Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: A6 Quatro? (Vastuseid: 29 | Vaatamisi: 3505)
Killhoven
huviline

Avatar


Registreerunud 30.03.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 1.6 74kw

postitati 30.03.11 09:50 Tsiteeri
A6 Quatro?



Tere,

Siiani olen sõitnud 5-seeria BMW`ga. Paraku on kliima "soojenemise" mõjul Eesti ilmad muutunud sellisteks, kus aastas 6-7 kuud on julgelt püsivat lumekatet ja ma ausõna enam ei viitsi seda tagaveolist masinat lükata. Ongi teine juba vanaks jäänud. Olen vaikselt hakanud neljaveolise Audi vs CR-V mõtteid mõlgutama.. viimase eelis on küll "rööbastes" murevaba sõitmine, aga üldjuhul see probleemiks ei ole kuna esinevad kaunis harva.

Talvel sõidan üldjuhul kaunis vähe, peamiselt lühemad linna otsad. Kuus ehk paarsada km. Suvel muidugi rohkem. Hobiks kalapüük, seega võiks auto mahtuniversaal olla. Talvel jääaugus käies tekkis jälle olukord, kus muidu üsnagi mahukasse (ja tühja) bemari sedaani oli väga raske kõik kola ära mahutada. Mure aga selles, et ma ei tea nendest Audidest eriti midagi. Natuke olen küll siin foorumis ringi uurinud. Natuke muret tekitab madal põhi.

Kas Audi A6 Quatro oleks minule sobiv? Midagi väga olulist valikut tehes / ostu sooritades silmas pidada?

Audi usku minnes olen ise mõelnud sinna ~2000a 2,4 või 2,8 bensuka kanti. Kindlasti automaatkastiga. Hinnad üldjuhul 3-4,5k vahel. Mõni pakkumine, mis on silma jäänud: 1 , 2 ja 3. Huvitav on ka see. Üldiselt 3-4k oleks bro kätte saada ning laeks paneks 5k.

Tänud arukate arutluste eest jube ette! :cool:


Logic is the art of going wrong with confidence
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
exess
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a

postitati 30.03.11 10:03 Tsiteeri


Pealkiri on fantastiline:D


Pisike punane putukas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 30.03.11 10:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Killhoven
Natuke muret tekitab madal põhi.



Mingit maastikusuutlikkust pole A-seeria Audilt tõesti mõtet loota, eriti veel kui ta raske V6 mootori ja automaadiga on.

Roobastes toimetab quattro küll edukalt, kuid A-seeria jääb ikkagi maanteeautoks.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Killhoven
huviline

Avatar


Registreerunud 30.03.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 1.6 74kw

postitati 30.03.11 10:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:


Mingit maastikusuutlikkust pole A-seeria Audilt tõesti mõtet loota, eriti veel kui ta raske V6 mootori ja automaadiga on.

Roobastes toimetab quattro küll edukalt, kuid A-seeria jääb ikkagi maanteeautoks.


Ahsoo. Millist Audit tasuks siis vaadata?


Logic is the art of going wrong with confidence
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 30.03.11 10:29 Tsiteeri


Päris nii ei saa vist ka öelda, et A seeria ei sobi- idee poolest A6 Allroad ongi selliste vajaduste jaoks mõeldud.
Samuti audi C4 kerega, kui pole madaldatud, on päris kõrge põhjaga ja omab läbivuse eelist teiste samasuguste ees.
Kui A vs muud seeriad rääkida, siis minu arvamus on see, et Q5, Q7 on pigem sellised parketimaasturid, millega ei tasuks samuti mülkasse ronida (ehk maastikusuutlikkust proovida) jah kortermaja eest saad hangest välja sõita rõõmuga ja naabrimehele lehvitada.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 30.03.11 10:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaakk
Päris nii ei saa vist ka öelda, et A seeria ei sobi- idee poolest A6 Allroad'i ongi selliste vajaduste jaoks mõeldud.


