Lehekülgi: 1 2 3 |
Console
huviline
Registreerunud 09.03.11
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 66kw
|
postitati 27.03.11 18:13
|
|
|
Audi A4 - 1.9 tdi - 1998 - 66kw - Console
Hei!
Mõtlesin ka teema teha värskelt ostetud masuudipressi kohta.
Kuna varasemad autod on olnud Mazda ja Bmw siis otsustasin mahukamat Audit katsetada, mõtlesin proovida diislit sest lugesin siit foorumist, et 1.9 on
päris kasulik mootor ja kestab hästi.
Otsisin küll 81 kw aga juhtus kätte 66 kw. Neil ei pidavat vist erilist minekuvahet olema ? Keegi võiks seletada millest see vahe tegelikult tuleb.
Auto ise on nagu auto ikka, mind üllatas esimesena, et jube vaikne on sõita ja kütusenäidik ka ei lange kuidagi peale pikemat maantee sõitu. Mõned
põhilised asjad, kliimaautomaatik, keskluk, ABS, 4x turvapadi, immo, reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus) nahkkattega rool, el soojendusega
välispeeglid, 2x el aknad, el luuk klaasist, 2x peeglid sirmides, temp näidik, sportlikumad istmed.
Tulevikus tahaks toonklaasi panna kindlasti, kuna kasvuhoonega ei meeldi eriti sõita. Samuti mingi parem velg alla, need praegused jääksid talveks ja
muusika poolepealt ka väikest täiustust.
Hetkel ka üks pilt algul..
Hetkel..
|
|
|
Silkx
huviline
Registreerunud 03.11.10
Asukoht: Rapla - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1,9tdi. VW Corrado G60 1,8
|
postitati 27.03.11 18:33
|
|
|
Esmamulje suht hea, aga ootaks siis rohkem pilte nii seest kui väljast ja infot auto varustuse kohta.
Ise pooldan bensukat, aga oman diislit.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 27.03.11 18:38
|
|
|
Originaal maki saab siis kätte, kui surada seal olevatest aukudest miskit sisse ning siis välja tõmmata. Mina tegin õhukesest trükkplaadist ribad ja
kätte selle saingi.
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 28.03.11 07:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
Mõnus ökopüss ikka, aga pilte võiks tiba rohkem olla
Aga maki jama on küll kahtlane..vat see on juba tösine kala
|
Tõsistele kaladele on tihti lihtsad ja odavad lahendused, paraku on vea tuvastamine keeruline ja tihti vahetatakse valediagnoosi tõttu välja hunnik
orig detaile! Kogemused endal, tuttavatel jne, kusjuures ühe pistiku ebapiisava kontakti (polnud piisavalt sügavale lükatud) tõttu oli kulusid kaugelt
üle 20000eegu mis sellel teemaalgataja makil aga viga on hetkel raske
öelda
|
|
|
Console
huviline
Registreerunud 09.03.11
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 66kw
|
postitati 28.03.11 17:33
|
|
|
Täna sain maki kätte, lasin ühes autopoes välja võtta.
Juhtmetest tundus üks paksem helesinine juhe jube kahtlane ja huvipärast lõikasin selle pooleks, tundub, et juhtusin õige juhtme otsa sest nüüd makk
töötab ilusti, ainult turvakoodi küsib igakord aga seda vaatan homme. Kolm pistikut on ka niisama lahtised, teen nendest pildi ja lisan siia, ehk
keegi oskab õelda kuhu need lähevad.
|
|
|
Console
huviline
Registreerunud 09.03.11
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 66kw
|
postitati 31.03.11 20:38
|
|
|
Täna sai see terve päev juhtmeid veetud pagassi, kuna otsustasin natuke muusikale vürtsi juurde lisada. Sain ühe tagasihoidliku kenwoodi woofri koos
kõige kupatusega ja nii see sinna rändas.
Juhtmed vedasin all juhi ukse äärt mööda, peitsin plastmass ääre alla ja näha neid ei jäänutki.
Tükk aega võttis enne mõtlemisega kuidas vedada, kuna varasematel autodel on palju lihtsam teha olnud. Akupealt ei saanutki voolu võtta, kuna lihtsalt
kuskilt ei näinud, et saaks juhtme edasi salongi viia. Praegu on võimendi voolujuhe rooliall, ühe jämedama punase juhtmega koos, seal kus on need
suuremad kaitsmed ja süsteem hetkel toimib.
Üks asi jäi mind häirima, nimelt miks makk töötab niikaua kui võti on süütelukus, kui võtme ära võtan jääb ka makk vait ja uuesti töölepannes on kõik
makiseaded 0. Loogiliselt mõeldes peaks maki voolujuhtme ka eraldi veel vedama siis sealt samast kus võimendi oma voolu saab, praegu on nii nagu
eelmisel makil.
Mis pistikud need on, tulid välja koos makiga ?
Üks õhtuhämaruse pilt kaa
Proovin järgmistel päevadel rohkem pilte teha, seest ka.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 31.03.11 20:47
|
|
|
Pistikud on maki omad. Mini iso ja cd poks peaks olema. Taga originaal supakas on?
|
|
|
Console
huviline
Registreerunud 09.03.11
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 66kw
|
postitati 31.03.11 20:48
|
|
|
Supakas olemas.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 01.04.11 08:44
|
|
|
Pikenda oma planet.ee konto ära, hetkel ütleb piltide kohta: "See lehekülg on aegunud!"
|
|
|
|
Silkx
huviline
Registreerunud 03.11.10
Asukoht: Rapla - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1,9tdi. VW Corrado G60 1,8
|
postitati 01.04.11 11:11
|
|
|
Tsitaat: |
Tükk aega võttis enne mõtlemisega kuidas vedada, kuna varasematel autodel on palju lihtsam teha olnud. Akupealt ei saanutki voolu võtta, kuna lihtsalt
kuskilt ei näinud, et saaks juhtme edasi salongi viia. Praegu on võimendi voolujuhe rooliall, ühe jämedama punase juhtmega koos, seal kus on need
suuremad kaitsmed ja süsteem hetkel toimib.
|
Mul endal oli juhtmega sama mure ei olnud kukilt vedada aga suure uurimise ja puurimise peale leitsin ühe pädeva koha. Kapoti alune peaks meil sama
olema, et siis mingi päev üritan mõne pildi lisada, kui auto hooldusest kätte saan.
Ise pooldan bensukat, aga oman diislit.
|
|
|
|
Console
huviline
Registreerunud 09.03.11
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 66kw
|
postitati 01.04.11 15:26
|
|
|
Silkx , tore oleks.
Täna otsustasin, et vaatan kuidas tagumised uste kõlarid tööle saada.
Leidsin siit foorumist DIY alt teema sellekohta. Alustuseks kakkusin juhipoolse tagumise uksepolstri maha. Nägin, et kõlaril on juhe küljes pistikuga
ja jookseb ukse sisse, juhtme värv oli hallikaskollasega.
Edasi võtsin roolialt, küljepealt ja jalatoetus plastikud ära, et seal seda paksu juhtmepundart paremini näha, aga kahjuks ei leidnud neid kõlari
juhtmeid ülesse ja rohkem lammutama ei hakanud. Jätsin selle asja sinnapaika kuna ilm oli ka kehva ning tegelen sellega mõni teine päev.
Lisaks mõtlesin proovida mis juhtub kui maki + juhtme ühendan selle juhtmega kus võimendi oma voolu saab ( rooliall kõige paksem punane juhe ) ja sain
maki tööle niimoodi, et nüüd töötab ka ilma võtmeta süütelukus ja makiseadmed jäävad ka alles.
Sain siis täna kiiruga mõned pildid tehtud sisust:
-
-
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 01.04.11 15:51
|
|
|
Mis Kenwood element mürtsub?
Omal välimuselt sama ja tuleb tunnistada, et oleks vöimendus tummisem, tuleks ka elemendist enam pauku!
Sinist sisustust on päris kummaline vaadata
Huvi pärast küsiksin, et kas sul tagaistmel suusaluuk on?
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Silkx
huviline
Registreerunud 03.11.10
Asukoht: Rapla - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1,9tdi. VW Corrado G60 1,8
|
|
Console
huviline
Registreerunud 09.03.11
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 66kw
|
postitati 01.04.11 16:24
|
|
|
Kenwoodi täpset mudeli nimetust ei mäleta kahjuks.
Andmed olid tal 200/800w. Enne pealepanekut huvipärast värvisin kõlari ääre ka üle, sai natuke ilusamaks . Minuarust täiesti piisab autosse ja jääb ruumi ka üle.
Sinine sisu oli endalegi päris kummaline algul aga harjumise asi, nüüd juba meeldib.
Suusaluuki ei ole.
Silkx tänud, vaatan mingipäev üle!
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 01.04.11 19:14
|
|
|
Ka enda kaabeldus sealt viidud - tundus köige lihtsam ja möistlikum (vöibolla teiste arvates aga mitte).
Minul Kenwood KFC-W3010 ja vöimendiks Fusion FP-802.
Plaan on muidugi element mujale istutada, et vajadusel saaks kogu kaubaruumi ära kasutada.
Hetkel plaan seisab ajapuuduse taga.
Tögamisena vöiks mainida, et sinine auto, sinine sisu ja punktiks sinine pölev vedelik
Ennast teeb tiba kadetaks sinu masinal eksisteeriv tagaistuja 3 peatugi (keskmine).
Mingisugune toonkile vöiks ka olla, siis päris bueno.
Edu ökotamisel.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Console
huviline
Registreerunud 09.03.11
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 66kw
|
postitati 05.04.11 14:51
|
|
|
Nonii, kõik ei saa alati ilus ja lilleline olla kuna tänu meie praegusele kuumaastikule on sillas mingi kolks tekkinud. Sai nv kanali peal alla
piilutud aga noo mitte ei saanud aru millest see tulla võib kuna kõik tundus ok. Kolin kostab nagu keskelt aga samas ka parema ratta juurest ja rohkem
kostab väiksemate aukude peal väiksema kiirusega :/
Avastasin veel, et tagurdamisel sidurit järsemalt lahti lastes käib ka kolksu moodi asi läbi.
Lisaks sai kõvasti õli maha nühitud põhjaall ja plastikutelt, õlivahetusega pole viitsitud neid vist eemaldada.
Veel vaatasin, et roolivõimu õli vähe, poe juures näpp sisse pistes arvas müüa, et õige oleks punast värvi õli sisse valada. Ei tea palju see õli
mõjutab, aga nüüd rooli keeramisel käib mingi ilge krigin, meenutab nagu kumm käiks kuskile vastu.
Kuits: Kile on juba ostetud ja ootab peale panemist
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 05.04.11 18:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Console
Nonii, kõik ei saa alati ilus ja lilleline olla kuna tänu meie praegusele kuumaastikule on sillas mingi kolks tekkinud. Sai nv kanali peal alla
piilutud aga noo mitte ei saanud aru millest see tulla võib kuna kõik tundus ok. Kolin kostab nagu keskelt aga samas ka parema ratta juurest ja rohkem
kostab väiksemate aukude peal väiksema kiirusega :/
Avastasin veel, et tagurdamisel sidurit järsemalt lahti lastes käib ka kolksu moodi asi läbi.
Lisaks sai kõvasti õli maha nühitud põhjaall ja plastikutelt, õlivahetusega pole viitsitud neid vist eemaldada.
Veel vaatasin, et roolivõimu õli vähe, poe juures näpp sisse pistes arvas müüa, et õige oleks punast värvi õli sisse valada. Ei tea palju see õli
mõjutab, aga nüüd rooli keeramisel käib mingi ilge krigin, meenutab nagu kumm käiks kuskile vastu.
Kuits: Kile on juba ostetud ja ootab peale panemist |
Punane pole öige sinna toppimiseks, seega müüja pani pange( huvitav oleks teada, et mida ta veel suudaks "soovitada")
Roheline ikka.
Kolksu vöib teha alumine tagumine ööts, ehk täpsemalt tolle puks.
Samas ülemiste lötke vöid ka proovida, kui rattad otse ja öötsa otstest üritades autot köigutada.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
maiko26v6
huviline
Registreerunud 29.08.09
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2000.a A4 B5 avant 1.9TDI 85kw AJM
|
postitati 23.04.11 12:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Console
Silkx , tore oleks.
Täna otsustasin, et vaatan kuidas tagumised uste kõlarid tööle saada.
Leidsin siit foorumist DIY alt teema sellekohta. Alustuseks kakkusin juhipoolse tagumise uksepolstri maha. Nägin, et kõlaril on juhe küljes pistikuga
ja jookseb ukse sisse, juhtme värv oli hallikaskollasega.
Edasi võtsin roolialt, küljepealt ja jalatoetus plastikud ära, et seal seda paksu juhtmepundart paremini näha, aga kahjuks ei leidnud neid kõlari
juhtmeid ülesse ja rohkem lammutama ei hakanud. Jätsin selle asja sinnapaika kuna ilm oli ka kehva ning tegelen sellega mõni teine päev.
|
Endal sama probeem, et tagumised kõlarid ei tööta. Mõtlesin, et läbi äkki ja proovisin teises autos, kuid seal mängisid. Kas oled enda omad tööle
saanud?
|
|
|
Console
huviline
Registreerunud 09.03.11
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 66kw
|
postitati 24.04.11 07:59
|
|
|
Nonii, ei ole siia pikalt kirjutanud, kuna midagi suurt vahepeal toimunud ka ei ole, sest teine auto nõuab ka aega.
