Tarvotu
huviline
Registreerunud 26.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Opel Vectra Caravan `98a, Audi coupe 83a. 1,8
|
|
83a. coupe 1.8 mootor 2.2turbo vastu
et kas sobib ilusti ja kas sillad võivad samad jääda ja mis probleeme sellega võib olla?
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Tarvotu
et kas sobib ilusti ja kas sillad võivad samad jääda ja mis probleeme sellega võib olla? |
Suurematest asjadest sillatala koos püstikute ja pooltelgedega tuleb näiteks ära vahetada. Käigukast ka.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
|
lisaks sillatala vahetamisele pead lansekate külge keevitama mootori patjade kinnitused kuna kõik 5sil mootori padjad kinnituvad sinna külge aga 4sil
silla tala külge. lisaks pead viima aku kapotialt kuhugi mujale-pagassi näiteks sest tubomootori puhul ei taha ta enam oma loomulikku kohta
mahtuda.
siis nipet näpet asjadest pead ära vahetama veel pedaalid kuna sidur peaks kläima hakkama õli pealt. välja pead vahetama ka kütuse torustiku juhul kui
sul karpaga masin ja paigaldama kütte pumba.
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
Vidiit
huviline
Registreerunud 23.11.03
Asukoht: Tallinn/Cincinnati
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Coupe GT
|
|
Ehk oskavad teadjamad mehed, kes ehk ise ka asja läbi teinud, rääkida siinkohal kui suur ette võtmine see on ja mis summade piiridesse selline
ettevõtmine jääb.
|
|
|
Tarvotu
huviline
Registreerunud 26.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Opel Vectra Caravan `98a, Audi coupe 83a. 1,8
|
|
upiks seda viimast küsimust
|
|
|
Tarvotu
huviline
Registreerunud 26.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Opel Vectra Caravan `98a, Audi coupe 83a. 1,8
|
|
john
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7
|
|
allans tegi vist 5 kohalise numbriga... aga tema pani kapotialla 20V turbo... ainulaadne kuubik ytleks 
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
|
Pakuksin omapoolse variandi.Sellest on siin foorumis ja ka chatis juba lällutatud päris mehemoodi.Kui ise olete tegijad ja teil on taskus ca 15 kilo
eesti raha siis on kõik võimalik.
Kui ei ole,siis võiks selle teem lukku panna minuarust.Infoks siis niipalju et turbokonepuhul on vaja peaaegu kõik mis kapotiall väljavahetada.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
Sellist projekti tegema hakates tuleb kõigepealt otsida maksimaalselt korralik ja suurima tehasemootoriga (millega kaasnevad paremad pidurid ja
toekamad veermikudetailid) toorik. Hetkel siis oleks parim variant mingi 87-88a 2.3 R5 (quattro).
Vana auklikuks roostetanud kere ja nõrgale mootorile arvestatud agregaatidega masin on lihtsam nii nagu ta on maha müüa.
|
|
|
|
Tarvotu
huviline
Registreerunud 26.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Opel Vectra Caravan `98a, Audi coupe 83a. 1,8
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
miskipärast tundub mulle, et enamus teemaalgataja poolt tehtud teemad lähevad suhtkoht kiiresti lukku. Enamasti seetõttu, et pea kõik jututeemad on
juba siin üksipulgi lahti arutatud. Egas midagi, ka see teema lukku..
Ehk on vahest viitsimist lihtsalt foorumit sügavamalt kammida, lisaks veidi üldharivat teksti lugeda, see aitab.
|
|
|