Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: Audi 100 2.8 A/T - 1994 - airbag (Vastuseid: 77 | Vaatamisi: 10009)
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 29.08.10 17:58 Tsiteeri
Audi 100 2.8 A/T - 1994 - airbag



Nüüd siis minu käes jälle uus Audi, kuna tekkis tahtmine midagi uuemat proovida, siis sai jälgida auto24 kuulutusi kergelt. Ja ühel Reedesel päeval nägin ma tolle C4 kuulutust auto24'jas. Siis oli hinnaks 10k. Piltidelt hakkas kohe silma puuduolevad liistud stangelt ja puuduolev suunatuli. Aga noh, sellise hinna juures on need pisivead. Reedel veel enda C3 müügile ei mõelnud. Laupäeval üles ärgates oli auto hind 9888 vms, noh, mõtlesin, et peaks ikka helistama. Helistasin siis ära ja tahtsin pühapäeval vaatama minna. Kuigi ütles et pühapäeval ei pruugi masin enam alles olla, kuna tahtjaid väga palju. No mis seal ikka, ootasin pühapäeva. Pühapäeva hommikul oli auto hind 8888eeki. Helistasin uuesti ja ütlesin et hoidku paar tundi alles. Samal ajal leidsin SR.orgis potensiaalse sigari kliendi. Hakkasin siis Tartu poole vurama ja sinna jõudes näitasin sigari huvilisele masina ära ja talle sobis. Siis läksime C4 vaatama ja ütlesin, et C4 mulle sobib siis müün sigari maha ja kui ei sobi siis jääb müümata, talle see sobis. Esmamulje C4 oli selline kesine. Räpane, esimene parem poritiib täiesti auklik, hullem kui harju keskmine Vectra vms. Siis panin masina käima, kaks nädalat seismist, aga auto oli matsupill. Siis märkasin ka plusse, tutikad suverehvid, jaanuaris ostetud aku (72ah), kere ja muu välimus suhteliselt ok, peale tiibade. Tegin siis proovisõidu ja kohe hakkas kõrva esisillast tulev klobin, järelikult mingi puks otsas, samas käigukast vahetas käike nii sujuvalt, et vahetusest saab aru ainult tahhokat vaadates. Lõpuks sai hinnast rääkima hakatud, ütles et kui 8.5k ostan siis saan 8.5 tollised 17" veljed kaasa. Aga lõpuks jäi kokkulepe 7k peale. Ja kõige parem oli see, et vana ei ajanud mingeid kärbseid pähe, a'la tiivad ja stange puru kuna sõitsin örnalt lumevalli vms. Konkreetselt olid ta ainukesed kommentaarid:"Kui tahad võta, kui ei taha jäta, valik on sinu. Mul on kiire ja varsti lähen Tallinna". No mis seal ikka, tegin sigari ostjaga kauba ära ja kohe ka C4 omanikuga. Ja algas kojusõit ca 100km. Sõites ilmsesid sellised vead: Roolivõim krudiseb madalate pööretega ja selline hüdrauliline loks on sees kiremini sõites. Ja suureks ehmatuseks kujunes ka mittetöötav spidokas. Lootsin abi saada targast kliimaplokist, aga ka seal olid suured nullid 17 menüü kohapeal. Saigi siis umbes pöörete järgi sõita, eeldasin, et 90-100 km/h on ca 2400-2600 pööret.
Varustusest on autol esimesed udutuled, aknapesudüüside soojendus, elektri aknad, tuledekorrektor, elektrilised A6 soojendusega peeglid, sisemine panoraam tahavaate peegel, kliima, välistemp. näidik, lisakellad, 2x airbag, käetugi, must sametsisu, tume puitdekoor, autotelefon, võimendiga klaasis olev antenn, 2x signalisatsioon, kohtvalgustid, autocheck, 6x kõlarid(4 originaali ja taga 2 Hertzi ovaali) ja kindlasti midagi veel. + nagu alati, rändab vanast autost kaasa Audiovoxi makk:P. Autol oli ka peal Airbagita essi rool, aga kuna panen nagunii airbagiga rooli peale, siis see rool leidis oma koha Otto sigaris:).

Kokkuvõttes vead on/ olid sellised:
Krudisev hüdrokalaga rool
Esistanges on pragu
Esistange liistud puudu
Udutuledel klaasid puudu
Esitiivad roostetavad
Kõrvalistuja istme on keegi suitsuga maha põletanud
Motosse tekkis vasaku kaane alla pöörete 2000-4000 huvitav "kolin"
Mittetöötav autotelefon- Eemaldatud
Autocheck vilgutab piduririket- Viga oli katkistes klotsiandurite juhtmetes.
Hunnik läbipõlenud pirne- Osa vahetatud
Vigane tuledelüliti- Ottolt uus küljes
Esisillas paremal pool klobin
Pagassi lukustus ei tööta, vaakumklappi uut vaja
Spidokas ei tööta

Auto oskas ka üllatada, nimelt kui koju jõudsin, siis automaatselt keerasin uksed võtmest lukku (vanal polnud kesklukku), niikui uksed lukus käis mingi imelik käuks kusagilt tagant. Mõtlesin et ju on lukud aftermarketi signaga ühendatud. Kui aga armatuuris tagumise udutule lülitis punane pirn vilkuma hakkas, siis tabasin ära, et autol on originaal kesklukk pasunaga. Ja vot ei saagi aru, et mispärast on topitud masinale veel Mongoose signa peale.
Järgmisel päeval tööjuures kanali peal avastasin, et autol on veel terve põhjakate ja tutikad kettad- klotsid. Küttekuluks olen saanud uskumatud 8-9 sajale, enamus sõitu maal külavahel.

Plaanis on tiivad lähiajal välja vahetada ja üleüldse välimust vähe kõpitseda. Lisaks tahaks saada punaseid tagumisi suundasid ja essi paneeli. Ja kindlasti ühesuguseid velgi, kuna praegu 3 Momo velge ja 1 originaal A6 velg.

Uus suunatuli vasak valge- 250.-
Õlifilter- 50.-
1.2w pirnid, 10tk- 60.-
Parktulepirnid- 40.-
H4 pirnid- 250.-
Airbagiga rool- 450.-
Vaha- 180.-
Uus kormorani rehv- 500.-


Aga pilte ka siis lõpuks: Sorry, telefoniga tehtud.

http://www.upload.ee/image/776313/Pilt0033.jpg

http://www.upload.ee/image/776314/Pilt0034.jpg

http://www.upload.ee/image/776316/Pilt0035.jpg

http://www.upload.ee/image/776317/Pilt0036.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 29.08.10 19:01 Tsiteeri


Miks sa nende monoveolistega jamad, ostnud korraga juba täisveduse. Varsti lubati öökülma, kaugel see lumi enam on:D

See 3 kodaraga Essi rool on ju hulka mugavam, ma oleks selle alles jätnud. Enda autol tegin veel sellise asja, et hankisin samasuguse sigaretisüütajaga konsooli, ning uputasin selle Audiovoxi ca 5mm sügavamale. Nüüd on ta konsooliga tasa nagu originaalmakk.

Kui kliima ka kiirust ei näita, siis kontroilli kas kastis olev kiiruseandur on ikka korras.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 29.08.10 19:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Miks sa nende monoveolistega jamad, ostnud korraga juba täisveduse. Varsti lubati öökülma, kaugel see lumi enam on:D

See 3 kodaraga Essi rool on ju hulka mugavam, ma oleks selle alles jätnud. Enda autol tegin veel sellise asja, et hankisin samasuguse sigaretisüütajaga konsooli, ning uputasin selle Audiovoxi ca 5mm sügavamale. Nüüd on ta konsooliga tasa nagu originaalmakk.

Kui kliima ka kiirust ei näita, siis kontroilli kas kastis olev kiiruseandur on ikka korras.


Üks 2.8Q oli silmapiiril samal ajal kui seda vaatasin, aga too oli nii ronditud, et kevadeks oleks vast korda saanud. Asi ongi selles, et seda väga vaba finantsi palju pole, seega käib autode ost-müük suht üks ühele:D. Ja 10k Q veel ei leia.

See 3 kodaraga rool oli see vana essi rool, ilma airbagita. Ajutiselt läheb peale A6 tavaline airbagiga rool ja kui mõnda Q hiljem leidnud ei ole, ehk kui selgub, et see auto jääb natu pikemaks ajaks, siis tahaks A6 S-line rooli panna.

Seda konsooli siis ehitasid nagu veits ümber?

OT: Aga iga mu auto teema esimene kommentaar on stiilis, jälle esiveoline:D, selle müüdi peab vist purustama:P.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
RaunOdude
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.09
Kasutaja on eemal

Auto: audi A8 3.7 V8

postitati 29.08.10 19:33 Tsiteeri


Aga kudias kliima pealt saab kiirust ja muud sellist asja vaadata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 29.08.10 20:04 Tsiteeri


http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=19663

Siin täitsa hea ülevaade kliimast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 29.08.10 20:10 Tsiteeri


Seest on isegi suht kena :D aga jah väljast tahab kõpitsemist. Ja isegi esimene käetugi olemas mis väga viis. Kliima külma kah annab? :D Jõudu ja jaksu masinaga!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 29.08.10 20:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: airbag
Seda konsooli siis ehitasid nagu veits ümber?
Jämedalt võttes kaevasin makki augu 5cm sügavamaks kuni maki pind oli ülejäänud mudruga tasa (peeglid ja sig süütaja), sealt edasi panin ta raami üsna tugevalt omasse pesasse, ning kuuma liimi ja 2 poolse teibiga tõstsin maki iluraami ülejäänud pinnaga samale kõrgusele. Päris ideaalne lahendus pole, kuid hetkeseisuga paneks tulemusele hea 4- se. Ideaalseks õnneks või kahjuks pole seda võimalik teha ka, sest kogu ülejäänud salong tundub kohati samasuguse +/-1 mm sobivuse loogikaga tehtud olema.

Kui tahad sama saavutada, siis kaku konsool välja ja ole valmis maki raami ümbert keskmiselt 5mm maha lihvima, et ta õigele sügavusele istuks. Lõpptulemus näeb veelgi tagasihoidlikum ja originaalsem kui see makk praegusel kujul, niiet kokkuvõttes võib täitsa rahul olla :)

Ja miks ma mono vs q päevakorda tõin, sest kaua sa seda õiget monoveduliste hulgast otsid, osta juba lõpuks meeldiv neliveduline ja ongi õige olemas:D


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 29.08.10 20:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Seest on isegi suht kena :D aga jah väljast tahab kõpitsemist. Ja isegi esimene käetugi olemas mis väga viis. Kliima külma kah annab? :D Jõudu ja jaksu masinaga!


Kliima puhub jah sellist jahedamat õhku, vist tahab täitmist saada, kuna päris seda karget külma ei tule.

Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Ja miks ma mono vs q päevakorda tõin, sest kaua sa seda õiget monoveduliste hulgast otsid, osta juba lõpuks meeldiv neliveduline ja ongi õige olemas:D

:D, ainuke Q mis kere poolest olla võiks on C3- C4, aga neid väga vähe odavalt müügis. Samas B3 Q on üksjagu, aga need pole päris need:P, mulle meeldivad sellised suuremad aparaadid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Quattru
huviline

Avatar


Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 V6

postitati 30.08.10 17:26 Tsiteeri


Ainult üks erinev velg all. Tagavararattana all või ei antutki 5ntat velge pagassis kaasas nagu mul? Muidu ilus värv, edu nokitsemisel, masinaga.:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 30.08.10 17:31 Tsiteeri


Sul roolil peaks kah airbag olema? Preagu vist airbagita rool peal?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 30.08.10 17:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Quattru
Ainult üks erinev velg all. Tagavararattana all või ei antutki 5ntat velge pagassis kaasas nagu mul? Muidu ilus värv, edu nokitsemisel, masinaga.:cool:


Hetkel ongi 3 momot, 1 A6 velga ja tagavara plekk. Pakkumisi on tulnud ka 3 teise A6 velje kohta ja ka ühtede 16" kohta uurin veits.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 30.08.10 17:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Sul roolil peaks kah airbag olema? Preagu vist airbagita rool peal?


See jah ajutine lahendus, pm saan kohe airbagiga rooli asemele, too siis A6 oma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 30.08.10 17:36 Tsiteeri


Siis loogiliselt saaks ma endale kah peale paksema(bagiga) rooli panna :D kui need on nii 1:1 vahetatavad?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 30.08.10 17:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Siis loogiliselt saaks ma endale kah peale paksema(bagiga) rooli panna :D kui need on nii 1:1 vahetatavad?


Seda küll jah, aga lihtsalt bag ei tööta. Mul õnneks 2x bag olemas.

Räägi kas see sisu on siis samasugune sul?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 30.08.10 17:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: airbag
Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Siis loogiliselt saaks ma endale kah peale paksema(bagiga) rooli panna :D kui need on nii 1:1 vahetatavad?


Seda küll jah, aga lihtsalt bag ei tööta. Mul õnneks 2x bag olemas.

Räägi kas see sisu on siis samasugune sul?

Mul üks selline komplekt üle jap, nagu sul hetkel sees on!
Peab sebima mingi 94a Audi 100 airbag rooli saaks ära proovida :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 30.08.10 17:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Tsitaat:
Algselt postitas: airbag
Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Siis loogiliselt saaks ma endale kah peale paksema(bagiga) rooli panna :D kui need on nii 1:1 vahetatavad?


Seda küll jah, aga lihtsalt bag ei tööta. Mul õnneks 2x bag olemas.

Räägi kas see sisu on siis samasugune sul?

Mul üks selline komplekt üle jap, nagu sul hetkel sees on!
Peab sebima mingi 94a Audi 100 airbag rooli saaks ära proovida :D


Tegelikult juba 92 tulid bagiga roolid, aga sulle sobib paremini essi rool, sul pole airbag vajalik ju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
RaunOdude
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.09
Kasutaja on eemal

Auto: audi A8 3.7 V8

postitati 30.08.10 19:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: airbag
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=19663

Siin täitsa hea ülevaade kliimast.






Tänan.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 31.08.10 20:35 Tsiteeri


Kui kellegil juhtub silma hakkama sellised vidinaid:

*Mõlemad esimesed poritiivad, ei pea olema väga siledad.
*Esistange liistud (3tk).
*2.8 mootor 128kW
*Automaatkasti küljes olev kiiruse andur.


Või terve Audi C4, mis on oma lõpu leidnud kas avarii vm muul põhjusel ja nüüd ootab kuni temast kellegile kasu oleks. Siis võite mulle julgelt teada anda.

E:

Nüüd saab auto omale sellise rooli kaa:

http://www.neeger.org/arnika/Jupid/rool.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 31.08.10 20:47 Tsiteeri


Uued katted pole ka väga kallid.
http://www.acar.ee/index.php?p=6&mod=tooted&av=0&av2=1&av3=0&m1=101&m2=13&m3=19784&t1=121&t2=-1& amp;t3=-1&f4=931&f1=36&f2=39&f3=33
Mis mootoriga juba juhtus?
Ma vist himustasin omale sedasama rooli vahepeal. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 31.08.10 20:51 Tsiteeri


Motos olev kolin läheb iga päevaga tugevamaks, kuna aga moto remont on hulka kallim kui uus moto, siis lihtsam uus moto peale panna ja kunagi tulevikus praegune ära remontida totaalselt. Targemad mehed on kuulanud asja ja ütlevad et kolin tuleb plokikaanest, aga mis seal sellist ebaühtlast kolinat, pööretel 1500- 4000 teha saab, koliseb ainult gaasi hoides, järsku maha võttes ja juurde andes ei kolise või koliseb nõrgalt.

Mulle pidevalt mainitakse, et mulle ie meeldi kohe korras autodega sõita (eelmise sain korda ja ostsin järgmise rondi:D, sama oli ka kahe eelmisega:P), põhimõtteliselt kõik autod varjusurmast päästnud, sest minu esimene Audi 90 läbis ca kuu tagasi ametlikult ülevaatuse, auto ootas samuti enne minuni jõudmist raua kõrgemaid hindasid, foorumlane vatsa viis ta minujuurest ära, andis viimase lihvi ja ülevaatusele. C3 sedaani ootas Tallinna romula jälle natuke tööd (pidurid, küttetorud, plokikaas) ja sain natuke sõita, läks auto tuttava kätte, kes käis temaga stendis, seal tuvastati veel veermiku ja ABSi probleeme, esitati arve ca 6k ja auto sõidab igapäevaselt. Eelmine C3 avant oli ka ülevaatuseta- kindlustuseta ja ootas paremaid päevi, lõpuks vahetasin hunik pudinaid moto juures, benapumba jm mudru ja sain jälle natuke sõita ja nüüd liikleb auto Tartus.

Ning nüüd kord siis selle auto käes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 31.08.10 21:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6

Ma vist himustasin omale sedasama rooli vahepeal. ;)


Seda rooli müüs Evil9 siinsamas foorumis:P.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 02.09.10 17:33 Tsiteeri


Täna sain siis autole diagnosti tehtud:

Faults Found:

Engine

00281 - Vehicle Speed Sensor (G68)
03-00 - No Signal
01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)
31-00 - Open or Short to Ground
00577 - Knock Sensor Regulation Cylinder 1
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent



VAG-COM Version: Release 311.2-N


Chassis Type: 4A - Audi 100/A6 C4
Scan: 01,02,03,08,15,17,25

Address 02 -------------------------------------------------------
Controller: 4A0 927 156 Q
Component: AG4 GETRIEBE 01K D81
Coding: PMC 0
Shop #: 0260002286
No fault code found.

Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 4A0 907 379 A
Component: Bremsen-Elektronik
Coding: 0265100056
Shop #: BB 33837
No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 4A0 820 043 F
Component: Klima-Vollautomat D05
Coding: 00060
Shop #: WSC 02315
No fault code found.

Address 15 -------------------------------------------------------
Controller: 4A0 959 655
Component: AIRBAG II AĻP«PŸ˙…
1 Fault Found:
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
32-10 - Resistance too High - Intermittent

End -------------------------------------------------------


Seega päris hea tulemus, airbagi probleemid lahenevad uue rooliga. Kiiruse sensori surm on nüüd kinnitatud ja bensuauruklapp tahab puhastust, aga ei saa aru mida see viga endast kujutab:

00577 - Knock Sensor Regulation Cylinder 1
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent

Oskab keegi aidata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 02.09.10 18:30 Tsiteeri


Esimeses silindris on liiga suur detonatsioon või andur jamab. Kruvi andur maha ja vaata kas ta ilusti paigas. Arvatavasti su mootori kolinast tingitud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 02.09.10 18:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Esimeses silindris on liiga suur detonatsioon või andur jamab. Kruvi andur maha ja vaata kas ta ilusti paigas. Arvatavasti su mootori kolinast tingitud.


Kusjuures kolin sealt tulebki, esimese silku juurest. Aga kas kolin tingitud andurist või anduri rike põhjustatud kolinast.

Ja mis asi siis seda tekitab- kolinat, mingi seos peab ju olema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 02.09.10 18:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: airbag
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Esimeses silindris on liiga suur detonatsioon või andur jamab. Kruvi andur maha ja vaata kas ta ilusti paigas. Arvatavasti su mootori kolinast tingitud.


Kusjuures kolin sealt tulebki, esimese silku juurest. Aga kas kolin tingitud andurist või anduri rike põhjustatud kolinast.

Ja mis asi siis seda tekitab- kolinat, mingi seos peab ju olema?

Raske on läbi neti kolinat hinnata! Andurist se tingitud kindlasti ei ole vastupidi pigem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 43.0% - SQL: 57.0%]