Lehekülgi: 1 2 3 .. 7 |
RandoV
huviline
Registreerunud 19.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B8
|
postitati 01.05.11 16:30
|
|
|
Audi 90 2.3 Dohc 20v - 1989 - Pillekas
Tere !
Ei tea,kas see auto on siin foorumis kajastust leidnud või mitte,kuid selline ta siis mul on.
Autoks on siis Audi 90 2.3 liitrine dohc 20 v mootor,millel 125 kW,manuaal käigukast.Edasi veab kahjuks ainult esisild.
Auto on toodud Eestisse aastal 2005, ja minukäes on olnud nüüdseks kuskil 5 kuud.Enne oli tal 2 omanikku, kes mõlemad olid pärit lõuna-eestist.Auto
sai toodud Võrust Tallinnasse just kui oli lumetorm " monika " ,sõit
võrru kestis ligi 5 tundi, ja tagasisõit kuskil 7.5 tundi
Auto värvuseks on Elevandiluu valge, suhteliselt haruldane värv,eriti nii vana auto puhul.Auto veeres juba tehasest välja sama värvitooniga.
Lisadest : 4x el.aknad, Kliima,el.peeglid,valge nahksisu,suusabox salongist pagassi.
All on 17" Ronal LZ veljed rehvid siis 215/45 ees, 225/45 taga.
Tehniline seisukord on hea, kuid nipet-näpet nokitsemist ikka leiab.
Mootor sai remondi 2009 aasta suvel. Talvel sai ülevärvitud kapott ja vasak esitiib.
Pildid leiab Siit.
|
|
|
furvios
huviline
Registreerunud 24.06.07
Asukoht: Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 4-Motion
|
postitati 01.05.11 17:00
|
|
|
Nägin seda autot eelmine nv, käisin Tallinnas sõbral külas, siis Mustamäel sai seda nähtud. Ila tilkus koguaeg
Auto algab ju A tähega.
|
|
|
|
RandoV
huviline
Registreerunud 19.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B8
|
postitati 01.05.11 18:29
|
|
|
heh
|
|
|
ain25
klubiliige
Registreerunud 20.10.07
Asukoht: Viljandimaa.
Kasutaja on eemal
Auto: 2*Audi coupe. Skoda
|
postitati 01.05.11 18:48
|
|
|
Ilus isend.
Tere tulemas kulbisse.
Edu auto puhul ja paksu rahakotti
Ega sellise mootoriga isendeid on suht vähe
Hoia ikka seda isendit..
|
|
|
zack
|
postitati 01.05.11 19:37
|
|
|
Väääga kena.
Kahju, et quattro pole.
|
|
|
rinks
huviline
Registreerunud 01.03.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.05.11 19:45
|
|
|
Tõesti kena/maitsekas isend. Ilus velg. Valge värv meeldib eriti. Sisu paistab ka väga ena olevat, võiks veel audi originaal sportrool peal olla.
Jõudu ja jaksu ning paksu rahakotti sulle ka minu poolt.
|
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 02.05.11 07:48
|
|
|
Väga tuttav auto, ja ilus on ta tõesti. Oled sa mootoriprobleemidele
lahenduse leidnud? Viimane omanik maadles nn minekuprobleemidega, maru uimane ja ei liikunud nii nagu peaks...
Igatahes edu ja paksu rahakotti!!!
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|
RandoV
huviline
Registreerunud 19.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B8
|
postitati 02.05.11 09:36
|
|
|
jah , see mineku probleem on täitsa tuttav... liigapalju mägi-aivari teipi õhulõdvikutel ei tee head ütleme nii
|
|
|
RandoV
huviline
Registreerunud 19.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B8
|
postitati 04.05.11 13:15
|
|
|
Kas keegi sama autoga on kokku puutunud esi-amordi tugilaagrite vahetusega? Varuosa müüja pakub mõõtudes 37 mm ja 41 mm. Kumb mõõt sobib?
|
|
|
furvios
huviline
Registreerunud 24.06.07
Asukoht: Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 4-Motion
|
postitati 04.05.11 14:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RandoV
Kas keegi sama autoga on kokku puutunud esi-amordi tugilaagrite vahetusega? Varuosa müüja pakub mõõtudes 37 mm ja 41 mm. Kumb mõõt sobib?
| Ma just vahetasin, aga mõõte mult küll ei küsitud.. Võta vana maha, mõõda ära, kui õhtu aega, võin ära mõõta vana pealt. Aga kas
ülevalt ei saa mutri juurest suppleriga mõõtu võtta ?
Auto algab ju A tähega.
|
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 04.05.11 14:29
|
|
|
Kõige lihtsam, tee Forssi varuosapäring. Mina leidsin igatahes sellise koodi tugilaagrile: 8A0 412 323 D Kindlasti leiavad nemad ka selle sama koodi
ning nii saad sa uued ja õiged tugilaagrid.
Lisaks klubikaardiga saad sa ca.10 % alet.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
RandoV
huviline
Registreerunud 19.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B8
|
postitati 04.05.11 16:40
|
|
|
Selge,aitähh igatahes.
uurin igaksjuhuks forsist, erinevusi võib ju alati olla
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
|
Maka
huviline
Registreerunud 09.02.11
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.05.11 04:39
|
|
|
Ossa raisk viimaks midagi minu maitsele. Endalgi suht korralik aga b4
|
|
|
RandoV
huviline
Registreerunud 19.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B8
|
postitati 05.05.11 14:41
|
|
|
sul on hea maitse siis
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 05.05.11 18:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RandoV
Kas keegi sama autoga on kokku puutunud esi-amordi tugilaagrite vahetusega? Varuosa müüja pakub mõõtudes 37 mm ja 41 mm. Kumb mõõt sobib?
|
Mina läksin Autoeksperti ja küsisin tugilaagreid ja pakuti ainult ühte varianti - Lemförder. 250 eeku tk ja olemas nad olidki. Mul on kyll 20V
quattro, aga esiots peaks neil ju sama olema!
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|
Memphisc
huviline
Registreerunud 21.05.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.05.11 18:35
|
|
|
Jeees, kena 90. Sõber elab samas majas, kus see hetkel seisab. Värv on superluks.
We're drifting slow through the snow on 5th Avenue..
|
|
|
|
RandoV
huviline
Registreerunud 19.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B8
|
postitati 05.05.11 19:25
|
|
|
forss pakub kaa tugilaagrit mõõdus 37 mm, kuid kellegile peab siiski see 41 mm kaa istuma,ehk mingi aastakäikude erinevus.
|
|
|
RandoV
huviline
Registreerunud 19.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B8
|
postitati 21.05.11 08:07
|
|
|
Teeks siis väikse teema uuenduse, mis autoga vahepeal toimunud on
Eile läks siis auto remonti ja täna sain kätte.Vahetatud sai siis :Vasak rooliots ja tehti sillaregull,vasak mootoripadi,käigukasti padi,roolivõimu ja
genekarihm.Tagumised sillatalla puksid,tagumised kettad klotsid,tagumine rattarumm ja siis regull ka tagasillale.
Tulemusega jään rahule,töö korralikult tehtud.
|
|
|
furvios
huviline
Registreerunud 24.06.07
Asukoht: Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 4-Motion
|
|
RandoV
huviline
Registreerunud 19.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B8
|
postitati 21.05.11 12:36
|
|
|
Populaarne maja ma vaatan
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 21.05.11 17:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RandoV
.Tagumised sillatalla puksid,tagumised kettad klotsid,tagumine rattarumm ja siis regull ka tagasillale.
Tulemusega jään rahule,töö korralikult tehtud. |
Võibolla ma ei saa lihtsalt naljast aru, aga mida sul seal tagasillas monomähkijal reguleeriti
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 21.05.11 21:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Võibolla ma ei saa lihtsalt naljast aru, aga mida sul seal tagasillas monomähkijal reguleeriti |
Päris kindlalt ei tea, kuid mingitel isenditel seati asja paika mingite seibide eemaldamise/lisamisega.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Imres
huviline
Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Competition quattro 20vt
|
postitati 21.05.11 21:16
|
|
|
Meil tööjuures on spets plekid selleks otstarbeks. Üks ots on paksem ja teine õhem.
Nende lisamisega (olenevalt mis asendis) saab kaldeid ja nurki muuta.
Best ET 13,414@A4
|
|
|
|
RandoV
huviline
Registreerunud 19.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B8
|
postitati 26.05.11 19:49
|
|
|
Täna otsustas kütusepump streikima hakata .
Tegi juba enne pisut häält,aga nüüd kadus süüte andmisel igasugune bensupumba urin, ja auto lihtsalt ei käivitunud.Siinkohal oleks küsimus pumpade
sobivuse osas? Ladu24 näitab,et üks pump sobib suht kõigile.Vähemalt neil müügil olevatest toodetest.On pumpade suhtes erinevus ntx 100 kW isendiga
võrreldes?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 7 |