Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Audi 100 2,3 - 1996 - 100 (Vastuseid: 61 | Vaatamisi: 12569)
100
huviline

Avatar


Registreerunud 12.04.10
Asukoht: 100
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 02.02.11 21:14 Tsiteeri
Audi 100 2,3 - 1996 - 100



Auto nüüdseks peaaegu 4 aastat mu käes olnud (aprillis saab 4 a). 2,3 mootoriga (98 KW) sedaankerega ja manuaalkäigukastiga, esivedu. Esmane registreerimine 01.1996
Varustus, ei midagi väga erilist: ABS, el. peeglid, kliima, püsikiirusehoidja, juhi airbag. Püsikiirusehoidja on järelpaigaldatud (arvatavasti juba uuena), toimib väga kenasti. Kliima on ka järelpaigaldatud, kui konditsioneeri leke välja arvata, siis toimib hästi (hetkel küll sooja-külma õhu klapp manuaalselt lülitiga juhitav, sellest pikem jutt allpool).

Töid auto kallal on ikka parasjagu tehtud ja eks mõni asi tahab veel tegemist. Ostes/üsna kohe peale auto ostmist märkasin selliseid vigu:
* tühikäik mõnikord kõikus, vahel isegi kui maanteesõidul käigu välja võtsin ja vabakäigu peale panin, lasi korraks pöörded nii alla, et suri välja
* salongi puhus ainult sooja õhku, õhu tempertuuri ei saanud reguleerida
* konditsioneer ei töötanud
* parempoolne esiamort oli läbi
* signa ei teinud häält
* kõrvaistujapoolne kummist ukseliist oli üsna räbal
* kõrvalistuja poolsel uksel värv veidi maas
* käigukangi nahast "kott" väga kulunud

Tühikäigu kõikumisest sain sel korral lahti kui võtsin tühikäiguklapi küljest ära, valasin bensiini sisse, vajutasin klappi ja loksustasin koos bensiiniga mitu korda.

Salongi puhus ainult sooja õhku- see oli sellepärast, et kliima sooja-külma õhu klapi mootori hoob oli katki. Kliimaks on mitteoriginaal, Diavia toode. Hoova sain küll parandatud ja külge, kuid nägin et mootor ei jäänud õiges kohas seisma, vaid keris muudkui edasi ja niimoodi hoob küljest ära tuligi. Selle probleemiga ragistasin ikka tükk aega pead. See Diavia mootor asus salongis, kõrvalistuja pool vasakus ääres, suhteliselt kehasti ligipääsetavas kohas, pidin eemaldama kindlalaeka, et midagi normaalselt teha saaks seal. Lõpuks lahendasin asja hoopis nii, et panin Boschi originaalmootori kapoti alla (sinna kus originaalkliimal see asub), aga loomulikult olemasolev kliimaplokk ei teadnud midagi selle mootori lõppasenditest ja ma ei osanud talle neid ka selgeks "õpetada". Paigaldasin siis ise hoova mõlema lõppasendi juurde lõpplülitid. Esialgu tundus kõik ilus ja kena ja mootor hakkas kerima kuni jõudis lõpplülitini. Sinna ta ka seisma jäi. Asi oli selles, et mootorisse läks 2 juhet, ma millegipärast eeldasin et kui tuleb üjhele pinge peale (12 V), siis liigub ühele poole ja vastupidi. Oli aga nii, et kliima plokk vahetab polaarsust, ühele poole liikudes on ühel juhtmel "-" ja teisel "+", teisele poole liikudes vastupidi. Lõpplüliti nüüd katkestaski ahela ära ja ei saanudki teistpidi tagasi liikuda. Lahenduseks oli panna dioodid vahele ja oligi selle asjaga korras. Samas paigaldasin kliimaploki kõrvale elektriakna lüliti, millega liigutan klappi ja klapi liigutamine jäigi nö. manuaalse režiimi peale. Pärast hakkasin mõtlema, et tegelikult nüüd (lõpplülitid ja dioodid küljes) saaks panna ka kliimaploki mootorit juhtima, aga ei ole viitsinudki (ainult juhtmed vaja ümber ühendada), tundubki parem kui käsitsi liigutan mootori sobivasse kohta. Muidugi oleks võimalik paigaldada ka nö. MAN-AUTO lüliti, mis võimaldaks siis valida kas mootorit juhin ise nupuga või juhib kliimaplokk vastavalt etteantud temperatuurile.

Konditsioneer oli külmaainest tühi (mitte päris tühi, aga liiga vähe sees), lasin esimesel aastal ära täita ja sain paar kuud kasutada, siis oli jälle tühi ja rohkem pole asjaga tegelenudki, ju kusagil mingi väike leke on ja ei viitsi raha raisata täitmiste peale.

Parempoolne esiamort oli läbi, oli aukudes tunda ja oli ka õline (vist originaalid olid all). Ette läksid mõlemad uued Bilsteini gaasiamordid, siiani pole probleeme olnud. Samal ajal amortide vahetusega läksid vahetusse ka õõtshoobade puksid, stabikapuksid, käigukasti padjad, vasak välimine roolivarda ots (B-osad)

Signa ei teinud häält, sest oli vett täis. Eks vast oleks leidnud lihtsalt mingi sobiva pasuna ka, aga lasin üldse uue signasüsteemi panna kuna olemasolev ei tundunud eriti kaasaegne ja turvaline.

Kõrvaistujapoolse ukse kummiliistu ostsin uue ja ukse alumise osa (kummiliistust allpool) lasin ära värvida (ikka normaalses kohas, mitte sõbral vms). Väga hea jäi, ei mingit tooni vahet vms.

Käigukangi nahast koti lasin sadulsepal uue teha, täitsa hea tuli.

Mida siis veel hoolduse/remondi poolelt tehtud on?
Ükskord avastasin, et mootori ja käigukasti ühenduskoha juurest on märg ja tilgub. Mõtlesin juba, et käigukasti või väntvõlli otsatihend lekib, aga nägin et see polegi õli. Oli hoopis selline asi, et mootoriploki küljes käib üks plastmassist äärik, mille küljest läheb voolik salongi soojendusse ja see äärik oli lihtsalt pragunenud. Esindusest 200 kr-ga uus äärik. Samas oli varem ka märgata, et maanteesõidul jahutusvedeliku temp on veidi madalavõitu, kui juba jahutusvedelik välja lasta oli vaja, siis vahetasin ka termostaadi (originaal) ja loomulikult ka uus vedelik sisse (varem oli roheline, läks punane).
Esimesel aastal oli rohkem sõitmist ja siis vahetasin mootoriõli 2x, aga hiljem on läbisõit jäänud 10 000 piiresse ja õlivahetus korra aastas. Õliks 5w/40 täissünt.
Paar aastat tagasi läks ka kõigukasti õli vahetusse, õliks TAF-X.
Õhufilter ja kütusefilter on vahetatud 2007 (B-osad), peaks vast need ka varsti uuesti vahetama.
Roolilati kaitsekumm oli katki, lasin ära vahetada. Kumm ise maksis u. 100 kr (B-osa), aga vahetuseks kulus ikka üsna mitu tundi, samas läks sisse ka uus roolivõimuõli (2007, siiani pole pidanud juurde valama).
2007 said peale uued Boschi küünlad ja jagajakaas (B-osa, originaal maksab 10x rohkem :o ), sest vihmase ilmaga hakkas trikke tegema, peale seda ok.
Pagasiluugi amordid olid läbi, läksid uued.
2008 lõpetas poole sõidu pealt bensiinipump oma töö. Uus maksis üle 3k
2008 sai vahetatud lamerihm (orig.), aga rullik jäi vahetamata ja külmalt käivitades võttis ikka kergelt rihma krigisema algul, 2009 läks siis ka uus pingutusrullik (orig.) külge ja probleem kadus.
Katalüsaator kolis seest juba ammu ja lõpuks tundus ka, et takistus oli suur. 2009 pandi uus universaalkatalüsaator külge (originaal pidi maksma 9000, see universaal oli 1300. Siiani on töötanud hästi, 2 kuud tagasi CO oli tip-top.
2009 läksid külge ka uued esipidurikettad ja klotsid (kettad originaalid, klotsid vist said Automaailmast mingid).
Klapikambrikaanetihendi vahelt kergelt immitses õli, abiks oli uus tihend (B-osa).
Eelmisel aastal hakkas sisselaskekollektori tihendi vahelt lisaõhku tõmbama ja tuli vahetada ka see tihend (originaal).
Sügise lõpus hakkas hirmsal kombel kütust võtma ja CO oli 6,0 ning tühikäigu pöörded kõikusid koledalt. Selle probleemi lahendas SÄRG AA OÜ, viga oli seotud bensiini vaigustumisega toitesüsteemis (eks auto on mul ka pikalt seisnud vahepeal, ka külma ilmaga).
Esituledele panin releed vahele, pinge ja ka valguse tugevus tõusis märgatavalt.
Ükskord (eelmisel talvel) oma lollusest jäi üks salongi valgusti põlema ja auto seisis külma ilmaga mõne päeva ning tõmbas aku nii tühjaks, et läks jäässe, tuli uus osta, sel talvel probleeme ei olnud.
Sidur käis raskelt ja krigises vajutamisel-> uus survelaager (originaal).
Armatuuris on kõik läbipõlenud pirnid asendatud. Algul ikka üsna paljud ei põlenud (tahhoka, sigaretisüütaja, tuhatoosi valgustus.

Hetkel mured/tegemist vajavad asjad.
Kapoti all ei näe hetkel midagi teha vaja olema, mootor tiksub nagu kell ja kusagilt midagi ei leki. Ahjaa, võibolla varsti hammasrihma ja sellega seonduvad vidinad võiks vahetada, sest hammasrihm on vahetatud u. 50 000 km tagasi ja on B-osa (eelmise omaniku poolt vahetada lastud).
Silla ja kere vahelised padjad on läbi. Arvatavasti kui silla juures juba hakkaks midagi tegema, siis tahaks kõik puksid ka uued panna, võibolla ka roolivardaotsad ja õõtshoovad. Roolivardaotsad on küll vahetatud, aga odavate B-osade vastu ja pole eriti pikka eluiga loota neilt. Õõtshoovad on veel originaalid, aga viimasel ülevaatusel mainiti, et 1 šarniir tundus juba veidi loksuma. Põhimõtteliselt suvalise esisilla jupi vahetus tähendab teoreetiliselt ka sillastendi (viimati u. 500 kr), seega kasulikum kõik asjad korraga vahetada. Kui juba 1 šarniir, rooliots või puks loksib, siis ei ole ühtegi head ja loogilist põhjust miks teine ei peaks ka varsti loksuma hakkama kui detailid mõlemad sama kaua all olnud.
Tagumised pidrurikettad ja klotsid näevad üsna viimase piiri peal olema.
Piduritega on praegu üldse mingi kala, võtab väga põhjast. Nägin et võimendi küljes üks rohekat värvi plastikust kork oli katki ja sealt imeb õhku sisse ning selle tõttu siis võimendis vaakum puudub või on liiga väike. On vaja uus kork otsida, äkki ongi ainult selles viga.
Mõnikord udukad kustuvad ise ära ja ei aita välja-sisse lülitamine, hakkavad ise uuesti tööle siis kui "tahavad". Ega palju variante pole, kas relee või lüliti.

Panen praegu ainult ühe pildi, see on võetud auto müügikuulutusest peaaegu 4 a tagasi, pole ise eriti pilte klõpsinud.
See on muutunud, et käigukangi ümber olev nahkkott on vahetatud, muidu nagu ikka sama. Välimuse kohta ütleks, et suhteliselt korralik, ega ausalt öeldes parema väljanägemisega 100-sid just iga päev ei kohta. Kapoti ees otsas mõni väike kivitäke on (tsingitud metall paistab), need on juba mitu aastat olnud. Esiklaasil ka mõned väikesed täkked, aga pragusid ei ole.
http://img145.imageshack.us/img145/9923/92357383.jpg

Eks on olnud mõte ka q-d proovida, aga ega naljalt ei raatsiks praegu ära müüa (autosse u. 2x rohkem sisse pandud kui arvatavasti hetke turuväärtus oleks) poleks ka praegu piisavalt raha juurde panna, et oluliselt parema/uuema saaks. Teine aspekt on see, et Audi ostmise ajal tööautot väljaspool tööaega kasutada ei saanud, aga praegu teine töö ja enamus sõite saab tööautoga tehtud ning oma auto rohkem seisab, pole suurt mõtet midagi uuemat/paremat parklasse seisma osta.
Üldiselt sõidan rahulikult ja naudin Audi mugavust jning püüan ökonoomselt läbi saada (suvel pika sõiduga "rekord" veidi alla 7,5 l/100 km, seda siis täis autoga, 3 täiskasvanut ja 2 last+ pagasiruum üsna korralikult täis+ muidugi ka täis kütusepaak, mis kaalub praktiliselt 1 inimese jagu). Maksimumkiirust olen ka proovinud, näidiku järgi 215 km/h. Muidugi tean, et valetab. Näiteks 100 juures gps näitab 92-93.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Petu
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.03.08
Asukoht: Edmonton, AB
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant TDI Quattro 96'

postitati 02.02.11 22:11 Tsiteeri


Paistab huvitav auto olema. Mis huvitav kliima tal peal on? Ja seal nupu rivi peal ka mingi huvitav asi. Rohkem pilte, pilte. ;) Muidu see 2.3 on ikka kõige paremini laulev mootor, mida omanud isegi olen. Aga edu autoga ja hoia teema pildirohke. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on foorumis

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 02.02.11 22:24 Tsiteeri


Tõesti väga huvitav pill..Aga mis aastal ta tehasest tuli?
Suht paljudel Audi 100/a6tel näinud sellist kliimat. Aga egas muud kui edu ;) ja rohkem pilte.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
100
huviline

Avatar


Registreerunud 12.04.10
Asukoht: 100
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 03.02.11 05:16 Tsiteeri


Tänud. :) VIN-koodi järgi vaadates on valmistatud 1994. Kliima on Itaalia firma Diavia oma. Selle nupurivi peale oleva huvitava asja all mõtled vist seda, mis seal udukate lülitist vasakul pool asub? See on selle järelpaigaldatud püsikiirusehoidja juhtkang. Algul oli selline hirmus pikk (nagu pildilt näha), mulle tundus liialt pikk ja võtsin plastikust otsa korraks küljest ära ning saagisin rauasaega vart lühemaks.:D Kang on neljas suunas liigutatav, vasakul pool "OFF", paremal "MEMO", üles-alla liigutades läheb kiirusehoidik peale ja saab kiirust muuta (üles "+", alla "-"). Võibolla teinekord teen lähemalt ühe pildi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
huviline

Avatar


Registreerunud 12.04.10
Asukoht: 100
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 10.03.11 20:57 Tsiteeri


Mootori põhjakate (plastist) oli juba varem keskelt kulunud üsna õhukeseks, aga eks sel aastal sai põhjakate üsna mitmed korrad lume peal kelgutada ja nüüd on ikka üsna viimase piirini kulunud. Järgmisel nädalal lähen romulasse vaatama kas on neil korralikku katet pakkuda.
Hetkel mingeid uusi "anomaaliaid" ei ole märgata olnud, vihmaste ilmadega oli selline asi, et õlirõhu tuli peale käivitamist üsna pikalt põles, tegelikult ta ei põlenud nii heledalt kui tegelikult peaks, aga ikkagi põles. Õlirõhk tegelikult otse loomulikult ok. Suhteliselt pikka aega on ka piduripedaal üsna alt võtnud ja minu arust veidi liiga kõvasti peab vajutama. Ees on üsnagi vähe sõitnud kettad ja klotsid, taga vist originaalkettad (üsna kulnud) ja enam mitte väga head klotsid. Samas nende tagumiste ketaste/klotside viga ei tohiks see olla? Pigem kahtlustaks seotust pidurivõimendiga, et küll võimendab, aga mitte nii hästi kui peaks.
Päris algusel ei kirjutanud üles, aga viimased 1,5 a. olen tankimised/läbisõidud üles kirjutanud, hetkeseisuga on keskmine kütusekulu 10,3 l/100 km. Muidu oli ikka pidevalt 9,?, aga tänu sellele, et vahepeal pristesüsteemi kala pärast CO ülikõrge ja segu rikas oli, võttis üsna palju normaalsest rohkem. Hetkel on seis selline, et kohe saab 600 km sõidetud ja osuti on jõudnud punase piirimaile, eks mingi 100 km venitaks veel ära kui rahulikult pikmemat sõitu teha, siis peaks üle 70 l kütust sisse mahtuma, nö. rekord on olnud mul 77,9 :D Hetkel tundub viimase paagi kütusekulu olema u. 11, arvestades kare teeolusid, mitmeid lumes kinni jäämisi, 2. ja 3- käiguga pikalt sõitmisi, soojendamisi jne, siis võiks öelda, et talve kohta igati normaalne. Suvel peaks keskmiselt 8,?-ga hakkama saama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG`s & Baier

postitati 10.03.11 21:02 Tsiteeri


Tee põhjakate alumiiniumist. Endal kogemusi sellise detailiga sama kere isendi peal. Vähe vastupidavam ja alt vast ka libedam talvistes oludes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 10.03.11 21:30 Tsiteeri


Poleks uskunud, et ise seda õudust tekitavat 2.3r5 omad ja veel 4 aastat ilma suuremate probleemideta. ;)

Rohkem pilte!


Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0 aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 } Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 10.03.11 21:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Tänud. :) VIN-koodi järgi vaadates on valmistatud 1994. Kliima on Itaalia firma Diavia oma. Selle nupurivi peale oleva huvitava asja all mõtled vist seda, mis seal udukate lülitist vasakul pool asub? See on selle järelpaigaldatud püsikiirusehoidja juhtkang. Algul oli selline hirmus pikk (nagu pildilt näha), mulle tundus liialt pikk ja võtsin plastikust otsa korraks küljest ära ning saagisin rauasaega vart lühemaks.:D Kang on neljas suunas liigutatav, vasakul pool "OFF", paremal "MEMO", üles-alla liigutades läheb kiirusehoidik peale ja saab kiirust muuta (üles "+", alla "-"). Võibolla teinekord teen lähemalt ühe pildi.
Kui veidi nikerdada, siis peaks selle pulga asemele saama ühendada ka originaalse kiirusehoidja kangi, näeks kindlasti viisakam välja kui pulk keset nupurida.

Enda masinal viskasin selle nupurea keskelt minema isegi alarmi tulukese ja panin selle vähe peidetumasse kohta.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
100
huviline

Avatar


Registreerunud 12.04.10
Asukoht: 100
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 11.03.11 05:24 Tsiteeri


Alarmi tuluke on küll jah seal rooli taga alles, aga ei tööta, sest kohe alguses lasin uue süsteemi panna. Kuna selle lambikese jaoks on sinna auk tehtud ning ära võttes jääks tühi auk, siis pole hakanud ära võtma. Lahenduseks oleks vast romulast teine otsida.
Kiirusehoidja originaalkangi võiks täitsa panna, suvel vast panengi ära.
Big, eks korra jõudis ikka õudust tekitada ka. Käisin ühes kohas diagnostikas (CO väga kõrge, kütusekulu suur, tühikäik kõikus), sai odavalt (vist ainult 100 kr) hakkama, sest mees vaatas kiirelt üle ja ütles, et siin midagi reguleerida ei anna, aitab vaid pritsepea vahetus. Seda romulast osta pole mõtet ja uus maksab 18 000 kr ning samas on süsteemis veel üsna mitmeid jubinaid mis päris palju maksavad ja oma töö lõpetada võivad. Et võibolla on mõttekam hoopis mootor ära vahetada elektroonilise pritsega mootori vastu.:) Siiski otsustasin Viljandis Särje juures ära käia (foorumist lugesin tema kohta) ja meeldivaks üllatuseks sai asi alla 1000 kr-ga korda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
huviline

Avatar


Registreerunud 12.04.10
Asukoht: 100
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 27.10.11 18:13 Tsiteeri


Silla ja kere vaheline padi (nimetatakse ka poolraami puks) oli juba ammu läbi ja rõve kolks kostis gaasi maha lastes ja juurde pannes (eriti madalamate käikudega) ning isegi muru peal kaapides hakkas kolksuma. Need padjad (4 tk) nüüd uued. Vahet oli tunda küll, sild ei tundunud nii vedel enam all (näit. konarlikul teel kurvis), käike vahetades nö. tühi koht on tunduvalt väiksem, siiski korra kui paremale keeramise ajal asfladil ratta ringi võttis, kostis paremalt poolt mingit kolksumist vms heli, oli küll vaiksem kui enne. On selline tunne, et peaks käigukasti padjad ka ära vahetama. Samas tühikäigul töötades on keres üsna tuntav vibra, karta on, et ega mootoripadjadki enam heas seisukorras pole. Käigukasti- ja mootoripatjade vahetus just väga odav lõbu pole, seda pean hetkel edasi lükkama, sest täna ostsin uued tagumised pidurikettad ja klotsid (esimesed juba on suht hiljuti vahetatud). Ketaste otstest ikka korralikud tükid välja roostetanud juba (see vist võib ka asja tasakaalust välja viia ja suurema kiiruse juures vibrat põhjustada, jäi selline tunne) ja sügavad vaod sees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
huviline

Avatar


Registreerunud 12.04.10
Asukoht: 100
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 31.10.11 20:44 Tsiteeri


Tagumised pidurikettad-klotsid vahetatud, ülevaatusel ei sõidu- ega käsipiduriga probleeme polnud. Heitgaasid olid ka korras. Algul näitas mõne minuti CO-d 0,6%, aga kui pöördeid 3000 kandis hoidis mõnda aega ja kati (2 a tagasi paigaldatud üsna odav universaal, maksis 1350 kr) kuumaks küttis, siis langes normi.
Mul arvutisse enam-vähem kõik autoga tehtu (ostetud asjad, teha lastud tööd) üles kirjutatud, paneks selle nimekirja siia ka. Kui on tegu kasutatud jupiga, siis on vastav märge juures, vastasel juhul poest uus).

2007 kevad
signalisatsioon
õlifilter
õli 5 l (mingi Valvoline poolsünt)
esiamordid 2 tk (Bilstein gaasikad)
esiamortide tolmukatted 2 tk
õhufilter
bensiinifilter
kliima täitmine
kojamehed
4 kasutatud suverehvi + paigaldus, tasakaalustus
esiukse kummiliist
Castrol TAF-X käigukastiõli 3 l
Stabilisaatorvarda sisemised ja otsmised puksid (2+2)
õõtshoovapuksid 2 tk
käigukastipadjad 2 tk
roolivardaots vasak välimine
esisilla reguleerimine stendis
roolilati kaitsekumm
süüteküünlad 5 tk (Bosch)
jagajakaas
roolivõimendi õli
pagasiluugi amordid 2 tk
kasutatud aku "-"juhe (suutsin klemmi ära lõhkuda liigselt pingutades)

2007 sügis-talv
õli 5 l 5w/40 Valvoline
õlifilter
4 uut Continental naastrehvi 195/65 + paigaldus/tasakaalustus
4 kasutatud plekkvelge talverehvide jaoks
2 kliima hooba (1 oli katki, ühe tagavaraks kuna kartsin katsetamise käigus lõhkuda, sest mootor ei tundnud klapi lõppasendeid)
termostaat
10 l punast jahutusvedelikku
ploki küljes käiv soojendusradikasse mineva vooliku äärik (oli mõranenud ja lekkis)
bensiinipump (üks kallimaid osasid, mida vaja on olnud, 3100 kr :mad: )
lamerihm
kliima mootor+ pistik

2008 sügis
5 l 5W/40 õli
õlifilter

2009 kevad/suvi
2 uut Continental suverehvi 195/65 + paigaldus/tasakaalustus
parem välimine roolivardaots

2009 sügis/talv
kiilrihma pinguti
esipidurikettad ja klotisd
katalüsaator
siduri survelaager
5 l 5W/40 õli+ õlifilter
esitulede pirnid
releed lähi- ja kaugtuledele
kojamehed

2010 kevad
vasak udutuli

2010 sügis
5 l 5W/40 õli + filter

2011 sügis
poolraamipuksid
tagumised pidurikettad ja klotsid
tagumise supporti kelk
tagumise supporti kelk (kasutatud)

Kõik need asjad + remonttööd on kokku maksnud umbes auto väärtuse selle soetamise hetkel (4 a tagasi).:) Ise (nö. tasuta) olen vahetanud 1 roolivardaotsa, tagumised pidurikettad/klotsid, termostaadi, jahutusvedeliku, udutule, kojamehed, paigaldanud lähi- ja kaugtuledele releed ja uued pirnid, kliima mootori ja pistiku ja kliima hoova, pagasiluugi amordid, akujuhtme, esiukse kummiliistu. Paar korda olen õli ise vahetanud, paar korda lasknud vahetada (ühel korral muu hoolduse sees tasuta). Ülejäänud tööd on lastud teha erinevates remondikohtades (sh. Audi esindus). Roolilati kaitsekummi, siduri survelaagri, bensiinipumba vahetus neist kõige kirvemad. :P
Hetkeseisuga plaanid, mis vahetada: käigukastipadjad (eelmisel korral said mingid odavad pehmed junnid, seekord katsetaks vist üldse toorkummiga kõvendatud patju), mootoripadjad, esiamortide tugilaagrid/padjad, õõtshoovad (ühel liigendil lõtk sees, aga kui vähegi rahaliselt võimalik, siis tahaks mõlemad korraga vahetada ja sealjuures juba ka stabikapuksid ning roolivardaotsad, siis loodetavasti ei pea enam tükk aega sillastendi eest maksma). Karjuvat vajadust pole, aga tagasillas võiks ka kõik kummipuksid ära vahetada , tundub justkui tagumine ots veidi vedel olema kui näit. kurvis sõites teel mingi konarus on. Samas taga veel originaalamordid, õlikad, tunduvad hetkel küll korras olema. Hiljemalt detsembris peaks õlivahetuse ka tegema (kuna ei sõida väga palju, siis vahetan korra aastas, ainult esimesel aastal tuli 2x vahetada)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
huviline

Avatar


Registreerunud 12.04.10
Asukoht: 100
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 09.09.12 19:56 Tsiteeri


Oli juba ammu meelest läinud, et selline teema siin olemas. Eks täiendan siis veidi.
Suvel said mõlemad õõtshoovad ära vahetatud kuna ühel liigendil oli päris korralik loks ja teiselgi oli juba midagi tunda. Samas siis ka stabikapuksid (nii seesmised kui välimised) uued. Üks pooltelje kaitsekumm oli katki, see läks ka uus. Põhjakate läks ka millalgi kevadel uus (mitteoriginaal, aga täista hea tundus, Autoeksperdist)
Nüüd hakkas ülevaatuse aeg tulema ja olin teadilk, et käsipidur ei tööta kuna käsipidurihoob liigub supportis raskelt ja ei tule ka tagasi. Nüüdseks oli asi täiesti kinni jääänud, ei jõudnudki käsipidurit tõmmata. Sai lastud mõlemad supportid lahti võtta ja puhastada ning tihendite remondikomplektid sisse panna. Käigukastipadjad läksid ka uued. Nüüd enam kaapimisel kahtlasi kolkse ei kostnud. Kastipadjad said nö. tugevdatud variandid, need tunduvad nüüd hoidma piisavalt jäigalt, aga tundub, et mootori pool annab veidi liiga palju liikuma, eks peaks mootoripadjad vahetama kui tahaks gaasi maha lastes/juurde andes nö. lõtku võimalikult väikeseks saada (tundub siiski veel liiga suur) ja tühikäigul on keres vibratsiooni tunda, aga ma ei ole kindel, kas hakkan selle asjaga tegelema, kuna mootoripadjad suhteliselt kallid ja originaalist kehvemaid pole mõtet panna ning ei ole just elulise tähtusega probleem, ega tervet autot ka uueks ei jõua (rahaliselt) ehitada. :P Ülevaatuse läbisin puhtalt, polnud probleeme ka CO-ga, mõnda aega tahtis veidi üle 3000 pöörde juures üles kütmist, siis andis ok tulemuse.
Parem poritiib on omadega täiesti läbi, ratta koopa alläärest läbinisti roostetanud (kevadel lükkasin sõrme läbi) ja nüüd leidsin ka, et uksepoolsest otsast oli läbinisti roostetanud (täna õrnalt vajutades läks sõrm läbi, päris kole näeb välja see koht nüüd ). Natuke raha vaja koguda et saaks uue (kas siis uue u. 80 eur-ga + värvimine või leiab romulast normaalse ja heal juhul samat värvigi).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
huviline

Avatar


Registreerunud 12.04.10
Asukoht: 100
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 23.07.13 14:06 Tsiteeri


Esimene poritiib praegu vahetamisel ning vahepeal õnnestus ka tagumise tiiva nurk veidi kortsu sõita, see ka tegemisel praegu. Kuigi eelmisel aastal supportit puhastati ja pandi tihendite remondikomplekt (vähemalt jutu järgi), siis nüüdseks on hakanud jälle ühe poole oma peale jääma, ehk saab selle ka varsti korda, siis peaks minema proovima kuidas ülevaatusel läheb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
huviline

Avatar


Registreerunud 12.04.10
Asukoht: 100
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 11.09.14 19:50 Tsiteeri


See poritiib sai vahetatud eelmisel aastal, seni täitsa kena veel, aga teise poole omal ka roosteuss sees ja arvatavasti kui mitte järgmisel kevadel, siis ülejärgmisel näeb välja nagu teise poole oma enne vahetust välja nägi e. väga kole. Tagumine kortsus tiib sai ka parandatud, see on täiesti ok.
Eelmisel aasta sain ülevaatuselt puhtalt läbi. Varsti peaks jälle tegema, kuid eelnevalt on vaja mõned vead kõrvaldada.
Ühe poole käsipidur ei võta üldse, täiesti kinni jäänud. Loodan, et saab lihtsalt puhastamisega-määrimisega vähemalt nii kauaks tööle, et ülevaatus ära teha. Ilma supporti vahetuseta sellest probleemist vist lahti ei saa, mingid remondikomplektid seal enam ei aita.
Katalüsaator jõhkralt koliseb seest, sisu lahti, ega arvatavasti muud teha pole kui vahetada. Praegu juba universaal all, 5 a tagasi pandud.
Muid vigu ei tea, mis ülevaatuselt läbi saamist võiks takistada. Parema pooltelje välimine ots kolises, selle vahetasin mõni nädal tagasi ära. Tegelikult parem esirattalaager teeb juba korralikku häält, eriti vasakule keerates aru saada, tegelikult oleks vaja vahetada, eks siis juba mõlemad ees ning ausalt öeldes tagumised on ka kulunud, on juba ka peale pingutatud veidi, aga loksud sees ikka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
huviline

Avatar


Registreerunud 12.04.10
Asukoht: 100
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 11.09.14 20:18 Tsiteeri


Eks olen ka korduvalt kinni istunud nii lumes kui mudas, enamasti ise välja saanud kuidagi. Vahel tungiga möllanud ja peale iga tõstmist ning kivide või okste alla panemist meetri-paari võrra edasi saanud ja niimoodi korduvalt tehes lõpuks ikka minema pääsenud. Vahel on asi üle piiri läinud ja on välja tõmmatud sõiduautodega, traktoriga, maasturiga, ATV-ga. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
huviline

Avatar


Registreerunud 12.04.10
Asukoht: 100
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 07.04.15 06:54 Tsiteeri


Hoian ikka autot korras.
Sügis-talv:
roolivardaots
välimine poolteljeots + teise poole kaitsekumm
sisemine poolteljeots
Esiamordid+ tugilaagrid + padjad
Esirattalaagrid
Katalüsaator
Piduriklotsid ees ja taga
Tagumised pidurikettad
Õli + filter


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Siim
klubiliige



Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 15.10.15 19:54 Tsiteeri


Pilte võiks rohkem olla :) auto on musta värvi? Kuidas kere Eesti kliimale ja teedele vastu on pidanud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
huviline

Avatar


Registreerunud 12.04.10
Asukoht: 100
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 16.10.15 13:30 Tsiteeri


Pole eriti viitsinud pilte teha tõesti, algses potituses oli midagi lisaks, kuid link on aegunud. Värv päris must ei ole (kuigi tundub), kergelt sinakat/lillakat tooni on sees.
Ega tüüpiline keredetailide viga ehk poritiivad pole ka minu auto puhul erandiks, üks eesmine tiib on vahetatud mõni aasta tagasi, nüüd vist järgmisel aastal on kord teise käes.:) Mujalt nagu ei ole mäganud roostet, põhi ka ilus, kokkuvõttes siis peaks kere seis üsna hea olema.
Eks varuosasid ikka läheb aeg-ajalt, vahepeal on vahetatud süüteküünlad, veepump, hammasrihm, pingutusrullik, ventilaatori tiivik (sai eest muljuda ja labad läksid katki), konditsioneeripumba laager.

Kõigi aegade (olen üles märkinud viimased 6 aastat, kuid auto mu käes olnud 8 aastat) keskmiseks kütusekuluks on 9,6 l/100 km. Seal sees on siis kõik sõidud nii suvel kui talvel, linna- ja maanteesõidud. Sealhulgas suverehvidega tehtud sõitudel on keskmiseks 8,9 ning talverehvidega 10,2. Puhtalt maanteel sõites on suvel õnnestunud saada ka 7,2 l/100 km, see on olnud siis teadlikult ülimalt ökonoomselt pikka distantsi kulgedes (näiteks Pärnu-Rakvere-Pärnu). Kütusena kasutan ainult 98-t.
Õlikulu on üsna minimaalne, korra u. 200 ml saab 10 000 km jooksul juurde panna. Mingi osa (võibolla isegi põhiline) sellest tuleb klapikambrikaane vahelt. Õlina olen viimased 7 aastat kasutanud Valvoline SynPower 5W/40 (esimesel aastal kasutasin MaxLife nimelist Valvoline õli).
Lähiajal vaja vahetada: amortide tugilaagrid ja padjad (kevadel küll vahetatud, aga vist liiga saasta kvaliteediga asjad said, üks pool teeb häält keerates), õõtshoovad (1 kindlasti, sest väike loks on liigendil sees), roolilati kaitsekumm, klapikambrikaane tihend.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
huviline

Avatar


Registreerunud 12.04.10
Asukoht: 100
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 02.05.16 21:02 Tsiteeri


Toksisin "options" koodid sisse (http://igorweb.org/equidec.aspx) ja vaatasin mida näitab:

X2C = National sales program the Netherlands
B0A = Component parts set without country-specific design requirement
C0H = Steel wheels 6J x 15
G0C = 5-speed manual transmission
H3E = Tires 195/65 R15 V (black)
J0J = Battery 300 A (63 Ah)
M8C = 5-cylinder gasoline engine 2.3 L/98 kW electronic fuel injection, contr. cat base engine is T5V
Q1A = Standard front seats
1AC = Anti-lock brake system (ABS)
1G2 = Steel spare wheel with original equipment tires
1MA = Steering wheel
1N1 = Power steering
3AF = Right exterior mirror: convex, electrically adjustable and heated
3BE = Left exterior mirror: flat, electricallyadjustable and heated
T5V = 5-cylinder gasoline engine 2.3 L unit 054.4
3S0 = Without roof rails/roof load rack
4UA = Without air bag
0G1 = Gearshift lever
8AV = Radio
8GD = Alternator 90A
8FA = Without second battery
8RM = 8 speakers (passive)
1KD = Disc brakes, rear
1LA = Disc brakes, front
3FA = Without roof insert (standard roof)
3TB = Standard seat, front left
1BA = Standard suspension/shock absorption

Huvitav, et näitab "without air bag", ometi airbag-ga rool on ja mingil ajal ka airbag-i tuli armatuuris põles (kuni pirni välja võtsin:) ), ega muidugi pole uurinud kas ikka kogu süsteem on üldse olemas, kusagil peaks aju ja andur ka olema, kui keegi teab kust neid otsida võiks, andke teada.
Näitab ka "8 speakers", nii palju neid küll ei ole, minu arust ees 2 ja taga 2.

Vahepeal vahetatud: mõlemad õõtshoovad, välimised roolivardaotsad, roolilati kaitsekumm, esiamortide tugilaagrid ja padjad, stabikapuksid, kütusefilter, õhufilter, õlifilter, õli.

Mida lähemate kuude jooksul teha oleks vaja. Esitiib külge panna (on olemas ja värvitud), tagumised pidurisupportid vahetada. Neid on juba paar korda remonditud, kuid ega pikalt vastu ei pea, varsti jälle käsipidur hakkab peale jääma või siis jääb hoopis niimoodi kinni, et pidur ei võta.
On mõttes ka aju(de) juhtmetest väljavõtted teha, et saaks ostsilloskoopi katsetada (tellisin hiinaka), ei saa muidu mõõta kusagilt midagi kuna ei pääse ühelegi klemmile ega juhtme metallosale ligi. Ei tea kas viitsin sellega tegeleda, aga mõttes on.
Gaasi maha võttes ja lisades tekkiv metalne kolks ei meeldi üldse, tundub et on aja jooksul veidi suurenenud ka. Eks ilmselt lõtkud käigukastis/diffris, korra on käigukast vahetatud juba 2 aastat tagasi kuna tagumine käik kadus ära, mida sealt vanadest käigukastidest ikka tahta (muidugi võib ka vedada), peaks vist Audi esindusest uue käigukasti tellima.:D:D:D
Aku on 7 talve üle elanud juba (paigaldasin 2010 jaanuaris) ja kui -25 oli, siis väga napilt vedas käima, ilmselt järgmisel talvel on vaja uut juba, aga eks näeb. Kui viitsiks tihti laadida ja/või külmemate ilmadega akut tuppa vedada, siis muidugi peaks saama hakkama veel.
Auto nüüdseks minu käes olnud 9 aastat, 10-nes jookseb.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
huviline

Avatar


Registreerunud 12.04.10
Asukoht: 100
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 22.10.16 10:50 Tsiteeri


Vahepeal vahetatud õli ja filter. Seekord läks sisse Valvoline 0W-40.
Üllatavalt kiirelt hakkas üks roolivardaots loksuma, ei olnud aastat aegagi. Vahetasin mõlemad välimised ära ja seekord Lemförderi omad, enne olid mingid odavamad mis momendil poest kohe võtta olid.
Üks tagumine pidurisupport läks ka vahetusse, võtsin romulast. Ei tea küll kaua korrektselt töötab, aga vähemalt sai ülevaatuse jaoks käsipiduri korda.
Pidurivõimendi ja sisselaskekollektori juurde mineva vaakumtoru pidin ära vahetama, tõmbas sealt lisaõhku ja lambda näit oli ülevaatusel väga kõrge. Peale seda lambda näit oli korras. Tegelikult pidur hästi ei võimenda, ülevaatusel sai küll vajalikud näidud kätte, aga pedaal on raske. Ilmselt pidurivõimendi oleks vaja vahetada. Või annab sel midagi ise ära teha, ei tea, pole uurinud.
CO venitas ülevaatusel väga napilt välja, vähemalt 2000 pöördega lubatud kuni 0,3 ja mõõdeti 0,300.:cool: Samas tühikäigul 0,000:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II, dailydriver Passat B7

postitati 22.10.16 13:50 Tsiteeri


See igorweb paneb pisut pange, minu B3e kohta väitis mitmeid vastuolulisi asju:

H0L = Tires 195/60 R14 H
C0E = Steel wheels 6.5J x 16 (mismõttes need 14" rehvid sinna istuvad?)
G0D = 3-speed automatic transmission
6R1 = Leatherette gearshift boot (automaadil pole ju käigukanginahka?)

Sinu omal rool võib olla vahetatud (4UA = Without air bag?) aga kui roolilint, kollased bägi juhtmed jne asjad on peal, siis on ikkagi bäg peal.
Aga mis sinu autol kerenumbri dekodeering annab? Kas on bäg või mitte?
Vin-i järgi saab ka sellise mimekirja trükkida, mul tegi Möller, aga tõenäoliselt on kuskil netis ka...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
huviline

Avatar


Registreerunud 12.04.10
Asukoht: 100
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 22.10.16 15:57 Tsiteeri


Mõnda netis olevat varianti olen proovinud, aga pole eriti midagi näidanud. Võibolla pole õige lehe peale sattunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II, dailydriver Passat B7

postitati 23.10.16 10:18 Tsiteeri


Kui VIN-i järgi annab ka, et bägi pole, aga siiski on juhtmed ja ajud tehase poolt peal, siis on kerenumbriga omal ajal mingi keemia tehtud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim
klubiliige



Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 23.10.16 11:40 Tsiteeri


Interneti decoderid on BS. Vahepeal pakkus üks kasutaja decodemist, tema nimekiri oli põhjalik ja usaldusväärne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
huviline

Avatar


Registreerunud 12.04.10
Asukoht: 100
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 23.10.16 20:37 Tsiteeri


Kui mõnda varianti soovitada on, siis andke teada kas siin või sõnumi kaudu. :)

Huvitav, et just peale viimast roolivardaotste vahetamist on väiksema kiiruse pealt rooli keerates (eriti näiteks parklas manööverdades) kuulda kolksu. Varem justkui kergelt oli ka, alati ei märganudki, aga nüüd oluliselt tugevamini. Ise arvan, et roolilatt. Samuti huvitav, kas võibolla väike kokkujooksu muutus (kuigi uued otsad tundusid olema sama pikad ja keerasin sama arvu pöördeid külge pannes) võis põhjustada seda, et kui rooli keerata lõpupoole, siis enne lõppu kohe nagu ise kisub päris lõpuni ja tagasi keeramine on varasemast raskem. Peale roolivardaotste midagi muud pole vahetanud peale viimast sillastendi eelmisel aastal. Ega vist ei pääse sellest, peab ilmselt kokkujooksu reguleerimas ära käima. Roolilatiga ilmselt enne ei tegele kui õli ei leki ja reaalselt mingeid probleeme näha pole. Ei oska öelda kas seda lekkeks nimetada saab, igatahes kui 2007.a roolilati kaitsekumm vahetada sai ja uus õli sisse läks ja siis 2015 toimus järgmist korda kaitsekummi vahetus ja selle ajaga oli õlitase u. 2-3 cm vähenenud. Ilmselt 8 aasta kohta hea küll.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2009
Täiendanud indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2016
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.5% - SQL: 66.5%]