Triinu
huviline
Registreerunud 14.08.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.08.11 09:26
|
|
|
Soov osta audi A6, aga kus saab teha ostueelset kontrolli sellele?
Auto selline: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=832082
Soov oleks esmaspäev minna sellega kuskile vigu üle vaatama minna, aga no ma ei tea Tallinnast suurt midagi ja veel vähem seda, et kus saaks vigu
teada.
Palju üldse oleks võimalik vigu teada saada? Mul on kõige hullem see, et ma ei osta seda autot endale, aga tema praegu vaatama seda tulla ei saa.
Ja nüüd küsimus targematele...miks tehakse autole nukkvõlli vahetus? Minu passat juba aastaid vana ja ei ole midagi sellist vahetatud...
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 14.08.11 10:02
|
|
|
Kuna nendel mootoritel kulub nukkvõll ära ja see on isegi hooldusraamatusse märgitud, et selline töö tuleb antud mootoril ära teha. Soovitan minna
eelülevaatusele, sealt saad teada pidurite, amortide, pukside, mootori olukorra. Eks mõned pisivead jäävad kindlasti algusel kahesilmavahele. Vali
lähim ja usaldatav ülevaatuspunkt ja lase asi üle vaadata. Maksumus oli vist ca 10EUR.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 14.08.11 11:52
|
|
|
Igati kobe Audi, ja kui kõik muu on korras, siis ei näeks takistusi ostmisel. See, et nukkade vahetus on tehtud, on väga suur boonus (eriti su
rahakotile). Ma ei ole küll väga kindel, aga kas see käigukast ei peaks mitte multitronic olema? Esiveolised automaadid olid Audil ikka multitronicud,
nelikveolised aga tiptronicud. Multi on kergelt öeldes natuke murerohkem, kui tiptronic. Ja muidugi sellise auto puhul võiks tagarattad ka vedavad
olla Aga kui see pole määrav, siis on selline A6 hea valik. Ostueelset
kontrolli- igas ülevaatuspunktis näiteks. Või veel parem, mine United Motorsisse (jah ma tean, et see on BMW esindus) ja lase seal teha "24 punkti
test". See test on väga põhjalik ja usaldusväärne ka siiani olnud. Seda, palju maksab, ma kahjuks öelda ei oska.
EDIT: Kunagi kui Mitsubishi ostsin, käisin Tartus KapAuto ülevaatuspunktis ja auto logistati-kolistati läbi täitsa tasuta. Eks see sõltub kohast kah,
Jõhvis A6 ostul tehti selline töö ära 50 krooniga. Eks ta nüüd sõltuvalt kohast 5-10 euri maksab vast.
|
|
|
|
Audis
huviline
Registreerunud 14.02.11
Asukoht: Ida-Block
Kasutaja on eemal
Auto: C5 Audi A6 Quattro
|
postitati 14.08.11 13:19
|
|
|
Minule isiklikult tundub imelik selline asi ,et nukkvõllid on vahetatud ~160 000km pealt? Tehas vist nägi ette seda toimingut 240 000km peal?..
Järelikult võib seda autot olla 100 000 km vabalt tagasi keritud .
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 14.08.11 14:11
|
|
|
Vahetada tuleb ikka siis kui kulunud on, olenemata läbisõidust.
|
|
|
sierra
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 17.07.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.9TDI 81kw
|
postitati 14.08.11 15:11
|
|
|
siis kaob hoolduse mõtte ära ju, kui nukkad ennem ära kuluvad. Hooldus tehakse eesmärgil ennetada ikkagist probleeme, ei usu et need auto insenerid
nii rumalad olid, et panid hoolduse 240km peale kuigi nukkad koolevad 80kilo ennem ära Arvan, et need nukkad kannatavad pigem paarkümmend km rohkem sõita kui vähem. Ehku peale siin vaevalt mängiti.
Pigem arvan ka keritud, ja üldse suht kahtlane, et tehakse nukkade vahetus ära ja siis pannakse müüki. Muidugi vb sai üleöö ratsarikkaks ja tahab
saiast lahti saada. Aga kui nii on siis on kõik hea. Ise ikkagi ei ostaks, mai tia kui palju sa kavatsed sõita selle masinaga aga pärast jälle jama,
otsi lolli kes su autot hiljem osta tahab. Ja kui need nukkad 160k peal jälle ära kuluvad siis saad sa veel vähem selle autoga sõita ja müüa on veel
problemaatilisem...
225 Nm @ 1700 rpm
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 14.08.11 16:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Igati kobe Audi, ja kui kõik muu on korras, siis ei näeks takistusi ostmisel. See, et nukkade vahetus on tehtud, on väga suur boonus (eriti su
rahakotile). Ma ei ole küll väga kindel, aga kas see käigukast ei peaks mitte multitronic olema? Esiveolised automaadid olid Audil ikka multitronicud,
nelikveolised aga tiptronicud. Multi on kergelt öeldes natuke murerohkem, kui tiptronic. Ja muidugi sellise auto puhul võiks tagarattad ka vedavad
olla Aga kui see pole määrav, siis on selline A6 hea valik. Ostueelset
kontrolli- igas ülevaatuspunktis näiteks. Või veel parem, mine United Motorsisse (jah ma tean, et see on BMW esindus) ja lase seal teha "24 punkti
test". See test on väga põhjalik ja usaldusväärne ka siiani olnud. Seda, palju maksab, ma kahjuks öelda ei oska.
EDIT: Kunagi kui Mitsubishi ostsin, käisin Tartus KapAuto ülevaatuspunktis ja auto logistati-kolistati läbi täitsa tasuta. Eks see sõltub kohast kah,
Jõhvis A6 ostul tehti selline töö ära 50 krooniga. Eks ta nüüd sõltuvalt kohast 5-10 euri maksab vast. |
Multitronicut kahjuks sellele mootorile vist ei ole paigaldatud, tundub olema facelifti eelne mudel, seega peab leppima kiirenduse ja kütusekulu
killerist nõksutajaga
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 14.08.11 18:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sierra
Jutt. |
Kulumine sõltub siiski konkreetsest eksemplarist ja varasemast hooldusest.
Kui näiteks hammasrihm või kett (üldises võtmes) peaks enne välpa ära kuluma, siis tuleb vapralt lõpuni paugutada?
See selleks.
Naljakas ka kui keegi antud läbisõitu diislil tõepähe võtaks.
|
|
|