andi987
huviline
Registreerunud 22.01.10
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.03.11 19:03
|
|
|
A4 1.8 t 1996 110 kw quattro ei käi
Tsitaat: | mure selline et sai soetatud avariiline audi.esiosa avariiline . peale avariid sõitis u. 70 m ja siis jäeti seisu. sealt
treilaga garaasi. seal seisis 1,5 a. Nüüd autot käima panna üritades auto käivitub u. kuueks sekundiks ja sureb välja.Algul sai kahtlustatud immo
viga,kuid kas immo puhul ei peaks mitte immo tuli põlema või vilkuma jäema. Minu omal põleb algul , siis kustub ära kui auto käib ja enam põlema ei
lähe kui välja ära sureb. Siis sai bensiini pumpa proovitud et kas surved õiged,need ok. Kui pumbale otse vool peale panna et pump koguaeg lööb siis
ikka sama jama,siis sai pumbarelee nagu välistatud. Küünlad vahetatud,uus bensiin sees. Peab vist mainima et autol radikas eest puudu ,jahutustiivik
puudu.andurid ja muu korras. avariist saidki viga radikas ja visko sidur,sidur korras ja rihmad peal. Oma mõistus hakkab otsa saama ja ei oska enam
kuskilt pihta hakata. On kellelgi soovitusi mida proovida või välja vahetada. |
Mure selline, et sai soetatud avariiline Audi. Esiosa avariiline. Peale avariid sõitis u. 70 m ja siis jäeti seisu. Sealt treilaga garaa˛i. Seal
seisis 1,5 a. Nüüd autot käima panna üritades auto käivitub u. kuueks sekundiks ja sureb välja. Algul sai kahtlustatud immo viga, kuid kas immo puhul
ei peaks mitte immotuli põlema või vilkuma jääma? Minu omal põleb algul, siis kustub ära, kui auto käib ja enam põlema ei lähe, kui välja ära sureb.
Siis sai bensiinipumpa proovitud, et kas surved õiged, need ok. Kui pumbale otse vool peale panna, et pump koguaeg lööb, siis ikka sama jama, siis sai
pumbarelee nagu välistatud. Küünlad vahetatud, uus bensiin sees. Peab vist mainima, et autol radikas eest puudu, jahutustiivik puudu. Andurid ja muu
korras. Avariist saidki viga radikas ja viskosidur, sidur korras ja rihmad peal. Oma mõistus hakkab otsa saama ja ei oska enam kuskilt pihta hakata.
On kellelgi soovitusi, mida proovida või välja vahetada?
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."
|
|
|
Imres
huviline
Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Competition quattro 20vt
|
postitati 31.03.11 19:13
|
|
|
Veakoode pole lugenud ajust?
Best ET 13,414@A4
|
|
|
|
andi987
huviline
Registreerunud 22.01.10
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.04.11 14:28
|
|
|
On loetud küll.Saab teada lähiajal, mis koodid tähendavad.
|
|
|
Raix2
huviline
Registreerunud 16.01.07
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.8 V6 Avant atm Quattro 95a.+ 80 B3 1.6TD 89.a
|
postitati 01.04.11 21:01
|
|
|
Siin siis andi987 auto veakoodid:
16989 - Internal Control Module: ROM Error
P0605 - 35-00 - -
01262 - Shareware Version. To Decode all DTCs
26-00 - Please Register/Activate
17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1570 - 35-00 - Please Register/Activate
Programm natuke registreerimatta. 
Quattro pooleveolise vastu? Mitte mingil juhul.
|
|
|
|
rannooo
huviline
Registreerunud 25.01.09
Asukoht: Tartu/Valga
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.04.11 19:37
|
|
|
16989 - Internal Control Module: ROM Error
01262 - Turbocharger (TC) wastegate regulating valve
17978 - Engine control module (ECM) - immobilizer active
Ikkagi immo probleem...
|
|
|
andi987
huviline
Registreerunud 22.01.10
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.04.11 16:51
|
|
|
Kui immo jama, siis kuidas sellest jamast lahti saada?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
|
andi987
huviline
Registreerunud 22.01.10
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.04.11 14:17
|
|
|
sai proovitud. Ei saanud nagu asja. Ikka sama jama.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 04.04.11 14:26
|
|
|
Saaks äkki vähe konkreetsemalt?
Immo tuli põleb, ei põle?
|
|
|
|
Raix2
huviline
Registreerunud 16.01.07
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.8 V6 Avant atm Quattro 95a.+ 80 B3 1.6TD 89.a
|
postitati 04.04.11 15:56
|
|
|
Immo tuli põleb kui süüde sisse keerata ja kustub mingi 3 sekundi pärast. Ja enam ei sütti ennem kui süüde uuesti sisse keerata.Peale käivitamist
käib mingisugune 3 sekundit ja sureb välja, on kuulda et, bensupump lööb kui mootor seiskub, seega võetakse säde ära.
Sai eelnimetatud ross-tech'i juhiste järgi vag-com 311'ga proovitud kuid ei midagi.
Koodi 17978 peale annab ross-tech ka sellise variandi: Engine Control Unit (ECU) Power Supply faulty
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17978/P1570/005488
Mingisugune relee peaks kusagil olema, A6'el 1994a. on see kõrvalistuja jalge juures piida sees. Kas ka A4'al?
Quattro pooleveolise vastu? Mitte mingil juhul.
|
|
|
|
andi987
huviline
Registreerunud 22.01.10
Asukoht: rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.04.11 17:05
|
|
|
Täpselt nii
|
|
|
Raix2
huviline
Registreerunud 16.01.07
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.8 V6 Avant atm Quattro 95a.+ 80 B3 1.6TD 89.a
|
postitati 22.04.11 02:44
|
|
|
Promleem endiselt. UP!
Quattro pooleveolise vastu? Mitte mingil juhul.
|
|
|
|
erki87
huviline
Registreerunud 13.05.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a4 1,8t quattro
|
postitati 11.05.11 20:12
|
|
|
Vahepeal auto siis omanikku vahetanud. Nüüdseks siis minu projekt. Auto sain tööle, vigadeks:
1. Nagu teame iga elektroonika vidina koostöö lõpetamisel lahkub temast väike pahmakas valget suitsu. Mootoriajust oli see igatahes lahkunud.
2: Immoplokk oli ära "mõrvatud" kellegi geniaalse käe ja tinutuskolvi koostööl.
3.Peale seda mootor käivitus. Kahjuks ikagi suri välja. Vähe sai uuritud-puuritud ja mõistus otsas. Kaesin siis pumba auku paagis ja oi üllatust:
paagi ujuk oli lahtiselt paagis imelikult, nii et näitas täpselt poolt paaki kütust, muidugi kütust polnud ollagi.
|
|
|