Lehekülgi: 1 2 |
ergoh
huviline
Registreerunud 26.05.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.11.10 15:40
|
|
|
Audi V8 4.2- 1992 - ergoh
Kuna süda ei andnud ikka rahu,et mis asi ikkagi see Audi V8 on, siis sai Tartusse ühte vaatama minna. Tundus täitsa normaalses korras olevat. Eks
neid vigu seal ikka silma jäi, enamus siiski iluvigade näol.
Olen sellega siis nüüd juba kuu aega sõitnud. Muljed on positiivsed. Eks juppide hind ole kallima võitu, aga kuna auto mul rohkem hobi jaoks, siis ei
ole siin kurta midagi.
Peale ostmist sai kohe hakatud elektrivigu likvideerima. Püsikiirusehoidja ei toimetanud. Omanik ütles,et mingi aeg lõpetas töölepingu. Otsisin, mis
ma otsisin, aga aju ma sellel ei leidnud. Lõpuks leidsin vaid rippuva pistiku, mis tundus õige olevat. Ostsin siis uue aju, jootsin üle.
Piduripedaali lüliti tihendi samuti vahetasin ära ja tööle ta hakkas.
Teine suurem probleem oli elektriistme mälud. Lülitiploki kallal oli jõudu kasutatud. See sai korda tehtud, samuti aju üle joodetud. Ja jällegi
töökorras teine.
Elektripeeglitel oli õnneks vägagi lihtne viga. Toidet ei tulnud peale, ukse sees olev juhe oli ära murdunud. Pooltelje otsakene ees arvas,et võib
hakata häält tegema, samuti väikene vaakumleke susistas kapoti all, küünlad olid suhteliselt väsimuse märkidega. Aga muidu midagi suurt hetkel ei
olegi ette võtnud. Järgmine kuu tuleks esimesed klotsid ära vahetada, samuti rihmavahetuse aeg hakkab peale tulema.
Üldinfo
* Värvus - must pärla
* Tootmisaasta - 1992
* Mootori tüüp - ABH-4,2 206KW
* Käigukast - ATM
Turva- ja ohutusvarustus
Juhi turvapadi - ei
Kõrvalistuja turvapadi - ei
Mugavusvarustus
Elektrilised välispeeglid soojendusega - jah
Elektriline katuseluuk - jah
Püsikiiruse hoidja - jah
2x peeglid päikesesirmides (valgustusega) - jah
Kohtvalgustid - jah
Sisustus
Nahkpolster - jah
Istmekatte värvus - hele hall
Sportistmed - jah
Esimesed istmed elektrilised - jah
Esimesed istmed soojendusega - jah
Juhiiste mäludega - jah
Käetugi ees (laekaga) - jah
Tagumised istmed elektrilised - ei
Tagumised istmed soojendusega - ei
Tagaistme käetugi allaklapitav - jah
Suusakott - jah
Nahkkattega rool - jah
Reguleeritav roolisammas - jah
Iluliistud salongis - jah
Jalamatid - jah
Nahkkattega käigukanginupp - jah
Audio, video ja kommunikatsioon
Stereo - originaal
Kõlarid - originaal
Pardakompuuter - originaal
Rehvid ja veljed
Suveveljed - 18
Suverehvid - 225/40/R18
Talveveljed - 15
Talverehvid - 195/65/15
|
|
|
digimarket
huviline
Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d
|
postitati 19.11.10 15:46
|
|
|
Väga sile V8 tundub olema. Edu korras hoidmisel.
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 19.11.10 15:46
|
|
|
Ise vaatasin ka seda päris pikalt aga ostuks siiski ei läinud. Sisu on ikka ääretult korras.
Kui saladus pole siis mis hinnaga said?
|
|
|
|
magiorav
huviline
Registreerunud 26.12.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: MB C220 CDI 2005 / Audi 100 C4 Q / VW Golf 2
|
postitati 19.11.10 15:48
|
|
|
Väga ilus isend. Olen sõitnud selles ja minekut on ikka küllaga
|
|
|
ergoh
huviline
Registreerunud 26.05.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.11.10 16:10
|
|
|
35,5k maksin selle eest.
Sisu on tõesti suhteliselt heas korras. Kriipse ja kraapse kere peal siiski suhteliselt palju, kui nina ligi panna. Aga ei ole midagi teha.
Kastiõli tuleks uuesti vahetada ära, kuna hakanud natukene närvilisemalt käike vahetama. Eelmine omanik oli õli vahetanud, aga filtrist ei olnud
sõnagi juttu. Eeldan,et seda ei puudutud. Aga neid asju ei saa enne palgapäeva teha.
Igatahes, mina tunnen ennast selle auto roolis tõesti hästi. Väga mugav sõita, Coupe roolis oli nagu pinges tiba.
Küttekulu siiamaani jäänud 15liitri kanti sajale. Eks need külmkäivitused panevad hea põntsu, aga maanteel ei ole üldsegi näljane, saab ilusti
10liitriga hakkama.
Ahjaa, katuseluugi ühe siini vahetasin ära. Kolises teine mehiselt. Audi 80 B3 siin istus üks-ühele.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 19.11.10 19:15
|
|
|
Kui mälu oluliselt ei peta, siis tegu Mig-i kunagise V8-ga. Kunagi tahtis mu sõber seda endale hobiautoks osta, ning siis sai ka proovisõidul käidud,
kuid kahjuks ei läinud masin mu sõbrale. Sisu oli tol hetkel just taastatud, ikka kohutavalt mugav ja kena nägi välja. Samuti selle V8 puhul väga
haruldane lisa on C4 pealt pärinev reg rool.
http://register.audiv8.eu/?a=v8_list&detail=5
Et oleks raskem!
|
|
|
|
ergoh
huviline
Registreerunud 26.05.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.11.10 09:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Kui mälu oluliselt ei peta, siis tegu Mig-i kunagise V8-ga. Kunagi tahtis mu sõber seda endale hobiautoks osta, ning siis sai ka proovisõidul käidud,
kuid kahjuks ei läinud masin mu sõbrale. Sisu oli tol hetkel just taastatud, ikka kohutavalt mugav ja kena nägi välja. Samuti selle V8 puhul väga
haruldane lisa on C4 pealt pärinev reg rool.
http://register.audiv8.eu/?a=v8_list&detail=5
|
Rool on jah kahes suunas reguleeritav.
Tuleks auto elulugu uurida kasutajalt Mig. Äkki saab midagi huvitavat teada.
|
|
|
Procon-Ten
klubiliige
Registreerunud 07.08.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 2.2T 20V q '85 & Audi Q7 3.0TDI '13 & VW Transporter 1.6D '86 & VW Caravelle 2.1 WBX
|
postitati 20.11.10 09:33
|
|
|
Jube hea vaadata, et selliste vanemate autodga ka ikka tegeldakse veel.
Salong on tõesti väga kena tal.
Muretuid kilomeetreid
Samas vaatasin Mig'i pilte ning, ei saa täpselt aru, mis lisa see on:
http://register.audiv8.eu/gallery.php?profile=5&image=138
Nupust käivitus ?
|
|
|
|
rkrimm
huviline
Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.
|
postitati 20.11.10 10:14
|
|
|
Kuskilt suutsin välja lugeda, et on tõesti tegemist nupust käivitamisega. Ennastki huvitaks kuidas see on tööle pandud
|
|
|
arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
postitati 20.11.10 10:34
|
|
|
Pakun, et läbi relee toimib see asi ja süüte sisse panek käib läbi signa lisakanali.
Omanikparandab kui eksin
|
|
|
|
ergoh
huviline
Registreerunud 26.05.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.11.10 14:00
|
|
|
Auto käivitus käib jah läbi selle nupukese, süüde on ühe teise nupu all. Armaturi all terve posu releesid. Paraku ühendused olid tehtud klemmliistuga
ja ajahammas oli neid tiba räsinud. Seega kaotasin need poolpidused ühendused ära ja sai kõik korralikult joodetud kokku ja termokahanev rüü peale.
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 20.11.10 14:01
|
|
|
Äkki tahad velgi vahetada Bolerode vastu nagu Zoigi piltidel sellel kunagi olid
|
|
|
|
ergoh
huviline
Registreerunud 26.05.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.11.10 14:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
Äkki tahad velgi vahetada Bolerode vastu nagu Zoigi piltidel sellel kunagi olid |
Need veljed on replicad. Ahjaa, ei olegi kirjutanud, et 18tollised. Aga millegi pärast meeldivad rohkem kui Bolerod. Lähevad minu arust tiba paremini
kokku kerekujuga.
|
|
|
Mikkk
huviline
Registreerunud 22.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 + A6 C7
|
postitati 21.11.10 17:10
|
|
|
Jaa, kena asi. Sai siin paar kuud tagasi teda ikka igapäev kooli eest nähtud (eelmise omaniku käes siis veel) ja ajas vesistama küll. Kahjuks aga pole
tegemist vist üldsegi mitte üliõpilasele nö. taskukohase autoga
Teades sinu käes olnud masinaid, siis mõne vea ilmnemisel saab see kindlasti koheselt korda tehtud. Kui teinekord Tartu satud, siis anna märku,
cruisiks isegi selle laeva tagaistmel
Edu!
|
|
|
Sparkle
huviline
Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q
|
postitati 21.11.10 18:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mikkk
Kui teinekord Tartu satud, siis anna märku, cruisiks isegi selle laeva tagaistmel
Edu! |
Tabasid naelapea pihta, tagaistmel on palju hubasem kui esiistmel..välja arvatud paranka taga
|
|
|
ergoh
huviline
Registreerunud 26.05.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.11.10 10:02
|
|
|
Hetkel olen kütuseseieriga madistanud. Ei muutu näit lineaarselt. Tuli põleb, valan 10ltr peale ja viskab pea poole paagini. Paagianduri vaatasin üle,
tolle näita tundus küll ühtlaselt muutuvat. Eks tuleb siis armaturi lammutama hakata,et kellad kätte saada ja üle joota.
|
|
|
Ott6
huviline
Registreerunud 02.05.09
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.11.10 10:06
|
|
|
Ls. 214 000 ja nahksisu taastatud? Sellise läbisõidu juures ei tohiks küll ükski sisu veel kulund olla, eriti nahk
Audi A6 2.5 TDi C4; BMW 530D E39; A6 1.9 TDi C5; A4 Avant 1,9 TDi B5
|
|
|
|
Kenwood
huviline
Registreerunud 03.03.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi V8 ; MB
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 29.11.10 17:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ott6
Ls. 214 000 ja nahksisu taastatud? Sellise läbisõidu juures ei tohiks küll ükski sisu veel kulund olla, eriti nahk | Ise ka usud 18a vana auto puhul LS näitu? Ma ei julgeks
selle järgi muud kui õlivahetuse regulaarsust kontrollida...
Kui nüüd veel grammi terasemalt asja uurida, siis on näha, et tegu on üle nahatatud C4 sportistmetega(just üle nahatatud, sest C4 originaalnahk on
teise disainiga). Kas kogu salong on värske nahaga üle sõidetud või ainult esimesed istmed, seda mina öelda ei oska, kuid vähemalt on loogiline põhjus
olemas miks värske nahk autosse sattus.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Kenwood
huviline
Registreerunud 03.03.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi V8 ; MB
|
postitati 29.11.10 21:41
|
|
|
Kui õigesti mäletan kui asja uurimas käisin, siis oli terve istmete komplekt terviklikult uuesti nahatatud aga selle aastakäigu ja masina puhul mina
arvan, et tegelik läbi sõit on julgelt 400k km või enamgi ega siis lippulaeva vaatamiseks ei ole kunagi ostetud, vaid ikka autobhani mõnude
nautimiseks.
Samas, head kokka tunneb sellest, et pann on tahmane.
|
|
|
|
ergoh
huviline
Registreerunud 26.05.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.11.10 16:25
|
|
|
Eks nii vana auto puhul ole need arutlused läbisõidu õigsuses suhteliselt mõttetud jah, sama oleks küsida prostituudilt,et mitu korda ta kellegagi
maganud on.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 30.11.10 23:32
|
|
|
Ka endale jäi see isend silma, aga jätsin puutumata, kuna mind huvitas ainult manual käigukastiga isend . Mis sellesse prostijuttu puutub, siis ma kardan, et pigem prosti oletus kui saksas autot müünud türklase
"kirikuauto" kinnitus.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
ergoh
huviline
Registreerunud 26.05.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.12.10 11:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ergoh
Hetkel olen kütuseseieriga madistanud. Ei muutu näit lineaarselt. Tuli põleb, valan 10ltr peale ja viskab pea poole paagini. Paagianduri vaatasin üle,
tolle näita tundus küll ühtlaselt muutuvat. Eks tuleb siis armaturi lammutama hakata,et kellad kätte saada ja üle joota. |
Ebaühtlaselt kukkuva kütuseseieri probleem nüüdseks lahendatud. Lammutamisel avastasin,et keegi kiiruga kunagi seda lammutada üritanud. Ju siis
kellade laiali võtmise keerukuse tõttu käega löönud ja kokku ladunud ja pooled kruvid panemata jätnud. Nüüd ei pea igatahes kartma, et äkki jään tee
peale
|
|
|
ergoh
huviline
Registreerunud 26.05.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.12.10 18:53
|
|
|
Oskab keegi öelda põhjakatte kohta. Kas V8-l on see eriline või istub näiteks C4 oma ka vms,
|
|
|
arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
postitati 10.12.10 06:49
|
|
|
On eriline .Kasuta otsingut, V8 põhjakaitsest on juttu olnud .
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |