RainerKop
huviline
Registreerunud 10.04.10
Asukoht: Türi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,0 TDI 2008
|
postitati 18.08.10 12:24
|
|
|
Audi A6 2,0 TDI Avant - 2008 - RainerKop
Auto sai siis ostetud 5 Augustil 2010 Tauf-Autost Tartust. See ka esmane registreerimine Eestis. Auto toodud Hollandist.
Autoks Audi A6 2,0 TDI Avant.
Tegemist diisliga ning väga ökonoomse autoga
Mootor: 2,0 liitrine 103kw
Käigukast: 6 käiguline manuaal
Läbisõit: hetkel 152 000km
Värviks: must
Turva- ja ohtusvarustus:
roolivõimendi, kesklukustus (puldiga), ABS pidurid, 6x turvapadi, tehase signalisatsioon (kaldeanduriga, mahuanduriga), immobilisaator, külglibisemise
vastane seade, stabiilsuskontroll, pidurdusjõukontroll, veojõukontroll, lisapidurituli, vihmasensor, turvavööde eelpingutid esiistmetel.
Mugavusvarustus:
kliimaautomaatik, 4x elektrilised akende tõstukid, elektrilised välispeeglid (soojendusega), püsikiiruse hoidja, kohtvalgustid
Sisustus:
Sportistmed (tekstiil), tagaistme seljatugi allaklapitav, nahkkattega rool, reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus), käetugi ees (laekaga),
käetugi taga, topsihoidjad, iluliistud salongis
Audio, video, kommunikatsioon:
stereo (CD, originaal, MP3), CD Box, ekraan (ees), navigatsiooniseade (kaardiga), kompuuter
Rehvid ja veljed:
valuveljed (17)
Tuled:
udutuled (eesmised, tagumine), tulede korrektor, Follow-Me-Home
Muu varustus:
katusereelingud, välistemperatuuri näidik, pagasikate, pagasi võrk pakiruumis.
Hetkel ei oskagi pikemalt rääkida. Loodan, et auto ikka peab mõned aastad vastu
Ise on paigaldatud hetkel tagumised porilapatsid ja esimesed ootavamas. Tean, et paljudele ei meeldi see aga kasulikud asjad.
Pildid:
|
|
|
tuljo4
huviline
Registreerunud 10.10.09
Kasutaja on eemal
Auto: A8 3.0Q '11; 100 2.6 '93
|
|
RainerKop
huviline
Registreerunud 10.04.10
Asukoht: Türi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,0 TDI 2008
|
postitati 18.08.10 20:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tuljo4
Mis siis keskmine kütusekulu on ? Muidu selline hea töökindel ja kena auto
, edu ! |
Keskmine kõik oleneb Maanteel ikka oma 4,5 kanti jääb 100-ga sõites
püsikas peal. Kuskil 5,2...5,5 tuleb kõige keskmine kütusekulu (see oli maanteel ja Tartus linna vahel sõites mõned päevad). Teien auto mul 1,8 bens
ja noo ikka tollega ei anna võrrelda Vahest ikka vaja tsipa kiirendada
ka siis tõuseb see.
Edu vaja, tänan
|
|
|
rainer9968
huviline
Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9TDI
|
postitati 19.08.10 05:36
|
|
|
Kuna auto on uus siis tõesti väga ilus. Aga kuidas 2,0 TDI suurt A6 ka liigutab. Ma ei tea kas ma hirmutan aga olen kuulnud et 2,0 TDI pidi mure olema
kaksmasshoorattaga.
|
|
|
RainerKop
huviline
Registreerunud 10.04.10
Asukoht: Türi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,0 TDI 2008
|
postitati 19.08.10 06:11
|
|
|
2,0 liigutab autot väga kenasti. Isegi 6 käiguga möödasõite täitsa tore teha. Turbo ikkagi niivõrd võimas. Pole veel nagu konkreetselt proovinud ja
vajadust näinud kuidas auto liigub aga 180 tuli kellale küll esimesel päeval jube kiiresti ja see oli 90 pealt 6 käiguga. Tehase andmete järgi
kiirendus on seal sajani 8,9 seki aga see auto pigem kulgemiseks rahulikult 100-110 ga. Ja tippkiirust näitab ka 225 (vist oli). Diislil väänet on
ikka, et liigutada A6-te.
Vot selle hoorattakohta küll ei oska ma praegu öelda. Seda asja peaks ise ka uurima natuke, et mis jant sellega olla võib või mida oodata.
E: nüüd salongist ka mõned klõpsud tehtud
E2: Tuli üks naljakas jutt meelde Paljud mul sõbrad on veitsa ära
keeranud. Nii kui auto kätte sain ja Türile tulin siis hakkas jutt pihta, et noo sellele autole pane küll 19" valu alla, kõik nikkel liistud ka
mustaks ja siis on autol välimust ka juba. Aga noo krt, mulle meeldib
sedasigi, ainuke asi mis hetkel häirib on see, et mingi kergem toon võiks taga olla aga see on tulemas. Usun, et on auto vb ettem kui nikkel liistud
ka mustad oleks aga peamine on see, et mulle meeldiks see ma arvan.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 19.08.10 06:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rainer9968
Ma ei tea kas ma hirmutan aga olen kuulnud et 2,0 TDI pidi mure olema kaksmasshoorattaga. |
On see väga suur mure, kui ühel korral koos siduriketta ja -korviga ka hooratas lasta ära vahetada?
Kuna neid 2.0 dislamootoreid on lõpmatult palju nii Audil kui kogu VAG grupis, siis ma usun, et ka A-tootjate varuosahinnad lähevad õigepea põhja
suunas liikvele.
|
|
|
|
RainerKop
huviline
Registreerunud 10.04.10
Asukoht: Türi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,0 TDI 2008
|
postitati 19.08.10 14:06
|
|
|
Ma loodan ka, et need osad vaikselt langema hakkavad. Hetkel, mis järjekorda ootavad on tagumised klotsid, veitsa kulunud juba.
|
|
|
RainerKop
huviline
Registreerunud 10.04.10
Asukoht: Türi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,0 TDI 2008
|
postitati 21.08.10 14:16
|
|
|
Selline küsimus, et oskab keegi öelda mitu liitrit õli sellele masinale minna võiks?
On küll sees hetkel Mobile 1 Long Life õli ja kompu näitab järgmise vahetuseni on tsipa üle 11 tuhande kilomeetri aega. Aga kindluse mõttes vahetaks
ära ja selline jutt ka veel, et pm tuleb peale õli vahetust arvuti ka järgi lükkata või kuidas see süsteem käib?
|
|
|
allud
huviline
Registreerunud 19.04.05
Asukoht: Pärnu /Võru
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7
|
postitati 21.08.10 14:29
|
|
|
Mahutab 3,8 l ja iga 10000 km tuleb 400 g juurde panna nii et soeta kohe 5 l ja ülejäänud tagavaraks kaasa.
Pehme mööbli tootmine ja müük
Diivani voodid
www.empak.ee
|
|
|
|
|