Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Mida arvate sellest Pärnu Taunexis müügis olevast Audist. (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 2939)
mel100
huviline



Registreerunud 10.02.10
Asukoht: Tallinn, Nõmme/Soome, Järvenpää
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 2,6

postitati 17.01.11 15:45 Tsiteeri
Mida arvate sellest Pärnu Taunexis müügis olevast Audist.



Tervist.
Mure järgmine.Pärnu Taunexi platsil müügis Audi 100 punane mis pealevaadates juba selge et on laksu saanud.Sõber tahab omale osta Audit ja eelarve suht kitsas.Kas keegi teab Rääkida midagi sellest autost?
http://www.auto24.ee/used/800899


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 17.01.11 15:54 Tsiteeri


See peaks olema kasutaja Airbagi käest vahepeal läbi käind masin.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 17.01.11 17:09 Tsiteeri


Lihtsalt selline üldine soovitus millele tähelepanu pöörata: enamus selliseid masinaid (2,3 mootor) lähevad müüki pritsega seotud jamade tõttu, võibolla töötab enam-vähem, aga ei saa enam ametlikult ülevaatuselt läbi jne (võibolla ka katalüsaator läbi või tühjaks tehtud). Tasub kindlasti gaasianalüsaatoriga kontrollida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 23.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 17.01.11 17:16 Tsiteeri


Kere on tal jah laksune, ja DIY stiilis remonditud. Moto käib ilusti, alles vahetatud pump, filtrid küünlad jne. Minukäes oli veermik enamvähem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
M2ikret
huviline



Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi

postitati 17.01.11 17:23 Tsiteeri


Taunex ostis siis sinult käest ära selle ?
Et käisid pakkumas ? :P


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Ardo
huviline



Registreerunud 23.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 17.01.11 17:33 Tsiteeri


Minu käest läks Sinti ja too omanik viis ta Taunexisse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
888
huviline

Avatar


Registreerunud 24.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro

postitati 17.01.11 17:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: airbag
Minu käest läks Sinti ja too omanik viis ta Taunexisse.

Sõbra käes oli see jah siin mõnda aega. Ja midagi hullu temaga polnud. Mootor alguses puterdas, aga sai korda.
Ilus must lagi oli ka:cool: Muidugi oli ei tea kes tahtnud sinna short shift käigukangi aretada ja ei tea kas vahetati see sealt välja või mitte.
Ühesõnaga täitasa normaalne paistis esmapilgul.


Sõitsid saanid-Sõitsid reed A Quattro sõidab ikka veel;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mel100
huviline



Registreerunud 10.02.10
Asukoht: Tallinn, Nõmme/Soome, Järvenpää
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 2,6

postitati 17.01.11 17:54 Tsiteeri


Kui suur se kere laks oli?sillad,raam sirged ikka?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 23.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 17.01.11 20:13 Tsiteeri


Esimene A- piilar on välja vahetatud ja esimene nurk ära vahetatud.

Musta lae autor olin mina:P, lagi alla, must markeerimis aerosool peale ja kangete harjastega harjaga uuesti üle ja valmis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 18.01.11 03:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Lihtsalt selline üldine soovitus millele tähelepanu pöörata: enamus selliseid masinaid (2,3 mootor) lähevad müüki pritsega seotud jamade tõttu, võibolla töötab enam-vähem, aga ei saa enam ametlikult ülevaatuselt läbi jne (võibolla ka katalüsaator läbi või tühjaks tehtud). Tasub kindlasti gaasianalüsaatoriga kontrollida.


Pista heasse kohta oma 2.3r5`ga seotud pritseprobleemid.
Ei hakka kokku lugema palju mul neid ridaviitesid olnud on, aga pole ühegagi probleeme esinenud ja kui esineks, siis midagi remontimatud või defitsiiti selles ei leidu. Vaimukas @ r510v`d lähevad müüki oma pritseprobleemide tõttu...
Sama tühijutt kui "Audide nörk esisild".


Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0 aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 } Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 18.01.11 05:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Big
Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Lihtsalt selline üldine soovitus millele tähelepanu pöörata: enamus selliseid masinaid (2,3 mootor) lähevad müüki pritsega seotud jamade tõttu, võibolla töötab enam-vähem, aga ei saa enam ametlikult ülevaatuselt läbi jne (võibolla ka katalüsaator läbi või tühjaks tehtud). Tasub kindlasti gaasianalüsaatoriga kontrollida.


Pista heasse kohta oma 2.3r5`ga seotud pritseprobleemid.
Ei hakka kokku lugema palju mul neid ridaviitesid olnud on, aga pole ühegagi probleeme esinenud ja kui esineks, siis midagi remontimatud või defitsiiti selles ei leidu. Vaimukas @ r510v`d lähevad müüki oma pritseprobleemide tõttu...
Sama tühijutt kui "Audide nörk esisild".
Pea nüüd vähe hoogu.Ega ta midagi nii valesti ka ei öelnud.Kui sa tead mehaanilise pritse ehitust,siis see on kuluv materjal.Lihtsalt saab otsa ja pole midagi taastada.Aitab vaid välja vahetamine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 18.01.11 06:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Tsitaat:
Algselt postitas: Big
Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Lihtsalt selline üldine soovitus millele tähelepanu pöörata: enamus selliseid masinaid (2,3 mootor) lähevad müüki pritsega seotud jamade tõttu, võibolla töötab enam-vähem, aga ei saa enam ametlikult ülevaatuselt läbi jne (võibolla ka katalüsaator läbi või tühjaks tehtud). Tasub kindlasti gaasianalüsaatoriga kontrollida.


Pista heasse kohta oma 2.3r5`ga seotud pritseprobleemid.
Ei hakka kokku lugema palju mul neid ridaviitesid olnud on, aga pole ühegagi probleeme esinenud ja kui esineks, siis midagi remontimatud või defitsiiti selles ei leidu. Vaimukas @ r510v`d lähevad müüki oma pritseprobleemide tõttu...
Sama tühijutt kui "Audide nörk esisild".
Pea nüüd vähe hoogu.Ega ta midagi nii valesti ka ei öelnud.Kui sa tead mehaanilise pritse ehitust,siis see on kuluv materjal.Lihtsalt saab otsa ja pole midagi taastada.Aitab vaid välja vahetamine.


Jah, tõesti midagi remontimatut pole, aga mine küsi esindusest juppide hindasid, võin siia kirjutada mõned hinnad sellest ajast kui audi.ee lehelt sai koodi järgi hinnapäringut teha: kütuse dif. rõhu regulaator 7682 kr, pritsepea 18943 kr, õhumõõdik 21665 kr...
Lisaks veel see, et VÄGA vähesed remondikohad oskavad korralikult selle pritsega seotud vigasid diagnoosida. See on fakt, et väga paljud selle mootoriga Audid on pritseprobleemide tõttu leidnud oma viimase tee kas romulasse või metallikokkuostu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rix30
huviline



Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3 1,8T 8L

postitati 19.01.11 22:46 Tsiteeri


Käisin vaatamas seda isendit ja kui viitsimist nokitseda siis saaks asja kindlasti,Liistud irvakil ja eks värvkatet kah vaja parandada.Muidu suht norm liikur.Minul jäi ost katki kuna lähen välisriiki,ajapuudus!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 20.01.11 00:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Lihtsalt saab otsa ja pole midagi taastada.Aitab vaid välja vahetamine.

Selle 2.3 pritse jutu peale lisan, et need mootorid tahavad pidevalt pähe saamist, siis on suurem tõenäosus, et asi kestab ja seisma ei tohi neid pikaks jätta. Mul läks 2000km aega, et seda needust peale ~10 kuud seismist jälle normaalselt toimima saada. Alguses pidin pisut peale mootori kokku ladumist meelitama (sissesõidu mõttes), mis oli totaalne piin. Mis puudutab vanakooli r5'si, siis mul pole kahe 83.a. isendiga isegi ligilähedasi muresid, mis ke-jet'iga c4 100.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 20.01.11 06:06 Tsiteeri


Seismisega seotud pritseprobleemid peaks enamasti olema seotud bensiini vaigustumisega, vaiku ladestub vist külmaga paremini ning loomulikult mida kauem seisab, seda rohkem. Näit. muruniiduk meil seisis sügisest kevadeni külmas plekkgaraa˛is ja kevadel käima ei läinud, karburaator oli paksult vaiku täis. Samas seda pole igal aastal olnud, võimalik, et meil bensiini kvaliteet kõigub. Pole küll päris nii suurt vahet nagu diislil talvine ja suvine ja ei tea kindlalt, aga olen kuulnud et ka bensiini talvine ja suvine koostis on veidi erinevad? Kui nii, siis võibolla ühest neist ladestub vaiku kergemini/rohkem.
Eelmisel aastal auto mul seisis vahel 2-3 nädalat, ilma et kordagi käivitaks ja eks suveks ilmusid pritsejamad välja ka, pöörded kõikusid, CO kõrge, kütusekulu suur...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MauroPicotto
huviline



Registreerunud 15.11.10
Asukoht: sindi linn
Kasutaja on eemal


postitati 20.01.11 08:56 Tsiteeri


Tsitaat:
poputasin kaa seda audit... olen nimelt see kes selle auto tanexi viis.... kui selle audi oma kätte sain vahetasin ära bensiinipumba (tutikas sai asemele vana undas nagu siga) õli ja õlifilter (täis-sünt) kütuse ja õhufilter (viimast seal sees ei olnudki) jagaja kaan ja rootor (rootori kontaktots oli olematu ja kohutav tulemeri võis seal all olla..) küülad (mis olid tahmased nagu korsten) küünlajuhtmed jätsin vanad sest need nagu toimisid... mootori tööprobleemiks oli see et endine omanik vahetas pritsepead... kuid ei timminud seda mootoriga paika... kütust andis nii kohutavalt peale et tegi küünlad kohe märjaks ja auto enam ei käivitunud.. või kui läks käima siis 5 silindrist 3 töötasid... tagant oli kohutav tahmameri väljas... pärast kõiki nende asjade vahetust ja pritsepea timmimist käivitus auto igast laksust ja iga ilmaga... koheselt timmis paika pöörded ja migit puterdamist ega kõikumist ei olnud... taunexi andsin kaasa veel ukseliistud kaks tükki mis ma ostsin kuna juhiukse oma ei kannata mingitki kriitikat... auto läheb kenasti soojaks... veermikus on vaja vahetada rooliotsad ja õõtshoovad... kuna sarniirid mõlemad läbi... kat on tal lahti lõigatud ja taga rattapoltide keermed nahkas.. üks tahumine rehv on suure karkassi vigastusega.. linnavahel sõites tagumik vänderdab... käigukangi tegin uuesti originaaliks (eelmist ma ei kommenteeri äkki solvan autorit) veel ei tööta sellel autol signaal... sest paigaldatud a6 rool ja see taldmik ei ühti seal samas ei toimeta ka see airbag mis kuulutuses kirjas ning abs... puudub ka tulede korrektor seal ainult lüliti augu täiteks... autoga sõita saab aga timmimiseks kulub liiga palju raha lihtsam on osta kohe selline libe ja sile auto värvida tuleks uuesti terve altring... pikk tuli taga on ilma mõradetta ja korras ... hetkel ei tule rohkem pähe kommida kui soovite lisainfot siis minu number on 56770903 mina müüsin selle auto taunexi 13 000 .- eest


Poputasin ka seda Audit. Olen nimelt see, kes selle auto Taunexi viis. Kui selle Audi oma kätte sain, vahetasin ära bensiinipumba (tutikas sai asemele, vana undas nagu siga) õli (täis-sünt) ja õlifilter, kütuse ja õhufilter (viimast seal sees ei olnudki) jagajakaas ja rootor (rootori kontaktots oli olematu ja kohutav tulemeri võis seal all olla...), küünlad (mis olid tahmased nagu korsten). Küünlajuhtmed jätsin vanad, sest need nagu toimisid. Mootori tööprobleemiks oli see, et endine omanik vahetas pritsepead, kuid ei timminud seda mootoriga paika. Kütust andis nii kohutavalt peale, et tegi küünlad kohe märjaks ja auto enam ei käivitunud või kui läks käima, siis 5 silindrist 3 töötasid. Tagant oli kohutav tahmameri väljas. Pärast kõigi nende asjade vahetust ja pritsepea timmimist käivitus auto igast laksust ja iga ilmaga. Koheselt timmis paika pöörded ja mingit puterdamist ega kõikumist ei olnud. Taunexisse andsin kaasa veel ukseliistud kaks tükki, mis ma ostsin, kuna juhiukse oma ei kannata mingitki kriitikat. Auto läheb kenasti soojaks. Veermikus on vaja vahetada rooliotsad ja õõtshoovad, kuna sarniirid mõlemad läbi. Kat on tal lahti lõigatud ja taga rattapoltide keermed nahkas. Üks tagumine rehv on suure karkassivigastusega. Linna vahel sõites tagumik vänderdab. Käigukangi tegin uuesti originaaliks (eelmist ma ei kommenteeri, äkki solvan autorit). Veel ei tööta sellel autol signaal, sest paigaldatud A6 rool ja see taldmik ei ühti seal, samas ei toimeta ka see airbag, mis kuulutuses kirjas ning ABS. Puudub ka tuledekorrektor - seal on ainult lüliti augutäiteks. Autoga sõita saab, aga timmimiseks kulub liiga palju raha. Lihtsam on osta kohe selline libe ja sile auto. Värvida tuleks uuesti alt terve ring. Pikk tuli taga on ilma mõradetta ja korras. Hetkel ei tule rohkem pähe kommida, kui soovite lisainfot, siis minu number on 56770903. Mina müüsin selle auto Taunexi 13 000 .- eest.


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 20.01.11 09:55 Tsiteeri


Pritsejagaja membraan väsib ära kui pikemalt masin seisma jääb. See nimelt tahab pidevalt märg:D olla ja liikuda. 83 aasta metallist diafragmaga versioonid kestavad igavesti, st seal ka sellist probleemi ei ole.

A mina ei saa aru kodanikest, kes 20 aasta vanuse masina puhul kulumaterjalide või pisivigade (a'la kulunud piduriklotsid või irvakil liistud) pärast virisevad.:o Iseasi kui oleks kuulutuses mainitud, et tegemist on briljantse kvaliteediga taastatud uunikumiga...


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rix30
huviline



Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3 1,8T 8L

postitati 21.01.11 08:05 Tsiteeri


Tsitaat:
A mina ei saa aru kodanikest, kes 20 aasta vanuse masina puhul kulumaterjalide või pisivigade (a'la kulunud piduriklotsid või irvakil liistud) pärast virisevad.:o Iseasi kui oleks kuulutuses mainitud, et tegemist on briljantse kvaliteediga taastatud uunikumiga...
Tee mulle selgeks kuidas iluliist mis autol on ,kuulub kulumaterjalide alla? Mind isiklikult ei koti need liistud ja andsin vaid infi audi väljanägemisest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 21.01.11 08:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: rix30
A mina ei saa aru kodanikest, kes 20 aasta vanuse masina puhul kulumaterjalide või pisivigade (a'la kulunud piduriklotsid või irvakil liistud) pärast virisevad.:o Iseasi kui oleks kuulutuses mainitud, et tegemist on briljantse kvaliteediga taastatud uunikumiga...
Tee mulle selgeks kuidas iluliist mis autol on ,kuulub kulumaterjalide alla? Mind isiklikult ei koti need liistud ja andsin vaid infi audi väljanägemisest.


Jh, infot ju küsitigi, sry, hetkel ei olnud minu märkus tõepoolest vist asjakohane.:D Samuti kogu see pritsejagaja jutt selles teemas...


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.1% - SQL: 57.9%]