Lehekülgi: 1 2 3 |
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 29.06.11 15:42
|
|
|
Teeme selgeks liikluskindlustuse summa arvutamise põhimõtte koefitsendi osas uue (ka kasutatud) auto ostmisel.
Miks ma selle teema postitasin? Põhjus järgmine. Tegelikult juba aasta aega vana aga hing ei anna rahu. Nimelt ostsin 2005a endale Opel Vectra mille
müüsin maha aasta pärast. Kuna see oli mu esimene liiklusvahend ja oma järgmisel liiklusvahendil Audi 100-l mis ma ostsin, jätkus sama koefitsent,
siis arvestasin sellega et mu maks kindlustusfirmale on kõrge. Selle Audi 100-ga sõidan siiani ja koefitsent on 0,4. Eelmise aasta suvel soetasin
endale veel A6-e ning suur oli mu imestus kui anyway mis kindlustusfirmast siin eestimaal pakkumist küsides teatati mulle, et mu koefitsent on 0,96 ja
nii ongi. Pärimise peale miks asi selline on ja eelmise masinaga on mul ju 0,4, vastati et teil oli siin aastaid tagasi selline masin nagu opel
Vectra. Umbes nii et sõitsite sellega liiga vähe, müüsite maha ja nüüd kandub toonane pooleli jäänud kindlustus koefitsendi suurus uuele soetatud
autole. See tuli suht üllatusena ja küsisin siis et mis ma sellest siis peaksin kasu saama. Vastus oli järgmine. Panete uue masinaga pauku ja kui
süüdi jääte siis teie vanal autol mis teil alles on, on siis ikka 0,4 koefitsendiks. Nii et leidke midagi positiivset kah selles ja kui tõesti peaks
midagi juhtuma sõidate oma vana autoga odavalt edasi. Ka see aasta tuleb mul järgmine kuu maksta ca 50 eurone laks A6- eest kui A100 maks on 27 euri.
Siinkohal veel mainin et maksan poole aasta kaupa. Aga ehk veidi räägiks miks selline ajuvabadus üldse kindustusfirmadel on. Samas võin rääkida sama
analoogse situatsiooni sõbrast kes samamoodi läks autot enda nimele vormistama olles teadlik et tema kindlustuskoefitsent peab raudselt vähem olema
kui talle kindlustusfirmas mainiti. Temale räägiti sellist juttu, et kuna olete uue masina omanik, siis te ei tunne veel seda ja peate sellega
kohanema ja olete selles suhtes kõvasti ohtlikum liikleja. Siinkohal tuli mul mõte et kui ma ntz müün A6 maha ja ostan samasuguse A6 kas siis räägiks
keegi sama juttu. Nb! Googeldasin hetkel kõik kindlustuse pakkujad läbi ja siiani on kõige soodsam pakkumine Poliis.ee-st, nii et tuleb seda teed
minna. Aga eks avaldage ise ka arvamust selle kindlustus süsteemi osas. Ahjaa ja veel üks asi. Oskab keegi öelda mis enam ei näe autokasutaja oma
liikluskindlustuse koefitsenti. Seda pole poliisidel juba mõnda aega kuigi juhile oleks see suht asjalik teave. Ja küsiks siis veel seda kah, miks
pendeldavad kindlustuspakkujate hinnad üles-alla. Kui vaatad ntz IIZI-st pakkumist, siis 6 kuu möödudes võib mõne kindlustusfirma pakkumine muutuda
pöördvõrdeliseks mistõttu on suht sürr teha endale "JAH"leping. Isegi ERGO nimelise kindlustusfirmaga lõpetasin seepärast "JAH" lepingu vana auto
suhtes, kuna nende pakkumine oli 35 eur aga IIZI-s "oli "Gjensidige" kindlustusfirma pakkumise hind 27 eur. Paljud mu tuttavad on "EI" lepingu
teed läinud seetõttu, et see süsteem pendeldab nii ootamatult üles/alla.
XZN M16
|
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.06.11 16:04
|
|
|
Mulle öeldi ERGO-st, et koefitsendi süsteemi enam ei ole, nüüd on uus süsteem. Mingi "riskigrupi" süsteem, kui küsisin, et mis see endast kujutab,
hakati mulli ajama pensioni kohta, seega loobusin edasisest pärimisest.
|
|
|
LastResort
huviline
Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro
|
postitati 29.06.11 17:15
|
|
|
Mina oman Audi 80 millel 66 kw mootor. konf. on 1.2 , Küsisin miks maksumus on kõrge. Kuna inimene kellel on konfitend sama, tuli kindlustus makse
umbes 30% odavam. Käisin uurimas siis öeldi, et vanuses 18 - 24 on riskigrupp kõrgem ( selles vanuses on liiklus õnnetusse sattumine suurem ) ning
oman teist masinat ( esimene auto seisis suurema aja, kuid oli kindlustatud ). Alguses öeldi et aasta maksumus tuleb ligi 300 eurot. Aga nüüd imeläbi
tuleb 150. Süsteem
Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 29.06.11 18:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ultra2005
Pärimise peale miks asi selline on ja eelmise masinaga on mul ju 0,4, vastati et teil oli siin aastaid tagasi selline masin nagu opel Vectra. Umbes
nii et sõitsite sellega liiga vähe, müüsite maha ja nüüd kandub toonane pooleli jäänud kindlustus koefitsendi suurus uuele soetatud
autole. |
Ilmselt regasid enne uue enda nimele kui vana sinu nimelt maha läks. Alati tasub jälgida, et nii ei juhtuks. Sa pole esimene, kes seda kirunud on...
|
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 29.06.11 18:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: ultra2005
Pärimise peale miks asi selline on ja eelmise masinaga on mul ju 0,4, vastati et teil oli siin aastaid tagasi selline masin nagu opel Vectra. Umbes
nii et sõitsite sellega liiga vähe, müüsite maha ja nüüd kandub toonane pooleli jäänud kindlustus koefitsendi suurus uuele soetatud
autole. |
Ilmselt regasid enne uue enda nimele kui vana sinu nimelt maha läks. Alati tasub jälgida, et nii ei juhtuks. Sa pole esimene, kes seda kirunud on...
|
Midagi maniti et 6 aastat oleks pidanud ootama ... tiba absurdne tegelikult ... selles mõttes, et mis see nagu kindlustuse hinda puututab ... ja
samas oli mul ju juba järgmine auto millel maksin oma kindlustuse 0,4-ni ja esimene auto mis 2005 a sai ostetud ju minu nimel enam polnud 2006 aasta
juulist alates Seega oleksin pidanud uue auto soetamisega ootama järgmise
aasta juulikuuni, et normaalset makset saavutada. Mis selle point on jääb ikkagi selgusetuks.
XZN M16
|
|
|
|
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Coupe
|
postitati 29.06.11 19:01
|
|
|
Minul oli Esimene auto Mitsubishi Galant 1988a. Autot omasin aasta ja 3 kuud, ning koefitsent langes selle ajaga 1,2 pealt 0,96 peale. Auto oli aasta
aega minu nimel ja kõik aeg kindlustatud ( see siis langemise põhjuseks, nagu mina aru olen saanud )
Samal ajal oli mul Audi 100 c4 2,3E ( Viimased 2 kuud Galandiga samal ajal ), kuid autot polnud ma enda nimele kirjutanud, sest vajas pisiremonti ja
eelmise omanikuga sai nii kokku lepitud. Peale Galandi müüki siis seaduslikult enam ühtegi autot minu nimel ei olnud, kuna Galant sai kohapeal ilusti
ümber kirjutatud uue omaniku nimele. Vahepeal siis ca kuu aega kulgesin muretult Audi c4 ringi, sest polnud plaanis seda autot siiski endale jätta.
Terve see aeg oli Audi müügis ja lõpuks ta uue omaniku ka endale leidis.
Kolmandaks autoks sai siis soetatud Audi b4 2,0E ja ka paari päeva pärast enda nimele kirjutatud, kuna see on auto mis mulle meelepärasem on kui c4.
