Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: mõningad küsimused a4 avant 1.9 tdi 74kw 2003 kohta (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 3664)
silve219
huviline



Registreerunud 12.12.07
Kasutaja on eemal


postitati 12.12.07 19:36 Tsiteeri
mõningad küsimused a4 avant 1.9 tdi 74kw 2003 kohta



Olen vastne audiclubi liige! On mõned küsimused mis huvitaksid,tean et saaks ka neid otsida aga aja puudumise tõttu loodan et on abivalmis teadlikke kes aitavad.
nimelt sai soetatud a4 avant 1.9 tdi 74kw 2003. auto väga aus ja ma ülimalt rahul.
1. Mul kompuuter armatuuril,aga see näitab ainult kilometraazi palju ma antud kütusega sõita veel saan,aga enamikel ju näitab seda ka palju sõidu hetkel võtab,kas mul siis mingi algelisem kompuuter?
2. Kui tihti tuleks teha õlivahetust ja mis õli panna. kas vaatan värvust või saab ka kilometraasi järgi?
esialgu aitab,need kõige tähtsamad ja kiireloomulisemad küsimused, aitähh aitajatele


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 12.12.07 20:04 Tsiteeri


1. Kui sul on nii öelda kompuuter, siis kojameeste kangi otsas on nupp, vajutades seda siis vastavad näidud armaturis vahetuvad.

2. Õli vaheta iga 10000 km tagant. Ja õli ikka selliste näitajatega mida tehas soovitab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
silve219
huviline



Registreerunud 12.12.07
Kasutaja on eemal


postitati 12.12.07 20:18 Tsiteeri


järelikult vist pole kompuuter sest sellist nuppu pole kuigi jah kompuutri moodi asi nagu on,suht suur kast on,näitab mis raadi on või kui cd siis mis lugu ja näitab mitu km sõita saab antud kütuse koguga,,,,,üks küsimus veel,kas kompuutri keelt saab valida,mul belgia keel praegu,ja palju see maksaks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 12.12.07 20:20 Tsiteeri


Kompuutrikeel on arvutiga muudetav, diagnostsüsteemiga. Ei ole keeruline.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audiboy
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.04
Asukoht: Laagri
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III vRS '16

postitati 12.12.07 21:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: silve219
2. Kui tihti tuleks teha õlivahetust ja mis õli panna. kas vaatan värvust või saab ka kilometraasi järgi?
esialgu aitab,need kõige tähtsamad ja kiireloomulisemad küsimused, aitähh aitajatele

See mootor peaks olema sul pumppihustitega ning seetõttu tuleks kasutada ka spetsiaalselt selle jaoks mõeldud õli.


How hard can it be? I mean, what could possibly go wrong? :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 12.12.07 21:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audiboy
Tsitaat:
Algselt postitas: silve219
2. Kui tihti tuleks teha õlivahetust ja mis õli panna. kas vaatan värvust või saab ka kilometraasi järgi?
esialgu aitab,need kõige tähtsamad ja kiireloomulisemad küsimused, aitähh aitajatele

See mootor peaks olema sul pumppihustitega ning seetõttu tuleks kasutada ka spetsiaalselt selle jaoks mõeldud õli.

Küsiks siinkohal ka ise natuke juurde... kas 96KW motol on samad asjad? millest nood erinevad tavalistest pihustitest ning mis osas on nad üleüldse seotud mootori õliga, et selleks spets õli peab olema?
Küsimus selletõttu, et sai ka just omale uuem ökoliikur muretsetud, ainult siis jah 96KW variant.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 12.12.07 21:54 Tsiteeri


Nukkvõllilt käitatav plunzer surub otse pihustisse, eraldi KKP-d :P ei ole:

http://www.kfztech.de/images/kfztechnik/diesel/pd_fuellung1.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 12.12.07 22:20 Tsiteeri


Hmm... ja nii ongi, ma seda nende uuemate puhul ei teadnudki :P
Tean ka nüüd siis õlivahetuse korral mida tähele panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
GT1
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant Tdi Q

postitati 13.12.07 11:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: GT1
Hmm... ja nii ongi, ma seda nende uuemate puhul ei teadnudki :P
Tean ka nüüd siis õlivahetuse korral mida tähele panna.


Tahaks ka tarkust ammutada, mida siis õlivahtetuse osas tähele panna?
Ja mis siis juhtub kui ei ole sees spets. pumpdüüsede õli?
Ning mis see KKP tähendab?
Tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 13.12.07 11:35 Tsiteeri


KKP= kütuse kõrgsurve pump.
Eks tuleb panna ikka seda õli mida tehas on soovitanud.
Paljud sõidavad Castroli longlifega aga samas olen kuulnud ka seda, et longlife ei mõju mootori elueale hästi kuna pärast 10 K km on ikka õli must ja kaki.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 13.12.07 13:53 Tsiteeri


Mina tegelikult ei näe ka erilist põhjust, miks sellise mootori korral peaks mingit spetsõli kasutama. Pumppihusti iseenesest ei puutu otseselt mootoriõliga kokku. Lihtsalt nukkvõllil on üks nukkseib silindri kohta juures ja lisaks siis muidugi ka vastav arv lisanookureid. Nii et pole selles PeDe-TDI's tegelikult midagi nii müstilist. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
liivi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 30.11.02
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: C8 3.0d/h

postitati 13.12.07 16:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: silve219
1. Mul kompuuter armatuuril,aga see näitab ainult kilometraazi palju ma antud kütusega sõita veel saan,aga enamikel ju näitab seda ka palju sõidu hetkel võtab,kas mul siis mingi algelisem kompuuter?


see on standardvarustuse jubin, ei ole kompuuter, kui näitab et 60km veel tankimiseni, siis hakkab käivitamisel häälitsema ja nõuab paagitäitmist. Aga mugav asi küll muidu, ei pea koguaeg kiivalt kütuseseierit jälgima (mitte et 1,9TDi puhul seal üldse midagi väga tihti jälgida oleks....).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tiit
huviline

Avatar


Registreerunud 23.03.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 avant tdi

postitati 30.01.08 21:00 Tsiteeri


kui pesuõli kasutada õlivahetusel on pärast mootoriõli päris pikalt puhas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra
huviline

Avatar


Registreerunud 05.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C3 1.8T aeb Quattro

postitati 31.01.08 18:39 Tsiteeri


kas valvoline täissynt sobib 5W30 pruunis nõus?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.7% - SQL: 55.3%]