Kui juba targutamiseks läks, siis 5k'ga teemaalgataja vist A6 Allroad'i ei osta :cool:
Laialilaguneva allroad quattro 2.5tdi mootoriga ehk saab selle raha eest juba kätte, aga siis ka palju remondiõnne kaasa :D
Q seeria eelarve mõistes eriti käesoleva teemaga ju ei haakuks.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.03.11 11:01 Tsiteeri


Hetkel on 2 väga soodsa hinnaga 4.2 V8t müügis.

http://www.auto24.ee/used/721175

http://www.auto24.ee/used/790509


Kütusekulu 2.8 ja 4.2 vahel on 12 vs 15 seega kui see ei hirmuta, siis tasuks ka V8 peale mõelda. Dünaamika on teisest klassist.

Antud autode olukorrast ei tea ma samas midagi, minu väide põhineb tehniliselt korras autodel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
igozavr
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A7

postitati 30.03.11 11:09 Tsiteeri


Ei tea kuidas 2.8 kütusekulu on 12... Mul on 15, ja kui õues on -20 siis 18, see on linnas, 4.2 võttab veelgi rohkem. Kui me muidugi räägime automaadist. Tehase andmetel on 2.8 linnas üle 16 liitri.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.03.11 11:14 Tsiteeri


Jah, loomulikult, unustasin veel mainida, et VÄGA palju sõltub ka kasutajast ja marsruudist, mida kasutatakse.

Räägin oma kogemustest - nii 2.8 kui ka 4.2 olid automaadid ning kesmine kulu 50km pikkusi otsi tehes oli siis ca 12 vs 15. Alati saab rohkem kulutada.

Aga põhimõtteliselt pole seda kütusekulu teemat rohkem mõtet edasi arutada, autot ostes peab lihtsalt arvestama, et V8 tarbib VÄHEMALT ca 3L rohkem kui V6, võib võtta ka väga palju rohkem, kui agressiivselt ja lühikesi otsi sõita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
igozavr
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A7

postitati 30.03.11 11:24 Tsiteeri


Seda küll, kõik sõltub, samas väga raske jalaga ma ka ei ole. Aga kui ostad V6, V8 mootoriga autod, ehk pead arvestama.
Muidu, A6 C5 maasturiks üldse ei sobi. CR-V sinu puhul parim variant, pommi kindel auto.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Killhoven
huviline

Avatar


Registreerunud 30.03.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 1.6 74kw

postitati 30.03.11 14:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MaQQu
Hetkel on 2 väga soodsa hinnaga 4.2 V8t müügis.

http://www.auto24.ee/used/721175

http://www.auto24.ee/used/790509


Need on siis need "plangud" ehk ilma arvestatavate mugavusteta. Küll aga saab jänuse mootori?

Mul on ikka põhisõidud linnas ning bemarivennana olen sellist kärsitumat tüüpi ja peamiselt teen lühikesi otsi. Suvel on küll teema natuke teine. Siiski A8 ilmselt ei sobi, vähemalt lisadeta.

Mis puutub CR-V`sse, siis istusin täna ühe sees ja ausalt öelda tekkis üks huvitav probleem. Nimelt on armatuur kaunis kõrgel ja nähtavus ninaette kaunis piiratud. Ma kujutan ette, et linnas sõites on see päris tüütu. Muidu suht ok.

Iseenesest saaks hakkama ka otseselt maastikul käimata. Siis tuleb lihsalt mõnikord rohkem samme jala astuda ja see ei oleks otseselt eriline probleem (nagu siiani olen teinud). Eluliselt oluline on aga see, et ma talvel saaksin jäässe ja lumme pargitud auto probleemivabalt välja.

Oskab keegi konkreetseid Q isendeid soovitada, mille korrashoius ollakse veendunud?


Logic is the art of going wrong with confidence
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
madu
huviline



Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D4

postitati 30.03.11 14:54 Tsiteeri


MÖH? Siis mismõttes plangud?

Milliseid arvestatavaid mugavusi sa silmas pead? Katuseluuki? Või Navigatsiooni, millega ei ole eestis mitte grammigi teha, sest kaardid puuduvad. Recaro sisu ehk ka veel mis puudub. Aga see on ka kõik. Palju C5 kerel neid arvestatavaid mugavusi rohkem on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jantz73
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.09
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q 7; A6 C7 Q

postitati 30.03.11 16:27 Tsiteeri


Hoiatus,kui korra quattrot proovid siis teistesse autodesse ei taha hiljem sisse ka istuda. Minuga juhtus nii! Pakun,et sinu vajaduste ja soovidega läheb kõige paremini kokku C4 kerege A6. Lihtne ja odav üleval pidada ja hea läbivusega auto. Lisade poolest on ka väga häid pakette.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
igozavr
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A7

postitati 30.03.11 16:35 Tsiteeri


Hoiatus täisti vastab tõele :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Killhoven
huviline

Avatar


Registreerunud 30.03.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 1.6 74kw

postitati 30.03.11 17:03 Tsiteeri


Ma võtan selle riski. :cool:

Vahest mõni vihje konkreetsele isendile? Või mis te arvate aga minu antud linkidest (c4`d vist)?


Tsitaat:
Algselt postitas: Killhoven

Audi usku minnes olen ise mõelnud sinna ~2000a 2,4 või 2,8 bensuka kanti. Kindlasti automaatkastiga. Hinnad üldjuhul 3-4,5k vahel. Mõni pakkumine, mis on silma jäänud: 1 , 2 ja 3. Huvitav on ka see.



Logic is the art of going wrong with confidence
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Vahur102
huviline

Avatar


Registreerunud 04.04.07
Asukoht: Põltsamaa,Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 competition & A4 1.9 tdi

postitati 30.03.11 17:19 Tsiteeri


Need sinu linkides on C5-d ,klubi avalehel on tabel audi mudelite kohta,saad end kurssi viia.C4 on sellest vanem mudel aga paljude arvates vastupidavam ja odavam pidada.C4-jal muidugi automaat+quattro kombinatsioon vähelevinud.Mingi imeasi see audi nelivedu küll pole aga 5-sest tagaveolisest bemmist sinna istudes on hoopis teine maailm(eriti talvel).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 30.03.11 17:20 Tsiteeri


4,2 on kalalkäimiseks täitsa hea auto, võin omaltpoolt kinnitada :D.
Muide, 4,2 ja muude mudelite vahel on palju rohkem erinevusi, kui esialgu arvatagi oskad. Mõned neist: Suurem ja vastupidavam 5hp24 kast (muide sama, mis 7-sel bemmil, ainult neliveoline versioon), laiad koopad, esitiivad ja kapott alumiiniumist, jne.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Killhoven
huviline

Avatar


Registreerunud 30.03.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 1.6 74kw

postitati 30.03.11 18:01 Tsiteeri


Hmm. Mo minu läbisõidu juures võib täitsa kaaluda "igapäeva" ja "pühapäeva" auto ühte sulatamist. Muidu nende V8`te remont vist samuti palju kallim? Mis on A6 V8 ja A8 vahe?


Logic is the art of going wrong with confidence
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andriu
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: a6c6

postitati 30.03.11 18:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Killhoven
Ma võtan selle riski. :cool:

Vahest mõni vihje konkreetsele isendile? Või mis te arvate aga minu antud linkidest (c4`d vist)?


Tsitaat:
Algselt postitas: Killhoven

Audi usku minnes olen ise mõelnud sinna ~2000a 2,4 või 2,8 bensuka kanti. Kindlasti automaatkastiga. Hinnad üldjuhul 3-4,5k vahel. Mõni pakkumine, mis on silma jäänud: 1 , 2 ja 3. Huvitav on ka see.




