin täna loodis asfaldi peal vaatama et juhipoolne nurk on madalam kui teine pool. Ja oligi nii nagu arvasin, vedru puru altpoolt.
Kas A4 Quattrole tehti üldse madaldus vedru v hakkavad mingi muu asja omad. Kiire surf netis mind ei aidanud.
E: Tulemust andis, aga ainult soolane hinnaklass.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 24.08.11 17:47
|
|
|
Vaatasin juba enne, et maru krdi jeep on, aga ei hakanud vastu talve madaldust soovitama.
Minu omal on tehase madaldus ja see on ikka väga palju madalam.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 24.08.11 17:56
|
|
|
Soovitan soojalt madaldust mitte panna, peale välimuse tavaelus eelised puuduvad, mul oli tehase madaldus, ma tean
Jackpot oleks madaldus koos 17+ veljega, nagu siin paljud harrastavad teha, sellega keerab masina mugavuse täiesti pe--sse.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 24.08.11 18:29
|
|
|
Minu omal on ka vähemalt lisade kleepsu järgi tehase sportvedrustus. Sinu omaga võrreldes on ikka päris madal. Ja jäik kah. Aga mõnus ja kuulekas
see-eest kurvilisemal teel.
|
|
|
|
uudi
huviline
Registreerunud 19.03.06
Asukoht: Rapla mk. Järlepa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: EX: A4B5 Avant 1997 1.8TQ
|
postitati 24.08.11 18:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Aga mõnus ja kuulekas see-eest kurvilisemal teel. |
Just sellepärast panin ka mina oma masinale madalduse, ei meeldi vesivoodi efekt Kliimast/kondist olulisem lisa on ikka Q.
|
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 24.08.11 19:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Vaatasin juba enne, et maru krdi jeep on, aga ei hakanud vastu talve madaldust soovitama.
Minu omal on tehase madaldus ja see on ikka väga palju madalam. |
Tegelikult reaalselt ei ole väga kõrget autot vaja, eriti sellist ilma lukuta. Põlvekõrgusesse sulalumme ei roni nagu nii temaga ja pehmes lumes läheb
nagunii, vaja vaid head rehvi.
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Soovitan soojalt madaldust mitte panna, peale välimuse tavaelus eelised puuduvad, mul oli tehase madaldus, ma tean
Jackpot oleks madaldus koos 17+ veljega, nagu siin paljud harrastavad teha, sellega keerab masina mugavuse täiesti pe--sse. |
Juba mõtlesin ette, et jackpot oleks 18" Flat Fives ning madalus.
E: Ning selle pildi vaatamise järel arvan et homme on päevakorras toonkile eemaldamine, A6 hakkas palju rohkem meeldima peale kile eemaldamist.
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Soovitan soojalt madaldust mitte panna, peale välimuse tavaelus eelised puuduvad, mul oli tehase madaldus, ma tean |
Välimus on ühe noore inimese auto puhul juba väga suur eelis.
|
Täpselt.
Tsitaat: | Algselt postitas: uudi
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Aga mõnus ja kuulekas see-eest kurvilisemal teel. |
Just sellepärast panin ka mina oma masinale madalduse, ei meeldi vesivoodi efekt Kliimast/kondist olulisem lisa on ikka Q. |
Minuarust peab mõtlema nii, et bensumootoriga Audil peab olema Quattro põhivarustuses. Disla vb teine teema.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |