elts1987
huviline
Registreerunud 08.04.10
Asukoht: Tampere, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0tdi Quattro ja B4 2.0 Quattro
|
postitati 25.11.10 04:50
|
|
|
220v. eelsoojenduse paigaldamine 2,5 tdile 2000a
Tere , probleem siis järgmine kuna ise olen Soomes ja siin suht moes see 220v eelsoojendus, siis sooviks teada kas keegi on sellele mudelile seda
paigaldanud ja teab täpselt mis marki vidin see peaks olema. helistasin ühele remondimehele ja see väitis et sel käib kuhugi lõdviku vahele aga pidi
suht keeruliselt paigaldatav olema ja tema saaks sellega tegeleda alles detsembri teisel poolel. Kui keegi on sellega tegelenud siis äkki saaks
juhtnööre, et millisele lõdvikule ja milline see küttekeha välja peaks nägema? Aitähh
|
|
|
Muhemees
huviline
Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic
|
postitati 25.11.10 18:03
|
|
|
Olen oma masinale paigaldanud, mitte kyll lõdvikuvahelise(see pidi jama olema) vaid sellelel mudelile on õlivanni soendus olemas. Kui mu mälu ei peta
mind siis oli see calix. Muidugi on võimalus ahi (webasto) panna peale, kuid ei näinud võimalust sellist raha tol hetkel välja anda.
|
|
|
elts1987
huviline
Registreerunud 08.04.10
Asukoht: Tampere, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0tdi Quattro ja B4 2.0 Quattro
|
postitati 25.11.10 18:14
|
|
|
Webasto muidugi väga hea asi Aga mul nii lühikesed otsad sõita , et arvan
et ei jõua laadida (3 kilti hommikul ja kolm õhtul) ja egas see 15 kilo ka lampi sinna alla ei tahaks panna. Ja see 220 voldi asi akut ju ei koormaks. Aga kust kohast ostsid selle soojenduse ja palju maksis?
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
|
TheRRsr
huviline
Registreerunud 14.02.09
Asukoht: Espoo
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 2.6 - 11 l/100km
|
postitati 25.11.10 22:07
|
|
|
Sinule kõige lähemal olev Motonet asub aadressil, mille leiad siit.
Mine sinna poodi ja küsi järgmiseid varaosi.
45-4915 - Defa-johtosarja mini 915+920 - hind: 44.-€
45-8820 - DEFA-vaihtovastus VW-2,5TDi - hind: 94.90€
45-4945 - DEFA haaroitussarja 1,0+1,5m - hind: 72.50€
Esimene on juhe, mis käib vooluvõrgu ja sinu auto vahel.
Teine on element, mis pannakse mootoriploki külge külmakorgi asemele.
Kolmas on vargapesa koos juhtmetega salongi paigaldatava puhuri jaoks. See ei ole kohustuslik.
Kui aga tahad istuda kohe sooja autosse siis osta ka vargapesa ja lisaks veel spetsiaalne puhur. Puhur maksab neist toodetest kõige vähem.
Aastal 2003 paigaldasin oma Omegale kõik need tooted. Seadistasin selliselt, et kaks tundi enne sõitma minemist hakkas soojendama. Selle ajaga oli
mootori temp -20*C-lt tõusnud +60*C-ni. Ja puhur oli salongi soojendanud väga palavaks. Kõik aknad, katus ja kapott sulasid lumest/jääst puhtaks.
Element lase paigaldada, muuga saad ise hakkama.
Soovitan.
EDIT: Võimalus veel osta pisike akulaadija, mis ühendatakse sama sarja külge. See maksab kuskil 150.-€
EDIT2: Audil vist ei käigi külmakorgi asemele nagu Omegal. Eks uuri ise edasi.
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 26.11.10 04:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TheRRsr
Sinule kõige lähemal olev Motonet asub aadressil, mille leiad siit.
Mine sinna poodi ja küsi järgmiseid varaosi.
45-4915 - Defa-johtosarja mini 915+920 - hind: 44.-€
45-8820 - DEFA-vaihtovastus VW-2,5TDi - hind: 94.90€
45-4945 - DEFA haaroitussarja 1,0+1,5m - hind: 72.50€ |
Defa.com´i le tuginedes ei ole ükski nendest tootenumbritest korrektne.
Tsitaat: | Algselt postitas: TheRRsr
Esimene on juhe, mis käib vooluvõrgu ja sinu auto vahel.
Teine on element, mis pannakse mootoriploki külge külmakorgi asemele.
Kolmas on vargapesa koos juhtmetega salongi paigaldatava puhuri jaoks. See ei ole kohustuslik.
Kui aga tahad istuda kohe sooja autosse siis osta ka vargapesa ja lisaks veel spetsiaalne puhur. Puhur maksab neist toodetest kõige vähem.
Aastal 2003 paigaldasin oma Omegale kõik need tooted. Seadistasin selliselt, et kaks tundi enne sõitma minemist hakkas soojendama. Selle ajaga oli
mootori temp -20*C-lt tõusnud +60*C-ni. Ja puhur oli salongi soojendanud väga palavaks. Kõik aknad, katus ja kapott sulasid lumest/jääst puhtaks.
Element lase paigaldada, muuga saad ise hakkama.
Soovitan. |
Kõik õige, kuid pisut liialdatud, -20C´ välisõhu juures saavutab mootori jahutusvedelik heal juhul ca. +30C´ temperatuuri.
Salong soojeneb ca 1kw´se soojendiga ca.+10C´temperatuurini.
Tsitaat: | Algselt postitas: TheRRsr
EDIT: Võimalus veel osta pisike akulaadija, mis ühendatakse sama sarja külge. See maksab kuskil 150.-€
EDIT2: Audil vist ei käigi külmakorgi asemele nagu Omegal. Eks uuri ise edasi. |
Ja akulaadijana soovitaks kasutada Ctek nimelist laadijat Defa laadija asemel (3x odavam ja kindlasti parem akule)
Ja ka Audidel käib jahutussärgi element, millisele mudelile käib kiirgussoojendi karteripõhja alla, või spiraal mootoriploki jahutussärkki, saab
vastuse minu eelmises postituses olevat otsingumootorit kasutades.
|
|
|
TheRRsr
huviline
Registreerunud 14.02.09
Asukoht: Espoo
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 2.6 - 11 l/100km
|
postitati 26.11.10 09:52
|
|
|
Minu poolt antud varaosanumbrid on minu poolt mainitud poe varaosanumbrid.
Proovi motonet.fi -st nende numbritega osasid otsida.
Mina räägin oma kogemusest 1992 aasta Opel Omega-st millel oli 2.0 mootor.
Hommikul autosse istudes näitas mootori temperatuuri näidik just sellist näitu, mida enne mainisin.
Sinu poolt mainitud salongi +10 on küll jama. Salongis oli vähemalt +25*C.
Ahjaa... kui nüüd meenutada, siis tegelikult võib sul +10-ne osas õigus olla. Mul ei olnud Defa puhur, vaid päris pirakas toa soojapuhur. Vist oli
2000w.
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 26.11.10 10:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TheRRsr
Minu poolt antud varaosanumbrid on minu poolt mainitud poe varaosanumbrid.
Proovi motonet.fi -st nende numbritega osasid otsida.
Mina räägin oma kogemusest 1992 aasta Opel Omega-st millel oli 2.0 mootor.
Hommikul autosse istudes näitas mootori temperatuuri näidik just sellist näitu, mida enne mainisin.
Sinu poolt mainitud salongi +10 on küll jama. Salongis oli vähemalt +25*C.
Ahjaa... kui nüüd meenutada, siis tegelikult võib sul +10-ne osas õigus olla. Mul ei olnud Defa puhur, vaid päris pirakas toa soojapuhur. Vist oli
2000w. |
+60C´on v6imalik saavutada, kuid mitte miinuskraadidega, olenemata soojendusajast.
Keda huvitab reaalne saavutatav mootori
temperatuur, see v6ïb siit vaadata lk. 8
|
|
|
elts1987
huviline
Registreerunud 08.04.10
Asukoht: Tampere, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0tdi Quattro ja B4 2.0 Quattro
|
postitati 26.11.10 16:10
|
|
|
Tänud teile
|
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 26.11.10 19:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Muhemees
Olen oma masinale paigaldanud, mitte kyll lõdvikuvahelise(see pidi jama olema) vaid sellelel mudelile on õlivanni soendus olemas. Kui mu mälu ei peta
mind siis oli see calix. Muidugi on võimalus ahi (webasto) panna peale, kuid ei näinud võimalust sellist raha tol hetkel välja anda.
|
Ma ka vaikselt neid 220v töötavaid soojendeid vaadanud aga miks sa arvad, et lõdviku vahele jama on? Minu loogika ütleb, et see on isegi parem. Ajab
juba jahutusvedeliku soojaks ja pole enam suurt vajadust panna eraldi salongi radikas,kuna sooja hakkab hulga kiiremini puhuma. See õlivanni
paigaltatav võib olla küll mootorile endale tervislikum aga kui jahutus vedelik soe siis see ju soojendab ikka mootorit ka mingi määral.Või arvab
keegi teisiti. Minu masinale ainult soojendust lõdvikule pakutaksegi-õnneks või kahjuks
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.11.10 19:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a6audi
Tsitaat: | Algselt postitas: Muhemees
Olen oma masinale paigaldanud, mitte kyll lõdvikuvahelise(see pidi jama olema) vaid sellelel mudelile on õlivanni soendus olemas. Kui mu mälu ei peta
mind siis oli see calix. Muidugi on võimalus ahi (webasto) panna peale, kuid ei näinud võimalust sellist raha tol hetkel välja anda.
|
Ma ka vaikselt neid 220v töötavaid soojendeid vaadanud aga miks sa arvad, et lõdviku vahele jama on? Minu loogika ütleb, et see on isegi parem. Ajab
juba jahutusvedeliku soojaks ja pole enam suurt vajadust panna eraldi salongi radikas,kuna sooja hakkab hulga kiiremini puhuma. See õlivanni
paigaltatav võib olla küll mootorile endale tervislikum aga kui jahutus vedelik soe siis see ju soojendab ikka mootorit ka mingi määral.Või arvab
keegi teisiti. Minu masinale ainult soojendust lõdvikule pakutaksegi-õnneks või kahjuks |
Oled sa ikka kindel, et ei pakuda ka plokki käivaid jahutusvedeliku soojendussüsteeme?
|
|
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 27.11.10 00:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: margus
Tsitaat: | Algselt postitas: a6audi
Tsitaat: | Algselt postitas: Muhemees
Olen oma masinale paigaldanud, mitte kyll lõdvikuvahelise(see pidi jama olema) vaid sellelel mudelile on õlivanni soendus olemas. Kui mu mälu ei peta
mind siis oli see calix. Muidugi on võimalus ahi (webasto) panna peale, kuid ei näinud võimalust sellist raha tol hetkel välja anda.
|
Ma ka vaikselt neid 220v töötavaid soojendeid vaadanud aga miks sa arvad, et lõdviku vahele jama on? Minu loogika ütleb, et see on isegi parem. Ajab
juba jahutusvedeliku soojaks ja pole enam suurt vajadust panna eraldi salongi radikas,kuna sooja hakkab hulga kiiremini puhuma. See õlivanni
paigaltatav võib olla küll mootorile endale tervislikum aga kui jahutus vedelik soe siis see ju soojendab ikka mootorit ka mingi määral.Või arvab
keegi teisiti. Minu masinale ainult soojendust lõdvikule pakutaksegi-õnneks või kahjuks |
Oled sa ikka kindel, et ei pakuda ka plokki käivaid jahutusvedeliku soojendussüsteeme? |
Nii Autoeksperdist õeldi
|
|
|
real1
huviline
Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal
Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6
|
postitati 23.02.11 07:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a6audi
Tsitaat: | Algselt postitas: Muhemees
Olen oma masinale paigaldanud, mitte kyll lõdvikuvahelise(see pidi jama olema) vaid sellelel mudelile on õlivanni soendus olemas. Kui mu mälu ei peta
mind siis oli see calix. Muidugi on võimalus ahi (webasto) panna peale, kuid ei näinud võimalust sellist raha tol hetkel välja anda.
|
Ma ka vaikselt neid 220v töötavaid soojendeid vaadanud aga miks sa arvad, et lõdviku vahele jama on? Minu loogika ütleb, et see on isegi parem. Ajab
juba jahutusvedeliku soojaks ja pole enam suurt vajadust panna eraldi salongi radikas,kuna sooja hakkab hulga kiiremini puhuma. See õlivanni
paigaltatav võib olla küll mootorile endale tervislikum aga kui jahutus vedelik soe siis see ju soojendab ikka mootorit ka mingi määral.Või arvab
keegi teisiti. Minu masinale ainult soojendust lõdvikule pakutaksegi-õnneks või kahjuks |
Autoeksperdis pakutakse sellele mootorile(2.5tdi) ka plokisoojenduse elementi, midagi peale 50 euro maksab.
margus - milline on plokki käiv jahutusvedeliku soojendus? :O
|
|
|
dub1
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 23.12.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: AV6
|
postitati 02.02.12 12:48
|
|
|
ei hakka uut teemat tegema... aga mul autol peal see 220v käiv eelsoendus (2.6 v6 bensiin)...
aga probleem selles,et ei toimi see!!!! väljas natuke liiga külmad ilmad,et minna uurima miks ei toimi!
kajuks ei oska ka seda öelda, mis variant on, kas lõdviku vaheline või see õlivanni soendus...
aga mis võivad põhjustada seda,et see asi ei toimi?
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 02.02.12 13:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: dub1
ei hakka uut teemat tegema... aga mul autol peal see 220v käiv eelsoendus (2.6 v6 bensiin)...
aga probleem selles,et ei toimi see!!!! väljas natuke liiga külmad ilmad,et minna uurima miks ei toimi!
kajuks ei oska ka seda öelda, mis variant on, kas lõdviku vaheline või see õlivanni soendus...
aga mis võivad põhjustada seda,et see asi ei toimi? |
Millest sa siis järeldad, et eelsoojendus ei tööta?
|
|
|
|
dub1
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 23.12.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: AV6
|
postitati 02.02.12 14:42
|
|
|
Tsitaat: | Järeldasin sellest, et ükski näidik ei näitand märki,et mootoris oleks soe õhk sees vms.... nüüd siis võtsin kätte ja käisin
vaatamas neid juhtmeid ja selgus,et on õlivanni küljes see soendus,et ehk soendab siis õli... uurisin natuke veel juhtmeid ja avastasin,et üks juhe
oli massist lahti ja selle uuesti ilusti ühendamisel ja 30 minutit hiljem oli õli temeratuur käima pannes kohe umbes 65C.
ehk siis asi timib nüüd ilusti |
Järeldasin sellest, et ükski näidik ei näidanud märki, et mootoris oleks soe õhk sees vms. Nüüd siis võtsin kätte ja käisin vaatamas neid juhtmeid ja
selgus, et on õlivanni küljes see soojendus, et ehk soojendab siis õli... Uurisin natuke veel juhtmeid ja avastasin, et üks juhe oli massist lahti ja
selle uuesti ilusti ühendamisel ja 30 minutit hiljem oli õli temeratuur käima pannes kohe umbes 65C.
Ehk siis asi toimib nüüd ilusti.
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 02.02.12 17:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Muhemees
Olen oma masinale paigaldanud, mitte kyll lõdvikuvahelise(see pidi jama olema) vaid sellelel mudelile on õlivanni soendus olemas.
|
Inimene, kes väidab et lõdvikute vaheline on "jama" võiks tutvuda DEFA testrapordiga ja võrrelda Block ja Hose heater mootorite soojenemistulemusi.
Muidugi erinevate autotootjate mootorid, veesärgid on erinevad ja testitulemusi otseselt võrrelda pole korrektne, julgen liigitada selle "jama"
väite saunajutuks.
http://files.defa.com/wup/bilder/DEFATestReportDEFAEnginepre-heaters.pdf
Kes dokumenti lugeda ei viitsi, siis "Hose Heateriga" mootorid edestavad enamikes temperatuuri mõõtepunktides "Block heateriga" mootoreid.
Tehnikainimesed tõenäoliselt teavad ja saavad aru miks see nii on.
Kuna enamikele mootoritele kõike kolme (Block, Hose, Contact heater) ei pakuta, siis tuleb kasutada soojendit, mis on tootja poolt ette nähtud.
Valesti paigaldatud ja oma aretatud kompunn ei pruugi parimat tulemust anda.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 02.02.12 19:15
|
|
|
Pole küll 2,5tdi mootor kuid enda autol (Defa 220V) ja element jah.lõdvikute vaheline. Komplektis oli kaasas paigaldusjuhend kus täpselt näidatud kuhu
paigaldada. Väljas -28C ja auto käivitub kohe, nagu suvel, kütan ca 1h.
|
|
|
kapsel
huviline
Registreerunud 03.01.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.02.12 21:22
|
|
|
Ma ka kevadel ostsin Fixusest A6 2,5 TDI C4 96a. jaoks Galixi plokisoojenduse küttekeha ja kui paigaldama otsustasin hakata siis selgus et selle ploki
punni asemele mis joonisel näidatud ei saagi panna seda kuna selle punni küljes on tosooli toru mis tuleb õlifiltri korpuse külge ja jahutab õli.
Jääbki siis üle ainult kummilõdviku vaheline kütte element aga millise lõdviku vahele see käib kas keegi oskab öelda
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 03.02.12 20:36
|
|
|
Mul paigaldas mõni aasta tagasi Autoekspert Defa 220V tenni otse plokki. Kas Calix ja Defa siis tõesti erinevatesse punnidesse? Kas mõnda teist punni
ei anna ära võtta?
Edit: Defa kohta rohkem infot
|
|
|
|