-marek-
huviline
Registreerunud 02.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.11.10 16:50
|
|
|
Piduri probleem!
Vahetasin siis enda autol piduriklotse. üks huviline soovitas mul piduri silindrit keerata ja suruda, et täielikult põhja silinder läheks. Nii
keerasin siis ja ka silinder vajus põhja, aga nüüd pidurdades ajab silindri vahelt piduriõli välja, Oskab keegi öelda, milles viga võib olla? Kas äkki
oleks ma pidanud silindrit tagasi ka keerama?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 17.11.10 17:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -marek-
Vahetasin siis enda autol piduriklotse. üks huviline soovitas mul piduri silindrit keerata ja suruda, et täielikult põhja silinder läheks. Nii
keerasin siis ja ka silinder vajus põhja, aga nüüd pidurdades ajab silindri vahelt piduriõli välja, Oskab keegi öelda, milles viga võib olla? Kas äkki
oleks ma pidanud silindrit tagasi ka keerama? |
Nüüd support maha ja tihendite vahetuseks.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
-marek-
huviline
Registreerunud 02.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.11.10 17:19
|
|
|
Mis tihendid sellest keeramisest viga said?
Ja kui ma supporti maha võtan, kas ma pean pärast pidureid õhutama ka ?
|
|
|
real1
huviline
Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal
Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6
|
postitati 17.11.10 17:21
|
|
|
Ehk oli kolb roostes ja rikkus tihendi ära. Õhutama ikka peab.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 17.11.10 17:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -marek-
Mis tihendid sellest keeramisest viga said?
Ja kui ma supporti maha võtan, kas ma pean pärast pidureid õhutama ka ? |
Öhutamisest ei pääse jah.
Jagu said arvatavasti seal nimelisest tihendist.
Kas jutt esi- vöi tagapidurist ning mis masinaga tegu?
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
-marek-
huviline
Registreerunud 02.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.11.10 17:26
|
|
|
Auto on audi 100 2,4d 1993 aasta. Ei silinder ei olnud roostes, nagu uus, läikis.
|
|
|
-marek-
huviline
Registreerunud 02.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.11.10 17:27
|
|
|
Unustasin lisada et tagu pidurid.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 17.11.10 17:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -marek-
Auto on audi 100 2,4d 1993 aasta. Ei silinder ei olnud roostes, nagu uus, läikis. |
Olgu kuis on, kuid kui ikkagi silindri juurest niiske/niriseb, siis tihendi vahetus ees niiehknaa.
Keerates/surudes tihend sai siiski viga ja nüüd tagajärg olemas.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
-marek-
huviline
Registreerunud 02.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.11.10 17:32
|
|
|
Mis tihendist juttu on, mille ma uue peaks vaatama? Ja on seda lihtne vahetada, või peaks mõnel teadjal inimesel laskma seda teha?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 17.11.10 17:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -marek-
Mis tihendist juttu on, mille ma uue peaks vaatama? Ja on seda lihtne vahetada, või peaks mõnel teadjal inimesel laskma seda teha?
|
Kaubandusest küsidgi tagapiduri tihendite remondi komplekti.
Kui vötmetega vööras pole, siis ei tohiks ka probleeme olla, kuid oma valik.
E: otsustamiseks.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
-marek-
huviline
Registreerunud 02.01.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.11.10 17:42
|
|
|
Selge, aga kas sellest piisab, kui ma ainult tagumisi pidureid õhutan?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 17.11.10 17:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -marek-
Selge, aga kas sellest piisab, kui ma ainult tagumisi pidureid õhutan? |
Jään täpsema vastuse völgu, kuna olen alati ise köik 4 üle käinud, alustades süsteemi kaugemast punktist.
Tagumine parem, tagumine vasak, esimene parem, esimene vasak.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.11.10 07:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -marek-
Selge, aga kas sellest piisab, kui ma ainult tagumisi pidureid õhutan? |
Kui pigistad suppordi juurde tuleva pidurivooliku korralikult kinni, siis piisab sellest, et õhutad ainult selle poole ära.
|
|
|
|
emmure
huviline
Registreerunud 02.06.09
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2.8 v6 quattro
|
postitati 18.11.10 12:44
|
|
|
Sul arvatavasti oli taga suporti kolb nii välja tulnud juba ,et tagasi sissekeerates lõhkus tihendi kolvi alumise äärega ära. Endal kunagi vahetasin
kolbi taga ,siis ka vaatasin et kõik ok, aga kolbi sissekeeramisega suutsin ka tihendi ära lõhkuda. Mis seal ikka ,support maha ja uus tihend sisse ja
maru ettevaatlikult kolbi keerama
Project-Massacre
|
|
|
|