Roolivõimu õli sai järgmine päev peale punast kohe välja vahetatud rohelise vastu ja sellega läks ka kõik normi.
Tänud Silkx kes viitsis piltidega aidata woofri juhtme vedamisel, tegin samamoodi ja kõik sujus imelihtsalt.
maiko26v6 - tagumised kõlarid sain tööle. Mõtlesin ka, et ei tööta või üldse puuduvad, aga ma ei leidnud kuskohast nende juhe jookseb
makki ja vedasin uue juhtme. Nende korda tegemisel sobib suurepärast DIY teema LINK Ostsin 8 m juhet ja jäi natukene üle.
Lühidalt õeldes, mina alustasin juhipoolega, uksepolstrid maha, uus juhe läbi ukse piilari, edasi vaatasin kuhu näpud vahele sain plastikule, et juhe
kätte saada, edasi liikusin juhi istme kõrval olevat välimist alumist plastik äärt, seal lükkasin lihtsalt juhtme plastiku alla peitu ( woofri juhe
jookseb ka sealt pagassi ) ja edasi roolialla ja sealt makini.
Kõrvalistuja poolega läks rohkem aega, kuna seal ei saanud juhet kuidagi peale piilarit kätte, otsustasin siis kõik selle ülejäänud juhtmehunniku läbi
ukse lükata niimoodi, et see sinna ühte puntrasse kogunes ja edasi ajasin kruvika turvavöö plastiku vahele ja urgitsesin juhtme välja.
Edasi läks samatee mööda istme alumist äärt siis pardakas ja seal makki. Kokku kuskil tund aega ja mingeid erilisi tööriistu vaja ei läinud, lapik
kruvikeeraja, näpid ja isoleer, ahjaa kui õieti mäletan siis 10 või 8 võti hea oleks padrun, et plastikud maha saada.
Üks väike probleem mis segab, nimelt pagasi plate kinnitused on puruks ( kui plate välja tõmmata siis need vidinad kuhu taha plate pidama jääb ). Kui
keegi teab kus saada andke märku!
Üks pilt kaa, tema tahab ka sõita
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 24.04.11 08:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Console
Üks väike probleem mis segab, nimelt pagasi plate kinnitused on puruks ( kui plate välja tõmmata siis need vidinad kuhu taha plate pidama jääb ). Kui
keegi teab kus saada andke märku!
|
Need tuleb vist kogu täiega välja vahetada, kui nagad katki..eraldi neid pole.
Kui muidugi sain öigesti aru, mida silmas pead. (kaubaruumi väljatömmatava katte kinnitused luugi vastas)
Kas kojamees streigib vöi ei toimi üldse?
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Console
huviline
Registreerunud 09.03.11
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 66kw
|
postitati 24.04.11 08:19
|
|
|
Kojamees on lihtsalt pesuks üles tõstetud.
|
|
|
maiko26v6
huviline
Registreerunud 29.08.09
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2000.a A4 B5 avant 1.9TDI 85kw AJM
|
postitati 24.04.11 08:19
|
|
|
Üks "asjatundja" ütles, et tagumised kõlarid ei tulegi maki tagant, vaid hoopis võimust. Siiani pole seda võimu üles leidnud.
-e- Leidsin üles siis võimu ja ka wooferi(pagasnikus vasaku külje polstri all). Woofer on sama moodi tumm.
|
|
|
uudi
huviline
Registreerunud 19.03.06
Asukoht: Rapla mk. Järlepa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: EX: A4B5 Avant 1997 1.8TQ
|
postitati 24.04.11 10:09
|
|
|
Originaal "subwooferi" kastist jooksevad ka tagumiste kõlarite juhtmed. Seal siis pesitseb väga väikene aktiiv võimendi Kui seda "subwooferit pole siis tulevad tagumise kõlari juhtmed makitagant,
vähemalt sedasi oli minu eelmisel B5-l.
|
|
|
|
uudi
huviline
Registreerunud 19.03.06
Asukoht: Rapla mk. Järlepa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: EX: A4B5 Avant 1997 1.8TQ
|
postitati 24.04.11 10:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: maiko26v6
Üks "asjatundja" ütles, et tagumised kõlarid ei tulegi maki tagant, vaid hoopis võimust. Siiani pole seda võimu üles leidnud.
-e- Leidsin üles siis võimu ja ka wooferi(pagasnikus vasaku külje polstri all). Woofer on sama moodi tumm. |
Jõudsid ette, seekord
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |