Pealkiri: Audi V8 mootoriploki taastamine,remont ja lingid
(Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 3063)
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
postitati 05.01.11 21:05
Audi V8 mootoriploki taastamine,remont ja lingid
Üks kodanik, kelle S8 mootorit vaevasid tõsised mootoriprobleemid, võttis vaevaks ja kogus kokku kõik info ja lingid mis veebist leida õnnestus.
Antud lehekülgedel võib leida infot alustades lihtsate SSP eneseharimis juhenditest kuni alusil mootoriplokkide sees peituva füüsika ja keemiani
välja.
Lahatud on põgusalt ka audi v8 mootorite edasiarendamist ja tuunimist, sealhulgas ka erinevate mootoriplokkide tugevusvaru võrdlus + mõistagi hulga
linke erinevate audi v8 custom-sepis-juppide müügiga tegelevate firmade lehtedele. Seega huviline ja asjatundja leiab väga palju kasulikku infot.
Teen ettepaneku muuta antud teema "sticky"-ks või liigutada kuhugi, kust saaks kergelt leida erinevat VAG v8 mootoreid puudutavat infot.
Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q
postitati 06.01.11 12:13
Küsiks... et kas silindri seinad audi v8 plokkidel ongi alumiinist, või mingist "alusil"-ist nagu ühest videost aru sain.
Näiteks kahetaktiliste võrride ja mootorrataste performance silindrid on 100% alumiin, kuna see on kerge ja juhib kordades paremini soojust kui malm.
Vaid silindri sisemine pind on kaetud metalse kihiga, mida minu mäletamist mõõda kutsuti nikasiiliks vms.
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
postitati 06.01.11 12:35
Ülepuurimata/hülssimata silindri seinad on samast materjalist mis plokk ise ehk alumiiniumist, olgu nad kaetud misiganes loka-, alu- või nikasiiliga.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 24]
[PHP: 27.8% - SQL: 72.2%]