Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Audi 100 C4 Avant - 2,6 110kw - 1992 - Whitestallion (Vastuseid: 70 | Vaatamisi: 11481)
WhiteStallion
huviline

Avatar


Registreerunud 13.07.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant 3.0tdi Q, Audi A6 C5 Avant 2,8 V6 & Audi 100 avant 2.6 V6

postitati 05.03.11 21:12 Tsiteeri
Audi 100 C4 Avant - 2,6 110kw - 1992 - Whitestallion



Kuna soov oli juba ammu soetada universaal kerega auto, siis sai uuritud igast erinevaid kuulutusi. Sattusin selle isendi peale ja minu ta ongi :)

Mootoriks 2,6 V6 110kw automaat kastiga, lisasid on piisavalt: kliimaautomaatik, 4x elektrilised akende tõstukid, elektrilised välispeeglid, püsikiiruse hoidja, 2x peeglid päikesesirmides, kohtvalgustid, a6 kellad kompuutriga, elektriline katuseluuk. All audi originaal 16" valuveljed naastudega ja eile sai soetatud täpselt samasugused veljed suverehvidega.

Kuna mootori pealmine kate oli katki ja rihmakatted üldse puudu, ostsin need uued. Soetatud sai ka generaatoririhm, kuna see juba suhteliselt väsinud välimusega. Peale läks uus aku, sest arvasin, et vana on läbi. Aga tuli välja, et signalisatsiooni põrutusandur oli läbi ja hakkas suvalisel ajal ilma hääleta ohutulesid vilgutama.

Kaks pilti müügikuulutusest:

http://img717.imageshack.us/img717/2751/23012011045.jpg

http://img845.imageshack.us/img845/5924/23012011046.jpg

Kaks pilti tänasest :

http://img855.imageshack.us/img855/4973/p3050614.jpg

http://img64.imageshack.us/img64/668/p3050613.jpg

Pole aega old paremaid pilte teha, aga varsti parandan selle vea ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 06.03.11 05:59 Tsiteeri


Jõudu ja edu selle masinaga. Olen ise B4 peal sellise mootoriga isendiga sõita saanud ja see läks küll edasi nagu loom. Kindlasti liigutab 2,6 V6 vägagi jõuliselt ka seda keret. Kõvasti paremini kui minu 2,0 85 Kw. Kas kõik el lisad , compu/püsikas jne on ka reaalselt töötavad?


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
blaster1
huviline



Registreerunud 18.07.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi s6 C5 4.2 v8

postitati 06.03.11 06:25 Tsiteeri


Väga hea kuulda et masina eest edasi hoolitsetakse. Kui ise selle masina sain oli ikka alguses masinal palju nokitsemist.Edu ja jõudu;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
WhiteStallion
huviline

Avatar


Registreerunud 13.07.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant 3.0tdi Q, Audi A6 C5 Avant 2,8 V6 & Audi 100 avant 2.6 V6

postitati 06.03.11 20:29 Tsiteeri


Eks edu ja jõudu läheb ikka vaja. :) Mulle piisab täiesti sellest 2,6 mootorist ;) Lisadest vist võib öelda, mis ei tööta on juhi istme soendus ja ka juhipoolne külje peegel. Muud lisad kõik toimivad tänu eelmisele hoolsale omanikule (Blaster1-le) :) Täna sai ka 1 numbrituli ära vahetatud, kuna vana oli nii läbimädanend, et ei saanud isegi mitte pirni pesast kätte :D Sai soetatud ka ventikate relee nr.214 (kui ei eksi). Oskab keegi öelda mis nr. all asub kojameeste relee?

Mõned pildid:

http://img847.imageshack.us/img847/6073/p3060658.jpg

http://img848.imageshack.us/img848/4844/p3060665.jpg

http://img402.imageshack.us/img402/9036/p3060670.jpg

http://img854.imageshack.us/img854/9740/p3060673.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
WhiteStallion
huviline

Avatar


Registreerunud 13.07.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant 3.0tdi Q, Audi A6 C5 Avant 2,8 V6 & Audi 100 avant 2.6 V6

postitati 13.03.11 19:15 Tsiteeri


Täna peale poes käiku avastasin sellise asja:mad::
http://img847.imageshack.us/img847/4517/13032011097.jpg
Täitsa huvitav, millest selline asi võib juhtuda?
Siinkohal uuriks, et äkki kellelgi vedeleb 1-te korralike naastudega hakkapeliita 2-te? :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MatuAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line

postitati 13.03.11 19:20 Tsiteeri


Eks see löökaukudest ole. Peres ühel A6'l olid ka hakkapeliita mingi seeria all. Ütleme, et polnud just asjalikud, kokku 6'st rehvist 5 lõpetasid elu tänu rehvimunale.


