Lehekülgi: 1 2 3 |
reisser
huviline
Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress
|
postitati 31.03.11 21:43
|
|
|
Audi A6 2.5 tdi - 1995 - reisser
Tervist, alustan ka oma saagast jutustavat lugu mis käib mitte ümber augu, vaid ümber ühe diisel C4-ja mida liigutavad edasi R5 diisel koos 84kw-ga
ning nüüdseks ka manuaalkast, ning tagumised rattad lohisevad ise järele.
Kogu lugu sai alguse kolm aastat tagasi kui oli vaja ökopilli, no mis siin ikka mõeldud tehtud.
Mõtlesin veel A4-ja peale kuid kuna ise @100kg ja 1,9 metra pikk siis välistasin selle varjandi.
Lisadest on olemas-
Kliima
Konditsioneer
Katuseluuk elektriline
El peeglid
2x el aknad
Toonklaas
-35mm ees ja -30 taga madaldus
- ning muidugi igasugu elementaarseid asju mida selle genereatsiooni Akuutele pakuti.
Boonusena sai tehtud kunagisest automaatkastiga autost see talv manuaalkastiga isend, kuna plaanid on väänet suti kõrgemale saada kui originaalis.
Asjad mis on muudetud võrreldes tehasest välja tulnuga.
6-ne manuaalkast, kergem ühemassiline hooratas, Pidurimeistrist populaarsed kõvad katted kettale peale, uus sidurikorv+ veel nipet näpet.
DSS Stage2 0.240 pihustid
Mersu S300 diisli pealt pärit turbo, mis on renoveeritud ja pandud kokku ühilduma originaal väljalaskekoldega.
3" dp üleminekuga 2,5 tolli peale, otseläbi lihtsalt kahe resonaatoriga süsteem.
Rõhku juhin manuaalselt, boostcontrolleri abiga.
Tulemas veel - ette suurem cooler, miskine aeg suuremat turbot proovida pluss veel mõned helged mõtted
Pildid.-
|
|
|
|
rebane22
huviline
Registreerunud 21.01.05
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2x c4 A6 avant quattro tdi
|
postitati 01.04.11 18:01
|
|
|
Lõpuks ometi teema! Jaksu ja jõudu selle projektiga, minupoolt on igasugu
toetus olemas!
|
|
|
reisser
huviline
Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress
|
postitati 01.04.11 18:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rebane22
Lõpuks ometi teema! Jaksu ja jõudu selle projektiga, minupoolt on igasugu
toetus olemas! |
Ka tugevamad väsivad lõpuks Ja sa mu lähiaja plaane tead niiet...
|
|
|
rebane22
huviline
Registreerunud 21.01.05
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2x c4 A6 avant quattro tdi
|
postitati 01.04.11 18:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: reisser
Tsitaat: | Algselt postitas: rebane22
Lõpuks ometi teema! Jaksu ja jõudu selle projektiga, minupoolt on igasugu
toetus olemas! |
Ka tugevamad väsivad lõpuks Ja sa mu lähiaja plaane tead niiet... | Minu poolt 100%-toetust selle unikaalse projektiga!
|
|
|
reisser
huviline
Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress
|
postitati 01.04.11 18:15
|
|
|
Järgmine etapp siis tagarattad ka vedavaks äkki???
|
|
|
rebane22
huviline
Registreerunud 21.01.05
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2x c4 A6 avant quattro tdi
|
postitati 01.04.11 18:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: reisser
Järgmine etapp siis tagarattad ka vedavaks äkki??? | Võin
anda telefoni numbri -kes teeb(kogemustega).
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 01.04.11 18:50
|
|
|
Oli ka aeg ükskord teema teha oma autost.
Paneksin teistele vaatamiseks milline oli see auto eelmine aasta automaat kasti ja vanade pihustitega
http://www.youtube.com/watch?v=gNq6NsGdO2g&NR=1
Praegu liigub auto aga 15 korda paremini ja ei suitse. Need dss pihustid on ikka ulmehead. Eks kevad dragil näeb tulemusi kui kuidagi pidamist
leiad.
Üks vana pilt ka
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 01.04.11 18:55
|
|
|
Tükk aega sai möeldud, et kuidas sedasi suitseb...kas pihustid olid siis vanad ja kulunud, vöi mingi teine faktor.
Uudishimust küsiksin, et niisamuti nagu meite c4 on 84kw, on ka teemas oleval isendil.
Osad aga läkutavad 85kw-st.
Milles erinevus?
Samuti ootan projekti tulemust
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
reisser
huviline
Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress
|
postitati 01.04.11 18:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Tükk aega sai möeldud, et kuidas sedasi suitseb...kas pihustid olid siis vanad ja kulunud, vöi mingi teine faktor.
Uudishimust küsiksin, et niisamuti nagu meite c4 on 84kw, on ka teemas oleval isendil.
Osad aga läkutavad 85kw-st.
Milles erinevus?
Samuti ootan projekti tulemust |
Seekord suitses sellepärast nii hullusti, et lõdvikus oli ikka päris pikk pragu.
84kw-jh see on teine teema, ei tea kuskohast see asi võetud on Äkki
kusagil on kindlustus odavam?
|
|
|
rebane22
huviline
Registreerunud 21.01.05
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2x c4 A6 avant quattro tdi
|
postitati 01.04.11 19:08
|
|
|
Tsitaat: | Seekord suitses sellepärast nii hullusti, et lõdvikus oli ikka päris pikk pragu.
84kw-jh see on teine teema, ei tea kuskohast see asi võetud on Äkki
kusagil on kindlustus odavam? | Kui saad seaded paika käi kindlasti dünus ja argis ära-kindlustus summat on vaja muuta!
|
|
|
reisser
huviline
Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress
|
postitati 01.04.11 19:24
|
|
|
Aga minu ettekujutus on selline -et stock essi võimsus pluss natukene
väänet juurde.
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 01.04.11 19:33
|
|
|
Loodan, et hääled sama muhedad nagu suvel olid?
Sinuga vist "joonele" enam ei kipu.
Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0
aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 }
Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
|
|
|
|
reisser
huviline
Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress
|
postitati 01.04.11 19:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Big
Loodan, et hääled sama muhedad nagu suvel olid?
Sinuga vist "joonele" enam ei kipu. |
Hääled said natukene parema lahenduse ühe reso näol, joonestada võib ikka
|
|
|
reimo559
huviline
Registreerunud 28.06.09
Asukoht: Põlvamaa, Veriora
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4
|
postitati 01.04.11 19:56
|
|
|
Mõnusad hääled videos
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 01.04.11 21:53
|
|
|
Kõige olulisem monomähkija probleem ära kaotada.
Ülejäänuga saab hakkama. Ka MSA12-ga, kui väga vaja
|
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 02.04.11 20:56
|
|
|
Siit tuleb siis vist Eesti esimene tuunitud mootoriga diisel
|
|
|
|
kaido.
huviline
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 2.2 avant
|
|
reisser
huviline
Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress
|
postitati 03.04.11 11:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kaido.
Tsitaat: | Algselt postitas: jyrisoo
Siit tuleb siis vist Eesti esimene tuunitud mootoriga diisel
|
Juht on natuke uimane,asjad olemas aga peale ei raatsi panna.
Kui asja ei saa siis peab kõike ikka ise tegema |
Jaa jaa pole asi raatsimises asi üldse, vaid pidem selles et mul veel
paar väikest asja lahti mõelda Eks kui need tehtud siis saab hakata
korralikult suitsetama.
|
|
|
kaido.
huviline
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 2.2 avant
|
postitati 07.04.11 18:50
|
|
|
Kaugel asi on kas puhur juba peal,kas dragil saame joonele panna
Naine ütles kord:kas sul ple üldse mingeid traditsioone peale AC dragi ma mõtlen.
|
|
|
|
reisser
huviline
Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress
|
postitati 07.04.11 18:54
|
|
|
Puhur peal-(sõidab kaasa pagassis) Aga see nädalavahetus tahaks peale
panna, kui reede väga pikale ei lähe Dragil ma tahaks sõita küll ja vaadata
kas saab ehk 14 seki piir ületatud, ning kuna sul siht suti allpool siis võidu võib teha ainult RT peale
|
|
|
kaido.
huviline
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 2.2 avant
|
|
Imres
huviline
Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Competition quattro 20vt
|
postitati 10.04.11 17:34
|
|
|
Täitsa nobe diisel.
Best ET 13,414@A4
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 10.04.11 18:11
|
|
|
See vist päris tehaseseades pole, aga kas pilt petab nurga alt või ongi 0-100ni kiirendus ca 9sek?
|
|
|
rebane22
huviline
Registreerunud 21.01.05
Asukoht: raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2x c4 A6 avant quattro tdi
|
postitati 10.04.11 19:03
|
|
|
Tsitaat: | See vist päris tehaseseades pole, aga kas pilt petab nurga alt või ongi 0-100ni kiirendus ca 9sek? | Tundub
küll välimusepoolest stok a-6,või siiski!
|
|
|
kaido.
huviline
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 2.2 avant
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |