MadisK
huviline
Registreerunud 19.05.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.05.11 21:50
|
|
|
Audi 100 2,2 TQ - 1990 - MadisK
Tere, sai omale ka üks audike muretsetud. Ei ole just kõige paremas seisus ja eelmine auto meeldis rohkem.
Sain ma ta omale sedasi, et müüsin teise auto maha eesmärgil sularaha saada ja natuke juurde koguda. Pidime sõbraga reisile minema sügisel. Teades oma
iseloomu ja vajadusi ei oleks suutnud ma seda raha niisama säilitada välja arvatud hoius kontol. Seega mõtlesin, et siiski oleks tark tegu omale mingi
auto muretseda suvi ka ees ja vaja pruutidel külas käia
Enne kui seda autot vaatama läksin uurisin igasuguseid kuulutusi. Peamine oli see, et auto oleks odavam kui minu oma, et jääks vaheraha ning tahaks
midagi huvitavat mida palju ei liigu.
Kui palju sellist liigub ma nüüd küll öelda ei oska aga isiklikult pole kohanud väga.
Huvitavaks teeb asja see, et auto näeb TÄPSELT selline välja nagu 200. Mina isiklikult ei oska midagi eristada ja kui vaatan 100 siis enda omaga leian
erinevusi. Pidin isegi dokumente vaatama, et veenduda mis see siis lõpuks on.
Auto ise on miski ameerika variant või lihtsalt lühikesed nr. Või seepärast ongi sarnasus audi 200jaga.
Kuna eelmised autod on mul olnud kõik BMW-d siis esimene asi mis kohe tunda annab on juhitavus. Mitte ei tule siia foorumisse audit maha tegema vaid
räägin esimestest kogemustest enda audiga.
Kui sõitsin bmw-ga järsemasse kurvi 90km/h nagu lubatud võis rahulikult veel makist omale sobivat lugu otsida. Audi on aga pehmel vedrustusel ja
mootor pikalt ees siin tulebki füüsika mängu. Kisub seda keret nii otse edasi, et keera kahe käega rooli vaata kas võtab kurvi välja. Üldsegi tundub
see vedrustus kuidagi vedel. Selle eest tunnetab auke palju vähem ja auto on päris kõrge. Ei näe 4 veol mõtet kui iga murututi otsa kinni jääb.
Koju jõudsin autoga suht hilja pmst peale seda läksin kohe magama. Järgmine päev sundis äratuskell tööle minema ning peale tööd kohe autokaubandusse
uue õli ja filtri järgi kuna eelmise omaniku hooldusajalugu oli väga segane.
Kui õli ja filter ostetud olid läksin otsemat teed neid ka vahetama. Õli oli süsimust ja kohati kukkus mingeid klimpe lausa välja nii, et hea oli, et
kohe vahetasin. Peale seda läks õlisurve ka kohe tunduvalt paremaks. Pole ka ime, et läbi umbes filtri mingit survet ei tule.
Ka uus hammasrihm on ostetud mida saab asuda järgmine nädal vahetama ja mõned pisivead ehk veel tehtud.
Mootor tundub suht ergas aga millegi erilisega ta ei üllata kuna ka eelmised mootorid on 2,5 ja 3,0 liitrise töömahuga olnud. Ei oska vaid öelda kui
töökindel see mootor on millegipärast ei meeldi R5 mootor kuigi peab ütlema, et teeb päris mõnusat häält. Kuid jah täitsa rahuldavalt liigub.
Nagu siin foorumis öeldakse It´s quattro baby nii saan ka mina öelda. 4 vedu töötab ilusti kuid diffri lukk vist mitte. Pole reaalses olukorras
proovida saanud kuid kui see lukk sisse vajutada süttib vaid kolmnurk. Joonise peal diffri asukohale rohelist tuld ei sütti.
Lisasid on ka autol enam vähem töötaks ka need siis oleks päris hea
4x el aken
el katuseluuk
kompu
kliima- kõik jubinad kapoti all alles kuid rihm maas. Ilmselt põhjusega kuid millse põhjusega ei tea.
hele nahksisu
puitdektoor
puldist kesklukk
roolivõim
abs
Audio kohapealt pole suurt midagi kirjutada. Sees on makk kuhu saab plaadi sisse panna ja selle ära kriipida häält tegema ei hakka. Raadiost saab ühe
ja teise kõlariga sahinat kuulata, kahe kõlariga korraga ei saa.
Eelmine auto oli seest puhas ja korralik sellega peab vaeva nägema. Eelmine omanik oleks võinud oma suitsukonid prügikasti visata.
Kui keegi teemat lugeda viitsib siis võiks vastata sellisele:
Kas antud masina spidomeeter saab oma ajami mehhaaniliselt (trossiga) Või elektrooniliselt ? käigukasti või diffri(te) küljes on andur ja kelladesse
tuleb pistik ?
Nimelt see asi kõigub räigelt pmst õiget kiirust saab pöörete järgi vaid arvestada. Spido ise paneb oma teemat.
Kui on trossiga siis ilmselt uut kella vaja. Kui on elektrooniline tasub ühendused üle kontrollida enne kui kruvikas kuskile sisse lüüa.
Praegu hakkab uni tulema ja homme tööle ei jõua eriti rohkem midagi keerata. Kui vaba aega tekib muudan ehk midagi teemas, et saaks korrektsem ja
sisupuhtam.
Hetkel pilte lisada pole, eks kui teen siis panen siiagi.
Nael kummi!
Siiamaani polegi väga viga, aga näitame siis väljast ka
Selline ta hetke konditsioon siis on....
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 21.05.11 15:24
|
|
|
Spido on elektrooniline. Andur on kasti küljes. Minul pani spidoplokk villast. Muud viga polnud.
Üldiselt jääb mulje, et see auto sulle ei meeldi ja hea meelega saaks temast uuesti lahti, et reisile sõita. Võid mulle privasse kirjutada selle auto
hinna, tundub välimust kirjeldades päris huvitav. Saad oma raha tagasi vähemalt
|
|
|
|
MadisK
huviline
Registreerunud 19.05.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.05.11 21:31
|
|
|
Ei ütleks, et ta nii otseselt ei meeldiks mulle, täitsa huvitav auto tegelikult. Lihtsalt parema pealt halvema peale üleminek vajab natuke harjumist.
Kuid normaalse pakkumumise korral tõsi küll annaks ta hetkel ära. Natuke nokitseda saab täitsa korraliku asja sellest veel. Hetkel pole mind teepeale
jätnud ning mingi uue veaga samuti üllatanud pole.
|
|
|
Mario81
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.05.11 21:36
|
|
|
Pilte ootan huviga.
|
|
|
|
magiorav
huviline
Registreerunud 26.12.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: MB C220 CDI 2005 / Audi 100 C4 Q / VW Golf 2
|
postitati 22.05.11 09:48
|
|
|
Ootan samuti pilte huviga. Auto tundub muidu huvitav ja edu sellega.
|
|
|
MadisK
huviline
Registreerunud 19.05.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.05.11 10:38
|
|
|
Tegin täna vähe lühema tööpäeva ja katsun kuskilt digika sebida ehk jõuan õhtuks midagi lisada. Jõuab ehk autol midagi ära ka teha. Mida rohkem sõidan
sellega seda rohkem ausaltöelda meeldima hakkab. Keset suve muidugi jama rääkida aga talvel peaks selle autoga maru lust olema.
Ma ei usu, et ta kõrgemaks tehtud on aga suhteliselt kõrge on küll. Eelmine auto käis 10-15cm lahtise lumega kohinal vastu maad. Kinni õnneks ei
jäänud aga jebimist oli küll sellega. Järsema lamava politseiniku ees pidi pmst seima jääma hooga üle pannes läheks stange vastu. Sellega pane nagu
vana mees. Talvel peaks minema nii, et lund lendab
Eks kui pilte teen siis teen kliirensist ka. Saate kommenteerida kas on kõrge või tavaline. Ja sama moodi seda 100, 200 teemat. Ütlen kohe ära, et ei
ole audidega palju tegelenud 1992 a B3 ega liikusin vahepeal suht palju ringi. Aga rohkem suuremaid kokkupuuteid pole nii, et visuaalsel
mudelieristusel võin margi maha teha
Aga edu ja jõudu teile. Eks vana auto on nagu Tallinna linn ei saa kunagi valmis kuskilt mingi pisivea ikka veel leiad kui omaarust oled ringi peale
saanud
|
|
|
magiorav
huviline
Registreerunud 26.12.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: MB C220 CDI 2005 / Audi 100 C4 Q / VW Golf 2
|
postitati 22.05.11 10:41
|
|
|
Kui see on see sama mis siin oli müügis, siis tegu on veitsi variandiga, sellepärast ka taga lühike numbrikoht ja eks lisasi sai sellel ajal ka
tellida.
|
|
|
MadisK
huviline
Registreerunud 19.05.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.05.11 17:52
|
|
|
Kel ennist teemas auto vastu huvi tekkis siis nüüd võimalik pilte näha. Et mitte tühjalt postitusi teha siis küsin ka paar küsimust.
1. Kas keegi on põhjakaitsmed alla pannud, et karteri ja eriti filtri asukohta kaitsta? Filter asub ülimalt rumala kohapeal minuarust. Kunagi tuttav
sai kruusatee peal kivi ja filter oli puruks. Õhuke plekist sein terav kivi lõikab kohe puruks selle. On kellegil sellega probleeme tekkinud ?
2. Genekas on topitud nii alla kui võimalik. Endal olemas selline kogemus, et sõitsin kinni tuisanud tee peal kapotialuse lund täis ja laadimine
kadus. Genekas asus tükkmaad kõrgemal ja taga pool. Antud autol on see kohe stange all ja täiesti ees. Talvel paksema lumega geneka jahutus labad
viskavad lund nagu lumefrees oleks ees On see asukoht probleem või ei
pea muretsema ? Mõtlesin, et peaks tööjuures esiosale kaitsme tegema. Tänapäeval on moodsat plastikut mis on küllaltki vastupidav. Sugulasel oli ATV-l
kogu põhi ja õõtsad sellega tehtud. Käis safaritel ja uputamas ei andnud kordagi järgi. Aga see pole prioriteet nr 1 Sellele alles siis rohkem rõhku
panna kui sügisel teed poriseks lähevad või talv tulema hakkab. Kui see auto minukäes niikaua veel on üldsegi, seda ei hakka spekuleerima.
|
|
|
magiorav
huviline
Registreerunud 26.12.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: MB C220 CDI 2005 / Audi 100 C4 Q / VW Golf 2
|
|
MadisK
huviline
Registreerunud 19.05.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.05.11 18:13
|
|
|
Jep aga kuni auto minu käes veel tegelen sellega aktiivselt. Kuigi ma pean ausalt tunnistama, et päev päevalt hakkab see masin mulle üha rohkem
meeldima. Täna sõitsin ühe tee peal kus sõber paar nädalat tagasi sisse jäi. Suht pehme on siia maani veel see. Rehvid vajusid umbes pool oma
paksusest sisse vähemalt jälje järgi. Aga see pill ei viitsinud arugi saada, et pehme on sõitis nagu vana mees. Kusjuures ma mõtlesin küll, et äkki
jääb kinni aga seal oli üks suht lohu koht kus järsult langes ja kohe tõusis samamoodi ja seal oli veel pehmem. Oleks digikas kaasas olnud saaks pilti
näidata sellest. Aga ei miskit probleemi ei tekkinud isegi sellist hetke, et hakkaks ratast ringi tõmbama. Väga positiivselt üllatas.
Lisaks ei ole kuskil mingeid vibrasid ja asju sees ning poolteljed ei ragise. 4 veo korrasolekuga olen hetkel täitsa rahul.
kui võtta tikkutops võrdluseks siis pikkupidi 3 tk mul neid vist karbi alla ei mahuks eelmisel autol. Mootor on ees raske ja tagasild veab. Lahtine
differ ka siis selle autoga on nagu
Nagu väike laps uued asjad tuleb ära proovida aga selle tulemusega süda rahul igastahes.
|
|
|
GrHo66
huviline
Registreerunud 27.07.10
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C6 Avant Quattro
|
postitati 22.05.11 18:22
|
|
|
Salong tundub küll väga viisakas, väljast ka korda teha nipet-näpet siis ju väga eht. Mina seda niipea maha ei müükski, aga maitse üle ei vaielda.
|
|
|
MadisK
huviline
Registreerunud 19.05.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.05.11 18:49
|
|
|
Eile käisin õhtul sõbra juures siis läks jutt ikka reisi peale. Mina tahan 100% minna ja selleks seda autot müüngi. Ma ei tea kui suur nõudlus
sellisele turul on aga vastu talve peaks minema küll. Kui selliseid plaane poleks teeksin ta korda. Talvel suurepärane auto minuarust. Selline
autodega tegelemine on mul pisike hobi ka nii, et need vead mis tal on hakkavad tasapisi kaduma.
Ühel autol lasin mootori kotti tõmbas saaled ringi ja 2 kepsu lendasid läbi ploki, üks pani vända otsast minea ja lõi kolviga klapi kõveraks. Kolb ise
kukkus karterisse kildudeks. See auto sai 3 päeva seista ja sõitis jälle.
Nii, et kui mingi viga tekib ei mõtle kohe müügile või varuosadeks müümisele. Varasemaid autosid olen pikalt enda käes hoidnud.
Plaanis on ka keretöid teha. Mõnda detaili sirutada pahteldada ja värvida. Põlled on natuke kägaras jne. Saab kuskilt värvitüki murda või benapaagi
luugi ära võtta ja selle järgi lasta värv segada. Kui vana värv natuke tuhmunud on ja toonivahe sisse jääb siis vähem autot pesta ja ongi ilus. Hetkel
kahjuks tööjuures kiired ajad ja ka nv ei ole aega autoga tegeleda. Koht ja võimalused on olemas. Terve auto värvimiseks ressursse pole ja ei taha ka
väga palju raha kulutada. Praktilist väärtust see ei muuda. Pigem hoida tehniline pool korralik.
Aga nagu pimegi ütleb.. Elame näeme..
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 22.05.11 19:57
|
|
|
Tuled ja stanged on ju puhtalt 100 omad. Isegi pime ütleks, et see on 100, mitte 200. Sisu on ainult selline nagu teistel lisaderohkematel sigaritel.
|
|
|
|
MadisK
huviline
Registreerunud 19.05.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.05.11 20:02
|
|
|
Juhul siis ma juba enne ütlesin, et ei tee neil väga vahet kuju suht sarnane. Millised suuremad erinevused neil peale kere ja stangede veel on ? Aga
neil 100del stange muutub vist mingi aasta pealt. Eks see on vist igal mudelil kus pre faceliftist tehakse facelift ja mingeid väikeseid asju
muudetakse.
|
|
|
magiorav
huviline
Registreerunud 26.12.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: MB C220 CDI 2005 / Audi 100 C4 Q / VW Golf 2
|
postitati 22.05.11 20:06
|
|
|
Kõige suuremad erinevused on tagatuledevaheline paneel, esistange ja esituled. Selle seeria 100-l, ehk C3-l, oli kogu aeg samasugune stange.
|
|
|
timberman
klubiliige
Registreerunud 23.06.07
Asukoht: Tolmupealinn Kunda
Kasutaja on eemal
Auto: MC x 2, AEL
|
postitati 23.05.11 10:57
|
|
|
Noh, kui viitsiksid huviliste autode all mõnikümmend rida allapoole kerida, siis võiks ju lausa minu auto piltide pealt võrrelda, mis ja kui palju
neil vahet on? Äkki siis ikka leiad paar erinevust.
|
|
|
|
MadisK
huviline
Registreerunud 19.05.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.05.11 15:52
|
|
|
Vaatasin auto 24jas ka. Tagumine paneel ja natuke asju jah vähe teisid. Minu paha.
Aga kere toorik kui selline peaks iseenesest sama olema ? Kas ka audi 200 pole samuti mitte C3 kere ?
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 23.05.11 16:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MadisK
Vaatasin auto 24jas ka. Tagumine paneel ja natuke asju jah vähe teisid. Minu paha.
Aga kere toorik kui selline peaks iseenesest sama olema ? Kas ka audi 200 pole samuti mitte C3 kere ? |
100 ja 200 on mõlemad jah C3 kerel ehk siis sigar! Tulenevalt mootorivõimsusest ja veoskeemist on nii sisu kui ka välimus veidi erinevad.
Audiworld!
Foorumis ka selline teema olemas, mis mudelinimed jne selgeks aitab teha. Vaata siia! Selles teemas on ka link, milles siis ka piltidega varustatud mudelid.
Edu ja tervist! Oota talv ära ja enam sa BMW-ga ilmselt ei sõida.
|
|
|
|
MadisK
huviline
Registreerunud 19.05.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.05.11 21:20
|
|
|
Krt see masin on ikka vinge pill Eile päev otsa sadas käisin täna
mõnusas mülkas totaaalsed muda mülkad. Tee oli nii pasane , et räige. See ikka kinni ei jäänud. Kohati oli nii vedel, et põhi läks vastu maad natuke.
Ise ajasin meelega sisse ka ja keerasin mülgast hullemaks. Ei midagi peaaegu põhjani sees ukse teed lahti siis maapind heal juhul 5cm uksepiidast all
pool ja lihtsalt sõidab minema.
Ühe korra jäin veits kinni ka ei läinud enam edasi ega tagasi. Kui mõne cm liigub siis pole veel hullu. Tegin nika naka niikaua kui ratastel pidamist
on teeb kõva pinna rataste alla. Siis saab selle pinna peal natuke kiirendada, hakkas liikuma. Tagurpidi ei läinud välja aga tõusis üles poole..
Langus juba iseenesest annab hoogu juurde ja väike kiirendus ka ketsid kerisid ja murdis läbi. Siga vinge pill.
Homseks juba survepesur orkunnitud lasen selle pasa alt ära. Kusjuures kui ma kinni jäin siis mul ei tulnud see pähegi et sellel diffri lukk on.
Ainult tagasillaga varem sõitnud
Ma ei saanud midagi teha ma pidin ära proovima ja tulemusega rohkem kui rahul See tee tegelikult lõikab ühe kruusatee vahelt välja ja viib ühe vaikse mõnusa koha juurde kus on veekogu jne. Sealt sõidetakse
siklitega ja teiste autodega ka kui kõva on. Aga, et paremini väljendada mis seisus see tee praegu on siis kevadeti on sinna traktorid ka kinni
jäänud.
Ma ei kujuta ette mis sellega talvel veel sõita on. Bemmile ostsin normaalsed rehvid siis arvasin, et suht hästi peab
Loodan, et nv pääsen tööjuurest minema ja saan mõnigad tunnid auto kallal nokitseda ka. Eks annan teada kui selles suunas arengut toimunud on. Sellise
sisuga postitusi ma rohkem tegema ei hakka ja ilmselt meelega kuskile uputama ka ei lähe. Lihtsalt esimene 4 vedu ja tahad teada millised võimed autol
on. Sama hea kui ostad omale uue bassi kõlari või mida iganes siis proovid ka kuidas müdistab. Vaevalt sa seda enamus ajal max võimsusel kuulad.
Lihtsalt selline näide siia. Selleks korraks siis kõik.
|
|
|
zack
|
postitati 24.05.11 21:54
|
|
|
Seepärast ma siiani quattro meeste peale kade olengi...veel.
Aga muidu igati lahe masin, endal oli ka kunagi sigar, küll mitte selliste lisadega, aga mugav.
|
|
|
MadisK
huviline
Registreerunud 19.05.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.05.11 04:31
|
|
|
Tegelikult sellel autol eriti lisasi polegi, sest suurt midagi ei tööta. Kui keegi antud auto elektrit hästi tunneb ja natuke vaba aega on siis palun
võta U2U kaudu ühendust.
|
|
|
timberman
klubiliige
Registreerunud 23.06.07
Asukoht: Tolmupealinn Kunda
Kasutaja on eemal
Auto: MC x 2, AEL
|
postitati 25.05.11 06:06
|
|
|
Oleks profiil normaalselt ära täidetud, siis võiks ju mõnda kohta hea meelega soovitada, aga pimesi ei viitsi küll erinevaid Eesti paiku ja
elektrimehi siia pakkuma hakata.
|
|
|
|
MadisK
huviline
Registreerunud 19.05.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.06.11 19:57
|
|
|
Täna siis oli ilus ilm ja järveäärde minek. Sai siis väheke supeldud ja päikest võetud kui aeg lahkuda oli tahtis auto veel vilus istuda. Nimelt siis
ei lähe lihtsalt enam käima. Puhastasin jagaja ära võtsin bensuvooliku lahti kontrollimaks pumba tööd. Surve oli hea ja ei saanudki käima lohistasin
auto tuttava hoovi paarsada meetrit järvest. Mine sa tea vb miski napsitav seltskond arvab, et oleks hea jõudu proovida. Ja taotakse klaasid sisse ja
torgitakse rehvid ribadeks. Millegipärast neid üksikult seisvaid autosid ei sallita, isegi põlema topitud neid. Kuid samas ei tea, "hea" vägivalla
objekt kui vastu ei hakka.
Siis aga mõtlesin kurat mul oli ühe korra sama asi panin auto käima käigu sisse natuke liikus suri välja ja kõik vaikus. See oli siis eelmise
liikuriga. Samuti olid sädemed bensud ja muud jutud olemas. Seda aga paraku ei näe kui hea see säde surve all on. Eelmisel autol põletasin küünlad
gaasipitsiga ära ja läks käima nagu kellavärk. Uusi ei saanud osta kuna kohapeal pakuti mulle ainult nelja ja needki vist polnu sinna õiged. Siis
läksingi oma auto juurde tagasi kruttisin küünlad maha tegin kaltsuga suuremast kõntsast puhtaks ja lihvisin liivapaberiga natuke. Ja üllatus üllatus
pika käivituse probleem kadus ära. Läheb kohe ilusti käima. Praegult jõudsin autoga koju ja teepeal lisaviperusi ei juhtunud. Kahjuks pidin
küünlavõtme tagasi andma. Muidu saaks tööjuures ära põletada. Väga hästi aitab see.
|
|
|
muumitroll
huviline
Registreerunud 25.03.11
Asukoht: Tallinn, Rakvere, Rakke, Simuna
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 b5 1999 2.7BiT, Audi S6 c5 2001
|
postitati 08.09.11 08:02
|
|
|
Uus omanik
Terv, tundub, et see masin nüüd minu kätes. Sai eile sellel Tallinnas järgi käidud. Nokitsemist masinakallal ikka on, omaljõul Tallinnast Rakverre ei
jõudnudki esialgu Genekas ei laadinud enam poole tee peal. Nüüd ilmselt
tuleb geneka rihm natuke laiem peale panna ja korralikult ära pingutada, eelmine omanik ütles, et rihm pidi vale peal olema, liiga peenike. Teine mure
kindlasti kohe on see, et radikas ülevoolu toru kinnitus katki, lahendus ilmselt kas kuidagi lappida või uus radikas. Nipetnäpet vigu on igasuguseid
kui need 2 on ilmselt põhilised, mis sõitmist segaks. Kõrvalistuja poolne külg on ka mõlkis. Oskad keegi äkki auto kohta midagi head ja halba rääkida?
Oleks tänulik.
|
|
|
Mario81
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.09.11 08:21
|
|
|
Tee endale eraldi teema huviliste autode alla.
Tsitaat: | Algselt postitas: muumitroll
Terv, tundub, et see masin nüüd minu kätes. Oskad keegi äkki auto kohta midagi head ja halba rääkida? Oleks tänulik. |
|
|
|