Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Quattro tõstmine. (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 6281)
AIVAR369
huviline



Registreerunud 28.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 09.09.10 12:40 Tsiteeri
Quattro tõstmine.



Tere targemad, tahan teada kuidas saab tõsta quatrot kõrgemaks. Kas ainuke võimalus on tõesti müüdavad kummspiraalid vedrude vahele, aga nood ei tõsta vaid teevad jäigemaks minuteada. Tegu 1989a. sigar, 2,2MC mootor ja 121kw. Tänud ette.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 09.09.10 12:50 Tsiteeri


Vedrud alt, koos nendega lammarisse. Leiab kindlasti alternatiivid. Need kummipadjad on ajutine lahendus ja mööduv nähtus, sest need surevad ja vajuvad ära kuigi veidi alguses tõstavad, kuna vedrul ei õnnestu "nii kokku vajuda". Kindlam on kui saad ülemised padjad kõrgemad kui originaalid (kui patjade suurendamisega mingit muud konstruktsiooni reeglit ei eira - vedru ei vikseeru enam koonusesse korralikult ja jääb ainult padjale). Teised vedrud kindla peale minek, aga neid vahetad ilmselt päris "üks kord" enne kui auto silmale normaalselt hoidma jääb (been there done that, aga siiani pole ise rahul) :D


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 09.09.10 12:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AIVAR369
Tere targemad, tahan teada kuidas saab tõsta quatrot kõrgemaks. Kas ainuke võimalus on tõesti müüdavad kummspiraalid vedrude vahele, aga nood ei tõsta vaid teevad jäigemaks minuteada. Tegu 1989a. sigar, 2,2MC mootor ja 121kw. Tänud ette.
Kui soovid, mul on pakkuda valmis komplekt , millega läbisin 3 päevase ziibi ralli vajadusel siis uute amortidega ja natuke parema vedru komplektiga, vajadusel ette kaitseraua alla (kännu niitja)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 09.09.10 16:01 Tsiteeri


Auto kliirensit saab suurendada ka rehvidega. Uuri välja, palju oleks max. mõõdud, et kuhugi poole kinni ei jookseks ja võid saavutada isegi kuni mõne cm. tõste:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AIVAR369
huviline



Registreerunud 28.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 10.09.10 19:14 Tsiteeri


Tänud kõigile vastajatele. Rehvidega ei mängi välja, kuna praegu juba koorma pealevõttes hakkavad rattad pori koopasse vastu käima. Forsin ütle kuipalju sa tolle kännuniitjaeest ja kogu vedrude ja amortide komplektist küsid. Kas sul mõnda pilti kah on milline näeb auto välja tõstetuna ja milline on tõstmata, kuipalju üldse auto tõuseb cm-tes. Huvi tõsta kogu autot mitte ainult tagaotsa. Kuna sinu asukoht on Võru-Pärnu siis see Võru on minujaoks hea varjant kuna ise asun Valgas. Kui on pilte saada mulle mailile. aivar.kiiser@mail.ee ja tlf. 56661194 kuna ma ei ole suuremasi arvutiskäija.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 12.09.10 19:03 Tsiteeri


http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=8352
Seal teemas on oma kätetöö ja ka link videole. Vaata, ehk on abi. Vihjeteks maasturirehvid, tugevdatud vedrud, kummijullasid saab panna vedru vahele, alla ja peale. Samuti on üks foorumikasutaja keevitanud Audi 200-l amordipüstakud ringi (pildid olid selles foorumiosas, kuhu klubiga mitteliitunud foorumikasutajatel ligipääs keelati), sai küll auto päris karmilt kõrgeks, kuid et pooltelgede nurgad liiga suureks ei läheks, tuleks alustada ikkagi võimalikult suurtest rehvidest. Järgmine nõrk ketilüli on aga sidur. St kui vajad kõrget autot ja tahad vedada raskemat koormat, osta parem kohe aeglustiga Subaru Legacy või siis juba päris maastur, millel kere tõstmine on juba hoopis teine teema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
AIVAR369
huviline



Registreerunud 28.04.10
Kasutaja on eemal


postitati 13.09.10 10:02 Tsiteeri


Peale nended piltide ja videode vaatamist tekkis selline küsimus, et kuidas see suhe on, et kui paned amordi peale lisaks 50mm kas siis tõuseb kah 50mm või rohkem. See küsimus sellest, et kunagi sai omatud ja tõstetud zigulit kui tollele panid lisaks 50mm siis tõusis 70-75mm, aga hiljuti tõstsin VOLVO 740 sedaani tollega oli küll nii, et niipalju kui juurde panid niipalju ka tõusis. Audipuhul ma arvan, et on sama nagu VOLVO-ga kuna ziguli kere palju väiksem ja kergem kui Audil. Kas mul on õigus. Igaljuhul tubli töö krss sinu diisel quatro puhul kuid mina ei paneks ühtegi kleepsu ega märki mis vihjaks quatrole, tulgu see kõrvalistele isikutele üllatusena milleks masin võimeline on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 13.09.10 20:09 Tsiteeri


Ees nõks vähem või ligilähedaselt 1:1, taga ehk nõks rohkem kui 1:1, kuna õõtsa tõmmatakse quattrol kergelt keskelepoole kokku ja amort toetub nõks sissepoole.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 14.09.10 16:09 Tsiteeri


Ei oska vastata, kps on vast tõele päris lähedal. Mina panin vaid "Diesel" kleepsu, kõik muu oli juba tehasest. Samuti on keeruline hakata peitma tagaklaasi kütteniitidesse joonistatud QUATTRO kirja;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Volts123
huviline

Avatar


Registreerunud 01.03.14
Asukoht: enamasti Espoo(Soome) aga ka Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S6 c5

postitati 01.03.14 22:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Vedrud alt, koos nendega lammarisse. Leiab kindlasti alternatiivid. Need kummipadjad on ajutine lahendus ja mööduv nähtus, sest need surevad ja vajuvad ära kuigi veidi alguses tõstavad, kuna vedrul ei õnnestu "nii kokku vajuda". Kindlam on kui saad ülemised padjad kõrgemad kui originaalid (kui patjade suurendamisega mingit muud konstruktsiooni reeglit ei eira - vedru ei vikseeru enam koonusesse korralikult ja jääb ainult padjale). Teised vedrud kindla peale minek, aga neid vahetad ilmselt päris "üks kord" enne kui auto silmale normaalselt hoidma jääb (been there done that, aga siiani pole ise rahul) :D





Millise isendi vedrudega oled siiamaani rahule jäenud?
Soov oleks ka quattrot tõsta väheke;) ,masin on 95a coupe 2.6.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 02.03.14 09:02 Tsiteeri


Gefi Tartu lammutuses polnud kahjuks juurde märgitud, millele need või nood isendid kuulusid. Sai valitud koonuste mõõtmete, vedru läbilõike ja üldpikkuse järgi. Peale neljandat või viiendat vedrude ringi vahetust hakkas juba mingi pilt silme ette tulema, mille suunas nagu täpsemalt rihtida "lõpptulemuse loomisel". Kuna lammari isikuid pisut tundsin, siis sain hiljem lihtsalt mittesobivad tagas viia ja kogu sellele proovimiselõbule pisut neile ka juurde makstud. Sellise tegevuse eeldusteks olid endale oma garaazhipind, mitu liikumisvahendit ja see tõstetav isend viibis garaazhis "operatsioonil" peaaegu 8-9 kuud koos teiste töödega ;).

Kogu asja tuumaks ongi tegelikult see, et tead 100% oma autol hetkel all olevate vedrude kõiki mõõtmeid.
Kui originaalsust lõhkuda ei taha, siis on lihtsam alustada üldjuhul esimesest ostast, sest tagumised rattad ei pööra ja sellesse loominguliselt suhtuda on palju lihtsam, et siis esiosaga võrreldes ka tagaosa hiljem "balanssi" saada.

Et aimdust saada, mis siis välja lõpuks tuli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Volts123
huviline

Avatar


Registreerunud 01.03.14
Asukoht: enamasti Espoo(Soome) aga ka Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S6 c5

postitati 02.03.14 11:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Gefi Tartu lammutuses polnud kahjuks juurde märgitud, millele need või nood isendid kuulusid. Sai valitud koonuste mõõtmete, vedru läbilõike ja üldpikkuse järgi. Peale neljandat või viiendat vedrude ringi vahetust hakkas juba mingi pilt silme ette tulema, mille suunas nagu täpsemalt rihtida "lõpptulemuse loomisel". Kuna lammari isikuid pisut tundsin, siis sain hiljem lihtsalt mittesobivad tagas viia ja kogu sellele proovimiselõbule pisut neile ka juurde makstud. Sellise tegevuse eeldusteks olid endale oma garaazhipind, mitu liikumisvahendit ja see tõstetav isend viibis garaazhis "operatsioonil" peaaegu 8-9 kuud koos teiste töödega ;).

Kogu asja tuumaks ongi tegelikult see, et tead 100% oma autol hetkel all olevate vedrude kõiki mõõtmeid.
Kui originaalsust lõhkuda ei taha, siis on lihtsam alustada üldjuhul esimesest ostast, sest tagumised rattad ei pööra ja sellesse loominguliselt suhtuda on palju lihtsam, et siis esiosaga võrreldes ka tagaosa hiljem "balanssi" saada.

Et aimdust saada, mis siis välja lõpuks tuli.


Selge siis...tänud.

Et siis ikka vedrud alt ja lammari poole ajama. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 02.03.14 14:26 Tsiteeri


Kui tahad masinat ainult väheke tõsta, siis osta lihtsalt uued ja võimalusel koormavedrud konkreetsele isendile. Vedrud surevad reeglina 5-10% aastas ja algselt kõrge vedru võib 10.a. vanuselt ikka omajagu madalam juba olla. Minu masin on kolme aastaga langenud oma algsest asendist vähemalt 2.5cm, mis on tegelikult ikka VÄGA palju. Ja teisest masinast, mis on minu käes olnud üle kümne aasta, on saanud korralikust normaalkõrgusel masinast totaalne lowrider, nii et...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 14.07.14 21:54 Tsiteeri


http://album.ee/node/27377469/50316523
http://album.ee/node/27377475/16992014
http://album.ee/node/28503143/50338139


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
waic
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad 3.0 + A5 sportback 3.0

postitati 14.07.14 22:45 Tsiteeri


Vanasti pandi niinimetatud ''transportöörilinti'' ehk siis paksust kõvast kummist seib vedrudele alla, efekt oli märgatav...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 15.07.14 11:01 Tsiteeri


Seda vanaaegset nippi sai kasutada siis kui vedrul oli viisakas toetuskauss ja vedru toetuspind oli poole õõtsa peal. Sel juhul oli tõesti effekti. Kui hetke masinatel pole ei kausse ja ka toetuspind on amordi alumine kinnitus ja sedagi praktiliselt õõtsa välisääres, siis ... (njah, siit kohalt algab nüüd juba fantaasia + insenerivaist tööle).

PS! Forsini piltidel postitatut sai kaalutletud, aga see muutus ohtlikuks kõigele muule, mis rataste ja õõtsadega kokku puutus. Custom püstakud, õõtsad/õõtsahoovad, poolteljed, amordid jne.

Ütleme nii, et kuskilt kohast jookseb väga tugev piir ratsionaalsusel läbi, kuna tekib tungiv vajadus konkreetsete sillalukkudele järele, mida nendel keredel kahjuks pole standardis võtta ;). Variant on kohe kõrgem ja sihtotstarbeline asi osta.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 32.4% - SQL: 67.6%]