Võin sulle rääkida sellest 3.ndast natuke.
Tegemist on korras autoga, mille eest on hoolitsetud, Käisin täna hangedes müttamas, niikaua kuni põhja peale kinni ei jää, saab läbi igaltpoolt, kütusekulu on päris rahuldav, olen omanud varem 1.8 c5( kütusekulu linnas 12-13), 2.4q(kütusekulu 13-17) ja nüüd siis see 2.8q (kütusekulu 13-17) need kütusekulud kõik talvesõitudega. Võrreldes 2.4 on ta märksa erksam ja eriti just madalatel pööretel on ''persetundest'' seda aru saada. Mis mulle selle auto juures just eriti meeldis oli navi ekraan, solar katuseluuk, käikude vahetus roolilt ja lisaks väga hea helisüsteem pluss mõni hea lisa veel. Oluline on see et rihmad oleks vahetatud, sest v6 läheb see maksma päris märkimisväärse summa, ka kõik õõtsad korraga vahetada on päris kulukas. Sõita oli mõlemiga hea, aga kütusuekulu ja muud hooldused on täpselt samad, aga jõuvahet natuke on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 30.03.11 18:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Killhoven
Hmm. Mo minu läbisõidu juures võib täitsa kaaluda "igapäeva" ja "pühapäeva" auto ühte sulatamist. Muidu nende V8`te remont vist samuti palju kallim? Mis on A6 V8 ja A8 vahe?


Kusjuures ei ole märkimisväärselt kallim, kettad on suuremad ja veits kallimad, õli läheb rohkem, paar küünalt rohkem, rihmavahetuse hind on suht sama võrreldes väiksematega. Mul on maanteel näiteks kulu 100-ga normaalselt sõites 8,5 umbes. Keskmine tuleb 12,5 kanti, linnas on nii, nagu vajutad.
Minu jaoks on A6 4,2 ja A8 vahe väga suur, nimelt pole olemas kahjuks A8 Avanti. Sedaani ma ei osta endale päris mitmel põhjusel.
Las räägivad need, kes on mõlemat omanud. "Madu" näit. omab mõlemaid...


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.03.11 19:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Killhoven
Need on siis need "plangud" ehk ilma arvestatavate mugavusteta. Küll aga saab jänuse mootori?


Julge väljaütlemine : ) Ju on inmestel erinev arusaam lisavarustusest.

Aga jah, kui janu muret tekitab, siis pigem ära selles hinnaklassis C5 automaadiga (vabalthingavat) V8-t vaata - tean omast kogemusest et kütet võtab, aga krt, eriti edasi ei käi : ) Pigem siis juba V6, mis samuti edasi ei käi, aga vähemalt võtab vähem kütet.

Üks asi veel - ma ei saa aru, kuidas saab võrrelda selle ajastu saksa autode ja siis Honda CR-V salongi ja selle kvaliteeti (viimsel pigem selle puudumist). Minu jaoks oleks juba see välistus. Aga kui see ei häiri, siis mina soovitaks pigem CR-V võtta - endal muretum elu ( võibolla ka kiretum, aga see käib vist asjaga kaasas )


Muuseas, janune kirjutatakse ilma täppideta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 30.03.11 19:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Killhoven
Hmm. Mo minu läbisõidu juures võib täitsa kaaluda "igapäeva" ja "pühapäeva" auto ühte sulatamist. Muidu nende V8`te remont vist samuti palju kallim? Mis on A6 V8 ja A8 vahe?


Ma olen ühes vanemas teemas oma kasutuses olnud mudeleid võrrelnud. Mina sellest kütusekulu erinevusest nagu mingit erilist mälupilti ei oma, samuti ei saa ma aru 4,2-se C5-e nimetamisest "planguks". S6 on selles segmendis tipptegija, 4,2-ne A6 ei erine just märkimisväärselt sellest.

