Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: B5-sse kliima järelpaigaldus? (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 1393)
NOS
huviline



Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 26.06.11 08:23 Tsiteeri
B5-sse kliima järelpaigaldus?



Tere. Küsimus selline kas ja kui keeruline on b5 panna sisse kliima, kui seda eelnevalt pole.
Kuna õhutorude klapid on kkiimavariandil juba mootorite abil reguleeritavad, siis kas peab vahetama välja kogu torustiku, või piisab mootorite lisamisest.
Samuti oleks siinkohal väga abiks kliimaploki pistikute pinout.
Võibolla on keegi juba sellise asja kallal vaeva näinud, oleks väga tore kuulda, lugeda.
Tänud ette.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 26.06.11 08:48 Tsiteeri


Praegu on sul konditsioneer või pole seda ka?

Üldiselt on odavam ja lihtsam kliimaga auto osta. Ei ole seda vaeva väärt.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
NOS
huviline



Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 26.06.11 08:58 Tsiteeri


ei ole konti ka praegu, on mehaanilised kettad
aga uus facelift keskkonsool koos nuppudega on juba küljes


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 26.06.11 09:25 Tsiteeri


Siis on sul veel vaja kliima pumpa ja radikat jne jne. Hea hunnik juhtmeid vedada sest sealt kliimaplokist käib päris palju asju läbi...Peast nüüd ei tea, esipaneel peaks sama äkki olema aga seal üht teist on erinev ka. Kui terve komplekti saad kuskilt siis vb lihtsam

Ei ütle, et võimatu...aga kas sel mõtet enam on.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 26.06.11 09:58 Tsiteeri


Muidugi tehtav! B4 ja A4 sama komplektiga ja kui ma ei eksi, siis kasutaja aivo82 tegeleb sama teemaga B4 kallal(küll tal varem oli kont).
Samas on tal kogemus ka Golf II-l kondi lisamisega ja tasub uurida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andriu
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: a6c6

postitati 26.06.11 13:35 Tsiteeri


Lihtsam on auto maha müüa ja kliimaga isend asemele osta, kõik on võimalik, aga kas on mõtet, sest kogu see kompott võib päris kalliks minna sul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
NOS
huviline



Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 26.06.11 19:03 Tsiteeri


tänud.
kõige lihtsam oleks muidugi ära müüa ja uus muretseda.
Kuid sama välimuse saamiseks kuluks taas tükk aega ja ka palju rahakotte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ristokkk
huviline



Registreerunud 01.12.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B8 VW

postitati 26.06.11 20:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andriu
Lihtsam on auto maha müüa ja kliimaga isend asemele osta, kõik on võimalik, aga kas on mõtet, sest kogu see kompott võib päris kalliks minna sul.

See on väga mõtlematu soovitus:D Äkki on sel autol sentimentaalne väärtus mis ajendab paljusid autoomanike igasuguseid kulukaid "lollusi" enda vanale masinale tegema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 26.06.11 21:57 Tsiteeri


Mina räägin lihtsalt omast kogemusest. Olen selle krdi A4 peale prakselt kolmveerand auto hinda ladunud ja ikka on veel hunnik asju puudu. Lõin käega ja müün maha. Kui vaadata nende hindu siis see summa mis juurde panin oleks juba loomu poolest ilusa ja kõikide lisadega masina saanud.

Lihtsalt soe soovitus sulle, mille peale mõelda.

Aga no huvi on, miks mite. Facelifti ploki pinouti saan sulle sebida. Kui see sind edasi aitab.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 26.06.11 22:46 Tsiteeri


Ma teeks selle ära ainult siis, kui saaks ise käsipidi kallal olla. Tundub lihtsalt liiga põnev, et sellepärast hakata autot vahetama.

Muidu Tallinnas näiteks Eints teeks selle töö ära, kuid kindlasti on teisigi.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
NOS
huviline



Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 27.06.11 04:12 Tsiteeri


..just.
oleks nagu huvitav, ning palju nokitsemist ning ka nagu üleskutse, kas saab hakkama.
Samas pistan vist müügikuulutuse ka üles, minetea ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andriu
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: a6c6

postitati 27.06.11 08:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ristokkk
Tsitaat:
Algselt postitas: andriu
Lihtsam on auto maha müüa ja kliimaga isend asemele osta, kõik on võimalik, aga kas on mõtet, sest kogu see kompott võib päris kalliks minna sul.

See on väga mõtlematu soovitus:D Äkki on sel autol sentimentaalne väärtus mis ajendab paljusid autoomanike igasuguseid kulukaid "lollusi" enda vanale masinale tegema.



Sentimentaalne väärtus sentimentaalseks väärtuseks, rahal on ka mingi väärtus, matta kliima pärast samasuur summa nagu auto maksab(b5 turuhinnad on juba väga madalad), selleasemel et ajaga kaasa minna ja mingi uuem auto(audi) osta.
No eks mees ise teab mis mees teeb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 27.06.11 08:51 Tsiteeri


Mina väga pooldan ettevõtmist. las inimesed tegutsevad, kui kellegi postituse sisu enamat ei sisalda, et osta uus auto, siis ma arvan, et pole mõttet seda öelda, ei aita kuigi palju.

