Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Plaan osta audit sooviks abi antud isendite kohalt. (Vastuseid: 63 | Vaatamisi: 7402)
M2ikret
huviline



Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi

postitati 01.11.10 12:26 Tsiteeri
Plaan osta audit sooviks abi antud isendite kohalt.



Kuna leidus tõenäoline ostja volkarile siis oleks plaan raha juurde panna ja teisele audile lisaks üks audi juurde osta.Sooviks quattrot nagu teinegi audi on kuid manuaal.auto võib olla ka audi 80 või 100 või a6 aga kui 80 siis võiks olla kas v6 mootoriga või kui 2.3 siis quattro.
Aga jäid ka ilma lisaveota isendid silma paluks abi siis kas konkreetsete isendite uurimisel või üldse mootori mahategemisel või kiitmisel.Kumba eelistaksite teie.
Mootorite vahel oleks valida kas 2.6 v6 110 kw või 2.3 r5 98 kw.Et lihtsalt mõtlen kumba soovitaksite teie.Vastupidavus.Muidugi asi hinnas ka kinni üle 20 000 isendeid ei uuri kuna remondi raha peab ka jääma :)
Paneks ka paar isendit mis silma jäid.Ühel tundub jutujärgi ,et hooldused tehtud.
See siis 2.3 mootor ja quattro :)
http://auto.motors24.ee/vehicles/302737-Audi-100-1992.aspx?pg=0&sort=price.ASC

Siis ka v6 isendeid.
See tundub iseenesest väga korralik aga kahtlaselt odav http://auto.motors24.ee/vehicles/310624-Audi-B4-1992.aspx?pg=0&sort=price.ASC

http://auto.motors24.ee/vehicles/310080-Audi-100-1993.aspx?pg=0&sort=price.ASC mootor ja auto oleks võind puhas olla oleks kuidagi viisakam.

http://auto.motors24.ee/vehicles/305840-Audi-100-1994.aspx?pg=0&sort=price.ASC
Tundub väga rahulik ja kena.

Et mis teie arvate ja soovitaksite.Olete äkki tuttavad antud isenditega.
Kui oskate soovitada mõnda paremat siis olen avatud kuid hind võiks jääda kuskile soovitatavalt sinna kuni 18 000 . Tänud kes viitsivad aidata.Jubedalt himustan seda quattrot kuna üks kodus olemas :D Muidugi see selline raharöövel ,et anna olla :) aga sõidumõnu selles eest talvel küll.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 01.11.10 13:06 Tsiteeri


Sa oled kaks aastat siin foorumis kasutaja olnud ja selle aja jooksul pole kordagi lugenud 2.6 vs 2.8 teemasid, et 2.6 mootorit eelistad? :o 2.6-t ei ole mitte mingit põhjust eelistada, eriti sellises hinnaklassis masinate puhul, kus tõenäoliselt on mõlemad variandid üsna läbi aetud.

Üldiselt saad sa kõigile oma küsimustele vastuse kui natukenegi foorumit sirvid. Sellest on nii palju juttu olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
medical
klubiliige



Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A3 3.2 quattro

postitati 01.11.10 13:11 Tsiteeri


Jäta see 2.6 v6 valikust välja ja vaata parem 2.8 v6 või siis 2.3 r5.
Edit: Jõuti juba ette.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 01.11.10 14:32 Tsiteeri


Mille poolest siis 2,3 parem on kui 2,6?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 01.11.10 14:44 Tsiteeri


Tihti on siin ka juttu olnud, et kasutatud autot ei osteta läbisõidu/spido näidu järgi.
Millalgi 20 aastat tagasi pleki alla peidetud liitrite arv seevastu tundub nende "saanide" juures kummaliselt relevantne olema ...


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 01.11.10 15:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Tihti on siin ka juttu olnud, et kasutatud autot ei osteta läbisõidu/spido näidu järgi.
Millalgi 20 aastat tagasi pleki alla peidetud liitrite arv seevastu tundub nende "saanide" juures kummaliselt relevantne olema ...