Aga kunagine võrdlus oli selline:

Tsitaat:
Algselt postitas: seitsmene
Kaheksast proovisin natuke märki maha jätta siinsamas foorumis ka, ehkki küllalt hilises faasis. Pidasin teda pikalt, seetõttu on ehk esimesed võrdlused D2 versus C5 ebaobjektiivsed pisut.
D2 mälestused on siis põgusalt siin.
Igapäevaelus on esimene asi, mida võrdlusena täheldan, et C5 on olemuslikult uuem auto. Mitte midagi diametraalset või revolutsioonilist, aga kõik on natuke edasiarendatud moega. Väiksem on, D2 elementaarseks peetavaid luksuselemente ei ole tingimata nii palju - rool ei sõida sülle ja ära, iste on teise kujuga ja vähem funktsionaalne, käetugesid on istmete vahel üks.
Mõlemad olid 4,2 sed ja 220 kW. No C5 on olemuselt krapsakam. Vedrustus on jäigem. D2 on mugavam, suurem, sujuvam. Linnavahel on D2 kuidagi käepärasem, vaatamata gabariitidele. Võibolla teiste liikejate suhtumine või miski tegi sellega sõitmise lihtsamaks, ma teises teemas arvasin nii:
(Tsitaat:
"Vaata, 8 on alumiiniumist masterpiece... Selle sinisega on selline lugu, et sellega peab ennast lakkamata tõestama. Ikka leidub tänavail ja ristmikel ootel erinevaid sorentosid, mille ebakompetentsed sohvrid siis proovivad sinuga mõõtu võtta. Kaheksaga seda jama ei ole - nad teavad. Käituvad väljapeetult. Üldse on see kaheksa vist mingile osale autojuhtidest justkui Audi "Mafia edition" või midagi sinnapoole, selle aknast välja vahtides ei tundu Tallinna liiklus sugugi ebaviisakas või toores. Hoopis palju naeratavaid nägusid, kes sind meelsasti lasevad ümber reastuda ja ei eeldagi, et sa kunagi suunatuld peaksid näitama või sebra ees pidurdama. Go figure."
Tsitaadi lõpp.)
Praktikas kipub C5 iseõppiv kast vahel seda tromboonisoolot veidralt "häälest ära" venitama, rool on selgelt võimendatum. Tahab nagu minna, selline kohati manuaalkäigukasti puudumise tunne on. D2 automaadita oleks selge blasfeemia.
Kütusekulu on minu käes C5-l natuke suurem isegi. Ta on pisut raskem ka, samuti peab temaga normaalselt liiklemiseks vahel pisut rohkem tallama - ei saa suuremeelselt viisakas olla ja teiste vastuviisakusele loota.

Aga see ilmarahva poolt D2-le lisaks mõeldud imagoloogiline "maolenniiülbesestmaolenaakaheksa" emotsioon on C5-l muidugi puudu, aastate jooksul olen automaatselt eeldama hakanud seda.
Mul ei ole ühest teise sisse istumine päevapealt ega üleöö aset leidnud, seetõttu olen sel talvel mõlemat kordamööda käigus hoidnud ja suhteliselt samades talvistes tingimustes katsetada saanud. Ja sel aastal on see tõesti Talv olnud.
Praktikas läks ootustele vastupidi - D2ga ei olnud ma koduteel kordagi kinni, C5-l pidi paar korda labidaga abiks olema. Ebaloogiline :P Aga C5 võimalus ESP välja lülitada on muidugi meeldiv, laiad poognad on lumes nobedad tekkima. Veljed korjavad lund ühtemoodi vastikult, peale iga rattalibistamist peaks velgi seest puhastama. Väristab maantekiirusel väga vastikult.
Rahaliselt ei oska väga võrdlust teha veel, esiotsa näib, et kuluosad on suht sarnases hinnaklassis. D2 soetamise aegu ei olnud peale esinduse eriti kusagilt varuosi hankida ega teadnud suurt keegi tema ehitusest midagi. See tegi tema pidamise natuke ehk kulukamaks kui praegu C5. No hetkel pole ka D2 pidamine enam eriline väljaminek, on nii lammutustes kui uute osadena leitav.

Et ajaline faktor on veel kõvasti D2 poole kaldu, siis küsmusele - kumb on parem? vastaksin ma täna veel kindlasti D2. Harjumus. Aga anname aega, vaatame ja kuulame. Ja halva järjepidevusega siin C5 näol küll kindlasti tegemist ei ole.

Eks see ühest teise istumine on natuke tühi tunne - nagu pikk turvaline abielu Miss Universumiga. Et võid ju tahta oma erektsiooni kusagil mujal ka rakendada, aga peale pisikest näppimist märkad, silokoon teeb pringimaks küll, aga et olemasolev kaasa juba sisaldas neid "lisasid" - suurema ja ülbemana.

Kui heietus sai liiga pikk ja Aunastelik, siis esitage täpsustavaid küsimusi, eks ma katsun siis lühemalt :P



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
green19
huviline

Avatar


Registreerunud 22.03.09
Asukoht: Tartu/Soome
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 4.2Q, MB Vito

postitati 30.03.11 20:17 Tsiteeri
A6 Quattro:D



MaQQu-seletad äkki millega sa mida võrdled("...kütet võtab aga eriti edasi ei käi...")

Olen Jann-iga sama meelt...ei ole kohta kus on käimata jäänud ja kehvemal juhul kaevad natuke ja käid ikka ära:D Tänan jumalat, et V8AQ sai soetatud mitte V6Bit ja 2,4;2,8Q-d on sama kallid hooldada ja kütuse kokkuhoid suht olemattu.

Teema algatajale, aga soovitan proovida A6 1,8TQ- kui siia kohe uut turbot ei pea ostma on see kindlasti muretum auto kui V6. Olen ühte sellist proovinud ja olin suht hämmingus kui hästi see ennast liigutas(kubatuur vs. mass vs. kütusekulu)

Edu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madu
huviline



Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D4

postitati 30.03.11 20:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: green19
MaQQu-seletad äkki millega sa mida võrdled("...kütet võtab aga eriti edasi ei käi...")


No ega ta tegelikkuses ikka ei käi ka :) Selle paarisaja kilovatiga võiks asi siiski vähe nobedam olla. 2,8 Automaadi ja 4,2 automaadi võimsuse vahe on pea 80kw, ning väljendub vaid 4,2 kasuks suuremas küttekulus ja nõks paremas dünaamikas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
green19
huviline

Avatar


Registreerunud 22.03.09
Asukoht: Tartu/Soome
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 4.2Q, MB Vito

postitati 30.03.11 21:41 Tsiteeri
Maru rahulik peab olema...



Minujaoks on see 80kw suur kogus-seda on tavalise sõiduauto jagu...

Kas väidad et 2,8 käib paremini edasi kui 4,2?
Ma küll ei tea palju on A6 2,8Q tühimass(ei kavatsegi googeldada), aga seda sa peaks teadma palju sinu ja minu autod kaaluvad.
Paigalt põhjagaasiga kiirendades on mõlema kompul samad numbrid ainult üks jõuab ennem sadamasse.
A4Q 2,8 oli ikka ebameeldivalt uimakott ja vähe kütet võtis ta ainult maanteel 90-ga sõites.
Sellist teksti on siin foorumis s...ks kus käib arutelu 2,4 ja 2,8 motode üle.(Eks iga L kiidab oma masinat):)

Teema algatajale: Osta mis audi tahad, aga pea vanasõna meeles: "Kõige parem Audi on KORRAS Audi ja peasi, et quattro"!:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.2% - SQL: 57.8%]