Defu - Matu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
WhiteStallion
huviline

Avatar


Registreerunud 13.07.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant 3.0tdi Q, Audi A6 C5 Avant 2,8 V6 & Audi 100 avant 2.6 V6

postitati 13.03.11 19:33 Tsiteeri


Täitsa huvitav, et nokial nii õrnad rehvid on :(
Eks mõned pisemad augud ikka jäid teepeal ette, kuna Pärnu teed on nagu nad on. Ehtne kuumaastik :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M2ikret
huviline



Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi

postitati 13.03.11 19:44 Tsiteeri


Ehk siis Pärnus n2eb liikumas kunagi :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
WhiteStallion
huviline

Avatar


Registreerunud 13.07.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant 3.0tdi Q, Audi A6 C5 Avant 2,8 V6 & Audi 100 avant 2.6 V6

postitati 13.03.11 20:11 Tsiteeri


Eks ikka liigun vaikselt Pärnu vahel, kuigi ei raatsiks siin oma masinat lõhkudagi. See talv on ikka julmalt oma tööd teind teedel. Auk augu otsas kinni. Masinaga peab ikka jubedalt valima, kus sõita. Muidu võib juhtuda jälle sama, mis täna :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M2ikret
huviline



Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi

postitati 13.03.11 21:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: WhiteStallion
Eks ikka liigun vaikselt Pärnu vahel, kuigi ei raatsiks siin oma masinat lõhkudagi. See talv on ikka julmalt oma tööd teind teedel. Auk augu otsas kinni. Masinaga peab ikka jubedalt valima, kus sõita. Muidu võib juhtuda jälle sama, mis täna :(


Absull nõustun.Sinuga.Ainuke tee kuhu kannatab sõita on trassidel.Riiga ja tallinna:D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
WhiteStallion
huviline

Avatar


Registreerunud 13.07.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant 3.0tdi Q, Audi A6 C5 Avant 2,8 V6 & Audi 100 avant 2.6 V6

postitati 10.09.11 17:38 Tsiteeri


Pole siia ka ammu midagi kirjutanud:D
Autoga pm siian ainult sõitnud ja pole ka probleeme olnud. Sai vahepeal ostetud uued kettad ja klotsid, mis ootavad külge krudimist.
http://img7.imagebanana.com/img/6qnjqgn9/01092011239.jpg
Tekkis siis jama jahutuslõdvikuga, mis järjest edasi murenes ja katki läks. Sai poest uus tellitud, vahetasin ära ja nüüd mingi jama käes. :( Tundub, et õhk süsteemis. Proovin homme nina püsti õhutada. Tundub, et kork on ka vist omadega õhtal, kuna ei lase survet välja. Proovsin ka õhutusnippli kaudu, tuli küll õhku ja siis hakkas tosooli tulema. Peale ventika jahutamist oli jälle nagu õhk sees :mad: Ei tea milles jama. :( Eks proovin ära õhutada.
Voolik ise näeb välja selline: http://img7.imagebanana.com/img/w0vgup5d/07092011245.jpg
Täna suutis koostöö lõpetada salongipuhur. Ei kujuta ette, millest see jama nüüd tuli. Eile veel töötas ilusti ja täna lihtsalt vaikus :( Tean, et bemul oli ka sama probleem ja aitas koputamine ja töötas jälle :D
Küsin veel siin kohal, et äkki kellelgi on pakkuda ühte korralikku talverehvi (hakkapeliitta 2 naast).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
WhiteStallion
huviline

Avatar


Registreerunud 13.07.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant 3.0tdi Q, Audi A6 C5 Avant 2,8 V6 & Audi 100 avant 2.6 V6

postitati 05.10.11 18:57 Tsiteeri


Vahepeal siis vägapalju muutunud pole :P
Muidugi kimbutavad igasugused probleemid. Saad ühest veast lahti ilmneb jälle teine. :(
Sain süsteemist lõpuks õhu välja, aga nüüd andis salongi soojendusmootor saba. Ei aidanud ka koputamine vastu korpust. Klappe avab ilusti ja tänu sellele saab ka sõita. Muidu on ainult suur udu aknapeal. Just nüüd vaja tal katki minna, kui hakkavad suuremad külmad peale:mad:
Siinkohal otsiks siis uut soojendusmootorit. Küsiks, kas neil on ka mingi vahe, sellesmõttes, et kliimaga ja ilma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Remo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Mercedes-Benz , BMW , Audi

postitati 05.10.11 19:06 Tsiteeri


Ikka peaks olema vahe, endal oli sama probleeb just hiljuti. Kollektor oli nii ära kulunud, et polnud mõtet enam harjasid vahetama hakata. Seega sai uus Valeo mootor tellitud. Mingit odavat järelturu junni pole mõtet küll osta, need hakkavad viskama ja häält tegema.


Got ARB and nitrous?
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
WhiteStallion
huviline

Avatar


Registreerunud 13.07.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant 3.0tdi Q, Audi A6 C5 Avant 2,8 V6 & Audi 100 avant 2.6 V6

postitati 05.10.11 19:11 Tsiteeri


Palju sul see valeo mootor muidu maksis, kui saladus pole? Ja kust tellisid?
Kardan sama, et rootor läbi kuna kui harjad otsa pidid saama, siis pidi paarist paugust korpuse pihta tööle hakkama, aga mul täielik vaikus seal :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Remo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Mercedes-Benz , BMW , Audi

postitati 05.10.11 19:24 Tsiteeri


Tellisin Forsist, hinda kahjuks ei mäleta.
EDIT: Hind võis olla sinna 120€ kanti, võin muidugi ka eksida.


Got ARB and nitrous?
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 06.10.11 05:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: WhiteStallion
Palju sul see valeo mootor muidu maksis, kui saladus pole? Ja kust tellisid?
Kardan sama, et rootor läbi kuna kui harjad otsa pidid saama, siis pidi paarist paugust korpuse pihta tööle hakkama, aga mul täielik vaikus seal :P


Mul muidu töötas, aga krigistas mingitel pööretel, seega vahetasin ära, tootjaks oli vanal ventikal bosch ja kuivõrd kollektor pole eriti kulunud (tegelikult harjad ka täitsa ok, aga ei viitsinud tol hetkel vaadata, mis krigistas, seda enam, et tegi seda ainult vahetevahel) ja kõik muu tiptop, siis annaks sulle 10eur ära, ikkagi originaal, saaksid võibolla enda omaga koos kokku täitsa eeskujulikult toimiva detaili ja ikkagi orika:) Kliimaga a6 c4 oli selle päritolu siis!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
WhiteStallion
huviline

Avatar


Registreerunud 13.07.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant 3.0tdi Q, Audi A6 C5 Avant 2,8 V6 & Audi 100 avant 2.6 V6

postitati 08.10.11 06:14 Tsiteeri


Kui täna asjad kätte saab, siis hakkab vaikselt lammutama. Jutt käib salongi vendist :)
Oskab keegi hüva nõu anda, kuidas kõige lihtsamalt teda kätte saada oleks? Natuke olen juba infot saanud, aga pole veel lammutama hakanud, kuna vaja veel paar sõitu teha enne, kui uurima hakkan.
Tahaks juba sooja autoga ringi vurada :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 08.10.11 07:38 Tsiteeri


Vaata siia. Sealt saab enam vähem teada, mis teha tuleb. Mul on arvutis ka üks hea pdf fail, võin sulle selle kuhugi saata, kui huvi on. :)


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 09.10.11 14:45 Tsiteeri


Kui sa nüüd asja lahti saad ja tahad käes proovida, kas vent töötab, soovitan asja kõvasti kinni hoida, sest sa ei oleks esimene, kellel see käest maha väändub ventilaatori pöördemomendi tõttu ning tiivik katki läheb:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
WhiteStallion
huviline

Avatar


Registreerunud 13.07.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant 3.0tdi Q, Audi A6 C5 Avant 2,8 V6 & Audi 100 avant 2.6 V6

postitati 09.10.11 17:46 Tsiteeri


Siinkohal tahan kohe tänada Ülksi hea PDF õpetuse eest ja ka audi-a4-v6 -te ventika mootori eest.Pm sain siis täna vana maha ja ka peaaegu uue peale, aga kellegi eelnev töö on olnud suht porr.Vent oli tagant traadiga kinni.Peab uurima kuskilt selle õige klambri.Siis ega sellega veel kõik ole.Ventika korpus oli ka eelnevalt silikooniga kokku lapitud ja pm lagunes kätevahel laiali :mad:
Nüüd peab hakkama uurima kust saab uut korpust, kuna vanal kõik kõrvad puruks keeratud ja pooled jupid rippusid niisama või siis silikooniga kinni pandud( õni üksik oli terve).
Ventikat proovisin ka käe vahel ja ei lennanud kuskile :D
Vana vent töötas ka kuidagi ääriveeri, aga niipalju kui nägin siis rootori ja harjade vahel oli korralik säde ja tundub, et ega seal rootoril väga seda vasekihti ka polnud.Harjad olid ka nagu nad olid :P
Muidu polnud väga raske see vahetus :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 09.10.11 17:54 Tsiteeri


Minu oma siiski mingil hetkel vast krigistab, ma ei teagi täpselt, mida kus määrida või puhastada, aga nii see kippus tegema, võibolla peab see end sinu käes vaiksemalt üleval:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
WhiteStallion
huviline

Avatar


Registreerunud 13.07.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant 3.0tdi Q, Audi A6 C5 Avant 2,8 V6 & Audi 100 avant 2.6 V6

postitati 09.10.11 18:00 Tsiteeri


Niipalju kui käeotsas ja niisama proovides ei krigisend ega kragisend seal midagi :D
Loodame, et peab ikka pikemalt vastu kui mu enda oma ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 09.10.11 18:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: WhiteStallion
Niipalju kui käeotsas ja niisama proovides ei krigisend ega kragisend seal midagi :D
Loodame, et peab ikka pikemalt vastu kui mu enda oma ;)

Võibolla puhasta enne kogu asja kokkupanekut mootori kollektor piiritusega ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
WhiteStallion
huviline

Avatar


Registreerunud 13.07.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant 3.0tdi Q, Audi A6 C5 Avant 2,8 V6 & Audi 100 avant 2.6 V6

postitati 09.10.11 18:10 Tsiteeri


Võib ka seda teha kuna, kuna mootor päris peal pole. :P
Lappisin niipalju kokku et ei sajaks otse elektri asjade peale aga kojameeste süsteemi panin hetkel kõrvale...siis vähem lammutamist hiljem :P
Kas tasub minna näiteks romulasse seda korpust küsima?
Sa said ilusti omal selle mootori kätte?Ma eemaldasin seal osad asjad aga ikka jäi sellise lolli nurga alla et kätte saada :P
Ja ega see korpus oli muidugi suht logu ja lootsin et saan ikka kokku tagasi aga kahjuks lagunes suht tükkideks ja pole mõtet seda enam tagasi pnanna...Kas tasub vahetada 1 pool või siis ikka terve kupatus?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 09.10.11 18:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: WhiteStallion
Võib ka seda teha kuna, kuna mootor päris peal pole. :P
Lappisin niipalju kokku et ei sajaks otse elektri asjade peale aga kojameeste süsteemi panin hetkel kõrvale...siis vähem lammutamist hiljem :P
Kas tasub minna näiteks romulasse seda korpust küsima?
Sa said ilusti omal selle mootori kätte?Ma eemaldasin seal osad asjad aga ikka jäi sellise lolli nurga alla et kätte saada :P
Ja ega see korpus oli muidugi suht logu ja lootsin et saan ikka kokku tagasi aga kahjuks lagunes suht tükkideks ja pole mõtet seda enam tagasi pnanna...Kas tasub vahetada 1 pool või siis ikka terve kupatus?

Lolli nurga all ikka jah, aga kui korpus terve, siis ei lähe miskit katki selle kangutamisega tegelikult. Romulast ikka võid küsida seda sorti kraami!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.5% - SQL: 54.5%]