Lehekülgi: 1 2 3 4 |
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 01.12.10 20:07
|
|
|
Audi S8 - 1998 - mms
Back in business
Täna ostsin lõpuks siis S8 ära. Lõpuks ses mõttes, et kui oma siiani viimase audi (V8 4,2) aastal 2006 maha müüsin, siis otsustasin, et järgmiseks
Audiks saab S8. Aega läks, asja sai. Ja peab ausalt tunnistama, et autosõidust ei ole nägu juba väga pikka aega naerule läinud, ilmselt viimati siis
2006 Ja no on hea sõita, mitte kui midagi muud pole öelda. Mootor, kast,
juhitavus, salongi mugavus - no on hea. Olin natuke pelglik vedrustuse osas - foorumitest silma jäänud, et jäigem vedrustus ei pidavat kõigile
meeldima. Ma ei nurise kohe üldse, ma usun et S8 vedrustus on justnimelt see, mis paneb D2 "i"-le täpi.
Auto aastast 98, varustuse nimekirja ettelugemist ei pea oluliseks. Tegu selle õnnetu autoga, mis ca aasta tagasi Nõmmel ära rüüstati - idioodikärakad
kangutasid küljest ära esistange, liistud, võre, peeglid ja mis kõik veel. Käis ka siit foorumist läbi. Neid tükke ei ole siiani leitud. Hetkel ees
siis a8 esistange ja iluvõre, peeglid õiged. Kui viitsimist on, taastan õigele kujule, aga ei pea seda kindlasti prioriteediks - sõiduomadusi see ei
mõjuta
Autol on Eestis olnud vähe omanikke, kõik tunnevad kõiki, kogu ajalugu teada ja kontrollitav. Viimasel ajal ei ole auto igapäevakasutuses suurt olnud
ja vajab siin-seal tegemist - sillad, mõned elektrividinad, vist üks süütepool, lisaks siis need iluasjad. Eks tuleb ennast detailidega kurssi viia,
siis saab siiagi kirja panna. Huvitaval kombel ei ole siit foorumist S8 teemasid palju läbi käinud, ometi peaks neid siin ju ikka liikuma. Mingil ajal
panen ka pildid, hetkel neid pole.
Edit: ei saa ikka jätta lõppu ühe sooritusvaldkonna rullnokatesti tulemustest kirjutamata. Nimelt olen ühes kindlas kohas kõigi oma tavaliste ja
eriliste autodega (koku ca 10 viimase 12 aasta jooksul ) kõrvalteelt
peateele keerates ja täisgaasiga kiirendades ca 300 m kaugusel asuva liiklusmärgi juures kiirused fikseerinud. Nii spido näidu järgi kui ka viimasel
ajal kepsuga. Spido järgi on natuke võimekamate autode pingerida seni selline olnud - Kadett GSI 120km/h, Omega 3,0 125 km/h, Sunny GTI 125km/h, Audi
200 TQ 10V 130 km/h, Audi V8 4,2 135 km/h. Seda siis kuiva asfaldiga ja kergelt hooga peale keerates. Täna pani S8 totaalse lume, jää, lamellrehvide
ja pidevalt vilkuva ESP tulega ja paigalt stardiga tulemuseks 130 km/h. Gaad dääm
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 01.12.10 21:30
|
|
|
Pole ta midagi nii ebapraktiline(4 ust - 5 kohta - pagass). Ja mootor on kah õige. Pane nüüd mootor ilusti nurruma ja siis saad asja rahulikult
nautida.
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 02.12.10 10:35
|
|
|
Moto nurrub nagu loom
Härrased, kas kellelgi on pdf-na kasutusjuhendit? Hetkel huvitab ennekõike kaitsmete legend (st mis kaitse kus käib) ja istmemälude seadistamine (seal
oli mingi imelik nõks, ei mäleta enam...)
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 02.12.10 10:47
|
|
|
Saadan sulle õhtul ühe lingi.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 02.12.10 18:23
|
|
|
Krt mina ei leia autodatast (3.18) kaitsmete kohta midagi...
Kas tavakasutajale mõeldud manuali ei ole kellelgi kuskil pdf-s? Ma usun, et see on 94-99 D2-del kõigil sama.
|
|
|
SvenU
huviline
Registreerunud 09.10.10
Asukoht: Haabneeme
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 TDI BiT
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 02.12.10 20:44
|
|
|
Oo, cool, tänud. Minul seda kleepsu pole seal.
Tead, istmete asi tuli juba meelde. Saksa Keeniused on mälu numbritega nuppude vahele veel ühe nupu peitnud Ja sellele teeb katet suur ja punane ON/Off nupp, millega pole vist midagi teha.
Eks ma ise ka jõudumööda surfan, kui midagi leian, torkan siia kah. Praegu olen mingi tund aega juba "margusja" teemat lugenud, sealt saab üht-teist
kõrva taha panna.
|
|
|
margusja
huviline
Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW e60 (523) '05
|
postitati 03.12.10 05:18
|
|
|
No edu ka minu poolt. Mõnus valik kindlasti, ma loodan, et lumerohke talve puhul.
Igal juhul nael kummi
|
|
|
ottOmar
huviline
Registreerunud 17.11.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D3, Lexus GS450h ja BMW 330d Touring
|
postitati 03.12.10 08:52
|
|
|
Jõudu ja jaksu uue neljarõngalisega.
Punane On/Off nupp istmemälude juures muutub vajalikuks siis, kui kasutad võtmemälu.
...ja pilte vaataks küll hea meelega.
Koguaeg hea meelega vahetaks - peaasi, et oleks sakslane
|
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 03.12.10 10:20
|
|
|
Krt segane värk selle mäluga ikka. Kui mälu nuppe muljuda, siis peeglid-rool-turvavööd liiguvad, istmed mitte. Ehk siis varasemad mälusisestused. Uus
mällu sisestamine käis nii, et hoiad keskmist nuppu all ja siis vajutad numbrit?
Võtmemälu on hea asi küll - kõik originaalvõtmed on olemas (isegi 2 servisevõtit, üks neist plastikust). Kuidas selle on/off- i ja võtmetega siis
opereerima peaks?
Eks ma teen siis mõned klõpsud ka, ega mul kahju pole
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 03.12.10 13:41
|
|
|
Mõned pildid:
|
|
|
SvenU
huviline
Registreerunud 09.10.10
Asukoht: Haabneeme
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 TDI BiT
|
postitati 04.12.10 14:29
|
|
|
Pidin eile vastama, aga parem hilja kui mitte kedagi.
Tsitaat: | Algselt postitas: mms
Kuidas selle on/off- i ja võtmetega siis opereerima peaks?
|
ON/OFF peab olema asendis ON. Paned istme, peatoe, turvavöö, rooli, välispeeglid paika. Vajutad Memory ja hoiad all. Vajutad ühte neljast
numbrinupust. Paari sekundi pärast käib klõps, lased nupud lahti. Nüüd on valitud asendid vajutatud numbri alla programmeeritud - sellele vajutades
sõidavad kõik oma asendisse.
Kui ON/OFF on asendis OFF, siis ei saa ei programmeerida ega ka nuppude abil oma asendisse sõidutada.
Mõlemat tehasevõtit saab mingile numbrinupule vastavusse seada. Ühele tehasevõtmele soovitatakse nuppu 1, teisele nuppu 2. Programmeerimine käib nii.
Juhiuks lahti, vajutad nupule, ootad, kuni kõik oma kohale sõidab. Vajutad võtme avamisnupule. Lased nupud lahti.
Kui võtmele on nupp vastavusse seatud, siis võtme avamisnupule vajutades liiguvad välispeeglid, turvavöö ja pärast juhiukse avamist ka iste paika.
Rool läheb paika kas kohe või pärast süüte sisselülitamist sõltuvalt sellest, kas sisenemisabi on välja või sisse lülitatud (sisenemisabi on see
väiksem ümmargune nupp roolisamba asendi reguleerimise nupu kõrval).
Avatud juhiukse puhul piisab ühest vajutusest ühele neljast numbrinupust. Suletud ukse puhul peab nuppu all hoidma, kuni iste paika sõidab.
|
|
|
ottOmar
huviline
Registreerunud 17.11.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D3, Lexus GS450h ja BMW 330d Touring
|
postitati 04.12.10 14:48
|
|
|
...mõtlesin just, et toon oma auto kasutusjuhendi tuppa ja trükin selle istmemälu lõigu / lehekülje ümber - aga pole veel viitsinud .
Ülaltoodud SvenU jutus kõik vajalik väga korrektselt ja arusaadavalt välja toodud.
Kui huvi, siis võin siiski mingi hetk raamatu autost tuppa tuua.
Koguaeg hea meelega vahetaks - peaasi, et oleks sakslane
|
|
|
|
SvenU
huviline
Registreerunud 09.10.10
Asukoht: Haabneeme
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 TDI BiT
|
postitati 04.12.10 16:56
|
|
|
Mul on paigaldatud täiendavalt käigukasti turvapolt ja seda saab välja ainult siis, kui iste on taga (mitte sõiduasendis). Kasutasin siis niisugust
nippi, et nupu 1 ja 2 all on kõik samad settingud välja arvatud juhiistme asend, see on 2 puhul taga ja 1 puhul sõiduasend. Võtme progesin 2 peale.
Kui avan auto võtme abil, sõidab kõik nupule 2 vastavasse asendisse, st iste sõidab taha. Istun sisse, võtan turvapoldi välja (hm, mis nilbe väljend)
ja vajutan nupule 1. Nüüd sõidab ka iste sõiduasendisse.
|
|
|
marauder
huviline
Registreerunud 28.11.06
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.12.10 18:00
|
|
|
Kena masin!
|
|
|
tuljo4
huviline
Registreerunud 10.10.09
Kasutaja on eemal
Auto: A8 3.0Q '11; 100 2.6 '93
|
postitati 04.12.10 18:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: marauder
Kena masin! |
Täpselt samad sõnad !
|
|
|
|
digimarket
huviline
Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d
|
postitati 04.12.10 22:01
|
|
|
Ära pane pahaks, aga sellise imeliku tunde tekitab asjaolu, kui ostetakse suure mootoriga mõnus lipulaev ja pildil põleb kütusetuli
Aga auto väga mõnus, omalgi selliseid plaane peast läbi käinud.
|
|
|
madu
huviline
Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D4
|
postitati 04.12.10 22:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: digimarket
Ära pane pahaks, aga sellise imeliku tunde tekitab asjaolu, kui ostetakse suure mootoriga mõnus lipulaev ja pildil põleb kütusetuli
Aga auto väga mõnus, omalgi selliseid plaane peast läbi käinud. |
No sellise auto omamine ei eelda ju, et omanik vaid parklas autot silitaks või kogu aeg statoilis aega viidaks. Läheb tühjaks see paak ja kole
kiirelt...
|
|
|
|
digimarket
huviline
Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d
|
postitati 04.12.10 22:19
|
|
|
Ärge nüüd ärrituge. Tean ise ka täpselt kui kiirelt võib tuli põlema hakkata peale seda kui oled paagi täis lasknud (80L). Lihtsalt MINUL tekib alati
selline imelik tunne kui sellisel autol näen põlemas kütusetuld.
|
|
|
prestigio
huviline
Registreerunud 29.07.07
Asukoht: tallinn- soome
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.12.10 06:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: digimarket
Ärge nüüd ärrituge. Tean ise ka täpselt kui kiirelt võib tuli põlema hakkata peale seda kui oled paagi täis lasknud (80L). Lihtsalt MINUL tekib alati
selline imelik tunne kui sellisel autol näen põlemas kütusetuld. |
Ole õnnelik, kui ainult kütuse tule põlema lööb! Teised tulukesed võivad kallimaks minna
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.12.10 07:19
|
|
|
Kusjuures imelikul kombel jumalast korralik LCD ekraan on kellade vahel. 12a vana masin juba. Ei tea, kas vahetatud või mis põhjusel osad ekraanid
paremini vastu peavad kui teised?
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 05.12.10 08:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Kusjuures imelikul kombel jumalast korralik LCD ekraan on kellade vahel. 12a vana masin juba. Ei tea, kas vahetatud või mis põhjusel osad ekraanid
paremini vastu peavad kui teised? |
Minu D2-l oli ka "pilt ees" kuni minu käes oli. Pehmeks osutus C5-e LCD, kuigi aastatelt oli see värskem. Võibolla lihtsalt juhus või vedamise asi.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 05.12.10 10:08
|
|
|
Tõesti kena laev! Kui õieti mäletan oli siin kellegi allkirjas sarnane lause, mida ise siin praegu lausuks: Kui suureks ja rikkaks saan, ostan ka d2
s8! See kütuse näidik ja tuluke ajas ennastki vaikselt muigama. Edu selle luksuslaevaga!
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |