Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Mürin guattro tagasillas (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 3366)
kk76
huviline



Registreerunud 09.04.11
Kasutaja on eemal


postitati 09.04.11 08:48 Tsiteeri
Mürin guattro tagasillas



Probleem quattro tagasillas.
Sõidukiks on 2007 Allroad, 3 diiselmootor.
Revalis tehti kontroll - lokse, lõtke sillas ei ole. Rataste geomeetria on OK. Samuti pole probleeme õhkvedrustusega. Ühesõnaga - sõiduk on tehniliselt korras.

Sümptomid:
Rattad välja pöörates ning väikese kiirusega pöörates tekib tagasilda spetsiifiline mürin/vibratsioon. Otse sõites pole probleemi. Samuti nt sõites ringteel ei teki seda mürinat. Just siis kui rattad on välja pööratud ehk momendil, kui üks tagaratas pöörleb kõige rohkem.

Audihoolduse spetsialistid arvasid, et probleem võib olla ratastel vales geomeetrias - kuid see kontrolliti Revalis ja seati õigeks, kuid probleem jäi.

Revali spetsialistid ütlesid, et see ongi normaalne quattrode puhul. Siiski ei usu seda, sest testisin kahte analoogset Allroadil ning nendel isenditel seda mürinat ei tekkinud.

Oluline veel teada- mürinat ei ole kui mootor "ei ole veel soojaks sõidetud". Ehk tekib see mürin pööramistel siis kui mõnda aega on sõidetud.

Oskab keegi veel pakkuda, mis sellist quattrol tagasillas tekitada võib. Võib olla polegi probleem tagasillas, vaid kuskil mujal?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 09.04.11 09:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kk76
Revali spetsialistid ütlesid, et see ongi normaalne quattrode puhul.

Üldjuhul nii nad kipuvad kuskil platsil täiesti väljakeeratud ratastega manööverdades tegema küll. See katkumine võib kosta nii eest kui tagant. Eriti kui laiad pastlad all.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kk76
huviline



Registreerunud 09.04.11
Kasutaja on eemal


postitati 09.04.11 09:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: kk76
Revali spetsialistid ütlesid, et see ongi normaalne quattrode puhul.

Üldjuhul nii nad kipuvad kuskil platsil täiesti väljakeeratud ratastega manööverdades tegema küll. Eriti kui laiad pastlad all.


Kusjuures rehvid on originaalmõõdus ja mürin tekib nn soojast peast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 09.04.11 10:04 Tsiteeri


Mootori soojus tagasilda niikuinii kuidagi ei mõjuta. Kui, siis tagadifri oma.

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=9785
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=16546
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=70618


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kk76
huviline



Registreerunud 09.04.11
Kasutaja on eemal


postitati 09.04.11 20:17 Tsiteeri


Küsimus ongi selles, et miks tagasild kakub soojast peast, mitte külmast peast? Kas õli vahetus tagasillas muudaks olukorda? Kuna probleem on valikuliselt Q-del, siis ei saa see ju olla Q-de läbivaks probleemiks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 09.04.11 20:18 Tsiteeri


Need originaalmõõdu omad on sul vähemalt 225/55R16, kui mitte rohkem ja ma pakun, et parema pidamisega pinnal jääbki kerge krudin olema. Mul 205 rehviga ei ole väga kuulda olnud, samas suvel 255ga on täitsa olemas. Ainult hea pidamisega pinnal ja aeglaselt teravalt pöörates. Ragiseda muidugi ei tohi.

Tagumise blokeeritud diferentsiaaliga on õudsad need hääled lausa, nendest jääb asi kaugele.


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kk76
huviline



Registreerunud 09.04.11
Kasutaja on eemal


postitati 09.04.11 20:36 Tsiteeri


Originaal mõõtu on suverehvid, 225/55/17. Juhin tähelepanu, et krudinat ei ole, kui alustatakse sõitu "külma autoga", vaid siis, kui juba mõna aega on sõidetud. Kas ikkagi probleem ei ole tagumises difris?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
randoj
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 18.07.10
Asukoht: tallinn-tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2Q 99a

postitati 11.04.11 05:07 Tsiteeri


mul sama asi,kuigi auto A8 Q.Kui saad targemaks ,milles viga siis anna teada.


***
Märkus moderaatorilt: "Kuna kasutaja ei ole vaatamata varasematele märkustele asunud järgima foorumi reeglite 3. punkti, on kasutaja postitusõigus peatatud!"


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kk76
huviline



Registreerunud 09.04.11
Kasutaja on eemal


postitati 11.04.11 05:16 Tsiteeri


Kas sul difri õlid on vahetatud? Mul hakkavad rattad kakkuma alles siis, kui autoga on mõnda aega sõidetud. Külmast peast seda probleemi ei ole. Sellest johtuvalt arvan, et äkki on probleem difri õlis, kuid võin ka eksida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mine....
huviline



Registreerunud 10.10.08
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 11.04.11 11:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kk76
kas sul difri õlid on vahetatud? Mul hakkavad rattad kakkuma alles siis, kui autoga on mõnda aega sõidetud. Külmast peast seda probleemi ei ole. Sellest johtuvalt arvan, et äkki on probleem difri õlis, kuid võin ka eksida.



Teinud minu suksu samamoodi alates auto ostust 3 aastat tagasi, kuigi seda pole täheldanud/märganud kas külma/sooja erinevusi on...


I hope that I will soon forget the Audi Quattro. Until I do, I shall continue to worship that b.tch goddess Success at the expense of friends, family, honesty and decency - anything to be in a position to have one. -Four Wheeler Magazine 1982
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 11.04.11 12:27 Tsiteeri


Vaheta diffriõli, õige kogus ja parim õli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 11.04.11 14:41 Tsiteeri


Mina pakun, et kõik on täpselt sama, olenemata sellest, kas seal sees on kalleim õli või pole seal üldse õli. Mingi suure pöördenurga all rattad lihtsalt ei pääse difri(te)st olenemata päris vabalt pöörlema. 225 laius kvalifitseerub juba minu poolt eespool kirjeldatud "laiaks pastlaks" küll. Minu C4 100q tegi sama, kui all olid 225/45-R17 rehvid. 205/55-R16-ga mitte. A8q-ga andis 225/55-R17-tega väga kergelt tunda. Miski 245 laiusega 18" rehvidega oleks ilmselt juba tuntavam.

Võibolla pole normaalseks sõiduks hästi optimeerituna olnud võimalik veermiku geomeetriat suure pöördenurgaga sama hästi toimivaks teha. Ilmselt mõjutab keskmine torsen-differ ka seal midagi. Suurem kontaktpind teega toob selle lihtsalt paremini esile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kk76
huviline



Registreerunud 09.04.11
Kasutaja on eemal


postitati 11.04.11 16:52 Tsiteeri


Minu küsimus on ikkagi see, et miks seda probleemi ei ole hommikul sõitu alustades, vaid rataste kakkumise probleem tekib peale mõningast linnas sõitmist. See ei saa põhjus olla rehvides. Kusjuures mul kahel tuttaval täpselt sama modifikatsiooni ja aasta quattrod - pole neil seda probleemi. Text


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi.s4
huviline

Avatar


Registreerunud 22.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: audi quattro

postitati 13.04.11 06:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kk76
Minu küsimus on ikkagi see, et miks seda probleemi ei ole hommikul sõitu alustades, vaid rataste kakkumise probleem tekib peale mõningast linnas sõitmist. See ei saa põhjus olla rehvides. Kusjuures mul kahel tuttaval täpselt sama modifikatsiooni ja aasta quattrod - pole neil seda probleemi. Text





Ühinen sinuga selles küsimuses, sooviks ka saada samale asjale vastust või häid nõuandeid.
Olgugi et mul on 92a audi 100 quattro, teeb ta sama mürinat tagasillas peale vähest sõitmist rattad välja keerates nagu selle inimese auto kes teema postitas. Kõik võimalikud lõtkud kontrollitud aga ei midagi mis sellist häält võiks põhjustada, 185 lai rehv seda ometi ei põhjusta...
Üks aeg oli vaja autole käru taha panna ja väike trett sellega teha, arvake ära mis sealt alt kostis kui mäkketõusul keerata oli vaja:( kartsin et see sild sinna jääb, kuigi käru oli tühi ja ei kaalu eriti kui ratastel veereb...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 13.04.11 06:59 Tsiteeri


Tagumiste pooltelgede otsad kontrollida üle, teinekord on määre väga tahkeks või olematuks muutunud vms.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mine....
huviline



Registreerunud 10.10.08
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 13.04.11 08:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Mina pakun, et kõik on täpselt sama, olenemata sellest, kas seal sees on kalleim õli või pole seal üldse õli. Mingi suure pöördenurga all rattad lihtsalt ei pääse difri(te)st olenemata päris vabalt pöörlema. 225 laius kvalifitseerub juba minu poolt eespool kirjeldatud "laiaks pastlaks" küll. Minu C4 100q tegi sama, kui all olid 225/45-R17 rehvid. 205/55-R16-ga mitte. A8q-ga andis 225/55-R17-tega väga kergelt tunda. Miski 245 laiusega 18" rehvidega oleks ilmselt juba tuntavam.

Võibolla pole normaalseks sõiduks hästi optimeerituna olnud võimalik veermiku geomeetriat suure pöördenurgaga sama hästi toimivaks teha. Ilmselt mõjutab keskmine torsen-differ ka seal midagi. Suurem kontaktpind teega toob selle lihtsalt paremini esile.





Ühinen sinu arvamusega. Kolme aastaga peaks ju asi hullemaks minema kui tegu oleks mingi muu põhjusega?
Minul (A8 D3) olnud all 245 ja 235 laiusega rehvid ja 235 teeb tiba asja paremaks...


I hope that I will soon forget the Audi Quattro. Until I do, I shall continue to worship that b.tch goddess Success at the expense of friends, family, honesty and decency - anything to be in a position to have one. -Four Wheeler Magazine 1982
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kk76
huviline



Registreerunud 09.04.11
Kasutaja on eemal


postitati 13.04.11 09:16 Tsiteeri


Aga ikkagi, miks probleem ei ole üleüldine? Samasugused autod samasuguste rehvidega, kuid ühel sild pööramisel müriseb, teisel mitte? Kas probleem ei voi ikkagi olla torsenis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indrekk
huviline



Registreerunud 04.09.06
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20v

postitati 13.04.11 12:43 Tsiteeri


Sama probleem (kui seda on üldse mõtet nii nimetada) '07 A4-l 2.0tfsi Tiptronic kastiga. Kõige tugevamini väristab suverehviga, mis tehasepoolt 235/xx/R17. Soojalt-külmalt erinevust ei oska hetkel kommenteerida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi.s4
huviline

Avatar


Registreerunud 22.03.11
Kasutaja on eemal

Auto: audi quattro

postitati 03.05.11 16:19 Tsiteeri


Kas probleemile on vastused leitud juba teema algse postitaja poolt, kuulaks huviga;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 03.05.11 16:31 Tsiteeri


Tegi nii mul S6 C4 automaat oma orig. mõõdus ratastega, teeb mul nii S4 B5 oma orig mõõdus ratastega, A6 C6 2007a. ei olegi tähele pannud, sest ei pööragi enam ammu sellele tähelepanu, aga arvan et teeb kaa.
See on normaalne ja ma arvan et midagi parandama seal ei ole mõtet hakata.. Keegi kunagi kirjutas, et silla reguleerimisega võib saada sellest lahti aga ei pruugi. Kuna Q-silla regull "pidavat" olema väga peenike töö. Ma ei tea kas ka tänasel päeval need seisukohad on samad.

Võib-olla see "sooja mootori" asi on hoopis "soojades rehvides" :). A6 C6 andurid näitavad küll temperatuuri päris olulist muutust ka tavasõidus rehvides.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 03.05.11 16:53 Tsiteeri


Tundub et silla kalded mängivad asjas suurt rolli. Enne madaldust krudises mul ka pöörates jubedalt, aga nüüd suhtkoht vaikus majas. Sillaregullis ei ole käinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Shutgun
huviline

Avatar


Registreerunud 09.01.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 05' Audi A8 4.0 TDI 98' Audi A6 Avant

postitati 30.05.16 17:45 Tsiteeri


Enda a8-l sama jama tagasillas...rehvid 245 ja 19", eesti jõudes silla regulli...loodetavasti saab lahti
muidugi osad "spetsialistid" arvanud et mingi mähis tagadiffri või kardaani ristiga...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vibelikkk
huviline



Registreerunud 05.12.18
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 c6 3.0tdi

postitati 25.06.19 05:15 Tsiteeri


Kas keegi on probleemile lahenduse leidnud ? Endal 3.0 TDI manuaalil ka suht kõva vibratsioon sees . Lisaks tuleb käiguvahetusi ka suht pehmelt sooritada , sest kusagilt on mingi padi vist otsad andnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 64.2% - SQL: 35.8%]