Selline ettevõtmine tasub end siis ära, kui saad varuosade auto tervikuna, ise krutid sealt jupid küljest, ise paigaldad oma autole need ja ülejäänud uuesti turgu. Jupihaaval kardan et lähebasi keeruliseks ja ka kalliks. Tegemist ikka keeruka ja detailiderohkem ettevõtmisega ja on hea näha ja võtta ise doorikult. Eraldi ostes võib nii mõnigi väike asi puudu jääda ja peavalu tekitada.

Teemaalgataja peab nüüd hjärele mõtlema, et kas ta viitsib umbes nädal aega möllata autoga ja erivärvilistest juhtmetest und ka näha. Kindlasti peab ka jootekolb olema kõrval ja varuma termorüüzi . Aga kui oled vend kes näpu vahel juhtmedkokku keerab ja isoleer peale, siis ei tasu tööd ette võtta.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
NOS
huviline



Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 27.06.11 11:07 Tsiteeri


http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=97705&page=1#pid517278

siin ta siis ootab nüüd


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 27.06.11 11:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: NOS
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=97705&page=1#pid517278

siin ta siis ootab nüüd


Kas ma olen pime või ei ole asjal hinda? Aga iseenesest ma soovitaks ka ikka ise aretama hakata, kui muus osas masinaga rahul, siis ega miski ei ole ületamatu:cool:
Ja kui keegi tuleb siia ütlema, et ei ole mõistlik sellist liigutust teha, siis vaadake peeglisse, audi ei ole ka mõistlik auto enamasti, mõistusega ostetakse toyota või nissan, audi ostetakse ikka südame järgi:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ristokkk
huviline



Registreerunud 01.12.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B8 VW

postitati 27.06.11 14:26 Tsiteeri


Kas sa selle pärast müüd, et siin keegi ütles, et müü?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 27.06.11 14:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ristokkk
Kas sa selle pärast müüd, et siin keegi ütles, et müü?


..., aga ilmateade lubas juba nädala teiseks pooleks väga kuuma ilma :D


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 27.06.11 17:01 Tsiteeri


Kuna auto nelikveoliseks ehitamine on veel mottetum, kui kliima peale ehitamine, siis on myyk igati moistlik. Suveks vajalik kliima ja talveks vajalik nelivedu :) Auto myyki ja asi mutt. Turul saada kyll kliimaga 2.8 quattro A4 masinaid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
aivo82
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.08
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B4Q

postitati 04.07.11 20:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: margus
Muidugi tehtav! B4 ja A4 sama komplektiga ja kui ma ei eksi, siis kasutaja aivo82 tegeleb sama teemaga B4 kallal(küll tal varem oli kont).
Samas on tal kogemus ka Golf II-l kondi lisamisega ja tasub uurida.


Juhuks kui kellelgi peaks veel selline mõte tekkima siis panen ka oma arvamuse siia. Kui varem konti ka peal ei ole olnud, siis on tõesti lihtsam autot vahetada kuna audil on see järelpaigaldus üsna niru. Isegi kondiga masinale kliima aretamine on üsna suur töö.

Golf 2 peale paigaldamist lihtsustas see, et autole läks teine mootor peale kus pump juba küljes oli. Audi kohta ei oska selles osas kommenteerida aga volkaril on kliima pumbaga mootoril teistmoodi rihmad, teistmoodi rihmapingutus ja geneka kronstein, kui tahad kliimat peale panna siis tuleb enamus rihmarattaid ja kronsteine ära vahetada. Lisaks on vaja kerele teha kliimatorude sisseminekuks ava ja ilma mootorit maha võtmata on seda õiges mõõdus päris nigel teha kuna ruumi mingi puuri freesi või muu lõikuriga ligipääsemiseks ei ole.

A4 salongijuhtmestik on tehasest kõik ühte kimpu isoleeritud, ühised toited ja massid hargnevad kokkupressitud pundardest, mitte ei ole kaitsmeplokist eraldi lõpuni veetud. Ühes kimbus on ka kaitsmeplokist kapoti alla minevad juhtmed, niiet kliima andurite jms juhtmeid sealt eraldada oleks liiga suur töö. Kõige lihtsam variant oleks saada salongi ja mootori ruumi juhtmestik ning pump ja kõik muu kapotialune majandus sama mootoriga doonori pealt. Kogu vajalik kraam peaks jääma hinnaklassi 400-500 EUR + oma vaev, higi, veri, valu ja pisarad :D Iseasi kust kogu kompotti tervena leida kuna enamus lammareid toovad sisse kas inglasi või siis lõigatakse lammutamise käigus kõik juhtmed läbi et asjad kiirelt kätte saada.

Põhimõtteliselt tuleb juhtmestiku vahetamiseks salong haljaks tõmmata ja võimalik et ka mootori ruumis päris palju asju eest ära koristada. Ehk siis kokkuvõttes kui tegu on igapäevaautoga millega on pidevalt vaja liigelda, siis selline aretus ilmselt kõne alla ei tuleks kuna tegu on päris palju aega ja närvi nõudva protsessiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.4% - SQL: 67.6%]