Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  6
Autor:
Pealkiri: Audi A4 Avant 1.8TQ - 1998 - woush - müüdud (Vastuseid: 139 | Vaatamisi: 27657)
woush
huviline



Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: STI

postitati 07.03.11 17:32 Tsiteeri
Audi A4 Avant 1.8TQ - 1998 - woush - müüdud



Foorumi kasutaja juba jupp aega olnud, foorumile vastav autogi juba pikemat aega olnud, kuid teemat ei ole jõudnud siiamaani teha. Mõtlesin, et parandan selle vea. Autot hoiab küll peamiselt sõidus õde, kuniks c4 a6 müüdud saab. Kuid siiski vahepeal peab nö " test sõite " ise tegema, sest tihtipeale ei saa naisterahvad aru, kui midagi autoga valesti on.

Konkreetne auto sai ostetud oktoobri lõpus, Tallinnast. Iseenesest ei tehta sellest autost teemat siin foorumis esmakordselt :)

Autoks siis 1998a a4 avant 1.8TQ 110kw manuaal kastiga.
Mõned lisad mis meelde tulevad: kliimaautomaatik, 4x el. aknad, el. peeglid ( soendusega, kokkuklapitavad ), S-i rool, 4x turvapadi, nahaga kaetud käigukangi nupp, käsipiduri hoob, väidetavalt ka soendusega klaasipesudüüsid, juhiukse luku südamik, comfort sisu ( plüüs vist ) ? pin-koodiga immo ning kahepoolse sidega alarm.

Ostu hetkel oli läbisõitu 236xxx, hetkel kellal 248xxx. Kohe peale ostu sai alla vaadatud korralikud HKPL 4 naastud, pidamine nendega super! Selle ajaga on nii mõndagi juba ka tehtud, kuid samas on ka asju mis vajavad veel tegemist. Kohe peale ostu läks kõrvalistuja poolne pooltelje ots, iseenesest olin sellest teadlik, et kaitsekumm on katki, oli ka juba aeg kinni pandud vahetamiseks, kuid jäin hiljaks ikka. 240t pealt läks sisse uus õli BP visco 5000 5w-40. Järjekordset "test sõitu" tehes tundsin kohe peale 100m sõitu, et mingi kahin tuleb tagumise kõrvalistuja ratta juurest, ratast loksutades oli asi selge, rattalaager läbi. Koos sellega sai vahetatud ka esimene juhipoolne, ka sellel oli õrn lõtk sees. ABSi aju lastud remontida, kuna ABSi tuli põles ning (!) märk vilkus kuna jumal juhatas.

Sai lastud ka uurida, misasi teeb seda "põntsu" nii kohalt võtul, kui ka käiguga pidurdades ning siis gaasi andes, väidetavalt on läbi diffri see suur padi, hinnaga ca 150eur. Plaanis nüüd lähiajal ka see vahetada. Roolilatis on õrn lõtk sees, kuid hetkel mingit õli kadumist täheldanud ei ole, see tuleb lasta kas siis taastada või juba taastatud lati vastu ümber vahetada. Edasi on uuritud seda SERVICE OIL kotermanni, millega ka eelmine omanik pead vaevas, nagu arvata oli, siis ilma kelladeploki remontimata seda ära ei saa. Iseenesest siis peaks auto tehniline pool tiptop korras olema.

Kevadel/suvel peab arvatavasti mõned detailid üle värvima, juhipoolsel tagumisel tiival on värviparandusi tehtud väga kehvalt. Sammuti tundub mulle, et kui võrrelda esitiiba ja juhiust tagumise poolega, siis on väike värvivahe sees. Kõrvalistuja poolsel tagumisel tiival esineb "apelsini koort" selle saab ehk poleerides välja? Eks kevadel vaatab selle värvi teema kriitilise pilguga üle, hetkel selliste ilmadega ei hakka pead sellel teemal üldse vaevama, kuna neid asju on näha vaid ninapidi auto juures olles.

Lisada plaanis kindlasti boosti kell, ning mis seal salata, hakkab see auto ka vähe aeglaseks jääma. Eks näis kas tuleb chip, või jätan selle etapi üldse vahele ja liigub vähe kaugemale :)

Mõni pilt:

http://www.upload.ee/image/1176784/P3070080.JPG
http://www.upload.ee/image/1176793/P3070083.JPG
http://www.upload.ee/image/1176798/P3070085.JPG
http://www.upload.ee/image/1176805/P3070095.JPG
http://www.upload.ee/image/1176811/P3070093.JPG

PS. Ei oska neid pilte kuidagi väiksemaks teha, äkki mõni moderaator oleks nii hea ja teeks nad väiksemaks ja postituses nähtavaks ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 07.03.11 17:41 Tsiteeri


Mina olen pilte sellisel "neegrimeetodil" väiksemaks teinud, et avanud Paint`is (uuesti salvestades on juba väiksem) ning seal pildi suurust vähendades.
Muidu piltidel auto väga kena, täpselt minu maitse, aga küllalt kulukad remondid tehtud ja veel kulukamad ees, kas said vähemalt soodsalt?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 07.03.11 17:48 Tsiteeri


Tiri endale siit irfanwiew.. Väga hea programm, millega pilte lilhtsalt väiksemaks ja "kergemaks" saab. Edasine on sul juba selge ;). Kena liikur ja tundub, et korraliku omaniku käes.

Edu!


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Töötan @ Rolevents digiturundus Oma autole ostan rehvid Baltyre'st!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
lunatic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 allroad ja Volvo C70

postitati 07.03.11 17:51 Tsiteeri


Tuttav auto on jah nagu:)
Sisustuse materjal on sel autol väga mõnus ja viit peatuge just ka tihti ei kohta B5 kerel.
Edu pidamisel!

Piltide koha pealt soovitaks Painti asemel natuke nutikamat tasuta programmi IrfanView. (Kivitare jõudis juba ette, kuni ma oma posti ilustasin). Ja kas mitte upload.ee's olevad failid mingi ajaga ära ei aegu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
woush
huviline



Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: STI

postitati 07.03.11 18:04 Tsiteeri


Eks kui kasutatud auto osta, siis peab lihtsalt sellega arvestama, et mingid kulutused tuleb ikka teha. Samas, kui ma need vajaminevad asjad nüüd ka ära teen, siis peaks üsna muretu olema :) Väga paljusid vbl ei heidutagi sellised asjad nagu SERVICE oil kiri, või see "põnts" tagasillas, sest iseenesest need asjad ju sõitmist ei sega, kuid mulle lihtsalt ei meeldi mingid naginad,kolksud või põntsud :)

Määravaks selle auto ostu puhul sai see, et esiteks selle auto sisu mulle meeldis ning eelmine omanik on üsna palju suuri asju ära teinud, ntx turbo on kogu täiega renoveeritud, uus sidurikomplekt jne jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mikkk
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 + A6 C7

postitati 07.03.11 18:52 Tsiteeri


Tore, et ka sellest autost siia keskkonda teema lõpuks tekkis. On olnud au kasutaja woush mõlema masinaga sõita ja pean ütlema, et mees hoiab oma autosid tõeliselt hästi ja need on alati parimas võimalikus korras :)
Sellest autost tekkis ka endal mõte, et võiks tulevikus ühe 1,8TQ igapäevaautoks soetada, kuna minek on vägagi meeldiv ja ruumi ka laialt. Antud mudeli juures on eriti kenadeks asjadeks facelift esituled koos xenoniga ning S- rool.
Teades su edasisi mõtteid selle autoga, soovin igatahes jõudu ja paksu rahakotti ning kui abi vaja, siis olen alati nõus selle auto kiiremaksmuutmisel oma käe külge panema ;)

Muutsin pildid ka nüüd koheselt nähtavaks ja foorumiformaadile sõbralikuks:

http://i299.photobucket.com/albums/mm317/kileees/Rene.jpg
http://i299.photobucket.com/albums/mm317/kileees/Rene1.jpg
http://i299.photobucket.com/albums/mm317/kileees/Rene2.jpg
http://i299.photobucket.com/albums/mm317/kileees/Rene3.jpg
http://i299.photobucket.com/albums/mm317/kileees/Rene4.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Aht0
huviline

Avatar


Registreerunud 29.08.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3Q

postitati 07.03.11 19:26 Tsiteeri


Udutuled võiks stanges olla ja toonklaas oleks ka asjalik :P
Ilus ja sile A4.
Edu!


"Täissöönul pole isu ja nälginul toitu ning hädas on mõlemad." A. H. Tammsaare
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 07.03.11 19:35 Tsiteeri


Huvipärast küsiks, et kas tegu Indro endise isendiga?
Teiseks küsiks, et kas tegu blüüsisisuga (sametine) vöi kuidas seda ka ei nimetata.
Enda eelmine/sed (Audi & Opel) oli tollese sisuga ja töesti mönus oli, eriti talvel :cool:
Nagu "reegel" siis smoke vöi valge suunakas tiival vöiks asetseda ;)
Aga too OIL värk...kas see, asetseb seal koguaeg ja hetke läbitavat kilometraasi ei lase kuvada?


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Harry_R
huviline



Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.03.11 20:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Huvipärast küsiks, et kas tegu Indro endise isendiga?
Teiseks küsiks, et kas tegu blüüsisisuga (sametine) vöi kuidas seda ka ei nimetata.
Enda eelmine/sed (Audi & Opel) oli tollese sisuga ja töesti mönus oli, eriti talvel :cool:
Nagu "reegel" siis smoke vöi valge suunakas tiival vöiks asetseda ;)
Aga too OIL värk...kas see, asetseb seal koguaeg ja hetke läbitavat kilometraasi ei lase kuvada?



Indro endine on see jah. Väga heas seisus kere paistab olema.
Edit: lugesin, et ikka väiksemaid nikerdamisi on kerega. Kuidas esitiiva kaared on? Värv ei hakka maha koorduma?
Mina enda omal pidin need taastama ja see pidavatki A4 probleem olema.


Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4 avant B8 2.0 TDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
puristaja
huviline



Registreerunud 03.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 07.03.11 20:42 Tsiteeri


Väga ilus korralik auto tundub. Toonklaas ei teeks siiski paha tõepoolest. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zandr
klubiliige



Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Ex steroididel Sigar

postitati 07.03.11 20:42 Tsiteeri


Opppaaaa, kui sile:cool:
Väga kena b5 tundub;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 07.03.11 20:50 Tsiteeri


98a AEB Motronicuga oskan vajadusel aidata ka ebastandardsemate lahendustega ;)
Muidu piltide pealt tundub tõesti väga heas korras.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
woush
huviline



Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: STI

postitati 07.03.11 21:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Udutuled võiks stanges olla ja toonklaas oleks ka asjalik :P
Ilus ja sile A4.
Edu!


Udutuled oleks kenad jah, kuid neid ei tule, seda enam, et tulevikus siiski näeks stange taga ühte korralikku intercoolerit :) Mingi soliidne toon ma usun, et tuleb küll.

Tsitaat:
Huvipärast küsiks, et kas tegu Indro endise isendiga?
Teiseks küsiks, et kas tegu blüüsisisuga (sametine) vöi kuidas seda ka ei nimetata.
Enda eelmine/sed (Audi & Opel) oli tollese sisuga ja töesti mönus oli, eriti talvel :cool:
Nagu "reegel" siis smoke vöi valge suunakas tiival vöiks asetseda ;)
Aga too OIL värk...kas see, asetseb seal koguaeg ja hetke läbitavat kilometraasi ei lase kuvada?


Sisu on sametine jah, nahksisu nagu ei oskagi tahta .. smoke suunad on juba nn "TO DO" listi lisatud.
SERVICE oil kiri ees koguaeg jah, tripmeetrit ei näe.

Tsitaat:
Kuidas esitiiva kaared on? Värv ei hakka maha koorduma?


Tiivakaared kõik ok, üleüldse kerel ei ole veel kohta leidnud, kus oleks mõni roostetäpp või kooruks värvi kuskilt ( samas väga tihti auto minu käes hetkel ei ole ka, vaid siis kui nn "test sõitu" teen või kui remontida vaja ) ehk ei ole lihtsalt silma jäänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rainer9968
huviline

Avatar


Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,9TDI

postitati 08.03.11 04:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Harry_R
Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Huvipärast küsiks, et kas tegu Indro endise isendiga?
Teiseks küsiks, et kas tegu blüüsisisuga (sametine) vöi kuidas seda ka ei nimetata.
Enda eelmine/sed (Audi & Opel) oli tollese sisuga ja töesti mönus oli, eriti talvel :cool:
Nagu "reegel" siis smoke vöi valge suunakas tiival vöiks asetseda ;)
Aga too OIL värk...kas see, asetseb seal koguaeg ja hetke läbitavat kilometraasi ei lase kuvada?



Indro endine on see jah. Väga heas seisus kere paistab olema.
Edit: lugesin, et ikka väiksemaid nikerdamisi on kerega. Kuidas esitiiva kaared on? Värv ei hakka maha koorduma?
Mina enda omal pidin need taastama ja see pidavatki A4 probleem olema.