Eelmisel omanikul oli b4 kindlustatud Salvas ja see kindlustusperiood kandus mulle automaatselt üle. Uue kindlustuse pean tegema alles siis, kui
eelmise omaniku tehtud kindlustus aegub ( Salva eripära ja suur pluss minujaoks ). Ei pea hakkama kontonumbritega jamama ja selle jäägi
tagasikandmisega, vaid sõidad niikaua, kui poliis aegub. Kuna minu riskikrupp on siiski veel üsna algaja oma ( 0,96 ), siis mängib kõvasti rolli
kindlustusselts. Enamjaolt jääb see 200-230eur kanti aastas, kuid Salva tegi pakkumise 173eur peale, mida ma imestasin ning kohe-kohe lähiajal aastast
kindlustust tegema
Minu jutu eesmärk oli selgitada algajatele natuke minu koefitsendi langusest ja samas tasub alati tähele panna, et ei kirjuta enne uut autot oma
nimele, kui vana on uue omaniku nimel. Kuna võib juhtuda, et teisele autole määratakse kõrgem koefitsent ja see on mõnes teiseski foorumist läbi
käinud teema.
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 29.06.11 19:11
|
|
|
Huvitav, viimased kümme aastat on minu koefitsent olnud 0,4 ja kunagi pole olnud probleemi kuipalju minu nimel hetkel masinaid oli/on.
Võibolla lihtsalt olen suutnud seni kõik õigesti teha.
Coupel saab kohe esmane ARK-s tehtud kindlustus läbi ja kolin sinna kus viimased 5+ aastat kõik minu asjad olnud(ERGO).
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 29.06.11 19:17
|
|
|
Selline asi nagu riskikoefitsent ei loe tõesti enam kindlustuspakkumuse arvutamisel midagi. Pärisin ka ise just sama küsimust oma ülemustelt ning
täpsemat vastust nad hetkel ei osanud öelda ja tagatipuks on nad puhkusel ka veel. Niipalju tean, et tavaliikluskindlustuse hinnad tulevad otse LKF-st
ning üldiselt need väga erineda ei saaks. Kuigi nii see on. Ning kes veel ei tea, siis piirkond valitakse ka sarnaselt sissekirjutuse
(rahvastikuregistri) järgi.
Samuti loobusin ka mina Jah-lepingust. Autot ostes oli 200 alguses kindlustatud QBE-s (Austraalia kapitalil) ja maksin südamerahuga toonast omaarust
soodsamat hinda 2 aastat. Kusjuures vahepeal oli imepisikene avarii enne kui just järgmine periood oleks pidanud koef. langema. 3 kuud oli mul ca 800
krooni. Millalgi sattusid ühe maakleri lehele ja avastasin, et olen tühja maksnud. Vähemalt viimase perioodi. Soodsam pakkumine tuli kusjuures If
kindlustuselt. Nüüdseks 3kuud 40€ kopikatega.
Olles nüüdseks töötanud veidi aega kindlustuses, võin öelda, et päris mitmel juhul on pakkumised sõna otseses mõttes ajukad. Liikluse ja kaskode
hinnad tulevad programmide arvutamiste teel, mis reaalselt peaks olema ca 1 A4 matemaatikat. Vaevalt, et keegi viitsiks neid tuhandeid kuus ise
arvutada.
Ning tõesti Seltside arvates on noor alla 26 potensiaalne enesetapu terrorist ja võiks ilmselt sõita Sebe bussiga, kus neile on teatavad
allahindlused.
|
|
|
|
rain290
huviline
Registreerunud 26.01.08
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.06.11 19:21
|
|
|
Nüüd sihukest jama enam ei ole, et ostad ühe auto ühe konfitsendiga ja teise teisega.
Viimati kui kindlustuse tegin (juuni alguses) siis küsisin, miks see nii oli siis ei osanud isegi kindlustuse müüja mulle seda selgeks teha (vb olen
loll ja ei saanud lihtsalt aru) aga igatahes seda jama enam ei ole.
Nüüd võid omada ka 3 autot korraga, kõigil neil on üks kindlustus konfitsent va juhul kui teed neist mõnega avarii. Siis tõuseb ainult sellel ühel
autol kindlustus konf.
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 29.06.11 19:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rain290
Nüüd sihukest jama enam ei ole, et ostad ühe auto ühe konfitsendiga ja teise teisega.
Viimati kui kindlustuse tegin (juuni alguses) siis küsisin, miks see nii oli siis ei osanud isegi kindlustuse müüja mulle seda selgeks teha (vb olen
loll ja ei saanud lihtsalt aru) aga igatahes seda jama enam ei ole.
Nüüd võid omada ka 3 autot korraga, kõigil neil on üks kindlustus konfitsent va juhul kui teed neist mõnega avarii. Siis tõuseb ainult sellel ühel
autol kindlustus konf. |
Siis võiks ju minu A6-l olla samuti koefitsent 0,4 aga halligi ... IF... kindlustustega liitudes ei lepinguga Poliis.ee lehel sain parima pakkumise
40.39 eurot (631.97 krooni) Masin on 110 Kw ja registreeritud Viljandi Maakonda ... aga mujal olid hinnad ca 50 ja peale ...
XZN M16
|
|
|
|
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 29.06.11 19:41
|
|
|
Riskikoefitsendi järgi veel arvutab vist ainult swedbank varakindlustus. Nüüd vist uue nimega. Vähemalt kalkulaator neil seal kodulehel olemas ja
õnneks kunagi sai meilitsi ka koefitsendi teada. Kuigi jah mainiti uue auto ostul tõstavad koefitsendi, lubasid nad erandi teha auto ostul ja vana
koefitsendi baasil tehtud rehkendus läheks arvesse.
|
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
|
InTz
huviline
Registreerunud 05.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant Quattro, 200 20V
|
postitati 29.06.11 20:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Wolf123
Minu jutu eesmärk oli selgitada algajatele natuke minu koefitsendi langusest ja samas tasub alati tähele panna, et ei kirjuta enne uut autot oma
nimele, kui vana on uue omaniku nimel. Kuna võib juhtuda, et teisele autole määratakse kõrgem koefitsent ja see on mõnes teiseski foorumist läbi
käinud teema. |
Siin on siiski üks oluline konks ning päris nii ei saa väita, et kindlasti enne vana enda nimelt maha ja siis uus arvele. Kunagi see sõltus siiski
hetke riskigrupist.
Näiteks ostad esimese auto ning selle riskigrupp seega 1.2. Seejärel ostad näiteks 6 kuu pärast ka teise auto, millel siis samuti riskigrupp 1.2,
mille ka näiteks 8 kuu pärast maha müüd. Esimese auto riskigrupp langeb aastatega 0,4 peale ning selle aja jooksul ei ole teist autot oma nimele
ostnud. Nüüd aastaid hiljem tekib vajadus uuesti teise auto järgi ning saad kindlustuse poolt uuele auto laheda jagatise kahest üleval olevast
riskigrupist ehk 0,8. Põhjendusega, et on andmebaasis "üleval" vaba alustatud 1,2 koefitsent.
Kui teise, kolmanda, jne võtad arvele ja müüd siis, kui sinu ainukesena arvel oleva sõiduki riskigrupp on juba madalaim ehk 0,4, siis on automaatselt
ka järgenevatel 0,4.
Vähemalt kunagi oli sellega nii. Nüüdseks ju enam riskigruppi ei näe ning seega veelgi segasemaks aetud, mille alusel makse arvutamine käib.
Audi - Home Of Quattro
|
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 29.06.11 20:05
|
|
|
NB! Üks võimalus oma hetkelist riskikoefitsenti teada saada on ntz siis kui teete IIZI maakleri juures kindlustust (Alexela Tanklas) ntz. Vähemalt
sealne müüja ütles, et koefitsenti näeb vahetult peale andmete sisestamist ja enne poliisi välja trükkimist. Ma muidugi ei tea ... aga ma eeldan, et
kui ARK lehe kaudu oma isiklike sõidulkite infole ligi logida, siis peaks kah nii mõndagi nägema ...
XZN M16
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 29.06.11 20:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raemees
Lõppkokkuvõttes me seda siiski selgeks ei tee, nagu näha siis üks vastanutest lausa töötab kindlustuses ja ikka ei tea mis toimub....
Omal ka läbi elatud see kahe auto jama ja erinevad riskigrupid. Momendil on lausa nii, et ühes seltsis annab 0.4 teistes annab samale autole ca x2
kõrgema koefitsendi ja keegi ei suuda õelda miks see nii, poetakse vastustega ainult mingi "arvuti süsteemi" taha, seega mul muidugi lihtne teen
seal kus odavam ja sobb 0,4 väga hästi. Kindlustanud muidugi üle 10a ütlesin ka seda teistes seltsides aga normaalset vastust pole tänini saanud.
Samas vend käis mingi aeg tagasi LKF (vist oli) lärmamas ja koefitsent langes ca poole võrra, seega nagu näha kõik on võimalik, ilmselt "mopitakse
põske" igaljuhul nii kui arvet oled nõus maksma. |
Siinkohal tuleks vahemärkusena silmas pidada, et töötan maaklerfirmas. St vahendame kliente kõigile 9.le seltsile. Hinnad dikteerivad ikka Seltsid ja
nendele LKF, vähemalt tavaliikluskindlustuse puhul. Lisaks ei pea ma end veel nii kogenuks, et kõikest kindlameelsusega räägiks. Seega ei hakanud ka
põhjalikumalt seletama, kuna ei soovi eksida faktides. Meie oma programm, mis töötab kõigi teiste seltside programmidega näitab näiteks minu
koefitsendiks 0.4 (if) ja ülejäänud 8 1.2.
Fakt on see, et kindlustusmaastikul on rebimine klientide pärast. Mõeldakse erinevaid nippe välja, kuidas kliente tagasi saada või üle tuua. Samas on
palju selliseid inimesi, kes ongi selle hinnaga rahul, mis saavad. Teisalt ei ole vahest võimalik enam odavamalt teha. Pole see kindlustus nii lihtne
midagi, et paari aastaga kõik selgeks saab.
|
|
|
|
kulufield
huviline
Registreerunud 30.04.06
Asukoht: Klooga/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 1998a 1,8 , Toyota avensis 2007
|
postitati 29.06.11 20:13
|
|
|
Tundub et kõik kes üritavad natukenegi aru saada kuidas arvutatakse kindlus tariife, põrkuvad vastu seina. Liikluskindlustuse seaduses selle kohta ka
ainult paar rida, mis lõppeb sõnadega "ning muid tegureid".
MIngi aeg tagasi sai veel koefitsenti isegi teada.
Olen ka aru saanud et kindlustus on nii auto kui ka isiku põhine, põhjustades avarii siis tõusis selle auto kindlustus millega avarii tehti, aga teine
auto jäi samaks, mis on iseenesest hea. Kuid kui ostad uue auto siis selle kindlustus arvestatakse keskmine või midagi taolist, jälle üks segane
mull.
Ja loomulikult ei tasu unustada piirkonda kuhu auto on registreeritud, mis tähendab siis auto registreerimise hetkel olev ametlik elukoht. Minul
sellega tekkis segadus peale uue auto ostu et miks nii kõrge uuel autol.
|
|
|
|
smi
huviline
Registreerunud 18.05.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 -95 92kw
|
postitati 19.07.11 16:47
|
|
|
LKF
Tsitaat: |
Riskikoefitsiendiks on liikluskindlustuse puhul harjutud nimetama ühte kindlustusmakse suurust mõjutavat tegurit, mis lähtub kindlustatava riskiga
seotud kindlustus- ja kahjuajaloost. Kindlustuspraktikas ei ole välja kujunenud ühtset arusaama või reeglit, kuidas kliendi isiklikku kahjuajalugu
arvestada ja hinnata ning kui palju see mõjutab lõplikku makset. Seega ei ole olemas ühtset ja ületurulist riskikoefitsiendi arvutamise metoodikat.
Igal kindlustusandjal on õigus arvutada riskikoefitsienti oma metoodika järgi.
|
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.09.11 18:39
|
|
|
Selline lihte ja konkreetne küsimus, et kui mul on olnud load üle 4 aasta ja koefitsent on sujuvalt 1.2 pealt alla tiksunud (ilma ühegi avariita) ja
minu nimel (ARK ja kidlustus) oli algul B4 siis peale seda C4 ja kui ma nüüd C4 maha müüd ja midagi muud ostan kas siis kindlustusmakse suureneb
(arvestame, et üle 142kw ei ole) ?
Kindlustuse silmis midagi kurja teinud pole aga kuulun sellesst "hot listi" ehk 18-26 aastased mehepojad, teisi autosid mina pole kindlustanud ega omanud, minu autosid teised pole kindlustanud.
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 04.09.11 13:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kella4
Selline lihte ja konkreetne küsimus, et kui mul on olnud load üle 4 aasta ja koefitsent on sujuvalt 1.2 pealt alla tiksunud (ilma ühegi avariita) ja
minu nimel (ARK ja kidlustus) oli algul B4 siis peale seda C4 ja kui ma nüüd C4 maha müüd ja midagi muud ostan kas siis kindlustusmakse suureneb
(arvestame, et üle 142kw ei ole) ?
Kindlustuse silmis midagi kurja teinud pole aga kuulun sellesst "hot listi" ehk 18-26 aastased mehepojad, teisi autosid mina pole kindlustanud ega omanud, minu autosid teised pole kindlustanud. |
Tükk aega mõtlesin, et mida sa täpselt silmas pead. Aga tegelikult on kõige lihtsam sulle soovitada seda, et võta mitmest kohast kindlustuspakkumised.
Kui enne ostu tead auto nr-t, siis saad mingi kodulehe kalkulaatorilt ju enam-vähem hinna teada. Peale ostu võtad uuesti pakkumised ka. Seda enam, et
Eesti kindlustusmaastik just väga selge pole. :S Kahjuks.
|
|
|
|
VIP
huviline
Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V
|
postitati 04.09.11 14:11
|
|
|
Inges kindlustuse kodulehel olev kalkulaator näitab ära "isiku ja sõiduki riskikoefitsendi".
Inges'e kalkulaator
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 VW Passat EcoFuel
|
postitati 04.09.11 15:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: VIP
Inges kindlustuse kodulehel olev kalkulaator näitab ära "isiku ja sõiduki riskikoefitsendi".
Inges'e kalkulaator |
Huvitav kalkar ikka. Auto on olnud kindlustatud üle aasta mu nimel If-is aga koef on ikka algne 1.2. Mis värk on?
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 04.09.11 18:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: VIP
Inges kindlustuse kodulehel olev kalkulaator näitab ära "isiku ja sõiduki riskikoefitsendi".
Inges'e kalkulaator |
Oled sa ingeses varem kindlustanud? Rohkem kui 2 aastat? Siia LKF-st lingitud lause ütleb ju kõik ära. Igal seltsi toimib nende koefitsentidega oma
äranägemise järgi. Kui ma ise endale hindasid uurin siseprogrammist), siis näitab mul Ifis madalaimat koefitsenti, kõikjal mujal 1.2 Siiani koguaeg
Ifis kindlustanud ja ainult 1 aasta olin QBE-s. See ei ole enam oluline. Siinkohal on mul siiralt kahju, et ma ei oska põhjendada, MIKS see nii on.
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 04.09.11 18:18
|
|
|
Ma ilmselt sinna ei läheks, kuna Ifis on minul odavam. Ifis maksan praegu 3 kuu eest ca 40€ ja Ingeses tuleks see üle poole kallim. Kuna ma Ingeses
kunagi kindlustanud pole, siis nende jaoks olen ma uus klient. Seega see näitab väga hästi ära, kui oluline on kindlustusajalugu. Minu puhul on seegi
hea näide, et enam ei saagi seda nn. "koefitsenti", millega veel eelmisel aastal samal ajal kindlustussummasid arvutati, alla. Või võrdluseks veel,
et kindlustusajalugu ongi see koefitsent nüüd. Ei oska paremini seletada. Püüan veel homme maakleritelt pärida, kui nad ehk teavad sellest midagi uut.
Aga ei panustaks sellele.
|
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 31.01.12 05:04
|
|
|
Kust kohast on võimalik tänapäeval näha isiklikku liikluskindlustuse koefitsendi numbrit?
Aastaid tagasi jooksis koefitsendi number kenasti poliisile trükitud andmete sekka. Mingist hetkest kaotati see aga ka poliisidelt ning siis jäi
võimalus näha seda vahetult enne seda kui näiteks kohalikus tanklas IIZI kindlustusmaakleri süsteemis omale uue kindlustuse ostsid. Väidetavalt
tankla müüja sõnade kohaselt nägi ta koefitsendi numbrit vahetult peale poliisi vormistamise lõpetamist ja enne printimist aga nüüd ei pidavat ka tema
seda enam nägema. Mõtlesin et uurin veidi "Paberivaba ARK" lehelt aga ka sealt ei saanud targemaks. Kui mõni nüüd juhtub küsima, et milleks sulle
see number, siis tänu vägevale liikluskindlustuse seadusele, tänu millele jäi mul esimese auto (Opel Vectra) millega sõitsin umbes aasta - peale maha
müümist 0,96 koefitsendiks, teiese auto ostmisel jooksis see 0,4-ni välja ja kolmanda auto soetamisel tuletati mulle meelde seda esimest aastaid
tagasi maha müüdud "Vectrat" ja see 0,96 lendas kolmandale autole kenasti selga, mis tähendab seda et kuna oman hetkel 2-hte autot siis ühe eest
maksan 0,4-se koefitsendi järgi ja teist maksan mulle teadmatu koefitsendi alusel. Äkki oskab keegi öelda kust seda nagu näha saab ja oskab ehk ka
öelda, miks selline isikut nii lähedalt puudutav info lambist poliisi pealt ära koristati. Lisaks lõpetuseks veel ühe iroonilise vastuse ühe
kindlustusmaakleri poolt kui küsisin, et mis ma sellest haigest seadusest kasu peaksin saama. Vastus oli selline: "Kui te oma uue autoga
liiklusõnnetuse sooritate, siis teie vanale autole jääb ikkagi 0,4 koefitsendiks alles ja te võidate sellega" Mis kuradi võit see veel peaks olema.
Liiklusõnnetus on viimane asi mille üle peaks inimene õnnelik olema ja võidumaitset suus tundma.
XZN M16
|
|
|
|
eestimaa
klubiliige
Registreerunud 06.01.06
Asukoht: Tallinn/Saku
Kasutaja on eemal
Auto: E-tron 55
|
postitati 31.01.12 06:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ultra2005
Aastaid tagasi jooksis koefitsendi number kenasti poliisile trükitud andmete sekka. Mingist hetkest kaotati see aga ka poliisidelt ning siis jäi
võimalus näha seda vahetult enne seda kui näiteks kohalikus tanklas IIZI kindlustusmaakleri süsteemis omale uue kindlustuse ostsid. Väidetavalt
tankla müüja sõnade kohaselt nägi ta koefitsendi numbrit vahetult peale poliisi vormistamise lõpetamist ja enne printimist aga nüüd ei pidavat ka tema
seda enam nägema. Mõtlesin et uurin veidi "Paberivaba ARK" lehelt aga ka sealt ei saanud targemaks. Kui mõni nüüd juhtub küsima, et milleks sulle
see number, siis tänu vägevale liikluskindlustuse seadusele, tänu millele jäi mul esimese auto (Opel Vectra) millega sõitsin umbes aasta - peale maha
müümist 0,96 koefitsendiks, teiese auto ostmisel jooksis see 0,4-ni välja ja kolmanda auto soetamisel tuletati mulle meelde seda esimest aastaid
tagasi maha müüdud "Vectrat" ja see 0,96 lendas kolmandale autole kenasti selga, mis tähendab seda et kuna oman hetkel 2-hte autot siis ühe eest
maksan 0,4-se koefitsendi järgi ja teist maksan mulle teadmatu koefitsendi alusel. Äkki oskab keegi öelda kust seda nagu näha saab ja oskab ehk ka
öelda, miks selline isikut nii lähedalt puudutav info lambist poliisi pealt ära koristati. Lisaks lõpetuseks veel ühe iroonilise vastuse ühe
kindlustusmaakleri poolt kui küsisin, et mis ma sellest haigest seadusest kasu peaksin saama. Vastus oli selline: "Kui te oma uue autoga
liiklusõnnetuse sooritate, siis teie vanale autole jääb ikkagi 0,4 koefitsendiks alles ja te võidate sellega" Mis kuradi võit see veel peaks olema.
Liiklusõnnetus on viimane asi mille üle peaks inimene õnnelik olema ja võidumaitset suus tundma. |
Hetkel olen ise näinud oma sõiduki riskikoefitsient kui olen Inges lehel kasutanud Liikluskindlustuse kalkulaatorit
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |
|