Tegelikult väga õige märkus!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M2ikret
huviline



Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi

postitati 01.11.10 17:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kristoff
Sa oled kaks aastat siin foorumis kasutaja olnud ja selle aja jooksul pole kordagi lugenud 2.6 vs 2.8 teemasid, et 2.6 mootorit eelistad? :o 2.6-t ei ole mitte mingit põhjust eelistada, eriti sellises hinnaklassis masinate puhul, kus tõenäoliselt on mõlemad variandid üsna läbi aetud.

Üldiselt saad sa kõigile oma küsimustele vastuse kui natukenegi foorumit sirvid. Sellest on nii palju juttu olnud.


No palju ma siin muidugi käinud olen aga see foorumis minuarust on see nii laiali kõik enne kui leiab. Võiks olla siis eraldi mingi foorumi grupp. Kus on kõik autode eraldi tehaste andmetega ja siis kõik kirjutaksid juurde sinna vead ja head.
Vaata ise ka kui palju läbi peab käiama enne kui midagi leida soovid.
Siin aga teen teema ja kõik kirjutavad siia siis enda kogemustest soovitustest .Mis probleemid on.
Olen otsinud ka aga niimodi lihtsam ja kustutan selle siis kohe ära kui saan piisavalt infot kumba osta.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
M2ikret
huviline



Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi

postitati 01.11.10 17:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: medical
Jäta see 2.6 v6 valikust välja ja vaata parem 2.8 v6 või siis 2.3 r5.
Edit: Jõuti juba ette.:)


Miks see 2.6 siis kindlasti tuleks välja jätta. ?
2,8 ei leia sellise raha eest juba ? :P
Ja loen välja ,et sa siis eelistaksid 2,3 r5 te.Vastupidavuse pärast ?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
M2ikret
huviline



Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi

postitati 01.11.10 17:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Tihti on siin ka juttu olnud, et kasutatud autot ei osteta läbisõidu/spido näidu järgi.
Millalgi 20 aastat tagasi pleki alla peidetud liitrite arv seevastu tundub nende "saanide" juures kummaliselt relevantne olema ...


Ei ostagi autot spidojärgi.
Vaid müüa jutujärgi mis tehtud loodetavasti ka tsekke olemas.
Ja ka teie arvamust kes jagab nendest mootoritest ja kes omavad antuid isendeid.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
M2ikret
huviline



Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi

postitati 01.11.10 17:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Mille poolest siis 2,3 parem on kui 2,6?


Ise olen muidu varem sõbra
Audi A6 manuaal 110kw.ga sõitnud ja väga meeldivalt liikus edasi minujaoks muidugi pole istunud 2.8 millel on siis kas 128kw või 142 mida pole palju müügis ka minuteada aga need ületavad plaanitud hindasi.
Et ise ei oska midagi halba veel selle v6 110 kw kohta öelda.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 01.11.10 17:08 Tsiteeri


Ise võtaks kah siis juba 128kw variandi, kütet võtab samapalju kui 2.6, samas liigub palju rohkem. Hooldus maksab mõlemal samapalju, 2.6l on mõned lapsehädad (plastlabad jne). Lumes on kah rohkem jõudu 2.8l.

Rahulikul ja normaalsel sõidul linnas on võimalik saada 11l/100km maanteel 8l või isegi alla.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
M2ikret
huviline



Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi

postitati 01.11.10 17:08 Tsiteeri


Aga praeguse jutujärgi siis soovitaksite 2.3 mootorit kindlasti jh ?
Ise mõtlen ,et kas mineku vahe on väga suur ? Et 12kw on ju ainult vahe.
Mõned räägivad ,et see v6 on vähe uimane.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 01.11.10 17:14 Tsiteeri


No mina valiks pigem 2,6 kui 2,3 mehaanilise peavalu. ;) Kuid autod on vanad ja kõik oleneb auto seisukorrast. Osta kõige kobedam! Mootor ei oma siinkohal tähtsust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M2ikret
huviline



Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi

postitati 01.11.10 17:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Ise võtaks kah siis juba 128kw variandi, kütet võtab samapalju kui 2.6, samas liigub palju rohkem. Hooldus maksab mõlemal samapalju, 2.6l on mõned lapsehädad (plastlabad jne). Lumes on kah rohkem jõudu 2.8l.

Rahulikul ja normaalsel sõidul linnas on võimalik saada 11l/100km maanteel 8l või isegi alla.


Olgu j2tan meelde kuid jh 128kw ei ole selle rahaeest.Peaks foorumi l2bi kammima müügi kuulutustest äkki keegi müüb.Aga tänud sulle.Aa üks küsimus veel "lapsehädad" :D plastlabad ?
mis need on :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
M2ikret
huviline



Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi

postitati 01.11.10 17:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
No mina valiks pigem 2,6 kui 2,3 mehaanilise peavalu. ;) Kuid autod on vanad ja kõik oleneb auto seisukorrast. Osta kõige kobedam! Mootor ei oma siinkohal tähtsust.


Ma muidu mõtlesin ,et ka 2.6 vähe liigub paremini edasi.
Aga siin mainid ,et 2.3 mehaaniline peavalu mispärast siis nii ?
Ise enesest parandus kulud ma millegipärast eeldan on 2.6 kallimad kui 2.3 kui ma ei eksi.
Parandage mind :D Kui eksin.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 01.11.10 17:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: M2ikret
Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Ise võtaks kah siis juba 128kw variandi, kütet võtab samapalju kui 2.6, samas liigub palju rohkem. Hooldus maksab mõlemal samapalju, 2.6l on mõned lapsehädad (plastlabad jne). Lumes on kah rohkem jõudu 2.8l.

Rahulikul ja normaalsel sõidul linnas on võimalik saada 11l/100km maanteel 8l või isegi alla.


Olgu j2tan meelde kuid jh 128kw ei ole selle rahaeest.Peaks foorumi l2bi kammima müügi kuulutustest äkki keegi müüb.Aga tänud sulle.Aa üks küsimus veel "lapsehädad" :D plastlabad ?
mis need on :D

No mingi teema oli nendel 2.6, et sisselaske kollektorites on plastikust labad mis võivad edasi silindrisse rännata ja siis pahandust teha. V6 hooldus on suht kallis, tasub võtta selline millel juba rihm vahetatud (hooldus 8k):P


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 01.11.10 18:18 Tsiteeri


Kordan enda öeldut ühest varasemast sarnasest teemast:

Tsitaat:
Algselt postitas: Kristoff
Oma kogemustest lähtudes saan ka väita, et 2.3 ja 2.8 kütusekulu on suht sama. See on muidugi väga otseses seoses jala raskusega, minul jääb keskmine 11 juurde. Jalg on keskmine.

Muidu mulle 2.3 meeldib. Olen seda ka varem maininud, et need eksemplarid, mis minu kasutuses olnud on, on end eeskujulikult üleval pidanud. 2.8 vastu pole ka otseselt midagi kujunenud, aga nad kipuvad olema õlisöödikud ja selle isu vähendamine ei pruugi üldsegi mitte odav lõbu olla. 2.3 puhul sellist tendentsi märganud pole. Samuti kui mõnel vanal Audil on katalüsaator läbi, siis suure tõenäosusega on see V6 ja V6-l on neid veel kaks(va uuem 2.6). Lambdasid on ka kaks. V6-l on termostaat vastikus kohas. R5 teeb võrratut häält. Pane need asjad kokku ja ongi 2.3 normaalne :D Kindlustus on ka odavam.
Mina ei ütleks küll, et üks pole normaalne ja teine on jõle hea. Osta see, mis paremas korras - lihtne.


Nii ja kui me võtame arvesse, et 2.6 on võrreldes 2.8-ga ka väga uimane + sellega võtad teadliku riski nende plastlabade suhtes, siis pole ime, et tuginedes ülalviidatule valiksin mina 2.6-e asemel igatahes 2.3-e. Seda muidugi juhul, kui mõlemad jätavad korraliku mulje.

2.3-e igivana pritsung võib jah peavalu valmistada(pole kogenud, kuigi omanud mitut ja tean inimesi, kel aastaid selline probleemitult kestnud), aga on ka mehi, kes oskavad seda seadistada. Ma saan aru, et inimene, kes seda mehhaanilist peavalu kõvasti näinud, võtaks midagi muud ja lõppkokkuvõttes nii ongi, et üks võtaks ühe, teine teise. Mis me krt jaurame siin ja M2ikret hakka ükskord otsingut kasutama ning loe need kümned varasemad teemad läbi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M2ikret
huviline



Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi

postitati 01.11.10 18:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Tsitaat:
Algselt postitas: M2ikret
Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Ise võtaks kah siis juba 128kw variandi, kütet võtab samapalju kui 2.6, samas liigub palju rohkem. Hooldus maksab mõlemal samapalju, 2.6l on mõned lapsehädad (plastlabad jne). Lumes on kah rohkem jõudu 2.8l.

Rahulikul ja normaalsel sõidul linnas on võimalik saada 11l/100km maanteel 8l või isegi alla.


Olgu j2tan meelde kuid jh 128kw ei ole selle rahaeest.Peaks foorumi l2bi kammima müügi kuulutustest äkki keegi müüb.Aga tänud sulle.Aa üks küsimus veel "lapsehädad" :D plastlabad ?
mis need on :D

No mingi teema oli nendel 2.6, et sisselaske kollektorites on plastikust labad mis võivad edasi silindrisse rännata ja siis pahandust teha. V6 hooldus on suht kallis, tasub võtta selline millel juba rihm vahetatud (hooldus 8k):P


Mis välp sellel rihmal on ?
Ja kui palju pahandust ?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
M2ikret
huviline



Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi

postitati 01.11.10 18:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Nii ja kui me võtame arvesse, et 2.6 on võrreldes 2.8-ga ka väga uimane + sellega võtad teadliku riski nende plastlabade suhtes, siis pole ime, et tuginedes ülalviidatule valiksin mina 2.6-e asemel igatahes 2.3-e. Seda muidugi juhul, kui mõlemad jätavad korraliku mulje.

2.3-e igivana pritsung võib jah peavalu valmistada(pole kogenud, kuigi omanud mitut ja tean inimesi, kel aastaid selline probleemitult kestnud), aga on ka mehi, kes oskavad seda seadistada. Ma saan aru, et inimene, kes seda mehhaanilist peavalu kõvasti näinud, võtaks midagi muud ja lõppkokkuvõttes nii ongi, et üks võtaks ühe, teine teise. Mis me krt jaurame siin ja M2ikret hakka ükskord otsingut kasutama ning loe need kümned varasemad teemad läbi.





Ei mina ei jaura midagi ja kui sa muidugi mu selle teema ise ka läbi loed oli mul seal ka küsimus kaks kui ma ei eksi ,et kas keegi oskab antud isendite kohta midagi öelda ka ? :P
Nii ,et seda ma ju siit foorumist ei leia.Tõesti ei taha jaurata.Aga see 2.3 "mehhaaniline jama" väljendub siis milles.Ja see tunnustatud töökodaes ju t2iesti tehtav ja seadistatav ju ?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
M2ikret
huviline



Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi

postitati 01.11.10 18:39 Tsiteeri


Vaatan ,et praegu see 2.3 ülekaalus juba nendest v6 mootoritest.Et tundub ,et kallim ülal pidada kui 2.3
Kuid see ,et tal kaks katti on ei ole ju suur jama mu volkaril ka :DJa audist ei oska rääkida pole uurinud :D
Muidugi mölemad kallid vahetada ka (Kat ja lambdad aga kui vahetatud eks nad peavad vastu ka ikka ma eeldan :)
Varsti mõtlen juba ümber ,et kas tasub volkar maha müüa :DHea odav üleval pidada.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 01.11.10 18:42 Tsiteeri


Ma ei öelnud, et sina jaurad. :D Pigem pidasin silmas ennast ja teisi, kes arutlevad selle üle, mis mootor ja kas üldse mingit eelistust kujundada saab jne.

Väidetavalt on väga vähe neid, kes oskavad seda mehhaanilist pritsungit tõeliselt hästi seadistada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ervin7
huviline



Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x Audi 80 b2 '83 & Audi A6 2.6 Quattro '94

postitati 01.11.10 18:42 Tsiteeri


Miks kardetakse hirmsasti 2.6 plastlabade teemat rohkem kui 2.3 mehaanilist sissepritset? Enamus 2.6 peaks olema juba nii vanad, et eeldavasti on juba mõni eelmine omanik antud labad eemaldanud. Ja kui ei olegi, siis nende labade eemaldamine on jõukohane ka meestele kes ei veeda enamust aega mutrivõt käes auto kallal. IT mehena, kes mutrivõtit suht harva käes hoiab, sain labade eemaldamise tööga hakkama paari tunniga. Mehaaniline pritse jäägu ikka eelmisse sajandisse.

Edit: Kui aega uurimiseks võid vaadata kas foorumis on rohkem teemasid 2.3 pritseprobleemide kohta või 2.6 kollektoris olevate labade kohta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 01.11.10 18:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: M2ikret
Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Tsitaat:
Algselt postitas: M2ikret
Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Ise võtaks kah siis juba 128kw variandi, kütet võtab samapalju kui 2.6, samas liigub palju rohkem. Hooldus maksab mõlemal samapalju, 2.6l on mõned lapsehädad (plastlabad jne). Lumes on kah rohkem jõudu 2.8l.

Rahulikul ja normaalsel sõidul linnas on võimalik saada 11l/100km maanteel 8l või isegi alla.


Olgu j2tan meelde kuid jh 128kw ei ole selle rahaeest.Peaks foorumi l2bi kammima müügi kuulutustest äkki keegi müüb.Aga tänud sulle.Aa üks küsimus veel "lapsehädad" :D plastlabad ?
mis need on :D

No mingi teema oli nendel 2.6, et sisselaske kollektorites on plastikust labad mis võivad edasi silindrisse rännata ja siis pahandust teha. V6 hooldus on suht kallis, tasub võtta selline millel juba rihm vahetatud (hooldus 8k):P


Mis välp sellel rihmal on ?
Ja kui palju pahandust ?

Rihmal välp 120 000km või 4 aastat.
Pahandust ei ole palju, kuskil 6000 on selline keskmine summa mis läheb.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
M2ikret
huviline



Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi

postitati 01.11.10 18:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ervin7
Miks kardetakse hirmsasti 2.6 plastlabade teemat rohkem kui 2.3 mehaanilist sissepritset? Enamus 2.6 peaks olema juba nii vanad, et eeldavasti on juba mõni eelmine omanik antud labad eemaldanud. Ja kui ei olegi, siis nende labade eemaldamine on jõukohane ka meestele kes ei veeda enamust aega mutrivõt käes auto kallal. IT mehena, kes mutrivõtit suht harva käes hoiab, sain labade eemaldamise tööga hakkama paari tunniga. Mehaaniline pritse jäägu ikka eelmisse sajandisse.

Edit: Kui aega uurimiseks võid vaadata kas foorumis on rohkem teemasid 2.3 pritseprobleemide kohta või 2.6 kollektoris olevate labade kohta.


Seda annab tunda kui need labad hakkavad minema kuskile ?
Või kohe kui auto saab ostetud siis tasub kohe need ära eemaldada ? Peab midagi asemele ka ju loogiliselt panema ?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
M2ikret
huviline



Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi

postitati 01.11.10 19:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kristoff
Ma ei öelnud, et sina jaurad. :D Pigem pidasin silmas ennast ja teisi, kes arutlevad selle üle, mis mootor ja kas üldse mingit eelistust kujundada saab jne.

Väidetavalt on väga vähe neid, kes oskavad seda mehhaanilist pritsungit tõeliselt hästi seadistada.


Aga keegi ju peab neid seadistama kas siis tõesti audihooldus näiteks või mõni töökoda ei oma siis selliseid aparaate.Igatahes loen ka välja ,et see probleem siis tekitab mingit jõnksutamist?
Kuid auto sõidab ja liigub ikkagist ? Vaja lihtsalt seadistada ,et see töötaks korrektselt?
Või milles see "vale seadistamine väljendub" ja mis seda siis põhjustab ,et see paigast l2heb.Või kulub ära.

Ma vist pärin juba tõesti liiga palju aga ise olete süüdi :D
Et juba annate infot liiga palju :Dja siis tuleb siin lahata :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 48.0% - SQL: 52.0%]