Sry offtopicu pärast aga küsimus, kuidas neid tiivakaari taastasid, kas lasid tiiva ülen värvida või ainult kaared.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
indro
meeskond



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 08.03.11 05:19 Tsiteeri


Tegemist on tõesti minu (õigemini naise) endise autoga millesse sai 2 aasta ja 4 kuuga investeeritud remondi, hoolduse ja lisavarustuse peale 45 tuhat krooni. Kui auto poleks pere suurenemise tõttu väikseks jäänud, poleks teda ealeski maha müünud.

Kuna auto on algselt Itaaliast pärit, siis on see ka peamiseks põhjuseks miks teda enamvähem igast nurgast värvitud on. Selle "apelsiinikoore" peaks kui mitte päris ära saama siis palju paremaks küll poleerimisega. Tüüpilise Itaalia autona tal istmesoojendusi ei ole aga see Comfort sisu on talvel palju soojem ja riie ei hakka läikima nagu neil tavalistel suurema kasutuse korral. Ka mootor oli sellel autol minu arust väga heas korras - 10 tuhande kilomeetri peale oli meil 0 õlikulu.

Lisan veel nii palju, et asemele ostetud A6 peale on vähem kui 5 kuuga juba 1100 euri kulunud ja teha on veel küll :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 08.03.11 18:57 Tsiteeri


Woush vöi Indro, pajatage lisavarustusest ;)

Mis värk selle Itaalia ja värviga öigupoolest on?


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
woush
huviline



Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: STI

postitati 08.03.11 19:54 Tsiteeri


Lisavarustuse all mõtles Indro vast facelift tuled, S-i rool, xenonid, cd-box, pin-koodiga immo, kahepoolse sidega alarm, ning aus olla, siis ma ei teagi, kas woofer ka on ? :) Kuna orig makk ei tööta nii kuidas vaja ( volume nupp tuksis ) siis maki kuulamine häiritud. Ma ei teagi, kogu lugu vist ? Muud nö "lisad" esimeses postituses kirjas. Maki vahetan korraliku orig maki vastu ümber, kuna muud asjad jäävad mu arust maru näotud seal.

Aku sai ka esimeste külmadega otsa. Ostetud sai viimasel ajal kriitikat saanud 62ah Exide aku, kuna sain lihtsalt hea hinnaga.

Itaalia ja värvi värgiga vast see teema, et seal ju maru sõelumine ning selliseid väikseid "kõkse" aegajalt ikka juhtub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rrait
huviline



Registreerunud 09.01.11
Kasutaja on eemal


postitati 09.03.11 12:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: woush
Lisavarustuse all mõtles Indro vast facelift tuled, S-i rool, xenonid, cd-box, pin-koodiga immo, kahepoolse sidega alarm, ning aus olla, siis ma ei teagi, kas woofer ka on ? :) Kuna orig makk ei tööta nii kuidas vaja ( volume nupp tuksis ) siis maki kuulamine häiritud. Ma ei teagi, kogu lugu vist ? Muud nö "lisad" esimeses postituses kirjas. Maki vahetan korraliku orig maki vastu ümber, kuna muud asjad jäävad mu arust maru näotud seal.

Aku sai ka esimeste külmadega otsa. Ostetud sai viimasel ajal kriitikat saanud 62ah Exide aku, kuna sain lihtsalt hea hinnaga.

Itaalia ja värvi värgiga vast see teema, et seal ju maru sõelumine ning selliseid väikseid "kõkse" aegajalt ikka juhtub.



mis sa vana makiga teed? see vol nupp on neil enamustel peetis, ühe lasin ära parandada, vanas rahas oli 900.-
Otsid cd-variandi asemele?

Nb. supakas peaks olemas pagassis vasaku "peidiku ja koopa vahel, selline plastik jurakas. kui tõmbad polstrit eemale, siis peaks nägema. vähemalt mul paistab sealt. Eelmisel avandil oli see originaal makk + supakas ja tulemuseks võiks lugeda seda et üksikute lugude ajal oli seda õrnalt kuulda. Võibolla oli mul mingi vigane unit aga suurt häält ta midagi ei teinud.

edu autoga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
woush
huviline



Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: STI

postitati 09.03.11 13:25 Tsiteeri


Kui ükskord uus saab ostetud, siis vanaga pole vast suurt midagi peale hakata. Milline see cd-variant on, mis sinna mulku samamoodi istub ?

Olen teadlik, kuskohas see supakas asub, kuid pole lihtsalt pähe tulnud, et sinna pilk peale visata ning auto pole hetkel minu käes. Mu teisel autol C4l teeb see supakas isegi päris normaalset häält enda suuruse kohta, samas seal ka bose helisüsteem, ehk neil mingi vahe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 09.03.11 14:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: woush
Kui ükskord uus saab ostetud, siis vanaga pole vast suurt midagi peale hakata. Milline see cd-variant on, mis sinna mulku samamoodi istub ?

Olen teadlik, kuskohas see supakas asub, kuid pole lihtsalt pähe tulnud, et sinna pilk peale visata ning auto pole hetkel minu käes. Mu teisel autol C4l teeb see supakas isegi päris normaalset häält enda suuruse kohta, samas seal ka bose helisüsteem, ehk neil mingi vahe.


Mul ka bose supakas c4-s ja teeb täitsa arvestatavat häält, a4-s oli mitte bose minu arust ja oli tagasihoidlikum:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rrait
huviline



Registreerunud 09.01.11
Kasutaja on eemal


postitati 09.03.11 17:10 Tsiteeri


kas a4-des mitte pole selline süsteem, et kui on supakas siis on bose sound ja kui ei ole siis oli mingi teine odavam filma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pillekas
huviline



Registreerunud 12.03.10
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal


postitati 09.03.11 17:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: woush
Kui ükskord uus saab ostetud, siis vanaga pole vast suurt midagi peale hakata. Milline see cd-variant on, mis sinna mulku samamoodi istub ?

Olen teadlik, kuskohas see supakas asub, kuid pole lihtsalt pähe tulnud, et sinna pilk peale visata ning auto pole hetkel minu käes. Mu teisel autol C4l teeb see supakas isegi päris normaalset häält enda suuruse kohta, samas seal ka bose helisüsteem, ehk neil mingi vahe.


Mul ka bose supakas c4-s ja teeb täitsa arvestatavat häält, a4-s oli mitte bose minu arust ja oli tagasihoidlikum:(




Eksid on küll a4-s bose helitehnikat ka,mul ka bose tehnika a4-s,8 kõlarit+suubwoofer.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Harry_R
huviline



Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 09.03.11 17:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rainer9968
Tsitaat:
Algselt postitas: Harry_R
Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Huvipärast küsiks, et kas tegu Indro endise isendiga?
Teiseks küsiks, et kas tegu blüüsisisuga (sametine) vöi kuidas seda ka ei nimetata.
Enda eelmine/sed (Audi & Opel) oli tollese sisuga ja töesti mönus oli, eriti talvel :cool:
Nagu "reegel" siis smoke vöi valge suunakas tiival vöiks asetseda ;)
Aga too OIL värk...kas see, asetseb seal koguaeg ja hetke läbitavat kilometraasi ei lase kuvada?



Indro endine on see jah. Väga heas seisus kere paistab olema.
Edit: lugesin, et ikka väiksemaid nikerdamisi on kerega. Kuidas esitiiva kaared on? Värv ei hakka maha koorduma?
Mina enda omal pidin need taastama ja see pidavatki A4 probleem olema.


Sry offtopicu pärast aga küsimus, kuidas neid tiivakaari taastasid, kas lasid tiiva ülen värvida või ainult kaared.


Mõlemad tiivad said üleni uue värvi.


Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4 avant B8 2.0 TDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 09.03.11 17:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: woush
Itaalia ja värvi värgiga vast see teema, et seal ju maru sõelumine ning selliseid väikseid "kõkse" aegajalt ikka juhtub.

Itaallased on kohati oma mentaliteedilt sellised "sügavalt pohhui", lohakad ja räpakad inimesed. Suur osa Itaalia autosid on ära suitsetatud, istmed auke täis, värv kraabitud, salongid kulunud jne. Mul oli suvel siin üks B6q sõita ja nupud olid nii kulunud, et audi kauge inimene ei oskakski seal opereerida.
Tsitaat:
Algselt postitas: rrait
kas a4-des mitte pole selline süsteem, et kui on supakas siis on bose sound ja kui ei ole siis oli mingi teine odavam filma?

Mul pole Bose, on supakas + 9 aktiivkõlarit :)

Aga muidu ilus B5, õige veoskeemi, praktilise keretüübi ja optimaalse mootoriga. Muretuid kilomeetreid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 09.03.11 17:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pillekas

Eksid on küll a4-s bose helitehnikat ka,mul ka bose tehnika a4-s,8 kõlarit+suubwoofer.


Loe uuesti mu lauset, eriti seda kohta, kus on sõna MUL:P Loomulikult on a4-ja boset pandud. Iva selles, et on vist nagu küll erinevaid supakaid, bose omad neist võimekamad!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  6
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 38.3% - SQL: 61.7%]