Deprecated: Implicit conversion from float 127954.00000000001 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181
Eesti Audi Klubi foorum - Audi A6 2,6 - 1996 - saar25
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 2,6 - 1996 - saar25 (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2721)
saar25
huviline



Registreerunud 25.11.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 31.03.11 10:19 Tsiteeri
Audi A6 2,6 - 1996 - saar25



No nii!

Audid südamelähedased olnud juba mõnda aega,nüüd siis minu kätte jõudnud,nagu ikka,juhuste kokkulangevusel Audi A6,aastast 1996,mootoriga 2.6 110kw,esivedu,manuaal kastiga.
PS.teen siia foorumisse teemat esimest korda ja kui on vaja midagi ümber teha,andke märku.
Audi sai siis soetatud okt.2010.a.
Läbisõiduks olid numbrid 182 2...midagi.
Otsitud sai juba ammu midagi suuremat,eelmised olnud b3 ja b4 kerega kõikvõimalikud isendid.
Esmamulje-suur,vaikne,väga korralik must blüüs sisu,mootor töötas tõrgeteta ja kast samuti.
Värviks on tal siis kirsipunane.
Lisadest-eriti polegi,el katuse luuk,2x el aken,tissidega soendus,kesklukk ja immo.
Vead-roolivõimu survevoolik lahmas meeletult õli,roolilatt,veovõlli tolmukatted ja poolraamipuksid olid
sellega ohtralt kaetud.
Okt,2010,veermiku kontroll ja õlilekete kontroll-kõik toimib,kuid kõik vajab varsti vahetust,roolivõimu voolik pumbast latti lekib jubedalt,b-osa 1200.- ,a-osa 2700.- ,hydroscandis tehtud ja väga korralikult 380.- ,plus õli ja seibid ca 100.-(töö enda poolt),nii sellega siis ühelpool,ps.õnneks valasin koguaeg õli peale niiet roolivõimupump õnnestus päästa.
Okt,2010,veljed 17-RH,2500.- ,uued pikemad poldi plus vargapoldid,said korraks sügisel alla pandud ja sõidetud ca.paar nädalat,proovi mõttes.Kuna veljed olid pärit mingisuguse MB alt siis ka ET vale ja ette nad ilma vaheflantsita alla ei läinud.Sai esialgu tehtud flantsid vanadest piduriketastest,asi toimis ja sai sõidetud veendumaks,et need veljed endale jätta.
Nov.2010,ostetud tagasilla,plus reaktiivvardapuksid(FEBI)ca.400.-,vahetama enne ei kipu kui amordi ja amordi ülemised puksid ka ostetud,ps tuli välja et tagumised supordid ja käsipiduritrossid vajavad ka vahetust(üks pool võtab ja seda ka mitte ideaaalselt)
Veb.2011-ostetud ttagaamortide ülemised padjad,2tk-9,1EURi
Veb.2011-Tehtud hammasrihma vahetus-rullid 2tk,hammasrihm ja veepump,187300km,plus vahetatud õli ja filter 10w-40,lisaks jahutusvedelik-roheline.
Veb.2011-ostetud ja paigaldatud juhiistme käetugi,mis ei läinud päris nii lihtslt kui plaanitud.Käetoe koht oli küll olemas istme sees kuid vastust sellele käetoele istme sees ei olnud kuhu teda kinnitada ja istme karkass oli ka kuidagi nõrguke,käetugi jäi kuidagi lödi.Missiisikka,iste uuesti lahti,sai kkevitatud tugevndus istmeraamile ja tagasi kokku,nüüd tundub ok.
Märts.2011-paigaldatud S4-ja madaldusvedrud,mis istusid ilusti üksühwle,tagumine ots vajus ca 8cm ja esimene,mõõdetult tiivakaarest ca 7cm.
Kuna veljed olid(2tk)ostes suht nutuses seisus,üks vajas kerget keevitust ca 3cm,kuna keegi oli velje serva ära sõitnud siis läksid 2tk parandusse ja tagumised panin alla.Kes ütleb et ikka jube jäik jne.siis mina ei kurda,rehv peal 215,45,r17 ja täitsa ok.Lihtsalt sillad ja muu sinna juurde kuuluv peab korras olema.
Nii.Kevad siis käes ja nagu mõeldud vaja uuendada helisüsteemi ja teha ära keretööd.
Kuid oh õnne,naine jõudis need plaanid veel täpsemasse ritta seda,nimelt kuna ei viitsi naist alati sõidutada siis sai A6 talle päevaks antud et las teeb oma sõidud ära,saatuslikuks sai Neste24 tankla,ku siis metall piirded tegid pahantust ja suisa võluväel peaaegu et ise ära rikkusid mu parempoolsed uksed.Niiet nüüd kähku keretöödesse,kus ei ole vaja teha ainult uksed vaid põhimõtteliselt terve auto,aitäh selle eest eelmisele omanikule.
Tellitud on ka korralikud 15mm,veljeflantsid ja ammune hea sõber aka Bassoundman tegi ka hinnapakkunise uste pigimatitamisele ning uue helisüsteemi paigaldusele mis ka suht ruttu tegemisse läheb.
PS.krt ei saa aru miks need esiporitiivad nii roostetama kipuvad.
Kui kellelgi on pakkuda juhipoolset HELLA korralikku tuleklaasi siis palun helistage 53 695 475,asjaga suht kiire.
Üritan siis mõne pildi ka lisada kui õnnestub ja kui on kommentaare aut puhtuse ja esisuunatulede kohta siis jätke need endale,see muutub peagi.
Autoga väga rahul,sõitnud küll teb mis palju pole,hetkel näitb spido 189 3..ja julgen soovitada teistelegi,esivedu,korralik rehv ja meie talv käiva käsikäes väga ilusti,talvel probleeme ei olnud.
http://live.hot.ee/gallery/show_gallery_thumbs?id=2075715
Jõudu ja kena kevadet.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
saar25
huviline



Registreerunud 25.11.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 31.03.11 18:02 Tsiteeri


No tere foorumlased.
Kas teema sai nii halb või nii hea,et kellelgi mingeid kommentaare polegi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lkallas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe 2.6 V6 110kw 1995

postitati 31.03.11 18:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: saar25
No tere foorumlased.
Kas teema sai nii halb või nii hea,et kellelgi mingeid kommentaare polegi.


Foorumlased tahavad seksi ja vägivalda ehk teisisõnu mingit tehnilist edasiarendust masina puhul. Lihtne stock masin elavat diskussiooni ei tekita ja meeli ei eruta kahjuks.

Aga edu sellegipoolest. :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
saar25
huviline



Registreerunud 25.11.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 31.03.11 18:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: saar25
No tere foorumlased.
Kas teema sai nii halb või nii hea,et kellelgi mingeid kommentaare polegi.


Foorumlased tahavad seksi ja vägivalda ehk teisisõnu mingit tehnilist edasiarendust masina puhul. Lihtne stock masin elavat diskussiooni ei tekita ja meeli ei eruta kahjuks.

Aga edu sellegipoolest.


Selge pilt.Vägivallale eriti ei rõhu kuid see teine variant........:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
saar25
huviline



Registreerunud 25.11.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 31.03.11 18:31 Tsiteeri


Nii.
Tuli siis meeldiv mail,et tellitud veljeflantsid on esmaspäeval kohal,nüüd vaja veel uurida kaugel velgede remont ja värvimine edeneb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silkx
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.10
Asukoht: Rapla - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1,9tdi. VW Corrado G60 1,8

postitati 31.03.11 18:50 Tsiteeri


Vaatan, et keretöid on päris palju teha aga kõige rohkem mind häirivad need tumedad suunatuled need võiks olla põhituledega ikka ühte tooni.
Aga edu ehitamisel.


Ise pooldan bensukat, aga oman diislit.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
saar25
huviline



Registreerunud 25.11.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 01.04.11 05:15 Tsiteeri


Edu tarvis ja seda va krõbisevat ka.
Esisuundadega ei ole ise ka eriti rahul aga mõte oli need vahetada siis kui läheb keretöödesse kuna mõte ka natuke esiosa muuta ja vasak tuleklaas vahetada siis üks tegemine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
saar25
huviline



Registreerunud 25.11.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 03.04.11 15:52 Tsiteeri


Tere klubilised.
Kena Aprilli algust.
Krt enam ei saa aru sellest aku asjast.Terve talve ilusti töötanud Varta Blue aku on hakanud mind ignoreerima,siis ca 2 nädalat tagasi läksin poodi ja olin ära umbes 15minutit(ei unustanud midagi tööle jne.),tagasi tulles poest ainult paar piuksu ja starteri klõbin.Kuna lihtsam ja ka odavam oli võtta sõbra käest teine Varta aku mis oli terve talve ilusti diisel Audi peal ilusasti oma tööd teinud.Algus oli ilus,kõik toimis,nüüd sai käidud maal ja tundub,et ei meeldi Audile see keskluku sisse-välja lülitamine,kuidagi palju hakkab aku peale,peaks ju olema vaakumiga see kesklukk aga noh eks ta ju ikkagi tarbib kinni-lahti tegemisel elektrit.Sai kõik vajalikud mõõtmised tehtud,genekas laeb ilusti-14,14 oli stabiilne laadimine,seistes akupealt mõõtes lisatarbijaid ei olnud,mingit woofrit ja võimu ka ei ole veel jõudnud paigaldada.Kas tõesti siis mõlemad akud üheaegselt otsad andsid,kuigi ikka tundub asi olevat minu liikuris,mõlemad akud pidasid ju ilusti meie krõbeda talve vastu,ent mõlemad akud ju ka ei olnud uued!!!

Kas kellelgi asjalikke ideid.

Päikest ja olge tublid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 03.04.11 15:56 Tsiteeri


Generator ikka laeb sõiduajal akut? Mingeid tulesid ei põle armatuuris? Akutuli näiteks?


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Töötan @ Rolevents digiturundus Oma autole ostan rehvid Baltyre'st!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
saar25
huviline



Registreerunud 25.11.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 03.04.11 16:20 Tsiteeri


Ei,peale käivitus kustub akutuli nagu kord ja kohus,mitte pahapärast aga ei ole väga autovõõras inimene,lihtsalt mis puudutab elektrit siis olen suht tasa.Kõik funktsioonid töötavad ja salongis voltmeeter näitab ka õigesti kui võrrelda otse mõõtmist.Lihtsalt enam nagu ise ei oska rohkem välja mõelda kui,et mõlemad akud lihtsalt vanad kuigi nagu praegu peale laadimist näitab siis mõlemad akud hoiavad ilusti voolu sees.

Aitäh vastamiste ja heade ettepanekute eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
saar25
huviline



Registreerunud 25.11.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 24.03.12 23:56 Tsiteeri


Hommik härrased.

Pole tõesti pikka aega endast märku andnud,vabandan.
Ratsu siiani minu omanduses ja ei kurda.
Kuna olin eelmise aasta numbrisees kuni okt. lõpuni üle lombi siis sõitis Audiga naine ja nagu arvata oli siis kalla ja talla.

Muidugi oli probleeme,et audi suht maias kütuse järele ja sai naisele ostetud corolla,nüüd kõik rahul.

Asjast ka-

Auto esimene ots vahetunud originaali vastu,ei ole mingit por tuningut,esistange korras ja defektideta-tuled ka,uksed ikka tegemata kuna otsin quattro keret et asi ümber lappida.

Ei teagi nüüd mis oleks õigem,kas oodata veel q kere pakkumisi või kõik uued jupid mis esi -ja tagasilda ostetud alla kruttida,põhimõtteliselt on kõik asja olemas peale esimeste suportdite ja tagumiste amordi läbilöögipuside ja tolmukaitsmete.

KUI keegi hea inimene viitsib ja teeb mulle selgeks kuidas neid krdi PILTE siia otse ja õiges suuruses lisada siis oleksin väga tänulik.
PS. olen kõik need pildi lisamise teemad läbi lugenud aga NO ei oska mina,tehke palun selgeks nagu mina teen selgeks oma lapsele aabitsat.

Aga seniks-KEVADET.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
saar25
huviline



Registreerunud 25.11.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 30.03.12 07:31 Tsiteeri


Niikui natuke kiidad annab Audi kohe paugu allapoole vööd.
Kuna tagumised suportid olid juba ammu pidused siis sai nendega tegeletud eile.
Sai siis vahetatud mõlemad suportid,kettad,klotsid,ilusti kõik määritud ja kokku pandud-imekombel olid mõlemad
trossid korralikud ja pealekauba veel orignaalid.Sellega nüüd kõik korras ja toimetab nii kuis peab.
AGA-garaazist hiljaõhtul ennem kojusõitmist sai ka kõik vedelikud kontrollitud ja olukord oli hea.
ca. 15 km sõitu koju ja mida pole on salongis soe õhk,sai veel maja ees natuke töödata lasta et mootor
ilusti töötembi saavutaks ja jahutusvendid ka käima läheks kuid mida pole seda pole.
Eks hakkab seda asja kuskilt otsast siis nädalavahetusel harutama.

Seniks aga jaks kõigile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
saar25
huviline



Registreerunud 25.11.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 06.06.13 23:16 Tsiteeri


Kogemata sattusin ka oma vana teema peale,pange lukku või kustutage üldse ära.
Auto pole enam ammu minu käsutuses kuigi oleks huvitav teada kas on kellegi tutvusringkonda sattunud.
Oli mugav kuid väikse aja joksul seda mootorit kokku ja lahti lapata oli minu jaoks kulukas.
Edu edaspidisele omanikule.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 32.2% - SQL: 67.8%]