Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi 100 C4 salongiradiaatori vahetus (kliimata variant) (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 10490)
Kaaku
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 13.11.05 13:36 Tsiteeri
Audi 100 C4 salongiradiaatori vahetus (kliimata variant)



Pisike juhend salongiradiaatori vahetuseks kliimata variandi puhul


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
zeka
huviline



Registreerunud 12.09.03
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.02.06 00:06 Tsiteeri


aga kas C3'l 88a juba uus armatuur on vaja teha sama moodi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kirsa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe Q 20v

postitati 07.02.06 00:57 Tsiteeri


Ma vahetasin ise 89a libelink 200-l salongiradikat. Kui sul on kliimaga c3, siis ehk käib samamoodi ja võin öelda et vähem tuleb lammutada kui kaaku piltidelt näha.

Kapotialuse võtsin ma korralikult puhtaks, kojamehed eest, kapott eest. Salongist tuli siis lahti võtta jalgade juurest ja keskkonsooli küljed. Aramtuuri ei pidanud puutuma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
puruvana
huviline

Avatar


Registreerunud 18.05.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 b7

postitati 13.02.06 18:58 Tsiteeri


kui tüütav töö on see b3-l armatuuri ära võtmine ? Kui keegi kunagi b3-l midagi sarnast teeb, siis võix ka tööst pildid üles panna :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 13.02.06 19:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: puruvana
kui tüütav töö on see b3-l armatuuri ära võtmine ? Kui keegi kunagi b3-l midagi sarnast teeb, siis võix ka tööst pildid üles panna :)


üsna tüütu :D ... põhimõtteliselt tuleb kogu plats lagedaks kakkuda ja armatur välja, siis saab soojatunnelile ligi. Hea tahtmise juures toda ei pea välja võtma.


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
uunox
huviline



Registreerunud 31.10.05
Asukoht: Tallinn/Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.4D C4, Space Wagon 1,8TD

postitati 18.02.06 16:28 Tsiteeri


vahetasin enda C4-l ka radikat ning lõpuks tuli välja, et salongi oleks võinud peaaegu puutumata jätta - kindalaegas ehk ja juhi jalgade juurest see riiul vaid ära võtta. Kogu kupatus on ainult ühe vitsa ja liimi/silikooni vms otsas kinni. Seestpoolt peab ainult nii palju ruumi olema, et saaks soojenduse torud lahti lasta ja pärast tagasi panna.

Ehk siis mina vahetasin nii:
1. akupealne plastik maha
2. kojamehed maha
3. aku maha
4. kojameeste juures klaasi äärest plastik maha - ettevaatust, sellel on lihtne kõrvad küljest ära murda
5. voolikud lahti
6. trossid küljest - et neid pärast kasti küljest ära saada, läheb tükk tegemist (tagasi panemine on veel hullem)
7. vits lahti
8. seest torud küljest
9. loksuta ja sikuta ettevaatlikult
10.peaks käes olema


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 18.02.06 16:50 Tsiteeri


Minu kliimaga varjandil oli veel 2 kruvi ka seespool. Sellised kõrvad. Ja juhul, kui on vaja vahetada ka solongi vent, siis pärast teha kummiosad kokku seebiga. Saab palju lihtsamalt kokku asja. Ja tegelikult oleks mõtekas selle mootori harjad ära vahetada, kui juba kogu see kupatus laiali on.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Groggy
huviline

Avatar


Registreerunud 22.03.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.6

postitati 16.10.08 16:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Minu kliimaga varjandil oli veel 2 kruvi ka seespool. Sellised kõrvad. Ja juhul, kui on vaja vahetada ka solongi vent, siis pärast teha kummiosad kokku seebiga. Saab palju lihtsamalt kokku asja. Ja tegelikult oleks mõtekas selle mootori harjad ära vahetada, kui juba kogu see kupatus laiali on.



Kas sa kiskusid ka kogu armatuuri puhtaks või piisas ka seest nende taskute äravõtmisest.Kas yldse kliimaga variandil on sama rada pidi see vahetusvõi on midagi huvitavat veel


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
westa
huviline

Avatar


Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8

postitati 16.10.08 18:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Groggy

Kas sa kiskusid ka kogu armatuuri puhtaks või piisas ka seest nende taskute äravõtmisest.Kas yldse kliimaga variandil on sama rada pidi see vahetusvõi on midagi huvitavat veel



1. akupealne plastik maha
2. kojamehed maha
3. aku maha(kliima puhul see istme all ja las olla seal);)
4. kojameeste juures klaasi äärest plastik maha - ettevaatust, sellel on lihtne kõrvad küljest ära murda
5. voolikud lahti
6. vits lahti
7. seest torud küljest
8. loksuta ja sikuta ettevaatlikult nati välja(5-10cm)
9.ja seest kaks pistikut lahti
10.peaks käes olema


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Groggy
huviline

Avatar


Registreerunud 22.03.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.6

postitati 17.10.08 15:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: westa
Tsitaat:
Algselt postitas: Groggy

Kas sa kiskusid ka kogu armatuuri puhtaks või piisas ka seest nende taskute äravõtmisest.Kas yldse kliimaga variandil on sama rada pidi see vahetusvõi on midagi huvitavat veel



1. akupealne plastik maha
2. kojamehed maha
3. aku maha(kliima puhul see istme all ja las olla seal);)
4. kojameeste juures klaasi äärest plastik maha - ettevaatust, sellel on lihtne kõrvad küljest ära murda
5. voolikud lahti
6. vits lahti
7. seest torud küljest
8. loksuta ja sikuta ettevaatlikult nati välja(5-10cm)
9.ja seest kaks pistikut lahti
10.peaks käes olema





üks asi jäi ikka lahtiseks kas seest piisab ainult kindalaeka ja roolialuse sahtli äravõtmisest, et seest poolt ligi päseda? Kuidas yldse kindalaegas ära tuleb?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 17.10.08 18:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Groggy
üks asi jäi ikka lahtiseks kas seest piisab ainult kindalaeka ja roolialuse sahtli äravõtmisest, et seest poolt ligi päseda? Kuidas yldse kindalaegas ära tuleb?

Kaks varianti, kas võtad splindid hoobade ja kindalaeka ühenduste eest ära ja tõmbad liigendid kindalaekast eemale või keerad kogu kinnitustega lahti (vasakpoolseid on kehvem kätte saada kuna ruumi seal eriti pole keerata).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Groggy
huviline

Avatar


Registreerunud 22.03.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.6

postitati 29.12.08 15:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Minu kliimaga varjandil oli veel 2 kruvi ka seespool. Sellised kõrvad. Ja juhul, kui on vaja vahetada ka solongi vent, siis pärast teha kummiosad kokku seebiga. Saab palju lihtsamalt kokku asja. Ja tegelikult oleks mõtekas selle mootori harjad ära vahetada, kui juba kogu see kupatus laiali on.


Mul on nyyd jama selle mootoriga ei tõõta käima pannes aga kui kapoti all paned rusikagapaugu vastu seda musta kobakat siis kukub puhuma aga mõnikord liiga vaikselt, ja nii iga kord kui masina välja suretad. Igatahes kysimus selline ,et mul on see teema selge kuda see must kobakas kätte saada aga tahaks teada kuda see mootor välja tuleb? On võimalus teine mootor asemele panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
LauriP
huviline

Avatar


Registreerunud 25.03.07
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4 2.6 Avant

postitati 08.01.09 20:22 Tsiteeri


Mul on sama jama,nüüd ütles täitsa üles,et mootorit kätte saada tuleb mootori pistiku juures olev splint lahti lasta ja mootor tuleb sissepoole välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Pooder
huviline



Registreerunud 22.11.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8tq

postitati 26.12.10 09:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: LauriP
Mul on sama jama,nüüd ütles täitsa üles,et mootorit kätte saada tuleb mootori pistiku juures olev splint lahti lasta ja mootor tuleb sissepoole välja.


Et mootor kätte saada, pole vaja kogu ahju maha võtta, nagu ma aru saan?

Madis


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 26.12.10 14:00 Tsiteeri


Kliimaga variandil ahi maha ikka, ilma kliimata on selline 10 minuti töö.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Pooder
huviline



Registreerunud 22.11.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8tq

postitati 26.12.10 15:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Kliimaga variandil ahi maha ikka, ilma kliimata on selline 10 minuti töö.



Oi kurja. Just lasin ära vahetada soojendusradika ja ütlesin, et vent jamab, et vaata kas vahetada harjad või üldse läbi. Mees ütles, et harjad väga head ja muud ei teinudki. Nüüd vent ikka jamab. Maksta jle mitusada krooni, et see laiali kiskuda:(. Saaks ka ise hakkam, aga lihtsalt pole aega.

Madis


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 26.12.10 15:30 Tsiteeri


Minul on vist ainult ühel mootoril harjad enne otsa saanud kui mootori kollektor.Salongifiltriga autodel kannatab ehk harju ka vahetada, kui on korralikult hooldatud enne muidugi autot.Ilma salongifiltrita mudelitel on reeglina ikka mootori ankur nii tüma, et mingist harjavahetusest pole juttugi enam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Pooder
huviline



Registreerunud 22.11.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8tq

postitati 29.12.10 00:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Minul on vist ainult ühel mootoril harjad enne otsa saanud kui mootori kollektor.Salongifiltriga autodel kannatab ehk harju ka vahetada, kui on korralikult hooldatud enne muidugi autot.Ilma salongifiltrita mudelitel on reeglina ikka mootori ankur nii tüma, et mingist harjavahetusest pole juttugi enam.


Ahi maha, ehk pean siis lammutama natukene ka armatuuri ja soojendusradika lahti tegema?

Madis


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Meelis558
huviline



Registreerunud 14.07.09
Kasutaja on eemal

Auto: 100 C4 2.6 Q '93

postitati 23.05.11 21:32 Tsiteeri


Tegin ka väikese ülevaate ja juhendi.

http://www.upload.ee/files/1363294/C4_salongiradika_vahetus.pdf.html

Ehk on abiks :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 13.07.11 15:39 Tsiteeri


Kliimata variandil on vendika vahetamine nohu. Kliimaga variandil lammutasin kliimasüsteemi kapoti alt eest ära kuna see ei tööta nagunii ega saagi enam kunagi töötama. Siis pääsesin vendikale kenasti ligi. Alguses pakkusin seda tööd ka paarile teenindusele aga kuna keegi polnud nõus nii tegema nagu ma ütlesin vaid jahuti terve armatuuri maha kiskumisest ja tervest 8 tunnisest tööpäevast siis kadus isu ausalt öeldes ära.


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Lauri-L
huviline

Avatar


Registreerunud 20.03.11
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Jetta MK1 1.5 / Audi 80 B4 2.0

postitati 13.03.12 23:07 Tsiteeri


Nii, mul jäi asi nüüd natuke segaseks. Autoks on 100 c4 konditsioneeriga varjant (lumehelbe märk tuhatoosi kõrval).
Hetkel selline tunne nagu salongi filtrit poleks, kuid nagu aru sain siis kõigil polegi.
Küsimus selline et mille järgi kindlaks teha kas olemas või mitte, pole nagu silma hakanud kohta kus ta pesitseda võiks. Plastikud pole maha katkunud et sisse poole kiigata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 27.03.12 16:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Lauri-L
Nii, mul jäi asi nüüd natuke segaseks. Autoks on 100 c4 konditsioneeriga varjant (lumehelbe märk tuhatoosi kõrval).
Hetkel selline tunne nagu salongi filtrit poleks, kuid nagu aru sain siis kõigil polegi.
Küsimus selline et mille järgi kindlaks teha kas olemas või mitte, pole nagu silma hakanud kohta kus ta pesitseda võiks. Plastikud pole maha katkunud et sisse poole kiigata.


Esiklaasi aluse pleki võtad ära koos kojameeste vartega. Kui vaatad seda musta kopsikut paremal nurgas siis selle peal peab olema kruvidega kinnitatud kitsas kaan, kui seda pole siis pole ka salongi filtrit.
Enda autol ka pole filtrit, kuigi kont. on olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 64.5% - SQL: 35.5%]