ISTMETE VAHETUS: (avant)
Tekkis vaba aeg ning auto istmed olid mustad nagu keegi oleks seal väga palju midagi ümber ajanud, sai otsustatud need välja kakkuda ja ära pesta.
1. Kõige esimesena tuleb eemaldada tagumiste istmete seljatoe küljed (pildil juba eemaldatud, juhtmed ainult paistavad.):
Kinni on need toed kõverate metallkõrvade taga. Kokku on neid 3. piltilt näha täpselt üleval (kuldne), all (roheline) ja keskel (pildil keskel kust
juhtmepakist keerab 2 juhet välja). Üldiselt tuleb hästi ära kui julgelt seda tuge mudida kõikvõimalikes suundades. Parim lahend - suruda tuge
võimalikult taha ja siis üles.
2. Eemaldada tagumise istme istumisosa.
Kinnitub iste ise ainult 2 kaarega mis lähevad alljärgneval pildil olevatesse aukudesse. Augud asuvad istme eespoolses otsas. Kui normaalselt istuda
siis kahe jala vahel. Eemaldamiseks lihtsalt tõmmata üles. (kasutada ka mõistlikus koguses jõudu)
NB! iste on on suht habras ja suuresti koosneb porolonist ja traadist. Rocky't mängides võib viga teha.
3. Lasta mõlemad istmepooled alla. Kahe istme kohtumiskohas taga ääres on analoogne vaatepilt:
Sellest aasast saab istmed lihtsalt välja tõsta, aga seda teha kui olete jõudnud läbida 5-nda punkti.
Mida katab järgnev kunstiteos metalli väänamises:
Kinnitub see metall sinna mingi tähikuga. suurust hetkel ei tea. (täiesti puhtjuhuslikult oli akutrelli otsas)
4. Lahti keerata 2/3 tagaistme turvavöö (17 võti) ja sealt istmest väljuv juhe pistikust lahti ühendada. (milleks see juhe on? kui keegi teab, andku
mulle ka teada).
5. Lahti keerata külgmised tagumiste seljatugede kinnitused, asukohaga istmete alumistes nurkades. 14 võti kui ma õigesti mäletan.
* NB! lahti keerates on mugavam seda teha istmed all asendis. Tagasi pannes, ülemine polt - iste alumises asendis, alumine polt - iste ülemises
asendis. Ja et mugavam tagasi panna oleks, siis istet näpuga eemale tõugata. Lisaks on keres seal 2 paari auke. See istme pulgaga plaat ei pea minema
täiesti taha.
Nüüd peaks asi välja nägema selline:
* Muidugi kui olete istmed välja ka tõstnud
Peale seda läheb lihtsamaks - esiistmed.
Esiiste kinnitub tegelikult ainult siinidesse. Siinidest ei lase tal välja joosta üks tift ja 2 kruvi.
Tundub turvaline
6. Mõlema istme taga ja seespoolsemas siini lõpus on selline plastik-stopper (kruvil on kate ka peal, väikse lapiku kruvikeerajaga saab eemaldada):
Väljaspool on analoogne kate. Kui sisemine kate on lihtsalt üle siini siis välimise poole katteplastik läheb siini sisse ja kruvi asub siini sees.
Hästi nähtav kui natuke pea alaspidi olla. Unustasin pildi teha, aga hästi kättesaadav.
Mõlemad siini katted eemaldada.
7. Eemaldada istme ees keskel olev tift ja tema kumm-plastik kate. Tifti lahtitegemiseks pole vaja tööriistu. Pildilt on vaadates on näha, et üks
tifti pool on paksem kui teine, sealt kokku vajutada ja lükata peenema (enne vajutamist) otsa suunas. Peale seda saab kätte ka selle katte.
8. Lükka iste täiesti taha (kangi peab ka ikka kasutama) ja mingil hetkel jookseb iste siinidest täiesti välja. Tõsta istme eesmine ots üles ja
EEMALDA JUHTMED! Kui see tehtud - eemalda iste.
NB! Kui iste ei taha mingil põhjusel välja tulla, siis ilmselt jäi vaiba taha kinni (minul mõlema istme puhul välimise siini vaiba alla).
Kruvikeerajaga saab vaiba eest lükata ja asi korras.
Peaks avanema vaatepilt:
Tagasipanek täpselt vastupidises järjekorras. Eesmised enne, sest siis on rohkem turnimisruumi. Esiistmete paigaldusel tuleb jälgida, et kui tagumine
ots on siinidesse ära saadud, siis eesmise tagasi panekuks peab natuke rohkem vaeva nägema.
Täpselt pildi keskel on näha siinis jooksvat jalga.
Lisaks, et iste liikuma hakkaks tuleb istmelt maha võtta pidur sellest kangist. Ning jalg siini sisse saada, samal ajal siinilt
pidurit maha võttes ning istet lähemale tõmmates.
NB! see hele jurakas kipub kergelt ära tulema, aga seda on väga vaja. Jälgida!
Nagu arugi saite, siis kollases kirjas olevat tegevust suudavad korraga teha ainult sakslased ja elu väljaspool meie planeeti. Selleks, et see kergem
oleks ja eestlane ka hakkama saaks, siis lasta iste nii madalale, et siinipiduriaasa läheks istme kang. Peale seda saab kangiga pidurid maha võtta,
samal ajal istet ettepoole tõmmatas. Kui teise käega samal ajal istme tagumist osa kaasa ei ajata, siis võib selle maha lõigata, õlut juua, naist
näppida või jumal teab, mida muud teha.
Aega ei võta palju, aga just esiistmete tagasipanek on raskuspunkt.
Nagu ikka, kui küsimusi siis pommitage, loodan et kellelegi tuleb kasuks see teema.
Nüüd tagasi põhitegevuse juurde:
Maja katuse vahetus:
Järgnevalt plaanis teha DIY: Nina lammutus, tulede vahetus, kõigi esivõrede vahetus, udutulede lisamine.
|