Lehekülgi: 1 2 |
alkohoolik1
huviline
Registreerunud 13.02.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.02.11 19:09
|
|
|
Plokisoojendus
Tsitaat: | ploki soendus
kuhu oleks mõistlik sis polki soendust paigaldada kas vee värki või õli soendama ja kas peab see audi originaal olema mida aind paigaldada saab, et
kas veoauto oma ei sobi ? |
Kuhu oleks mõistlik siis plokisoojendust paigaldada, kas veevärki või õli soendama ja kas peab see Audi originaal olema, mida aind paigaldada saab, et
kas veoauto oma ei sobi?
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."
|
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 21.02.11 19:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: alkohoolik1
kuhu oleks mõistlik sis polki soendust paigaldada kas vee värki või õli soendama ja kas peab see audi originaal olema mida aind paigaldada saab, et
kas veoauto oma ei sobi ? |
Võid ju proovida ka veoauto oma, pole paha!
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 21.02.11 19:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: alkohoolik1
Kas veoauto oma ei sobi ? |
Soovid jahutusvedelikku keeta?
Aga teemasse ka, et ikka üldiselt pannakse jahutus süsteemi, kuna jahutusvedelik on mööda mootorit pidevalt laiali ja teiseks, et inseneridest pole
mõtet targem olla.
Terv.
Silver
|
|
|
|
süsikas
huviline
Registreerunud 04.02.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.02.11 21:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RKsilver
Tsitaat: | Algselt postitas: alkohoolik1
Kas veoauto oma ei sobi ? |
Soovid jahutusvedelikku keeta?
Aga teemasse ka, et ikka üldiselt pannakse jahutus süsteemi, kuna jahutusvedelik on mööda mootorit pidevalt laiali ja teiseks, et inseneridest pole
mõtet targem olla.
Terv.
Silver | On olemas plokisoojendajad jahutussärki ,kui ka karterisse õli soojendamiseks.Ka veoauto oma saad panna,kui ta sul on olemas
ja istub,ainult et sul pole nii võimast vaja.Võimsamatel küttekehadel on termoreleed,mis lülitavad vastavalt välja ja sisse.
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 21.02.11 21:11
|
|
|
Need termoreleedega on juba vastavalt ka uuemad ja natuke kallimad, kuid teema algataja pole meile infot andnud.
Kõike on samas võimalik teha ja kui asi jääb ka kestma ja toimib korralikult, miks ka mitte.
Terv.
Silver
|
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 22.02.11 07:01
|
|
|
Kunagi naabrimees keeras enda sigullile külge vana Volvo liinibussi Defa küttekeha, mis soojendas karteris õli, see küttekeha oli ilma mingi
andurita/termostaadita ning ajas sigulli õli päris ruttu keema, ma ei kujuta muidugi ette, mis õli omadustega sel juhul toimub, kuid head ilmaselt see
ei tee.
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
marzer
huviline
Registreerunud 20.09.11
Asukoht: võru/tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 Avant 1.9tdi
|
postitati 09.12.11 18:04
|
|
|
aeg
Tervist! Oskab keegi öelda kaua peab Defa plokisoojendusel toide taga olema, enne kui käima hakkan panema? Mootoriks on 2.5tdi r5. Defa kodukalt
lugesin et -17C juures peaks 192min juhe taga olema. On siin kellelgi kogemusi sarnase asjaga?
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 09.12.11 18:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: marzer
Tervist! Oskab keegi öelda kaua peab Defa plokisoojendusel toide taga olema, enne kui käima hakkan panema? Mootoriks on 2.5tdi r5. Defa kodukalt
lugesin et -17C juures peaks 192min juhe taga olema. On siin kellelgi kogemusi sarnase asjaga? |
Oma kogemus ütleb et 2...3h on optimaalne. Muidugi kui ilm soojem siis piisab ka vähem.
Eelmine talv välitemp -30C, ~3h küttekeha taga ja jahutusvedelik ~+15C.
|
|
|
EigoP
huviline
Registreerunud 25.03.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDi
|
postitati 11.12.11 19:37
|
|
|
Calixil on näiteks:
-20C - 3h
-10C - 2h
-5C - 1.5h
0C - 1h
+10C - 1h
|
|
|
lampjalgne
huviline
Registreerunud 30.01.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.01.12 20:17
|
|
|
Tere.
Kas keegi siinsest foorumi kogukonnast on proovinud panna elektrilist plokisoojendust 2.0 TDI 103 kW mootorile.Mootori tüüp BMP ja DSG kastiga isend
aastast 2005 lõpp. Mootor asub küll vw passatil, aga a6 on sama mootor kasutuses minuteada.
Nimelt öeldi mulle, et sellel mingi klapp veesärgis mis avaneb alles siis kui süüde peale tuleb.Äkki isetegijad on selle klapi suutnud elimineerida?
Igasugune info teretulnud.
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 30.01.12 20:47
|
|
|
Endal samuti küsimus kuna juba endale käib igatepidi pinda masina külmast peast käivitamine.
Sai ostetud portatiivne aku laadia, kuigi tahab saada 220v.
Soov veel panna salongi soojendus ja samuti ka mootoriploki soojendus.
Kas audi V8 mootoril on ka teisi variante kui *spiraal juhipoolse plokikaane ülemise jahutusvedeliku lõdviku vahele* ?
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 30.01.12 20:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lampjalgne
Tere.
Kas keegi siinsest foorumi kogukonnast on proovinud panna elektrilist plokisoojendust 2.0 TDI 103 kW mootorile.Mootori tüüp BMP ja DSG kastiga isend
aastast 2005 lõpp. Mootor asub küll vw passatil, aga a6 on sama mootor kasutuses minuteada.
Nimelt öeldi mulle, et sellel mingi klapp veesärgis mis avaneb alles siis kui süüde peale tuleb.Äkki isetegijad on selle klapi suutnud elimineerida?
Igasugune info teretulnud. |
Küsi Eksperdist olen ühe elektrilise paigaldanud Superbile sama mootori ja käigukastiga autole mis sul. Samuti webastot paigaldanud passatile ja
probleeme mingite klappidega küll polnud. Kahtlane kas enne külmade lõppu neid seadmeid osta saab.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 30.01.12 21:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lampjalgne
Tere.
Kas keegi siinsest foorumi kogukonnast on proovinud panna elektrilist plokisoojendust 2.0 TDI 103 kW mootorile.Mootori tüüp BMP ja DSG kastiga isend
aastast 2005 lõpp. Mootor asub küll vw passatil, aga a6 on sama mootor kasutuses minuteada.
Nimelt öeldi mulle, et sellel mingi klapp veesärgis mis avaneb alles siis kui süüde peale tuleb.Äkki isetegijad on selle klapi suutnud elimineerida?
Igasugune info teretulnud. |
Mul 2.0 TDI BRD, põhimõtteliselt sama mootor. Paigaldatud sai Defa 411761 (BMP Passatile läheb sama jublakas). Pannakse siis õlifiltri jahutuslõdviku
vahele ja minul toimetab ilusti. Kui see nn "klapp" kuskil on (ilmselt salongiradika ees), siis mootori kütmist see ei sega.
See talv paigaldasin ka salongipuhuri Termini 1350. Valge inimese tunne on praeguse pakasega auto selga karata
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
lampjalgne
huviline
Registreerunud 30.01.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.02.12 16:26
|
|
|
Mingi jama ikkagi on selle mootoriga ilmselt.Mul mehed nimelt panid vahele selle jublaka.Esimene kord hakkas paisupaaki mullitama vedelikku ja teine
kord kärsatas elemendi läbi kuna ringlust(väidetavalt) ei tekkinud.Prooviti siis mõlemad lõdvikud järgi.Samas ei anna ükski calixi ega defa koduleht
konkreetse aasta ja mootoritüübile paigaldusjooniseid.Mõlemal korral kuumenes element nii kuumaks, et peale sülitades särtsus ja teine kord sulatas
suisa vooliku ära.Seepärast olen veidi skeptiline oletuste suhtes.Kui keegi annab garantii, et saab paigaldada olen kohe nõus maksma paigalduse
eest.Elemendiks oleks Galixi toode.Mul juhe ka juba (alles) paigas.Edu.
|
|
|
lampjalgne
huviline
Registreerunud 30.01.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.12 18:11
|
|
|
Tervist jälle.Nüüd sai pandud defa element ja pandi mootori suhtes madalamale kui esimesed korrad.Oli ca 20 min taga ja seni kõik ok.(vist)Kuna kaks
korda juba jama oli siis ikka koguaeg ninapidi juures sai oldud.Kas keegi ütleks kui tuliseks see jublakas peaks minema.Päris särisema veel ei
hakanud, aga näppu vastas hoida ei kannata.Arvan, et ca 80 tuuris see temp võis olla.On see norm?
|
|
|
Rauno_N
huviline
Registreerunud 17.01.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro
|
postitati 15.02.12 18:50
|
|
|
Kus vastas seda kätt ei kannatanud hoida? Mootori töötemperatuuri selle Defa 550w elemendiga küll kuidagi ei saavuta.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 15.02.12 18:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lampjalgne
Tervist jälle.Nüüd sai pandud defa element ja pandi mootori suhtes madalamale kui esimesed korrad.Oli ca 20 min taga ja seni kõik ok.(vist)Kuna kaks
korda juba jama oli siis ikka koguaeg ninapidi juures sai oldud.Kas keegi ütleks kui tuliseks see jublakas peaks minema.Päris särisema veel ei
hakanud, aga näppu vastas hoida ei kannata.Arvan, et ca 80 tuuris see temp võis olla.On see norm? |
Nüüd meenub endal ka, et soojendi tuli voolikutega alla käigukasti miski kinnituse alla sai kinni pandud. Ilusti juhendi järgi tehes töötas asi. Suur
vahe oli kas on tegu manuaal või DSG kastiga. Dsg kastil on õli soojusvaheti kasti peal see segab ringlust sellepärats on pump madalamal. Ma arvan, et
alla 100 kraadi siis ei juhtu midagi kui mootor käib on sel nigunii 90 koguaeg.
|
|
|
Raika42
klubiliige
Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q
|
postitati 15.02.12 18:51
|
|
|
Defa element peaks soojenema 40 kraadini ja seal püsima. Mingit termostaati tal ei ole aga ta ei lähegi kuumemaks kui 40.
|
|
|
lampjalgne
huviline
Registreerunud 30.01.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.12 19:02
|
|
|
Käega katsusin elementi ennast.Esimesel korral kuumenes element nii kuumaks,et peale sülitades särises.Mis takistab kuumenemist üle 40 kraadi?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 15.02.12 19:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lampjalgne
Käega katsusin elementi ennast.Esimesel korral kuumenes element nii kuumaks,et peale sülitades särises.Mis takistab kuumenemist üle 40 kraadi?
|
Ta lihtsalt ei jaksa rohkem kütta sellise võimsusega.
|
|
|
Rauno_N
huviline
Registreerunud 17.01.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro
|
postitati 15.02.12 19:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lampjalgne
Käega katsusin elementi ennast.Esimesel korral kuumenes element nii kuumaks,et peale sülitades särises.Mis takistab kuumenemist üle 40 kraadi?
|
Peos kütsid seda?
Kuivalt küttes nad põlevadki läbi ju.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 15.02.12 20:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lampjalgne
Kas keegi ütleks kui tuliseks see jublakas peaks minema.Päris särisema veel ei hakanud, aga näppu vastas hoida ei kannata.Arvan, et ca 80 tuuris see
temp võis olla.On see norm? |
Minul kolm tundi taga ja käega täitsa katsutav, pakun et üle 45 kraadi ei ole. Nädalavahetusel võin ära mõõta. 80 pisut palju, viitab nagu
paigaldusveale.
Tsitaat: | Algselt postitas: lampjalgne
Mis takistab kuumenemist üle 40 |
Soojus antakse ümbritsevasse keskonda, ehk kogu mootor jahutab.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 15.02.12 20:47
|
|
|
Ma arvan, see norm kui elementi käes ei kannata hoida, küttekeha seal samas korpuse ligidal ju. Poleks mootorikatteid peal võiks isegi katsuda kui
kuum see 550W küttekeha töödtehes on aga ei viitsi käsipidi sinna vahele ronida
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 15.02.12 21:20
|
|
|
Kui te suudaks küttekeha käes hoida kui ta töös on siis ta arvestavalt ei kütagi teie mootorit.
See, et ta särisevalt tuliseks läheb kui korra seina paned.. see on täitsa normaalne, kuna pole ju köetavat pinda, ehk siis vesi/dosool..
|
|
|
|
lampjalgne
huviline
Registreerunud 30.01.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.02.12 07:46
|
|
|
Särisevalt tuliseks läks küttekeha esimese paigalduse järgselt, siis kui oli ühendatud veesärki.Praegu läheb hinnanguliselt 60-70 piiridesse.Katsudes
alumine osa jahedam.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |