Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: palju räägitud temperatuuriandur (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2402)
riits
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4

postitati 07.09.04 17:27 Tsiteeri
palju räägitud temperatuuriandur



Lugenud läbi kõik postitused temperatuurianduri kohta, külastasin poodi,ostsin nimetatud asjanduse ja asusin seda vahetama. kuid ilmnes,et kõige tähtsam osa teoorias jäi puudu-nimelt, millise mutrivõtmega küll sellele junile ligi pääseb? :(
on siin mõni osav poiss, kes juhendab teoorias või kesteab-isegi tuleb ja näitab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 07.09.04 20:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja riits
Lugenud läbi kõik postitused temperatuurianduri kohta, külastasin poodi,ostsin nimetatud asjanduse ja asusin seda vahetama. kuid ilmnes,et kõige tähtsam osa teoorias jäi puudu-nimelt, millise mutrivõtmega küll sellele junile ligi pääseb? :(
on siin mõni osav poiss, kes juhendab teoorias või kesteab-isegi tuleb ja näitab?


Mina lõikasin mutrivõtme piisavalt lühikeseks, et saaks keerata, täismõõdus võtmega küll ligi ei pääsenud...


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 07.09.04 21:52 Tsiteeri


kui tegu on siis õli temperatuuriga siis oli minuteada 24 või 22 mutrivõti...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 07.09.04 22:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja john
kui tegu on siis õli temperatuuriga siis oli minuteada 24 või 22 mutrivõti...


Tegu multifunktsionaalse jahutusvedeliku temperatuurianduriga. Stock lehtvõtmega ilma midagi autolt eemaldamata naljalt seda andurit lahti keerama ei pääse.Võtme mõõt - 24 või 22 mm - pole oluline, oluline on, kuidas selle võtmega andurini jõuda...;)


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
riits
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4

postitati 08.09.04 05:42 Tsiteeri


just seesama jahutusvedeliku temperatuuriandur. Quattromees sai küsimuse mõttele pihta :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
rr10
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI 100/2.3E (HETKEL JUBA OMANIKKU VAHETANUD)

postitati 09.09.04 12:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja riits
Lugenud läbi kõik postitused temperatuurianduri kohta, külastasin poodi,ostsin nimetatud asjanduse ja asusin seda vahetama. kuid ilmnes,et kõige tähtsam osa teoorias jäi puudu-nimelt, millise mutrivõtmega küll sellele junile ligi pääseb? :(
on siin mõni osav poiss, kes juhendab teoorias või kesteab-isegi tuleb ja näitab?


Mina vahetasin enda 100-l allles eelmine nädal tagasi selle 3. või 4 otsalise(kiidas kellelgi on) ära. lahti sain päris tavalise 30 -se lehtvõtmega.Mul asub see päris üleval mootori eesotsas kolmiku all.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
riits
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4

postitati 09.09.04 12:55 Tsiteeri


sul siis läks hästi. ma käisin pool tundi erinevate mutrivõtmetega ümber auto aga ei saand ligi kuidagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
moppel
huviline

Avatar


Registreerunud 09.10.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupé 2.3 20V -90

postitati 12.09.04 10:42 Tsiteeri


Eemaldasin iluvõre, võretaguse plekist tala ja keerasin hüdropumba eest ära ning vahetasin tellitava võtme abil anduri uue vastu.

Paha on asja juures see, et mitte midagi ei muutunud.

Näidik ikka ei tööta ja kliimaseade näitab ka et on jahutusvedeliku temperatuurianduri viga "255 open loop".

Siit küsimus, kuidas temperatuuriandurit kontrollida. Kas ehk ei peaks klemmide vahel temperaturisõltuv takistus olema. Minul ei õnnestunu leida vähimatki juhtivust, ei uuel ega vanal anduril.

Need juhtmed, mis andurist esimese pika pistikuni tulevad on terved.

Kas näidikuploki juhe läheb otse sinna?

Ei tahaks ju kallist vaske niisama vedelema jätta. Vaja ikka asi korda teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.7% - SQL: 60.3%]