Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: C4 S4 automaatkasti "Sport" reziim (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2974)
reizor
huviline

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Kasutaja on eemal

Auto: Õnnetud S6 2.2T, S6 4.2

postitati 07.05.11 18:24 Tsiteeri
C4 S4 automaatkasti "Sport" reziim



Kuulutusi lapates leidsin ühe sellise pildi. Tegemist S4 2.2T-ga. Pildil torkas kohe silma nupp "Sport". Mis aasta käikudel või mudelitel seda esines ? Endal on 92a S4 2.2T ning ei ole seda reziimi ning tunnen sellest kõvasti puudust. Tean, et need kastid on nö ise õppivad. Kui anda 2min kuuma, siis hakkab rohkem pöördes hoidma. Seega küsimus, millega on tegu ? (mõtlen seda reziimi nuppu).

http://img8.auto24.ee/auto24/560/306/21691306.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Audi100C2
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a

postitati 08.05.11 10:06 Tsiteeri


Sama nupuga kast on ka minu 100'l. Kui nupp alla vajutada, siis on käiguvahetused kiiremad kui ma ei eksi.

Mul on mingisugune A100 manuaal ka, kus selle nupu kohta kirjas. Nädala lõpu poole võin vaadata/kirjutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 08.05.11 10:51 Tsiteeri


Kas see nupp mitte pöördeid kõrgemale ei lase ja alles siis vahetab käiku, ehk kui tahad kiirendada paned selle sisse ja vahetab kõrgel rpm´il?
Kiirem käiguvahetus tundub kuidagi ulme, samas ei ole kindel kah mida too täpselt teeb.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, Audi A7 3.0TFSI '11

postitati 08.05.11 11:05 Tsiteeri


Jah, ka mu 2.3 coupel on see sama nupp. Põhimõtteliselt vahetab käike hiljem, rohkem pöördesse.
Maanteel sellega hea möödasõitu teha. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Audi100C2
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a

postitati 08.05.11 11:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Kas see nupp mitte pöördeid kõrgemale ei lase ja alles siis vahetab käiku, ehk kui tahad kiirendada paned selle sisse ja vahetab kõrgel rpm´il?


Täpselt nii, minu paha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 08.05.11 19:08 Tsiteeri


Üldiselt ongi nii, et 100-l on sportnupp ja S4-l juba iseõppiv kast, nagu A6/S6 puhul. See pildilolev on võibolla mingi 100 kastiga hübriid või siis on mõni omanik lihtsalt vaadanud, et krt, 100-l on ilus sport-nupp, tahan ka!, ja romulast lihtsalt sellise kulissiümbrise sebinud-installinud, nupp ise aga ei tee tegelikult miskit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rkrimm
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.

postitati 10.06.11 07:04 Tsiteeri


V8 kogemustest väheke. Tollel on ka nö "sportreziim" ning ainus vahe mida tavareziimiga täheldasin oli see, et sport hoidis sõites võimalusel pöördeid kõrgemal, et kiirendades koheselt oleks jõud olemas, mitte ei peaks kast käike alla hakkama vahetama. Väga suuresti tuli see kasuks näiteks ringteid talvel "õigesti" läbides. Tavareziimis nii kui gaasi lahti lasid siis vahetas kohe kõige aeglasema käigu peale, spordiga aga hoidis pööret ilusti. Kõrgemate pörete kohta niipalju, et vahet ei olnud, kas va´jutasid tava või sportreziimis gaasipedaali põhja, piiraja sai ikka kätte. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 10.06.11 07:50 Tsiteeri


Sellele teemale lisaks, et kui keegi arvab või mingi siseaimdusega tunneb, et kast vahetab käike kiiremini kui see nupuke on sisse lülitate, siis pean teile jubeda pettumuse valmistama :D. Nagu ka rkrimm juba kirjeldas, muud funktsiooni või parandust sellest nupust loota pole mõtet kui ainult pöörete hoidmist :P.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jantz73
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.09
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q 7; A6 C7 Q

postitati 10.06.11 08:40 Tsiteeri


Tere. Vähe vist teemast mööda aga sinnakanti siiski. Minu A6,C6.-el on ka see S võimalus ja samuti vahetab käike kõrgematel pööretel. Samas täheldasin seda,et kui sõita tavalise D varjandiga on 6 käiku valikus ja kui sõita S varjandiga siis pakub valikusse vaid 5 käiku. Jaksu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Audi100C2
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a

postitati 10.06.11 09:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Sellele teemale lisaks, et kui keegi arvab või mingi siseaimdusega tunneb, et kast vahetab käike kiiremini kui see nupuke on sisse lülitate, siis pean teile jubeda pettumuse valmistama :D. Nagu ka rkrimm juba kirjeldas, muud funktsiooni või parandust sellest nupust loota pole mõtet kui ainult pöörete hoidmist :P.


Tõsi jah, eks ta selline iluvidin rohkem ole. Ausalt ei kujutagi ette kus, kuna ja millal ma seda nuppu kasutama peaksin - siiamaani pole vajadust olnud ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 10.06.11 10:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Audi100C2
Tõsi jah, eks ta selline iluvidin rohkem ole. Ausalt ei kujutagi ette kus, kuna ja millal ma seda nuppu kasutama peaksin - siiamaani pole vajadust olnud ka.

Intensiivne linnaliiklus, kus pedaal peab vajutades koheselt reageerima, mitte pool päeva käike kühveldama ;). Sisselülitatud nupp sobib pigem närvihaige sõidustiili ja "nõeluja" standardvarustusse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 52.2% - SQL: 47.8%]