Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A8 94a. mootori detonatsioon (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 2081)
badzan
huviline



Registreerunud 21.10.09
Kasutaja on eemal


postitati 09.02.11 16:22 Tsiteeri
Audi A8 94a. mootori detonatsioon



Mootoriks on 4,2 V8 220kw
Alguses oli asi nii, et kui kiirendasid siis kiirendamise ajal hakkas CAT tuli armatuuris põlema ja jõud kadus natuke ära, kui rahulikult edasi sõitsin kadus ära ja kõik oli norm. Hiljem probleem süvenes, ja hakkas tihedamini juhtuma ja nüüd on koguaeg isegi kohapeal käies. Vahetasin ära kõik küünlad ja küttefiltri. Samuti proovisin süütepoole ringi tõsta, kuid ei muutund midagi. Kui arvuti järgi visata näitab, et detonatsiooni andur annab signaali, et detonatsioon silindrites 1-4. Arvasin, et detonatsiooni anduris viga ja vahetasin ka selle ära, kuid viga endine ja arvuti näitab ikka sama viga. Sai ka proovitud seda, et lõikasin katalüsaatori alt lahti, et äkki see kinni, aga see väga ilus seest. Mul enam ideid pole kust võiks viga otsida, äkki oskab mind mõni targem inimene aidata. Kas pean mootori kap remondi peale mõtlema hakkama või võib asi olla lihtsam ikka ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 09.02.11 16:31 Tsiteeri


Palun anna täpne inglisekeelne veakood ning ka veakoodi teine pool.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
badzan
huviline



Registreerunud 21.10.09
Kasutaja on eemal


postitati 09.02.11 18:14 Tsiteeri


Kui see hetkel oleks vaid nii lihtne, ma hetkel autost eemal ja ei pääse ligi mingi paar nädalat vähemalt. Aga ma püüan selle veakoodi teada saada kuidagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
badzan
huviline



Registreerunud 21.10.09
Kasutaja on eemal


postitati 09.02.11 18:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: badzan
Kui see hetkel oleks vaid nii lihtne, ma hetkel autost eemal ja ei pääse ligi mingi paar nädalat vähemalt. Aga ma püüan selle veakoodi teada saada kuidagi.



Sain ainult veateate, koodi kahjuks mitte hetkel, äkki sellest ka abi.
"Random multiple cylinder misfire detected"


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 09.02.11 18:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: badzan
Sain ainult veateate, koodi kahjuks mitte hetkel, äkki sellest ka abi.
"Random multiple cylinder misfire detected"

Component: 4.2L V8/5V G 0040

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

Vöimalik pöhjus/lahendus!


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
badzan
huviline



Registreerunud 21.10.09
Kasutaja on eemal


postitati 09.02.11 19:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Tsitaat:
Algselt postitas: badzan
Sain ainult veateate, koodi kahjuks mitte hetkel, äkki sellest ka abi.
"Random multiple cylinder misfire detected"

Component: 4.2L V8/5V G 0040

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

Vöimalik pöhjus/lahendus!



Aitähh ! Kõige tõenäolisem tundub läbi olevat nukvõlli asendi andur. Aga oskab keegi öelda kus see veel asub, ma väga loodan et mitte nii halva koha peal kui detonatsiooni andur.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
badzan
huviline



Registreerunud 21.10.09
Kasutaja on eemal


postitati 12.03.11 09:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: badzan
Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Tsitaat:
Algselt postitas: badzan
Sain ainult veateate, koodi kahjuks mitte hetkel, äkki sellest ka abi.
"Random multiple cylinder misfire detected"

Component: 4.2L V8/5V G 0040

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

Vöimalik pöhjus/lahendus!



Aitähh ! Kõige tõenäolisem tundub läbi olevat nukvõlli asendi andur. Aga oskab keegi öelda kus see veel asub, ma väga loodan et mitte nii halva koha peal kui detonatsiooni andur.



Nii, nüüdseks vahetatud ka nukkvõlli nurga andur, kuid sellest ei muutunud midagi. :(
Kas keegi oskab öelda kuidas toimub sellel mootoril kütuse peale tulek, kas tuleb kummagile mootori poolele eraldi ja kas võib ka mingis kaitsemes äkki asi olla ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 12.03.11 10:46 Tsiteeri


Juhuslikkuse printsiibil kõike järjest vahetada ei ole ka vast kõige tõhusam lahendus.
Ehk oleks abiks esmalt siiski täpsest veakoodist?
Kirjeldatud tegevused ja ilmingud tunduvad mulle esmalt hoopis kommutaatori veana. Ka neid on kaks ja neid saab omavahel katsetamiseks vahetada. Siis peaks viga teise silindrisse kolima.

Umbmäärase "misfire" järgi saab erinevaid asju pakkuma ja katsetama hakata:
* Faulty spark plugs or wires
* Faulty coil (pack)
* Faulty oxygen sensor(s)
* Faulty fuel injector(s)
* Burned exhaust valve
* Faulty catalytic converter(s)
* Stuck/blocked EGR valve / passages
* Faulty camshaft position sensor
* Defective computer


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
badzan
huviline



Registreerunud 21.10.09
Kasutaja on eemal


postitati 12.03.11 11:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: seitsmene
Juhuslikkuse printsiibil kõike järjest vahetada ei ole ka vast kõige tõhusam lahendus.
Ehk oleks abiks esmalt siiski täpsest veakoodist?
Kirjeldatud tegevused ja ilmingud tunduvad mulle esmalt hoopis kommutaatori veana. Ka neid on kaks ja neid saab omavahel katsetamiseks vahetada. Siis peaks viga teise silindrisse kolima.

Umbmäärase "misfire" järgi saab erinevaid asju pakkuma ja katsetama hakata:
* Faulty spark plugs or wires
* Faulty coil (pack)
* Faulty oxygen sensor(s)
* Faulty fuel injector(s)
* Burned exhaust valve
* Faulty catalytic converter(s)
* Stuck/blocked EGR valve / passages
* Faulty camshaft position sensor
* Defective computer




Seleta palun lahti see lause " Kirjeldatud tegevused ja ilmingud tunduvad mulle esmalt hoopis kommutaatori veana."
vabandust kui rumal küsimus :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 12.03.11 12:14 Tsiteeri


http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=91417


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
badzan
huviline



Registreerunud 21.10.09
Kasutaja on eemal


postitati 12.03.11 14:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: seitsmene
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=91417


:) Tänud, eks ma mingi aeg proovin neid ringi tõsta kui saan aega :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 12.03.11 15:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: badzan

Aitähh ! Kõige tõenäolisem tundub läbi olevat nukvõlli asendi andur. Aga oskab keegi öelda kus see veel asub, ma väga loodan et mitte nii halva koha peal kui detonatsiooni andur.
Mina pakuks ,mitte 1-4 nuka asendi andur vaid auk on liikunud kohalt.
koht mis keerleb millest andur loeb asendit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
badzan
huviline



Registreerunud 21.10.09
Kasutaja on eemal


postitati 12.03.11 16:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
Tsitaat:
Algselt postitas: badzan

Aitähh ! Kõige tõenäolisem tundub läbi olevat nukvõlli asendi andur. Aga oskab keegi öelda kus see veel asub, ma väga loodan et mitte nii halva koha peal kui detonatsiooni andur.
Mina pakuks ,mitte 1-4 nuka asendi andur vaid auk on liikunud kohalt.
koht mis keerleb millest andur loeb asendit.


Kuidas ma seda kontrollida saaksin ?
Mul jäi eelnevalt mainimatta ka see, et kui võta nukvõllinurga andurilt juhtme järelt siis mootori töö ei muutu, sama on ka kui võtan tetonatsiooni anduri juhtme lahti siis ka mootori töö ei muutu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 12.03.11 18:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
Tsitaat:
Algselt postitas: badzan

Aitähh ! Kõige tõenäolisem tundub läbi olevat nukvõlli asendi andur. Aga oskab keegi öelda kus see veel asub, ma väga loodan et mitte nii halva koha peal kui detonatsiooni andur.
Mina pakuks ,mitte 1-4 nuka asendi andur vaid auk on liikunud kohalt.
koht mis keerleb millest andur loeb asendit.


Kui see nii oleks, siis oleks antud autol hoopis tõsised käivitus probleemid ja mitte silindrite vahelejätmine.
Üsna tõenäoline on, et vea põhjustajaks on varem mainitud kommutaator(id).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
badzan
huviline



Registreerunud 21.10.09
Kasutaja on eemal


postitati 12.03.11 20:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: altz1
Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
Tsitaat:
Algselt postitas: badzan

Aitähh ! Kõige tõenäolisem tundub läbi olevat nukvõlli asendi andur. Aga oskab keegi öelda kus see veel asub, ma väga loodan et mitte nii halva koha peal kui detonatsiooni andur.
Mina pakuks ,mitte 1-4 nuka asendi andur vaid auk on liikunud kohalt.
koht mis keerleb millest andur loeb asendit.


Kui see nii oleks, siis oleks antud autol hoopis tõsised käivitus probleemid ja mitte silindrite vahelejätmine.
Üsna tõenäoline on, et vea põhjustajaks on varem mainitud kommutaator(id).




No oleks tore kui oleks selles viga :)
Üks summuti toru ka muide mustem kui teine :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
badzan
huviline



Registreerunud 21.10.09
Kasutaja on eemal


postitati 23.03.11 15:18 Tsiteeri


tõstsin kommutaatorid ringi, ja ei muutunud midagi :( Nüüd küll mõistus otsas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 34.3% - SQL: 65.7%]