Lehekülgi: 1 2 3 4 |
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 29.08.10 17:58
|
|
|
Audi 100 2.8 A/T - 1994 - airbag
Nüüd siis minu käes jälle uus Audi, kuna tekkis tahtmine midagi uuemat proovida, siis sai jälgida auto24 kuulutusi kergelt. Ja ühel Reedesel päeval
nägin ma tolle C4 kuulutust auto24'jas. Siis oli hinnaks 10k. Piltidelt hakkas kohe silma puuduolevad liistud stangelt ja puuduolev suunatuli. Aga
noh, sellise hinna juures on need pisivead. Reedel veel enda C3 müügile ei mõelnud. Laupäeval üles ärgates oli auto hind 9888 vms, noh, mõtlesin, et
peaks ikka helistama. Helistasin siis ära ja tahtsin pühapäeval vaatama minna. Kuigi ütles et pühapäeval ei pruugi masin enam alles olla, kuna
tahtjaid väga palju. No mis seal ikka, ootasin pühapäeva. Pühapäeva hommikul oli auto hind 8888eeki. Helistasin uuesti ja ütlesin et hoidku paar tundi
alles. Samal ajal leidsin SR.orgis potensiaalse sigari kliendi. Hakkasin siis Tartu poole vurama ja sinna jõudes näitasin sigari huvilisele masina ära
ja talle sobis. Siis läksime C4 vaatama ja ütlesin, et C4 mulle sobib siis müün sigari maha ja kui ei sobi siis jääb müümata, talle see sobis.
Esmamulje C4 oli selline kesine. Räpane, esimene parem poritiib täiesti auklik, hullem kui harju keskmine Vectra vms. Siis panin masina käima, kaks
nädalat seismist, aga auto oli matsupill. Siis märkasin ka plusse, tutikad suverehvid, jaanuaris ostetud aku (72ah), kere ja muu välimus suhteliselt
ok, peale tiibade. Tegin siis proovisõidu ja kohe hakkas kõrva esisillast tulev klobin, järelikult mingi puks otsas, samas käigukast vahetas käike nii
sujuvalt, et vahetusest saab aru ainult tahhokat vaadates. Lõpuks sai hinnast rääkima hakatud, ütles et kui 8.5k ostan siis saan 8.5 tollised 17"
veljed kaasa. Aga lõpuks jäi kokkulepe 7k peale. Ja kõige parem oli see, et vana ei ajanud mingeid kärbseid pähe, a'la tiivad ja stange puru kuna
sõitsin örnalt lumevalli vms. Konkreetselt olid ta ainukesed kommentaarid:"Kui tahad võta, kui ei taha jäta, valik on sinu. Mul on kiire ja varsti
lähen Tallinna". No mis seal ikka, tegin sigari ostjaga kauba ära ja kohe ka C4 omanikuga. Ja algas kojusõit ca 100km. Sõites ilmsesid sellised vead:
Roolivõim krudiseb madalate pööretega ja selline hüdrauliline loks on sees kiremini sõites. Ja suureks ehmatuseks kujunes ka mittetöötav spidokas.
Lootsin abi saada targast kliimaplokist, aga ka seal olid suured nullid 17 menüü kohapeal. Saigi siis umbes pöörete järgi sõita, eeldasin, et 90-100
km/h on ca 2400-2600 pööret.
Varustusest on autol esimesed udutuled, aknapesudüüside soojendus, elektri aknad, tuledekorrektor, elektrilised A6 soojendusega peeglid, sisemine
panoraam tahavaate peegel, kliima, välistemp. näidik, lisakellad, 2x airbag, käetugi, must sametsisu, tume puitdekoor, autotelefon, võimendiga klaasis
olev antenn, 2x signalisatsioon, kohtvalgustid, autocheck, 6x kõlarid(4 originaali ja taga 2 Hertzi ovaali) ja kindlasti midagi veel. + nagu alati,
rändab vanast autost kaasa Audiovoxi makk. Autol oli ka peal Airbagita
essi rool, aga kuna panen nagunii airbagiga rooli peale, siis see rool leidis oma koha Otto sigaris.
Kokkuvõttes vead on/ olid sellised:
Krudisev hüdrokalaga rool
Esistanges on pragu
Esistange liistud puudu
Udutuledel klaasid puudu
Esitiivad roostetavad
Kõrvalistuja istme on keegi suitsuga maha põletanud
Motosse tekkis vasaku kaane alla pöörete 2000-4000 huvitav "kolin"
Mittetöötav autotelefon- Eemaldatud
Autocheck vilgutab piduririket- Viga oli katkistes klotsiandurite juhtmetes.
Hunnik läbipõlenud pirne- Osa vahetatud
Vigane tuledelüliti- Ottolt uus küljes
Esisillas paremal pool klobin
Pagassi lukustus ei tööta, vaakumklappi uut vaja
Spidokas ei tööta
Auto oskas ka üllatada, nimelt kui koju jõudsin, siis automaatselt keerasin uksed võtmest lukku (vanal polnud kesklukku), niikui uksed lukus käis
mingi imelik käuks kusagilt tagant. Mõtlesin et ju on lukud aftermarketi signaga ühendatud. Kui aga armatuuris tagumise udutule lülitis punane pirn
vilkuma hakkas, siis tabasin ära, et autol on originaal kesklukk pasunaga. Ja vot ei saagi aru, et mispärast on topitud masinale veel Mongoose signa
peale.
Järgmisel päeval tööjuures kanali peal avastasin, et autol on veel terve põhjakate ja tutikad kettad- klotsid. Küttekuluks olen saanud uskumatud 8-9
sajale, enamus sõitu maal külavahel.
Plaanis on tiivad lähiajal välja vahetada ja üleüldse välimust vähe kõpitseda. Lisaks tahaks saada punaseid tagumisi suundasid ja essi paneeli. Ja
kindlasti ühesuguseid velgi, kuna praegu 3 Momo velge ja 1 originaal A6 velg.
Uus suunatuli vasak valge- 250.-
Õlifilter- 50.-
1.2w pirnid, 10tk- 60.-
Parktulepirnid- 40.-
H4 pirnid- 250.-
Airbagiga rool- 450.-
Vaha- 180.-
Uus kormorani rehv- 500.-
Aga pilte ka siis lõpuks: Sorry, telefoniga tehtud.
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 29.08.10 19:01
|
|
|
Miks sa nende monoveolistega jamad, ostnud korraga juba täisveduse. Varsti lubati öökülma, kaugel see lumi enam on
See 3 kodaraga Essi rool on ju hulka mugavam, ma oleks selle alles jätnud. Enda autol tegin veel sellise asja, et hankisin samasuguse
sigaretisüütajaga konsooli, ning uputasin selle Audiovoxi ca 5mm sügavamale. Nüüd on ta konsooliga tasa nagu originaalmakk.
Kui kliima ka kiirust ei näita, siis kontroilli kas kastis olev kiiruseandur on ikka korras.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 29.08.10 19:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Miks sa nende monoveolistega jamad, ostnud korraga juba täisveduse. Varsti lubati öökülma, kaugel see lumi enam on
See 3 kodaraga Essi rool on ju hulka mugavam, ma oleks selle alles jätnud. Enda autol tegin veel sellise asja, et hankisin samasuguse
sigaretisüütajaga konsooli, ning uputasin selle Audiovoxi ca 5mm sügavamale. Nüüd on ta konsooliga tasa nagu originaalmakk.
Kui kliima ka kiirust ei näita, siis kontroilli kas kastis olev kiiruseandur on ikka korras. |
Üks 2.8Q oli silmapiiril samal ajal kui seda vaatasin, aga too oli nii ronditud, et kevadeks oleks vast korda saanud. Asi ongi selles, et seda väga
vaba finantsi palju pole, seega käib autode ost-müük suht üks ühele. Ja
10k Q veel ei leia.
See 3 kodaraga rool oli see vana essi rool, ilma airbagita. Ajutiselt läheb peale A6 tavaline airbagiga rool ja kui mõnda Q hiljem leidnud ei ole, ehk
kui selgub, et see auto jääb natu pikemaks ajaks, siis tahaks A6 S-line rooli panna.
Seda konsooli siis ehitasid nagu veits ümber?
OT: Aga iga mu auto teema esimene kommentaar on stiilis, jälle esiveoline, selle müüdi peab vist purustama.
|
|
|
|
RaunOdude
huviline
Registreerunud 30.07.09
Kasutaja on eemal
Auto: audi A8 3.7 V8
|
postitati 29.08.10 19:33
|
|
|
Aga kudias kliima pealt saab kiirust ja muud sellist asja vaadata?
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 30.08.10 17:26
|
|
|
Ainult üks erinev velg all. Tagavararattana all või ei antutki 5ntat velge pagassis kaasas nagu mul? Muidu ilus värv, edu nokitsemisel, masinaga.
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 30.08.10 17:31
|
|
|
Sul roolil peaks kah airbag olema? Preagu vist airbagita rool peal?
|
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 30.08.10 17:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Quattru
Ainult üks erinev velg all. Tagavararattana all või ei antutki 5ntat velge pagassis kaasas nagu mul? Muidu ilus värv, edu nokitsemisel, masinaga. |
Hetkel ongi 3 momot, 1 A6 velga ja tagavara plekk. Pakkumisi on tulnud ka 3 teise A6 velje kohta ja ka ühtede 16" kohta uurin veits.
|
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 30.08.10 17:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
Sul roolil peaks kah airbag olema? Preagu vist airbagita rool peal? |
See jah ajutine lahendus, pm saan kohe airbagiga rooli asemele, too siis A6 oma.
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 30.08.10 17:36
|
|
|
Siis loogiliselt saaks ma endale kah peale paksema(bagiga) rooli panna
kui need on nii 1:1 vahetatavad?
|
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 30.08.10 17:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
Siis loogiliselt saaks ma endale kah peale paksema(bagiga) rooli panna
kui need on nii 1:1 vahetatavad? |
Seda küll jah, aga lihtsalt bag ei tööta. Mul õnneks 2x bag olemas.
Räägi kas see sisu on siis samasugune sul?
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
|
RaunOdude
huviline
Registreerunud 30.07.09
Kasutaja on eemal
Auto: audi A8 3.7 V8
|
postitati 30.08.10 19:03
|
|
|
Tänan.
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 31.08.10 20:35
|
|
|
Kui kellegil juhtub silma hakkama sellised vidinaid:
*Mõlemad esimesed poritiivad, ei pea olema väga siledad.
*Esistange liistud (3tk).
*2.8 mootor 128kW
*Automaatkasti küljes olev kiiruse andur.
Või terve Audi C4, mis on oma lõpu leidnud kas avarii vm muul põhjusel ja nüüd ootab kuni temast kellegile kasu oleks. Siis võite mulle julgelt teada
anda.
E:
Nüüd saab auto omale sellise rooli kaa:
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 31.08.10 20:51
|
|
|
Motos olev kolin läheb iga päevaga tugevamaks, kuna aga moto remont on hulka kallim kui uus moto, siis lihtsam uus moto peale panna ja kunagi
tulevikus praegune ära remontida totaalselt. Targemad mehed on kuulanud asja ja ütlevad et kolin tuleb plokikaanest, aga mis seal sellist ebaühtlast
kolinat, pööretel 1500- 4000 teha saab, koliseb ainult gaasi hoides, järsku maha võttes ja juurde andes ei kolise või koliseb nõrgalt.
Mulle pidevalt mainitakse, et mulle ie meeldi kohe korras autodega sõita (eelmise sain korda ja ostsin järgmise rondi, sama oli ka kahe eelmisega), põhimõtteliselt kõik autod varjusurmast päästnud, sest minu esimene Audi 90 läbis ca kuu tagasi ametlikult
ülevaatuse, auto ootas samuti enne minuni jõudmist raua kõrgemaid hindasid, foorumlane vatsa viis ta minujuurest ära, andis viimase lihvi ja
ülevaatusele. C3 sedaani ootas Tallinna romula jälle natuke tööd (pidurid, küttetorud, plokikaas) ja sain natuke sõita, läks auto tuttava kätte, kes
käis temaga stendis, seal tuvastati veel veermiku ja ABSi probleeme, esitati arve ca 6k ja auto sõidab igapäevaselt. Eelmine C3 avant oli ka
ülevaatuseta- kindlustuseta ja ootas paremaid päevi, lõpuks vahetasin hunik pudinaid moto juures, benapumba jm mudru ja sain jälle natuke sõita ja
nüüd liikleb auto Tartus.
Ning nüüd kord siis selle auto käes.
|
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 02.09.10 17:33
|
|
|
Täna sain siis autole diagnosti tehtud:
Faults Found:
Engine
00281 - Vehicle Speed Sensor (G68)
03-00 - No Signal
01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)
31-00 - Open or Short to Ground
00577 - Knock Sensor Regulation Cylinder 1
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Chassis Type: 4A - Audi 100/A6 C4
Scan: 01,02,03,08,15,17,25
Address 02 -------------------------------------------------------
Controller: 4A0 927 156 Q
Component: AG4 GETRIEBE 01K D81
Coding: PMC 0
Shop #: 0260002286
No fault code found.
Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 4A0 907 379 A
Component: Bremsen-Elektronik
Coding: 0265100056
Shop #: BB 33837
No fault code found.
Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 4A0 820 043 F
Component: Klima-Vollautomat D05
Coding: 00060
Shop #: WSC 02315
No fault code found.
Address 15 -------------------------------------------------------
Controller: 4A0 959 655
Component: AIRBAG II AĻP«PŸ˙…
1 Fault Found:
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
End -------------------------------------------------------
Seega päris hea tulemus, airbagi probleemid lahenevad uue rooliga. Kiiruse sensori surm on nüüd kinnitatud ja bensuauruklapp tahab puhastust, aga ei
saa aru mida see viga endast kujutab:
00577 - Knock Sensor Regulation Cylinder 1
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
Oskab keegi aidata?
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 02.09.10 18:30
|
|
|
Esimeses silindris on liiga suur detonatsioon või andur jamab. Kruvi andur maha ja vaata kas ta ilusti paigas. Arvatavasti su mootori kolinast
tingitud.
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 02.09.10 18:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Esimeses silindris on liiga suur detonatsioon või andur jamab. Kruvi andur maha ja vaata kas ta ilusti paigas. Arvatavasti su mootori kolinast
tingitud. |
Kusjuures kolin sealt tulebki, esimese silku juurest. Aga kas kolin tingitud andurist või anduri rike põhjustatud kolinast.
Ja mis asi siis seda tekitab- kolinat, mingi seos peab ju olema?
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 02.09.10 18:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: airbag
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Esimeses silindris on liiga suur detonatsioon või andur jamab. Kruvi andur maha ja vaata kas ta ilusti paigas. Arvatavasti su mootori kolinast
tingitud. |
Kusjuures kolin sealt tulebki, esimese silku juurest. Aga kas kolin tingitud andurist või anduri rike põhjustatud kolinast.
Ja mis asi siis seda tekitab- kolinat, mingi seos peab ju olema? |
Raske on läbi neti kolinat hinnata! Andurist se tingitud kindlasti ei ole vastupidi pigem.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |