Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A4 A/T turbiini rikkega, osta või mitte? (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 3317)
Pahh
huviline



Registreerunud 11.01.07
Asukoht: Kuopio
Kasutaja on eemal

Auto: (100, 2.8q manuaal EX), uue otsingul

postitati 08.01.11 16:08 Tsiteeri
Audi A4 A/T turbiini rikkega, osta või mitte?



http://www.auto24.ee/used/625556

Tegu siis selle autoga.
Iseenesest auto tundub hea, ainult see turbiini rike.
Millega täpsemalt tegu?
Kas arvestada tuleks käigukasti kap. remondiga, mis maksab 10-20k?
Omaniku väitel ainult turbiini vahetus koos tööga 300 euri.
Vale jutt või räägib tõtt?
Enda arust oleks mõtekas teha siis juba käigukasti kap. remont ju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 08.01.11 16:18 Tsiteeri


Varasuviste piltidega masina müük keset talve?
Kas masin on tõsine raibe ja keegi ei taha või on müügimehel suht savi kuidas automüük edeneb.
Oleks tegemist Eesti mõistes haruldusega, siis oleks selline tegevus arusaadav, nagunii tavainimene seda ei osta(tean seda omadest kogemustest:mad: ).


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Muhemees
huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic

postitati 08.01.11 16:19 Tsiteeri


Hmm huvitav kuidas saab 300.- eest kasti korda???


Minu masinal vahetati ära turbiin mis ainuüksi maksis ~400.- +20% tööraha ~200 +20%, aga muidugi minul oli tiptronic ja nelivedu. Kogu kasti remont läks kokku nõksa üle 1500 EUR´i, aga korras ta mul on ja töötab laitmatult.

Pildi järgi tegu multi kastiga.

niiet edu otsustamisel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Pahh
huviline



Registreerunud 11.01.07
Asukoht: Kuopio
Kasutaja on eemal

Auto: (100, 2.8q manuaal EX), uue otsingul

postitati 08.01.11 16:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Muhemees
Hmm huvitav kuidas saab 300.- eest kasti korda???


Minu masinal vahetati ära turbiin mis ainuüksi maksis ~400.- +20% tööraha ~200 +20%, aga muidugi minul oli tiptronic ja nelivedu. Kogu kasti remont läks kokku nõksa üle 1500 EUR´i, aga korras ta mul on ja töötab laitmatult.

Pildi järgi tegu multi kastiga.

niiet edu otsustamisel.


99 aastal ei tohiks veel multikasti olla ju minuarust?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi-äss
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 4WD ARBUUS

postitati 08.01.11 17:21 Tsiteeri


Lihtne, kui omanik väidab, et turbiini vahetus on 300 euri, et ok maksan 300 euri rohkem, ja kui auto korras teeme diili. Hakkab pipardama, ja udu ajama, siis võid kindel olla, et see tubrniini vahetus ei ole mitte 300euri.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Pahh
huviline



Registreerunud 11.01.07
Asukoht: Kuopio
Kasutaja on eemal

Auto: (100, 2.8q manuaal EX), uue otsingul

postitati 08.01.11 17:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi-äss
Lihtne, kui omanik väidab, et turbiini vahetus on 300 euri, et ok maksan 300 euri rohkem, ja kui auto korras teeme diili. Hakkab pipardama, ja udu ajama, siis võid kindel olla, et see tubrniini vahetus ei ole mitte 300euri.


Väga hea mõte, annan sõbrale soovituse edasi, tema on auto tahtja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 08.01.11 17:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Pahh
Tsitaat:
Algselt postitas: audi-äss
Lihtne, kui omanik väidab, et turbiini vahetus on 300 euri, et ok maksan 300 euri rohkem, ja kui auto korras teeme diili. Hakkab pipardama, ja udu ajama, siis võid kindel olla, et see tubrniini vahetus ei ole mitte 300euri.


Väga hea mõte, annan sõbrale soovituse edasi, tema on auto tahtja.
Krt ette jõudsid. Üldiselt mina ei ostaks vigast pilli,kui ise remondiga ei tegele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
R129
huviline



Registreerunud 19.02.10
Kasutaja on eemal


postitati 09.01.11 00:17 Tsiteeri


Turbiini remont koos vahetusega on mingi 6-8 kilo EEKi. Aga turbiin ei pruugi kakti olla. Väga tihti on õli viga. Täna tegin ühele Passatile pesu ja turbiini "saagimine" kadus ära. Samasugusele audile on ka aastaid tagasi analoogse teemaga lahendus leitud.
Muidugi võib ka hoopis hüdroplokis üks kolb kulunud olla. See kolb nimelt mis turbiini lukustust juhib. Selle remont (põhimõõteliselt taastatakse kogu hüdroploki x+x kolbi) maksab ka mingi 6-8 kilo EEKi. Aga 300 € - natuke vähevõitu.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Pahh
huviline



Registreerunud 11.01.07
Asukoht: Kuopio
Kasutaja on eemal

Auto: (100, 2.8q manuaal EX), uue otsingul

postitati 09.01.11 07:22 Tsiteeri


omaniku sõnul turbiin pidi "kinni jääma" vms. ei oska ise ka nende sõnade pealt täpsemalt öelda, mis viga on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
R129
huviline



Registreerunud 19.02.10
Kasutaja on eemal


postitati 09.01.11 11:27 Tsiteeri


Kinni jääma? Mina mõistan selle all seda, et sidurikettad suruvad kogu aeg trahvot lukku. Mul on üks kord selline juhus olnud MB trahvoga mis oli glükooli saanud ja seeõttu olid seal osa "asju" kinni roostetanud.
Kuna need detailid on inimeste tehtud, mitte kosmosest alla kukkunud, siis on neid kõiki võimalik remontida.
Kui eeldus, et trahvo vajab remonti, siis lisandub sinna ka veel tööraha (kast maha-peale) + õli (alla 10 liitri) + filter/tihend. 8000 krooni ja asi peaks selles suhtes nagu uus olema.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Pahh
huviline



Registreerunud 11.01.07
Asukoht: Kuopio
Kasutaja on eemal

Auto: (100, 2.8q manuaal EX), uue otsingul

postitati 09.01.11 17:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Pahh
ühesõnaga vahet ei ole mis seal viga on, selgub alles siis kui kast maas ja laiali. pigem on mõtekas terve remont ära teha siis ja mu meelest võb arvestada seega vähemalt 15k eeki.


Ühesõnaga vahet ei ole mis seal viga on, selgub alles siis kui kast maas ja laiali. Pigem on mõtekas terve remont ära teha siis ja mu meelest võib arvestada seega vähemalt 15k eeki.

Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
allparts
huviline



Registreerunud 16.03.08
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 99a 1,9td

postitati 20.01.11 13:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Muhemees
Hmm huvitav kuidas saab 300.- eest kasti korda???


Minu masinal vahetati ära turbiin mis ainuüksi maksis ~400.- +20% tööraha ~200 +20%, aga muidugi minul oli tiptronic ja nelivedu. Kogu kasti remont läks kokku nõksa üle 1500 EUR´i, aga korras ta mul on ja töötab laitmatult.

Pildi järgi tegu multi kastiga.

niiet edu otsustamisel.


Minule pakuti turbiini remonti 300eur-i see ei sisalda kasti peale maha ega midagi muud ainult turbiini remonti ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Uhm
huviline



Registreerunud 05.03.04
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia Combi 1.2TSI - 15

postitati 21.01.11 10:47 Tsiteeri


Ostsin eelmisel suvel endale sarnase masina, samuti turbiini rikkega. Remont läks maksma 8500 eeku. Selle hinna sees oli kasti õlivahetus, kasti alt ära võtmine ja tagasi panek ning renoveeritud turbiini külge pookimine. Minu turbiin jäi neile ja läks renoveerimisse.
Töö lasin teostada Tartus Tehase tänaval asuvas TransRem`is.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.5% - SQL: 65.5%]