rakkim
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4e
|
postitati 21.05.11 18:16
|
|
|
A8 ABS andur circuit ( lühises? ) peale ketaste-klotside vahetust
Lugu järgmine, et auto käis ketaste, klotside vahetuses ja peale seda suht kohe hakkas veojõukontroll, elektroonilise käsipiduri defectiivsuse märk,
tuledekõrguse reguleerimise märgutuli ( Ei tea kuidas need seotud võiksid olla?).. Juhtme taha panekul näitab malfunktsiooni ka käigukastil 0010 (
sama kood oli ka abs anduril ( parem tagumine circuit vms...) PS! Käigukasti õli lasin vahetada sama hoolduse käigus flamekos.
Küsin kas viga võiks olla vigases ABS anduris ?
Autoks 2003, a8
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 21.05.11 21:07
|
|
|
Loodetavasti oled töid teostanud firmaga ka koheselt asja uurinud?
Kas diagnostikat tegid ise vöi... ?
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
rakkim
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4e
|
postitati 22.05.11 06:07
|
|
|
Kuna eile hakkas veateade püsivalt märku andma siis pole jõudnud flamekoga konsulteerida, kuna on nädalavahetus.
Eelnevalt on paar korda viga andnud ja kõik korda läinud kui süüde välja ja sisse lülitada- mõtlesin , et lihtsalt lolliks läinud... Kuna autoga
soomes ja pikad otsad vaja sõita, siis suht piin ilma kiirusehoidikuta 1000km läbida...
juhtme panin ise taha.
Tundub, et peaks soome Audi teenindust ka proovima. Kas keegi oskab öelda, kas soome Audi, tehase aktsioone (süütepoolid ja mootori soft on
ettenähtud, mis tasuta ära vahetatakse), ka teostab ?
|
|
|
john
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7
|
postitati 22.05.11 06:35
|
|
|
Sometimes you can eliminate these ABS sensor problems by simply removing each wheel speed sensor tip, cleaning any metal fragments off the tip of the
sensor, and by using some compressed air to clean off the CV Joint hub teeth.
If the CV Joint Hub teeth are excessively corroded or rusted, you may need to replace the CV joint to eliminate the problem. Sometimes these CV Joint
hub teeth get damaged or smashed during repairs and this can cause signal changes as the smashed metal teeth pass by the magnetic ABS sensor tip.
Other possibilities for these ABS problems, is the sensor wiring was stretched and possibly damaged during the front end, axle or wheel bearing
repair.
There usually is one ABS sensor connection plug on the firewall area on the passenger side at the rear of the engine compartment and another connector
below the coolant reservoir. The rear ABS sensor connectors are located underneath the back seat bottom.
Vb piduri kettad korra maha võtta ja uurida ehk läks kuhugi mustus vahele.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.05.11 06:58
|
|
|
Klotside vahetusel on ette nähtud oma protseduur. Usun, et nad seda järgisid.
A8 d3 veakoodid
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
rakkim
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4e
|
postitati 25.05.11 16:18
|
|
|
Täpsustan veel vea olemust. Kui päeva esimene sõit teha, siis märgutuled põlema ei hakka ja kõik toimib nagu peab( nt. poodi - kuid uuesti edasi
sõites annab märku, et abs, käsipidur ja tuledekõrgus). Ja veel kui auto töötab, siis käsipidur ei toimi. Kui aga välja suretada, siis toimib.
Kuna autot "näitama " viia ei ole võimalik, püüan siiit lahendust leida, et siis Eesti tulles asi korda teha!
|
|
|
rakkim
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4e
|
postitati 29.05.11 14:47
|
|
|
Proovin veelkord: Ehk keegi, kes oskab öelda kas seda abs andurit on lihtne vahetada ? Tundub, et juhe ei anna ühendust vms.. Või kuidas sellele ligi
pääseda ?
Veakood
01316 - ABS Control Module
01316 - ABS Control Module: No Signal/Communication
Possible Causes
* Wiring/Connector(s) from/to ABS Control Module faulty
* Fault(s) stored in ABS Control Module
Possible Solutions
* Check Wiring/Connector(s) from/to ABS Control Module
* Check Measuring Value Blocks (MVB)
o Usually Measuring Value Blocks (MVB) 125+ show the current Communication Status
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 29.05.11 14:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rakkim
Proovin veelkord: Ehk keegi, kes oskab öelda kas seda abs andurit on lihtne vahetada ? Tundub, et juhe ei anna ühendust vms.. Või kuidas sellele ligi
pääseda ?
Veakood
01316 - ABS Control Module
01316 - ABS Control Module: No Signal/Communication
Possible Causes
* Wiring/Connector(s) from/to ABS Control Module faulty
* Fault(s) stored in ABS Control Module
Possible Solutions
* Check Wiring/Connector(s) from/to ABS Control Module
* Check Measuring Value Blocks (MVB)
o Usually Measuring Value Blocks (MVB) 125+ show the current Communication Status |
01316 - ABS juhtmoodul
01316 - ABS Control Module: No Signal/Communication 01316 - ABS juhtmoodul: No Signal / teatis
Possible Causes Võimalikud põhjused
* Wiring/Connector(s) from/to ABS Control Module faulty Juhtmed / Connector (s) alates / kuni ABS juhtmoodul vigane
* Fault(s) stored in ABS Control Module Fault (ed) salvestatakse ABS juhtmoodul
Possible Solutions Võimalikud lahendused
* Check Wiring/Connector(s) from/to ABS Control Module Vaata Juhtmed / Connector (s) alates / kuni ABS juhtmoodul
* Check Measuring Value Blocks (MVB) Vaata mõõtmisel plokid (MVB)
o Usually Measuring Value Blocks (MVB) 125+ show the current Communication Status Tavaliselt mõõtmisel plokid (MVB) 125 + show Käesolev
teatis Status
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 29.05.11 15:00
|
|
|
Anduri vahetamine on ülilihtne
Otsi juhtmetpidi kus on pistik ja paned uue külge...
|
|
|
POZ
huviline
Registreerunud 25.10.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Superb
|
postitati 30.05.11 07:55
|
|
|
Veakoodi vaadates tundub, et tegu ei ole ju anduri veaga vaid puudub ühendus ABS`i juhtplokiga.
Millisest kanalist eelnevad veakoodid võetud on?
Kas ABS`i juhtplokis on ka veakoodid salvestunud?
Kõigepealt oleks nendele küsimustele vastust vaja ning alles siis saab pildi selgemaks.
Kodu ja kontorite puhastusteenused.
Autode varuosad jne.
|
|
|
|
morgeno
huviline
Registreerunud 06.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant C5 2,5TDI 110kW
|
postitati 30.05.11 14:58
|
|
|
Mul täpselt sama teema, ABS toimib ja klotsid-kettad uued, kuid peale vahetust ei kadunud klotside hoiatus, samuti ei tööta veojõukontroll ja tuli
põleb. Üteldi, et pistikud pidid suht läbi olema omadega, loodan et tõesti sellest. ABS aju sai just kevadel remonditud ja nüüd puudub ühendus...
|
|
|