Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Plokisoojendus (Vastuseid: 32 | Vaatamisi: 8681)
alkohoolik1
huviline



Registreerunud 13.02.11
Kasutaja on eemal


postitati 21.02.11 19:09 Tsiteeri
Plokisoojendus



Tsitaat:
ploki soendus

kuhu oleks mõistlik sis polki soendust paigaldada kas vee värki või õli soendama ja kas peab see audi originaal olema mida aind paigaldada saab, et kas veoauto oma ei sobi ?

Kuhu oleks mõistlik siis plokisoojendust paigaldada, kas veevärki või õli soendama ja kas peab see Audi originaal olema, mida aind paigaldada saab, et kas veoauto oma ei sobi?


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 21.02.11 19:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: alkohoolik1
kuhu oleks mõistlik sis polki soendust paigaldada kas vee värki või õli soendama ja kas peab see audi originaal olema mida aind paigaldada saab, et kas veoauto oma ei sobi ?



Võid ju proovida ka veoauto oma, pole paha!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silverpm
huviline



Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Need vanemad ikka.

postitati 21.02.11 19:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: alkohoolik1
Kas veoauto oma ei sobi ?


Soovid jahutusvedelikku keeta?

Aga teemasse ka, et ikka üldiselt pannakse jahutus süsteemi, kuna jahutusvedelik on mööda mootorit pidevalt laiali ja teiseks, et inseneridest pole mõtet targem olla.

Terv.
Silver


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
süsikas
huviline



Registreerunud 04.02.11
Kasutaja on eemal


postitati 21.02.11 21:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RKsilver
Tsitaat:
Algselt postitas: alkohoolik1
Kas veoauto oma ei sobi ?


Soovid jahutusvedelikku keeta?

Aga teemasse ka, et ikka üldiselt pannakse jahutus süsteemi, kuna jahutusvedelik on mööda mootorit pidevalt laiali ja teiseks, et inseneridest pole mõtet targem olla.

Terv.
Silver
On olemas plokisoojendajad jahutussärki ,kui ka karterisse õli soojendamiseks.Ka veoauto oma saad panna,kui ta sul on olemas ja istub,ainult et sul pole nii võimast vaja.Võimsamatel küttekehadel on termoreleed,mis lülitavad vastavalt välja ja sisse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silverpm
huviline



Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Need vanemad ikka.

postitati 21.02.11 21:11 Tsiteeri


Need termoreleedega on juba vastavalt ka uuemad ja natuke kallimad, kuid teema algataja pole meile infot andnud.

Kõike on samas võimalik teha ja kui asi jääb ka kestma ja toimib korralikult, miks ka mitte.:)

Terv.
Silver


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 22.02.11 07:01 Tsiteeri


Kunagi naabrimees keeras enda sigullile külge vana Volvo liinibussi Defa küttekeha, mis soojendas karteris õli, see küttekeha oli ilma mingi andurita/termostaadita ning ajas sigulli õli päris ruttu keema, ma ei kujuta muidugi ette, mis õli omadustega sel juhul toimub, kuid head ilmaselt see ei tee.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
marzer
huviline



Registreerunud 20.09.11
Asukoht: võru/tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 Avant 1.9tdi

postitati 09.12.11 18:04 Tsiteeri
aeg



Tervist! Oskab keegi öelda kaua peab Defa plokisoojendusel toide taga olema, enne kui käima hakkan panema? Mootoriks on 2.5tdi r5. Defa kodukalt lugesin et -17C juures peaks 192min juhe taga olema. On siin kellelgi kogemusi sarnase asjaga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 09.12.11 18:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: marzer
Tervist! Oskab keegi öelda kaua peab Defa plokisoojendusel toide taga olema, enne kui käima hakkan panema? Mootoriks on 2.5tdi r5. Defa kodukalt lugesin et -17C juures peaks 192min juhe taga olema. On siin kellelgi kogemusi sarnase asjaga?


Oma kogemus ütleb et 2...3h on optimaalne. Muidugi kui ilm soojem siis piisab ka vähem.

Eelmine talv välitemp -30C, ~3h küttekeha taga ja jahutusvedelik ~+15C.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EigoP
huviline



Registreerunud 25.03.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDi

postitati 11.12.11 19:37 Tsiteeri


Calixil on näiteks:
-20C - 3h
-10C - 2h
-5C - 1.5h
0C - 1h
+10C - 1h


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lampjalgne
huviline



Registreerunud 30.01.12
Kasutaja on eemal


postitati 30.01.12 20:17 Tsiteeri


Tere.
Kas keegi siinsest foorumi kogukonnast on proovinud panna elektrilist plokisoojendust 2.0 TDI 103 kW mootorile.Mootori tüüp BMP ja DSG kastiga isend aastast 2005 lõpp. Mootor asub küll vw passatil, aga a6 on sama mootor kasutuses minuteada.
Nimelt öeldi mulle, et sellel mingi klapp veesärgis mis avaneb alles siis kui süüde peale tuleb.Äkki isetegijad on selle klapi suutnud elimineerida? Igasugune info teretulnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silverpm
huviline



Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Need vanemad ikka.

postitati 30.01.12 20:47 Tsiteeri


Endal samuti küsimus kuna juba endale käib igatepidi pinda masina külmast peast käivitamine.

Sai ostetud portatiivne aku laadia, kuigi tahab saada 220v.
Soov veel panna salongi soojendus ja samuti ka mootoriploki soojendus.

Kas audi V8 mootoril on ka teisi variante kui *spiraal juhipoolse plokikaane ülemise jahutusvedeliku lõdviku vahele* ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 30.01.12 20:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lampjalgne
Tere.
Kas keegi siinsest foorumi kogukonnast on proovinud panna elektrilist plokisoojendust 2.0 TDI 103 kW mootorile.Mootori tüüp BMP ja DSG kastiga isend aastast 2005 lõpp. Mootor asub küll vw passatil, aga a6 on sama mootor kasutuses minuteada.
Nimelt öeldi mulle, et sellel mingi klapp veesärgis mis avaneb alles siis kui süüde peale tuleb.Äkki isetegijad on selle klapi suutnud elimineerida? Igasugune info teretulnud.

Küsi Eksperdist olen ühe elektrilise paigaldanud Superbile sama mootori ja käigukastiga autole mis sul. Samuti webastot paigaldanud passatile ja probleeme mingite klappidega küll polnud. Kahtlane kas enne külmade lõppu neid seadmeid osta saab. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 30.01.12 21:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lampjalgne
Tere.
Kas keegi siinsest foorumi kogukonnast on proovinud panna elektrilist plokisoojendust 2.0 TDI 103 kW mootorile.Mootori tüüp BMP ja DSG kastiga isend aastast 2005 lõpp. Mootor asub küll vw passatil, aga a6 on sama mootor kasutuses minuteada.
Nimelt öeldi mulle, et sellel mingi klapp veesärgis mis avaneb alles siis kui süüde peale tuleb.Äkki isetegijad on selle klapi suutnud elimineerida? Igasugune info teretulnud.


Mul 2.0 TDI BRD, põhimõtteliselt sama mootor. Paigaldatud sai Defa 411761 (BMP Passatile läheb sama jublakas). Pannakse siis õlifiltri jahutuslõdviku vahele ja minul toimetab ilusti. Kui see nn "klapp" kuskil on (ilmselt salongiradika ees), siis mootori kütmist see ei sega.

See talv paigaldasin ka salongipuhuri Termini 1350. Valge inimese tunne on praeguse pakasega auto selga karata :)


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lampjalgne
huviline



Registreerunud 30.01.12
Kasutaja on eemal


postitati 01.02.12 16:26 Tsiteeri


Mingi jama ikkagi on selle mootoriga ilmselt.Mul mehed nimelt panid vahele selle jublaka.Esimene kord hakkas paisupaaki mullitama vedelikku ja teine kord kärsatas elemendi läbi kuna ringlust(väidetavalt) ei tekkinud.Prooviti siis mõlemad lõdvikud järgi.Samas ei anna ükski calixi ega defa koduleht konkreetse aasta ja mootoritüübile paigaldusjooniseid.Mõlemal korral kuumenes element nii kuumaks, et peale sülitades särtsus ja teine kord sulatas suisa vooliku ära.Seepärast olen veidi skeptiline oletuste suhtes.Kui keegi annab garantii, et saab paigaldada olen kohe nõus maksma paigalduse eest.Elemendiks oleks Galixi toode.Mul juhe ka juba (alles) paigas.Edu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lampjalgne
huviline



Registreerunud 30.01.12
Kasutaja on eemal


postitati 15.02.12 18:11 Tsiteeri


Tervist jälle.Nüüd sai pandud defa element ja pandi mootori suhtes madalamale kui esimesed korrad.Oli ca 20 min taga ja seni kõik ok.(vist)Kuna kaks korda juba jama oli siis ikka koguaeg ninapidi juures sai oldud.Kas keegi ütleks kui tuliseks see jublakas peaks minema.Päris särisema veel ei hakanud, aga näppu vastas hoida ei kannata.Arvan, et ca 80 tuuris see temp võis olla.On see norm?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rauno_N
huviline



Registreerunud 17.01.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro

postitati 15.02.12 18:50 Tsiteeri


Kus vastas seda kätt ei kannatanud hoida? Mootori töötemperatuuri selle Defa 550w elemendiga küll kuidagi ei saavuta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 15.02.12 18:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lampjalgne
Tervist jälle.Nüüd sai pandud defa element ja pandi mootori suhtes madalamale kui esimesed korrad.Oli ca 20 min taga ja seni kõik ok.(vist)Kuna kaks korda juba jama oli siis ikka koguaeg ninapidi juures sai oldud.Kas keegi ütleks kui tuliseks see jublakas peaks minema.Päris särisema veel ei hakanud, aga näppu vastas hoida ei kannata.Arvan, et ca 80 tuuris see temp võis olla.On see norm?

Nüüd meenub endal ka, et soojendi tuli voolikutega alla käigukasti miski kinnituse alla sai kinni pandud. Ilusti juhendi järgi tehes töötas asi. Suur vahe oli kas on tegu manuaal või DSG kastiga. Dsg kastil on õli soojusvaheti kasti peal see segab ringlust sellepärats on pump madalamal. Ma arvan, et alla 100 kraadi siis ei juhtu midagi kui mootor käib on sel nigunii 90 koguaeg.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raika42
klubiliige



Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q

postitati 15.02.12 18:51 Tsiteeri


Defa element peaks soojenema 40 kraadini ja seal püsima. Mingit termostaati tal ei ole aga ta ei lähegi kuumemaks kui 40.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lampjalgne
huviline



Registreerunud 30.01.12
Kasutaja on eemal


postitati 15.02.12 19:02 Tsiteeri


Käega katsusin elementi ennast.Esimesel korral kuumenes element nii kuumaks,et peale sülitades särises.Mis takistab kuumenemist üle 40 kraadi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 15.02.12 19:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lampjalgne
Käega katsusin elementi ennast.Esimesel korral kuumenes element nii kuumaks,et peale sülitades särises.Mis takistab kuumenemist üle 40 kraadi?

Ta lihtsalt ei jaksa rohkem kütta sellise võimsusega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rauno_N
huviline



Registreerunud 17.01.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro

postitati 15.02.12 19:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lampjalgne
Käega katsusin elementi ennast.Esimesel korral kuumenes element nii kuumaks,et peale sülitades särises.Mis takistab kuumenemist üle 40 kraadi?

Peos kütsid seda?
Kuivalt küttes nad põlevadki läbi ju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 15.02.12 20:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lampjalgne
Kas keegi ütleks kui tuliseks see jublakas peaks minema.Päris särisema veel ei hakanud, aga näppu vastas hoida ei kannata.Arvan, et ca 80 tuuris see temp võis olla.On see norm?

Minul kolm tundi taga ja käega täitsa katsutav, pakun et üle 45 kraadi ei ole. Nädalavahetusel võin ära mõõta. 80 pisut palju, viitab nagu paigaldusveale.
Tsitaat:
Algselt postitas: lampjalgne
Mis takistab kuumenemist üle 40

Soojus antakse ümbritsevasse keskonda, ehk kogu mootor jahutab.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 15.02.12 20:47 Tsiteeri


Ma arvan, see norm kui elementi käes ei kannata hoida, küttekeha seal samas korpuse ligidal ju. Poleks mootorikatteid peal võiks isegi katsuda kui kuum see 550W küttekeha töödtehes on aga ei viitsi käsipidi sinna vahele ronida :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silverpm
huviline



Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Need vanemad ikka.

postitati 15.02.12 21:20 Tsiteeri


Kui te suudaks küttekeha käes hoida kui ta töös on siis ta arvestavalt ei kütagi teie mootorit.

See, et ta särisevalt tuliseks läheb kui korra seina paned.. see on täitsa normaalne, kuna pole ju köetavat pinda, ehk siis vesi/dosool..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lampjalgne
huviline



Registreerunud 30.01.12
Kasutaja on eemal


postitati 16.02.12 07:46 Tsiteeri


Särisevalt tuliseks läks küttekeha esimese paigalduse järgselt, siis kui oli ühendatud veesärki.Praegu läheb hinnanguliselt 60-70 piiridesse.Katsudes alumine osa jahedam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.1% - SQL: 63.9%]