Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi originaal kassetikas ei hoia koodi (Vastuseid: 25 | Vaatamisi: 3226)
HoratioDiip
huviline



Registreerunud 05.08.10
Kasutaja on eemal


postitati 04.12.10 09:05 Tsiteeri
Audi originaal kassetikas ei hoia koodi



Mure järgmine, et sisestad koodi ära, kõik toimib, makk töötab. Niikui auto seisma või maki välja lülitad, läheb safe mode ja küsib koodi. Milles võib viga ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 04.12.10 09:37 Tsiteeri


Kas Sinu käes on ka normaalselt töötanud? Kui mitte, siis võib-olla juba algusest peale valesti ühendatud.

Võiksid kirjutada mis auto, mis makk ja mis aastast. On olemas mingi tootja originaalmakid, mille nii-öelda tüüpprobleemiks ongi koodi unustamine. Päris täpselt ise ei mäleta enam, aga remondimeister kunagi pajatas.
Aga hakkab meenuma, et probleem oli vist pigem see, et makk ei võtnud isegi õiget koodi omaks. Nii et see Sinu probleemi kohta ei tohiks käia.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HoratioDiip
huviline



Registreerunud 05.08.10
Kasutaja on eemal


postitati 04.12.10 09:39 Tsiteeri


Tegemist blaupunkt delta cc.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 04.12.10 10:33 Tsiteeri


Kas unustab koodi ka siis, kui auto käib, kuid lülitad lihtsalt maki korraks nupust välja?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HoratioDiip
huviline



Registreerunud 05.08.10
Kasutaja on eemal


postitati 04.12.10 10:35 Tsiteeri


Jup, kui auto käib ja raadio nupust välja, mingi minut kaks, siis küsib uuesti koodi. Kas ei või olla miski koodi viga, sest kui sisestan koodi ära, vajutan uuest DX/FM1,2 siis tuleb ette uuesti korraks SAFE ja siis hakkab tööle?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HoratioDiip
huviline



Registreerunud 05.08.10
Kasutaja on eemal


postitati 04.12.10 18:31 Tsiteeri


Selgus, et kui võti välja tõmmata, siis ei lähe raadio tööle. Ennemalt oli sees concert I ja töötas ilma süüteta, kuid nüüd ei. Kas võib koodi asi ja süüteta mitte toimimine seotus olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 05.12.10 08:37 Tsiteeri


Koodis ei saa viga olla, sest vale koodiga ei lasta sekunditki kasutada. Ka ei julgeks hetkel kaabelduse viga pakkuda, kuna Concert I asendamine Delta CC-ga on täiesti p'n'p töö. Siiski tasuks kontrollida, kas toitepistiku klemm 7-le tuleb igas süüteluku asendis +12V peale või ei.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HoratioDiip
huviline



Registreerunud 05.08.10
Kasutaja on eemal


postitati 05.12.10 08:49 Tsiteeri


Sellele 7 klemmile, saan aru, et sinna peab tulema peale pidev 12V? Kui nii hetkel ei ole, siis kuidas see 12V sinna tekitada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 05.12.10 09:13 Tsiteeri


Klemmil 7 peab tulema vool kui süüde sisse keerata seal on sul vool olmeas kontrolli kas mälu otsale 4 on pidev vool olemas. Mälu juhe on läbi kaitsme kontrolli raadio kaitset kaitsmeplokis. Ok deltal on tagurpidi need juhtmed siis vastupidi peab olmea 7 pidev + ja 4 on süüte asendis kui sul vastupidi siis keera juhtmed ringi.
http://www.isham-research.co.uk/quattro/wiring/Typ85/isopin.html


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HoratioDiip
huviline



Registreerunud 05.08.10
Kasutaja on eemal


postitati 05.12.10 09:15 Tsiteeri


Ja veel, et hakkasin skeeme vaatama ja paraku ei saa aru küll, milline on 7 klemm?

Ja raadiojaamad seisavad mälus, kui on see mälu,mida kirjeldasid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 05.12.10 09:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Klemmil 7 peab tulema vool kui süüde sisse keerata seal on sul vool olmeas kontrolli kas mälu otsale 4 on pidev vool olemas. Mälu juhe on läbi kaitsme kontrolli raadio kaitset kaitsmeplokis.
http://www.isham-research.co.uk/quattro/wiring/Typ85/isopin.html

Blaupunktil on tõesti niipidi. Audil (kaasaarvatud Blaupunkti toodetud Audi originaalmakid) on aga 7 akult tulev püsivool (see on muide maki peamine toide, mitte mingi mälujuhe!) ja 4 süütelukust ACC.

http://ertasvc.ru/tovar/Audi-Concert-Blaupunkt.htm

http://ertasvc.ru/tovar/Audi-Delta.htm


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 05.12.10 09:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HoratioDiip
Ja veel, et hakkasin skeeme vaatama ja paraku ei saa aru küll, milline on 7 klemm?

Ja raadiojaamad seisavad mälus, kui on see mälu,mida kirjeldasid?

Kui sa pistikut vaatad siis sel reas kus on pruun jäme juhe 3 mas klemm peab olema süüteluku ots(loed pruuni juhtme poolt) ja selle pruuni kõrval on siis mälu ots.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HoratioDiip
huviline



Registreerunud 05.08.10
Kasutaja on eemal


postitati 05.12.10 09:22 Tsiteeri


Ehk et nagu aru saan, siis concert I ja ka concert II oli sees, seisis kood mälus siis nüüd delta jaoks vaja juhtmed ringi panna? Krt raske hommik, keeruliseks kisub...

Okee, leian mälu otsa ja lasen sinna 12V peale ???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 05.12.10 09:27 Tsiteeri


Kas juhtmed näevad välja sellised nagu tehasest või paistab keegi kunagi nende kallal nüsimas käinud olevat?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 05.12.10 09:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HoratioDiip
Ehk et nagu aru saan, siis concert I ja ka concert II oli sees, seisis kood mälus siis nüüd delta jaoks vaja juhtmed ringi panna? Krt raske hommik, keeruliseks kisub...

Okee, leian mälu otsa ja lasen sinna 12V peale ???

Enne kontrolli kas vool tuleb ve ei kui mõlemasse tuleb vool tõsta juhtmed ringi lihtsalt. Ühte peab tulema ainult süütega!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HoratioDiip
huviline



Registreerunud 05.08.10
Kasutaja on eemal


postitati 05.12.10 09:27 Tsiteeri


Voolu oma ja esimeste kõlarite pistikud originaalid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 05.12.10 09:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HoratioDiip
Voolu oma ja esimeste kõlarite pistikud originaalid.

Siis pole seal vaja midagi ümber tõsta. Kõik peab toimima, nagu on. Kui enne töötas, siis ilmselt on uus makk vigane.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HoratioDiip
huviline



Registreerunud 05.08.10
Kasutaja on eemal


postitati 05.12.10 09:32 Tsiteeri


Hmm aga kas ilma süüteta peaks töötama raadio v mitte? Minu teada nagu ikka peaks?

Ja kui raadio vigane, oskab keegi soovitada, kust abi saab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 05.12.10 09:36 Tsiteeri


C4 100 makk ei sõltunud üldse süütest. C4 A6 makk jääb võtit süütelukust välja tõmmates vait, kuid nupust peaks seda saama uuesti sisse lülitada. Tunni pärast peaks uuesti vait jääma, kui süütelukust vahepeal signaali peale pole tulnud.

Mis auto sul üldse on? Märgi profiili, hiljem ka lihtsam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HoratioDiip
huviline



Registreerunud 05.08.10
Kasutaja on eemal


postitati 05.12.10 09:42 Tsiteeri


Sorry jah jäi mainimata. 97 a a4. Delta, mis hetkel sees on ei lähe hiljem nupust tööle. Ja süütevõti peab olema keeratud sellisesse asendisse, kus kõik kellad ja tuled põlema hakkavad ehk nö hetk enne käivitumist. vahepealses asendis ei toimi raadio. Kui võtme välja süütest, jääb raadio vait.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HoratioDiip
huviline



Registreerunud 05.08.10
Kasutaja on eemal


postitati 05.12.10 12:42 Tsiteeri


Tänud aitajatele, asi lahendatud.

Minu viga, parandan oma vea.

Põhimõtteliselt ühendasin pideva voolu külge 3 klemmi all olva K-bus´i. Nüüd töötab raadio ilma süüteta, siis, kui on süüde sees esimeses astmes ning kui võti välja tõmmata, jääb raadio vakka.

Õnneks ei olnud siiski raadio viga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 05.12.10 13:00 Tsiteeri


Viisakas oleks nagu mainida, kuidas viga lahendati?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 05.12.10 14:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HoratioDiip
Tänud aitajatele, asi lahendatud.

Minu viga, parandan oma vea.

Põhimõtteliselt ühendasin pideva voolu külge 3 klemmi all olva K-bus´i. Nüüd töötab raadio ilma süüteta, siis, kui on süüde sees esimeses astmes ning kui võti välja tõmmata, jääb raadio vakka.

Õnneks ei olnud siiski raadio viga.


Vaata, et sa K-bus ´ile (auto poolele) voolu peale ei lase, pärast ei saa enam autole diagnostikat teha ja halvemal juhul rikud kellegi kaabli ära.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HoratioDiip
huviline



Registreerunud 05.08.10
Kasutaja on eemal


postitati 05.12.10 18:04 Tsiteeri


Et põhim peaks selle juhtme katki lõikama ja ühendama raadio poolse otsaga ja autopoole otsa ühendmata jätma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 05.12.10 19:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HoratioDiip
Et põhim peaks selle juhtme katki lõikama ja ühendama raadio poolse otsaga ja autopoole otsa ühendmata jätma?


Just


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.4% - SQL: 64.6%]