badzan
huviline
Registreerunud 21.10.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.02.11 16:22
|
|
|
Audi A8 94a. mootori detonatsioon
Mootoriks on 4,2 V8 220kw
Alguses oli asi nii, et kui kiirendasid siis kiirendamise ajal hakkas CAT tuli armatuuris põlema ja jõud kadus natuke ära, kui rahulikult edasi
sõitsin kadus ära ja kõik oli norm. Hiljem probleem süvenes, ja hakkas tihedamini juhtuma ja nüüd on koguaeg isegi kohapeal käies. Vahetasin ära kõik
küünlad ja küttefiltri. Samuti proovisin süütepoole ringi tõsta, kuid ei muutund midagi. Kui arvuti järgi visata näitab, et detonatsiooni andur annab
signaali, et detonatsioon silindrites 1-4. Arvasin, et detonatsiooni anduris viga ja vahetasin ka selle ära, kuid viga endine ja arvuti näitab ikka
sama viga. Sai ka proovitud seda, et lõikasin katalüsaatori alt lahti, et äkki see kinni, aga see väga ilus seest. Mul enam ideid pole kust võiks viga
otsida, äkki oskab mind mõni targem inimene aidata. Kas pean mootori kap remondi peale mõtlema hakkama või võib asi olla lihtsam ikka ?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 09.02.11 16:31
|
|
|
Palun anna täpne inglisekeelne veakood ning ka veakoodi teine pool.
|
|
|
|
badzan
huviline
Registreerunud 21.10.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.02.11 18:14
|
|
|
Kui see hetkel oleks vaid nii lihtne, ma hetkel autost eemal ja ei pääse ligi mingi paar nädalat vähemalt. Aga ma püüan selle veakoodi teada saada
kuidagi.
|
|
|
badzan
huviline
Registreerunud 21.10.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.02.11 18:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: badzan
Kui see hetkel oleks vaid nii lihtne, ma hetkel autost eemal ja ei pääse ligi mingi paar nädalat vähemalt. Aga ma püüan selle veakoodi teada saada
kuidagi. |
Sain ainult veateate, koodi kahjuks mitte hetkel, äkki sellest ka abi.
"Random multiple cylinder misfire detected"
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 09.02.11 18:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: badzan
Sain ainult veateate, koodi kahjuks mitte hetkel, äkki sellest ka abi.
"Random multiple cylinder misfire detected" |
Component: 4.2L V8/5V G 0040
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
Vöimalik pöhjus/lahendus!
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
badzan
huviline
Registreerunud 21.10.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.02.11 19:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Tsitaat: | Algselt postitas: badzan
Sain ainult veateate, koodi kahjuks mitte hetkel, äkki sellest ka abi.
"Random multiple cylinder misfire detected" |
Component: 4.2L V8/5V G 0040
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
Vöimalik pöhjus/lahendus! |
Aitähh ! Kõige tõenäolisem tundub läbi olevat nukvõlli asendi andur. Aga oskab keegi öelda kus see veel asub, ma väga loodan et mitte nii halva koha
peal kui detonatsiooni andur.
|
|
|
badzan
huviline
Registreerunud 21.10.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.03.11 09:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: badzan
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Tsitaat: | Algselt postitas: badzan
Sain ainult veateate, koodi kahjuks mitte hetkel, äkki sellest ka abi.
"Random multiple cylinder misfire detected" |
Component: 4.2L V8/5V G 0040
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
Vöimalik pöhjus/lahendus! |
Aitähh ! Kõige tõenäolisem tundub läbi olevat nukvõlli asendi andur. Aga oskab keegi öelda kus see veel asub, ma väga loodan et mitte nii halva koha
peal kui detonatsiooni andur. |
Nii, nüüdseks vahetatud ka nukkvõlli nurga andur, kuid sellest ei muutunud midagi. 
Kas keegi oskab öelda kuidas toimub sellel mootoril kütuse peale tulek, kas tuleb kummagile mootori poolele eraldi ja kas võib ka mingis kaitsemes
äkki asi olla ?
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 12.03.11 10:46
|
|
|
Juhuslikkuse printsiibil kõike järjest vahetada ei ole ka vast kõige tõhusam lahendus.
Ehk oleks abiks esmalt siiski täpsest veakoodist?
Kirjeldatud tegevused ja ilmingud tunduvad mulle esmalt hoopis kommutaatori veana. Ka neid on kaks ja neid saab omavahel katsetamiseks vahetada. Siis
peaks viga teise silindrisse kolima.
Umbmäärase "misfire" järgi saab erinevaid asju pakkuma ja katsetama hakata:
* Faulty spark plugs or wires
* Faulty coil (pack)
* Faulty oxygen sensor(s)
* Faulty fuel injector(s)
* Burned exhaust valve
* Faulty catalytic converter(s)
* Stuck/blocked EGR valve / passages
* Faulty camshaft position sensor
* Defective computer
|
|
|
|
badzan
huviline
Registreerunud 21.10.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.03.11 11:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: seitsmene
Juhuslikkuse printsiibil kõike järjest vahetada ei ole ka vast kõige tõhusam lahendus.
Ehk oleks abiks esmalt siiski täpsest veakoodist?
Kirjeldatud tegevused ja ilmingud tunduvad mulle esmalt hoopis kommutaatori veana. Ka neid on kaks ja neid saab omavahel katsetamiseks vahetada. Siis
peaks viga teise silindrisse kolima.
Umbmäärase "misfire" järgi saab erinevaid asju pakkuma ja katsetama hakata:
* Faulty spark plugs or wires
* Faulty coil (pack)
* Faulty oxygen sensor(s)
* Faulty fuel injector(s)
* Burned exhaust valve
* Faulty catalytic converter(s)
* Stuck/blocked EGR valve / passages
* Faulty camshaft position sensor
* Defective computer |
Seleta palun lahti see lause " Kirjeldatud tegevused ja ilmingud tunduvad mulle esmalt hoopis kommutaatori veana."
vabandust kui rumal küsimus 
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
|
badzan
huviline
Registreerunud 21.10.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.03.11 14:45
|
|
|
Tänud, eks ma mingi aeg proovin neid ringi tõsta kui saan aega 
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 12.03.11 15:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: badzan
Aitähh ! Kõige tõenäolisem tundub läbi olevat nukvõlli asendi andur. Aga oskab keegi öelda kus see veel asub, ma väga loodan et mitte nii halva koha
peal kui detonatsiooni andur. | Mina pakuks ,mitte 1-4 nuka asendi andur vaid auk on liikunud kohalt.
koht mis keerleb millest andur loeb asendit.
|
|
|
badzan
huviline
Registreerunud 21.10.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.03.11 16:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: forsin
Tsitaat: | Algselt postitas: badzan
Aitähh ! Kõige tõenäolisem tundub läbi olevat nukvõlli asendi andur. Aga oskab keegi öelda kus see veel asub, ma väga loodan et mitte nii halva koha
peal kui detonatsiooni andur. | Mina pakuks ,mitte 1-4 nuka asendi andur vaid auk on liikunud kohalt.
koht mis keerleb millest andur loeb asendit. |
Kuidas ma seda kontrollida saaksin ?
Mul jäi eelnevalt mainimatta ka see, et kui võta nukvõllinurga andurilt juhtme järelt siis mootori töö ei muutu, sama on ka kui võtan tetonatsiooni
anduri juhtme lahti siis ka mootori töö ei muutu.
|
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 12.03.11 18:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: forsin
Tsitaat: | Algselt postitas: badzan
Aitähh ! Kõige tõenäolisem tundub läbi olevat nukvõlli asendi andur. Aga oskab keegi öelda kus see veel asub, ma väga loodan et mitte nii halva koha
peal kui detonatsiooni andur. | Mina pakuks ,mitte 1-4 nuka asendi andur vaid auk on liikunud kohalt.
koht mis keerleb millest andur loeb asendit. |
Kui see nii oleks, siis oleks antud autol hoopis tõsised käivitus probleemid ja mitte silindrite vahelejätmine.
Üsna tõenäoline on, et vea põhjustajaks on varem mainitud kommutaator(id).
|
|
|
badzan
huviline
Registreerunud 21.10.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.03.11 20:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: altz1
Tsitaat: | Algselt postitas: forsin
Tsitaat: | Algselt postitas: badzan
Aitähh ! Kõige tõenäolisem tundub läbi olevat nukvõlli asendi andur. Aga oskab keegi öelda kus see veel asub, ma väga loodan et mitte nii halva koha
peal kui detonatsiooni andur. | Mina pakuks ,mitte 1-4 nuka asendi andur vaid auk on liikunud kohalt.
koht mis keerleb millest andur loeb asendit. |
Kui see nii oleks, siis oleks antud autol hoopis tõsised käivitus probleemid ja mitte silindrite vahelejätmine.
Üsna tõenäoline on, et vea põhjustajaks on varem mainitud kommutaator(id). |
No oleks tore kui oleks selles viga 
Üks summuti toru ka muide mustem kui teine 
|
|
|
badzan
huviline
Registreerunud 21.10.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.03.11 15:18
|
|
|
tõstsin kommutaatorid ringi, ja ei muutunud midagi Nüüd küll mõistus otsas.
|
|
|