A624
huviline
Registreerunud 24.12.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 2,0 TDI 103 kw
|
postitati 10.10.10 18:57
|
|
|
A6 C6 2,0 TDI ei lähe enam edasi...
Juhtus siis selline asi, et täna Haapsalust tulles lakkas masinal järsku normaalne minek. 6- nda käiguga asi sisuliselt üle 110 kmh sõita ei jõua.
Tühikäigul normaalsest suurem vibra ja veidi kõvem heli mootoril. Mootorituli kohe põlema ei läinud, alles mõne aja pärast. Kiirendades kõikidel
pööretel täiesti jõuetu, jääb teistele autodele jalgu liiklusvoolus....
Homme arvuti taha minek aga huvi pärast küsiks- äkki keegi oskab pakkuda mis kuradil viga võib olla?
|
|
|
vedru
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 10.10.10 19:24
|
|
|
Millal küttefilter on vahetatud, pakun esimese asjana aga kaabel järgi, saad aimu.
|
|
|
|
A624
huviline
Registreerunud 24.12.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 2,0 TDI 103 kw
|
postitati 11.10.10 06:41
|
|
|
Näitab turbo viga aga kuna eelmisel omanikul on probleeme olnud sama asjaga (turbo juhtimissolenoidi kaabel oli katkenud kuskil pistiku lähedal ja see
sai tal ise uuesti parandatud) siis arvan, et saab kergelt korda. Loodan õigemini...
Uurime asja igaljuhul ja kui korda saab annan teada- ehk kellelgi kunagi abi.
|
|
|
A624
huviline
Registreerunud 24.12.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 2,0 TDI 103 kw
|
postitati 11.10.10 11:47
|
|
|
Auto korras. Katki oligi turbo solenoidi või solenoidklapi (ei tea kuidas õige nimetus) pistik. Tehti kuidagi korda ja samuti telliti uus pistik, et
jama enam kunagi ei korduks peale uue pistiku installimist. See pistik asub kohe mootori peal ja on hästi näha kui kate eemaldada (seal muud niiväga
polegi) ning kui see solenoid või misiganes nimega jubin on peetis/ei anna ühendust siis turbo taha ei tule lihtsalt.
VEDAS! (seekord)
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
|
A624
huviline
Registreerunud 24.12.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 2,0 TDI 103 kw
|
postitati 22.10.10 11:03
|
|
|
Mnjahh, see auto tõesti ei liigu sentimeetritki paigalt ja kapotti üles tõstes haigutab selle all tühjus...
Tõsiselt rääkides- minu jaoks läheb see auto Eesti oludes mitte piisavalt hästi, vaid isegi väga hästi edasi.
Sõites enamasti Tallinnas, kus on ummikud, uimased kaasliiklejad ja keskimine sõidukiirus ca 25 km/h (pardakompuutrilt vaadates) on kiirendus 0-100
km/h 10,3 sek väga OK. Kunagi ammu kui mul oli 0,9L mootoriga väikeauto kasutada, liikus seegi Tallinna oludes piisavalt kiiresti edasi oluliselt
pingutamata...
Küsimus on pigem selles, mis kellegi jaoks oluline on- mulle näiteks meeldivad korralikud, kvaliteetsed ja mugavad tarbeesemed nagu TV, stereosüsteem,
rõivad, auto, mobiiltelefon, jne. Mõnele aga ei ole auto tarbeese, vaid hobiobjekt- rõõm vaadata selliseid inimesi ja nende mänguasju. Mõnele aga on
oluline see, et saab kellelegi linnas kiirendusega "põske panna" ja tunneb ennast siis hästi- jällegi mõnus vaadata kuidas võimas auto mootori
urisedes nagu mürsk kohinal mööda tänavat lendab... Kusjuures mulle näiteks meeldib suure lukssedaani täisgaasil kiirendust palju rohkem kõrvalt
vaadata/nautida kui sees istudes kogeda kuna sees on vaikne j akiirendus emotsioonitu. Omal ajal BMW 750 omades oli suurem kaif vaadata kuidas sõber
sellega sõidab kui ise roolis olla!
Maitse asi!
Vaba maa- vabad võimalused!
Midaiganes, kuid mulle mu 2,0 TDI MEELDIB
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 22.10.10 11:22
|
|
|
Tundub et mõni elab veel eilses päevas ja majandustõusu harjal, palun väga. Selliste kommentaaridega tasub ettevaatlik olla, kuna sellised iroonilised
kommentaarid võivad valusalt ka lgp. scottmees ennast tabada järgmine kord.
Pisike diisel väga hea valik - piisav vääne/optimaalne kiirendus ja madalad kulud - nagu autorigi mainis, jääb piisavalt raha ka muude ilusate asjade
jaoks.
Tsitaat: | Algselt postitas: scottimees
Kas 2.0TDI C6 peakski liikuma? Minuarust tal sünnist saati on üks tähtis
detail külge panemata jäetud.....mootor |
|
|
|
diselist
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.09.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.10.10 14:23
|
|
|
see 2.0tdi jääb 3.0tdi-st maha ainult lõpus kõrgetel pööretel mida eriti ei kasutata nagunii,kes kaagutab et edasi ei lähe see sõitku sellisega
kõigepealt.
***
Märkus moderaatorilt: "Kuna kasutaja ei ole vaatamata varasematele märkustele asunud järgima foorumi reeglite 3.
punkti, on kasutaja postitusõigus peatatud!"
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.11.10 05:54
|
|
|
See oli naljaga pooleks öeldud. Muidu on 2.0 piisav mootor, 3.0 on aga väga korraliku varuga. Ei ole küll õige teema aga 2.0l on tunduvalt rohkem vigu
ja "haigusi". Osad probleemid on isegi väga tõsised, nagu näiteks lagunevad õlipumba ketid ja lühises PD-elemendid. Ei tahtnud midagi või kedagi
maha teha, palun vabandust, kui selline mulje jäi.
|
|
|
|
A624
huviline
Registreerunud 24.12.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 2,0 TDI 103 kw
|
postitati 04.11.10 08:07
|
|
|
Heh, pole hullu- väike vaidlusmoment käib elu juurde ja kui seda ei oleks oleks ju elu väga igav või mis...
Aga räägi veidi sellest PD elementida lühise teemast lähemalt äkki?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 04.11.10 08:26
|
|
|
Mind huvitaks ka, mis seal nuka pealt käitatavas pumppihustis lühisesse läheb? Miski juhtpihusti teema?
Mannetuse koha peal vaieldes tasuks alati arvestada sellega, et diiselmootor on turboga. Max väändemoment on pea sama mis 3.2 FSI-l, kättesaadav on see aga juba palju madalamatel pööretel.
|
|
|
|
ahartsi
huviline
Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal
|
postitati 04.11.10 09:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Mind huvitaks ka, mis seal nuka pealt käitatavas pumppihustis lühisesse läheb? Miski juhtpihusti teema?
Mannetuse koha peal vaieldes tasuks alati arvestada sellega, et diiselmootor on turboga. Max väändemoment on pea sama mis 3.2 FSI-l, kättesaadav on see aga juba palju madalamatel pööretel. | PD mootoril ei
ole juhtpihustit. Kel huvi saab vaadata siit mis karul kõhus!
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 04.11.10 10:42
|
|
|
Nojah, õige küll, niiöelda "kütuselatt" on neil ju elektromagnetiline.
|
|
|
|
ahartsi
huviline
Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal
|
postitati 04.11.10 11:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Nojah, õige küll, niiöelda "kütuselatt" on neil ju elektromagnetiline. | Täpsemalt on iga silindri kohta üks elektromagnetiliselt
juhitav pump-pihusti.
|
|
|
ahartsi
huviline
Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal
|
postitati 04.11.10 12:36
|
|
|
Veel täpsemalt - mis on mis!
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 04.11.10 13:44
|
|
|
Jah, tean tegelikult. Pole lihtsalt endal seni näppida vaja
olnud.
|
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.11.10 10:51
|
|
|
Element nimega "magnetventil" läheb lühisesse. A6l ei ole sellega kokku puutunud aga sama mootoriga VW Passatil on väga levinud häda. Siis jääb ühe
lühises pihusti pärast pill seisma. Kummaline on see et 1.9l pole sellist asja kunagi olnud ja ei usu et midagi sellist juhtub ka.
|
|
|
|
JMets
huviline
Registreerunud 15.12.13
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.10.17 15:53
|
|
|
Kas audi A4 b7 2.0tdi 103kw BLB võib sama probleem olla? Mu A4-jal on
samad sümptonid.
|
|
|