Zan
huviline
Registreerunud 04.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1,9tdi, quattro loomulikult. x2.
|
postitati 20.12.10 10:26
|
|
|
1,9 tdi jättis teele - silindrid rivist väljas/viga selgunud, küsimused jätkuvad
Laupäeval jäin siis jalameheks
Lugu ise oli sel hetkel üpris humoorikas - olin sõitnud ca 100-120km, ilm oli ca -13 juures, tuiskas. Tempo pisut üle keskmise, sest aeg sundis takka.
Kui ca kilomeetrise lõigu peal hakkas mootorist kostma klõbinat ja vibratsioon lõi sisse. Tee äärde, kapott lahti - jõriseb, võdiseb, klõbiseb. Tundus
nagu 1-2 silindrit rivist väljas.
Õnneks juhtus see suht sugulase ukse all - liikusin tühikäigul veel pisut lähemale, kõne peale tuli järgi ja vedas oma hoovi ära ning sõprade
taksoteenusega sain operatiivselt ka õhtuks koju. Sugulase - vana õlinäpp - kõrv tõdes ka, et silinder või kaks ei ole töös. Ja eristas veel, et mingi
kolin ka mootoris.
Kontrolliviimine hakkas sõidu algusest plaanis olema, sest avastasin, et mootor kaotas üle 120 kmh kiirendamisel jõu ja hakkas ka vibrama.
Raalin siin nüüd, et millega tegu võib olla ja mis summadega ma selpuhul arvestama peaks?
Pihustiotsad umbes? Kas need lähevad nii hoobilt kinni?Pump andis saba? Midagi hoopis muud?
Oskab keegi siinsetest asja lähemalt kommenteerida?
Tänud!
Edit: Massinaks siis 1998 aasta 1,9tdi, 81kW, quattro
Edit2 (31.12.10): lisan siia 8. postituse jutu, kes kiiremat infot saada tahab ja tervet teemat sirvida ei viitsi.
Uudiseid rindelt.
Täna said tohtreärrad siis lõppeks südame lahti võetud.
Selgus
- turbo käib raskelt
- 2. silindris on sisselaskeklapist osa puudu.
- seesama osa on mainitud 2. silindris tšürdüngölööd (kiire ungari tants) tantsind ja oma osa on seega kätte saanud kolb, silinder ja ka kaas.
On kellelgi sarnase teemaga kogemusi?
Pmst on vist 2 varianti - kas remontida või välja vahetada. Uurin nüüd, kumb soodsam tuleb.
Kas kellelgi on rohkem aimu, kui hästi sinna teiste tähistega mootorid asemele sobivad? Kui palju osasid välja tuleb vahetada?
Praegu küljes AFN, suurema valikuvõimaluse huvides kaen ka mootoreid AVG, AJM, ATJ, AWX ja AVF.
Iseäranis huvitav on AVF mootor - kui palju sellel AFNi komplektiga ühist on? Kui juba suurem vahetustöö ette võtta, siis lisa 15kW on päris
ahvatlev...
Ühtlasi on oodatud erinevad temaatilised pakkumised. Ostuteema asub
siin
|
|
|
|
Urmet24
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a4 avant b8
|
postitati 20.12.10 10:40
|
|
|
Vag il ju peris palju erinvaid 1,9 mudeleid.
Ja seal võivad ka erinevad vead olla.
Ega sa muidu teada ei saa, kui hakkad otsast uurima, nii ei suuda keegi miskit tuvastada.
|
|
|
|
maxic
huviline
Registreerunud 27.05.04
Asukoht: metsas
Kasutaja on eemal
Auto: auditu
|
postitati 20.12.10 10:49
|
|
|
96kw'sel tekitas samad sümptomid hüdrotõukurite läbiminek.
|
|
|
Zan
huviline
Registreerunud 04.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1,9tdi, quattro loomulikult. x2.
|
postitati 20.12.10 10:55
|
|
|
Tegin ka esialgsesse posti muudatuse - masinaks '98 aasta 1,9tdi, 81kW, quattro (kuigi see mootori juures vist erilit rolli ei mängi)
Hmm. Mida hüdrotõukurite vahetus tähendab?
|
|
|
|
Maff
huviline
Registreerunud 20.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T
|
postitati 20.12.10 10:57
|
|
|
Kahtlustan ka tõukureid, eks tuleb vaikselt pealt harutama hakata, siis pilt selge.
|
|
|
Urmet24
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a4 avant b8
|
postitati 20.12.10 11:33
|
|
|
Sama targalt võis ju hammasrihm ka üle tõmmata.
|
|
|
|
Motorist
huviline
Registreerunud 07.11.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.12.10 11:37
|
|
|
Ehk alumine rihmaratas järgi andnud.
Audide remont Tartus. 509 7478.
|
|
|
|
Zan
huviline
Registreerunud 04.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1,9tdi, quattro loomulikult. x2.
|
postitati 21.12.10 10:28
|
|
|
Hetkeks siis ratsu remontlasse lohistatud - Viljandis Pärnu mnt raudteeülesõidu kõrval vanas paekiviaidas - oskab keegi kommenteerida seda kohta?
Kaks päeva külmanuna ei võtnud mootor igastahes üldse jutule. Käias ringi, aga lootust null.
|
|
|
|
Zan
huviline
Registreerunud 04.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1,9tdi, quattro loomulikult. x2.
|
postitati 31.12.10 11:09
|
|
|
Uudiseid rindelt.
Täna said tohtreärrad siis lõppeks südame lahti võetud.
Selgus
- turbo käib raskelt
- 2. silindris on sisselaskeklapist osa puudu.
- seesama osa on mainitud 2. silindris tšürdüngölööd (kiire ungari tants) tantsind ja oma osa on seega kätte saanud kolb, silinder ja ka kaas.
On kellelgi sarnase teemaga kogemusi?
Pmst on vist 2 varianti - kas remontida või välja vahetada. Uurin nüüd, kumb soodsam tuleb.
Kas kellelgi on rohkem aimu, kui hästi sinna teiste tähistega mootorid asemele sobivad? Kui palju osasid välja tuleb vahetada?
Praegu küljes AFN, suurema valikuvõimaluse huvides kaen ka mootoreid AVG, AJM, ATJ, AWX ja AVF.
Iseäranis huvitav on AVF mootor - kui palju sellel AFNi komplektiga ühist on? Kui juba suurem vahetustöö ette võtta, siis lisa 15kW on päris
ahvatlev...
Ühtlasi on oodatud erinevad temaatilised pakkumised. Ostuteema asub
siin
Head vana lõppu!
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 31.12.10 11:21
|
|
|
Kuna 96kw'ne (AVF ja AWX) on siiski B6 mootor, siis aju elektroonika ja suhtlusprotokollid peaks pisut teised olema.
|
|
|
|
rainer9968
huviline
Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9TDI
|
postitati 31.12.10 15:37
|
|
|
Kui saad kogu kompoti soodsa hinnaga siis võid vaadata 1,9 TDI 85 kw, mida peaks nii Passatil kui ka A4 facelift versioonil olema. Aga arvatavasti on
teine AFN mootor soodsam ja on rohkem levinud lammarites.
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 31.12.10 21:25
|
|
|
Miks üldse uut mootorit otsida? Minu meelest kolvi, klappide, juhtpukside vahetus ja kaane keevitus küll ülemäära suured ja kallid tööd ei ole. Kui on
plaanis remontida, siis võta ühendust ja teeme ära...
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 01.01.11 23:25
|
|
|
Viimati oli Skycar'is terve hunnik 1,9 TDI (81, 85, 96 kW) mootoreid sees.
|
|
|