Lehekülgi: 1 2 3 4 |
Zandr
klubiliige
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Ex steroididel Sigar
|
postitati 09.01.11 21:10
|
|
|
Audi 90 Quattro - 1989 - Zandr
Täna siis juhtus jälle selline asi, et sai endale peale aastast pausi jälle Audi soetatud. Plaan Quattro osta oli juba ammu, aga otsisin väheke teist
keret. Kuna aga sõbral vedeles masin jalus, siis saigi too ära toodud mõttega, et proovime. Edasised plaanid on veel hämarad kuna c3 Avant on rohkem
südamelähedane kui b3. Elame, näeme.
Autost siis endast ka.
Audi 90 Quattro, mida viib edasi 2.3 liitrine mootor 100kW kaudu. Autole on kunagi mingi aeg pandud madaldus, sammuti on väga vana toon peal.
Lisadest on nahksisu, kompuuter, auto-chek, el-aknad ja ongi vist kõik. Hetkel esimesed istmed poolnahk comfort istmed, päris mugavad peab mainima
Väljast tahaks ta kohe kindlasti mingi hetk värvi, vähemalt selles piirkonnas mis jääb ukse liistudest alla poole.
Ahjaa, masin on olnud ka kunagi enne 2006a. siin klubis, sest alles on jälg vanast klubi kleepekast
Ja kohe algul on mul ka mure- nimelt ei tule mingil põhjusel tagumine difrilukk maha. Milles võib olla probleem?
Pilte teen homme, kuna täna enam ei jõudnud.
Quattro, the only antidote known to man against the white cocaine like substance..
|
|
|
|
medical
klubiliige
Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.11 21:21
|
|
|
Huvitavad sõprad et quattrod kohe nii vedelevad jalus.
90 q on krd hea kompott.
|
|
|
Zandr
klubiliige
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Ex steroididel Sigar
|
|
zack
|
postitati 10.01.11 09:34
|
|
|
Väga tore, et üks 90 quattro veel juures, ootan pilte huviga.
|
|
|
Zandr
klubiliige
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Ex steroididel Sigar
|
|
Remo
huviline
Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Mercedes-Benz , BMW , Audi
|
postitati 10.01.11 19:29
|
|
|
Hea valik! Aga imelik, et diff lukk maha ei tule, see peaks ju
tegelikult mingi kiiruse pealt ise välja lülitama. Loodame siis, et saad ikka asja korda. Edu!
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 10.01.11 21:07
|
|
|
Vaakumklapp äkki õhtal. Kasutaja Zoig viimati uuris ja puuris seda teemat, usun, et tema oskaks sind aidata.
WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
|
|
|
|
Zandr
klubiliige
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Ex steroididel Sigar
|
postitati 11.01.11 00:27
|
|
|
Sai siin õhtul kanali peal käidud ja seisnud masina kohta oli tulemus minu jaoks päris hea. Silla liigendid olid enamus vahetatud ja korralikud.
Vahetada on vaja kardaani vahepuks?, ja difri puksid. Sai näpitud ka natukene seda vaakumklappi ja tulemuseks on see, et hetkel lukk maas.
Tõenäoliselt tegutseb sellega siis lähemalt kui pukside vahetuseks läheb.
Ma ei tea kas asi on Quattros, aga see masin hakkab mulle vaikselt üha rohkem meeldima
Quattro, the only antidote known to man against the white cocaine like substance..
|
|
|
|
Zandr
klubiliige
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Ex steroididel Sigar
|
|
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad TDI manuaal
|
postitati 11.01.11 11:14
|
|
|
Tagumine stabikas on alates VIN koodist 8A-L-045 001 ehk 90a. aastal oli muutus.
Kus kohast masin pärit?
|
|
|
Zandr
klubiliige
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Ex steroididel Sigar
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 11.01.11 13:21
|
|
|
Tagumise stabika kiti saab tellida küll aga kas see väärt seda on?!
WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
|
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
|
raigo
huviline
Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.01.11 14:30
|
|
|
margus, tõesti meenutab ka mu venna eelmist audit
tore vaadata,et auto ikka veel liikvel on
|
|
|
Zandr
klubiliige
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Ex steroididel Sigar
|
postitati 11.01.11 14:34
|
|
|
Selle auto ajaloost tean niipalju, et sõber ostis ta 2006. Siis olid tal küljes mingi plastiktuuning, kaasa arvatud see uim mis praegu katusel
ilutseb. Muist asju rookis ta aja jooksul maha kuid siis ostis endale teise auta ja see jäi seisma. Nüüd siis pakuti mulle, kuna olin juba ammu
Quattrot otsind. Olukord võiks olla hullem, aga ma arvan et isegi hea arvestades seda seismist.
Quattro, the only antidote known to man against the white cocaine like substance..
|
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.01.11 15:56
|
|
|
Kusjuures ise sain selle masinaga sõidetud ka tõelised õkokilomeetrid. Näiteks Tln-Trt 5in + kola pagassis ja selle sõidu peale kulus vaid 11,6l
kütust :O
Ja kui müüma hakkad, siis anna teada.
raigo - ise selle Rakverest tõingi
|
|
|
|
Zandr
klubiliige
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Ex steroididel Sigar
|
|
Zandr
klubiliige
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Ex steroididel Sigar
|
postitati 02.02.11 15:45
|
|
|
Nii, olen siin mõelnud ühte ja teist pidi, aga ei suuda otsustada mida teha ninaga. Nimelt kuna praegune stange on kannatada saanud, siis mõtlesin
enne värvi välja vahetada, et ühtlane värv peale saaks. Nüüd aga tekib see probleem, et ei suuda otsustada millist stanget ette otsima hakata kuna
mulle see kelk ei meeldi mis originaalis ees on. Olen kaalunud ka erinevaid nö tuuningstangesid, aga ei tea nendest suurt midagi (kinituste olemasolu
ja täpsus).
Üks millele olen mõelnud on selline
gup-tuningu leheküljelt
Teine alternatiiv minu jaoks on stangelisa osta ja see panna (nagu tegi kasutaja jk)
Kardan, et esimese valikuga kaotan ära masina stiilipuhtuse ja selle pärast olen selle suhtes ka skeptiline veidi.
Andke nõu ja tehke omapoolseid soovitusi, sest mul on juhe koos
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 02.02.11 16:01
|
|
|
Kas lisa või siis S2 replica stange mida samuti gup-tuning müüb. Viimasele pead siis kinnitused ise tegema.
Klubilisel Simo'l oli ka plaanis panna s2 stange oma 90nele ette. Üldmulje jääb hea, kui on originaal võred olemas.
EDIT: jäi jah mainimata, et talveks on "klaasist" stange - raha põletamine sõna otseses mõttes. Kuid suvel
lund pole
|
|
|
Imres
huviline
Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Competition quattro 20vt
|
postitati 02.02.11 16:48
|
|
|
Replica stanged on ühed nutused asjad, eriti talvel. Originaal S2 stange leidmine keeruline ja kulukas. Miks mitte panna coupe ilma lõuata stange?
Hetkel lükkad "sahk" stangega lume kõhu alla aga replika lõhud esimeses külmemas lumehunnikus.
Mul compil ka replica rs2 stange, olen teda hoolikalt hoidnud aga ikka on mitmest kohast puruks ja ees ei istu ta ka üldse ilusti.
Best ET 13,414@A4
|
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 02.02.11 16:56
|
|
|
To Zandr, kui sul tagumise silla vastu huvi, siis on võimalik seda minult saada. Mul terve auto osadeks parktiliselt, Korralikud ja terved A-osad. Eks
tagumist silda pean pisut uurima, kas see sai ka avariis kannatada või ei, kuid midagi muud pole mul autoga peale hakata kui ta juppidena maha müüa,
kahjuks.
Klaaskiud stange on talvel kindlasti väga rabe ja lendab laiali nagu karastatud klaas. Originaal stange on elsatsem ja annab järgi, kui toimub
kokkupuude mõne objektiga. Pakkuda on ka tuledepesuritega stange.
Muretuid kilomeetreid ja see, kes proovib quattro, jääbki quattromeheks
"Süües kasvab isu".
Saaksid ka parempoolsed uksed, mis on korralikud, samuti taguluuk ja luugipealse tiiva. Kuna su autol üsna head lisad ja kui ka kere korralik, siis
mina täitsa nokitseks seda edasi. Ja ei peagi kohe saama ideaalseks, vaid see aastate ajaline protsess. Olemas ka korralik summuti, kaheraudne Walker
toodang. Ah, ma jääkski siia jutustama nii
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
Zandr
klubiliige
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Ex steroididel Sigar
|
postitati 02.02.11 17:38
|
|
|
Hmm, mõte pole paha. on omalgi peast läbi käinud, aga kas siis nina ja tagument nagu proportsioonidest välja ei jää??? See s2 suht massiivne ja 90
tagant selline tagasihoidlik.
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |