Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 80 B4 Avant quattro 2.6 - 1993 - Cino (Vastuseid: 37 | Vaatamisi: 6968)
cino
huviline



Registreerunud 21.04.07
Asukoht: tartumaa Nõo kant
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 avant

postitati 29.07.10 19:17 Tsiteeri
Audi 80 B4 Avant quattro 2.6 - 1993 - Cino



Teeks siis oma masinast ka siia teema.

Auto sai soetatud omale sel põhjusel, et kuna sain äsja pereisaks ja nüüd vaja turvahäll autosse kinnitada ja eelmisesse autosse(honda accord 94a) ei saanud seda õieti kinnitada, sest turvavöö ei ulatunud lihtsalt. Hakkasin siis otsima autosid ja ennäe imet sattusin selle isendi kuulutuse peale. Koheselt võtsin ühendust müüjaga, sest avant kerega quattro ja naha ning juurde veel kliimaga audit on väga raske leida selliste väheste vahenditega mis antud hetkel mul oli.

Autost endast siis:

mootoriks on tal 2,6 V6 110Kw
edasivedavaid rattaid on tal tervelt 4 ehk siis quattro ja esisillas LSD differ tagadiffer lukustatav nagu ikka :D
salongis mugavuseks nahk istmed, juhi iste el. regulleeritav, kliima, püsikiiruse hoidja, el aknad, peeglid, katuseluuk.

pilte juurde vähekene:

http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/Audi%20b4%20avant%20quattro/29072010050.jpg

http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/Audi%20b4%20avant%20quattro/29072010051.jpg

http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/Audi%20b4%20avant%20quattro/29072010052.jpg

http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/Audi%20b4%20avant%20quattro/29072010054.jpg

http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/Audi%20b4%20avant%20quattro/29072010055.jpg

http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/Audi%20b4%20avant%20quattro/29072010057.jpg

http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/Audi%20b4%20avant%20quattro/29072010064.jpg

http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/Audi%20b4%20avant%20quattro/29072010062.jpg

http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/Audi%20b4%20avant%20quattro/29072010061.jpg


Perekruiser. Pakun audi100/a6 b4 esimeste amordipadrunite vahetamis teenust( ajakulu tööks max 10min.)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MatuAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line

postitati 29.07.10 19:20 Tsiteeri


Täitsa kena varustus, el. iste on huvitav, polegi varem silma jäänud. Aga hoia korras ja muretuid kilomeetreid.


Defu - Matu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cino
huviline



Registreerunud 21.04.07
Asukoht: tartumaa Nõo kant
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 avant

postitati 29.07.10 19:23 Tsiteeri


Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud järgima foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse tühistamine!"


Perekruiser. Pakun audi100/a6 b4 esimeste amordipadrunite vahetamis teenust( ajakulu tööks max 10min.)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 29.07.10 19:46 Tsiteeri


Päris luks masin :O Korralik masin!
See makk mis sul sees on kah väga hea, ega müüja ei taha? :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 29.07.10 20:41 Tsiteeri


El istmed on head, hulka kergem on paika reguleerida, kui tavalist. Mu eelmises Avandis olid ka. Kahju ainult, et sportsisu pole.
Kui tal juba tagaluugil 90 pisike audimärk on, siis pane korraga ka 90-ne pikka paneel:)


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 29.07.10 21:01 Tsiteeri


Kena B4 jah ja edu uue autoga! Kas see LSD on ikka õige jutt? Pole nagu kuulnud, et quattrol sihukest esidiffrit on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cino
huviline



Registreerunud 21.04.07
Asukoht: tartumaa Nõo kant
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 avant

postitati 30.07.10 03:01 Tsiteeri


Esidiffer pole originaal, natuke on autot näpitud ikka.


Perekruiser. Pakun audi100/a6 b4 esimeste amordipadrunite vahetamis teenust( ajakulu tööks max 10min.)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cino
huviline



Registreerunud 21.04.07
Asukoht: tartumaa Nõo kant
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 avant

postitati 31.07.10 05:51 Tsiteeri


Üks küsimus veel lisaks, ei anna mulle rahu see, et kas 2,6 V6 peabki tegema V8 häält? Nimelt mu autol hääled nagu gas 53 V8 mootoriga.:D:D:D


Perekruiser. Pakun audi100/a6 b4 esimeste amordipadrunite vahetamis teenust( ajakulu tööks max 10min.)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MatuAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line

postitati 31.07.10 08:22 Tsiteeri


Mõtled seda osa, mis kapoti alt kostub? Või seda, mis tagant välja tuleb? Mul oli sarnane v8 lörinale, kui katid olid tühjad, ning viimane pütt seest lahti. :D


Defu - Matu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cino
huviline



Registreerunud 21.04.07
Asukoht: tartumaa Nõo kant
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 avant

postitati 31.07.10 08:55 Tsiteeri


Eestpoolt kostub korralikku V8 häält, kiirendades kuulda, nagu sõidaks vana gas 53'ga:D:D

Lisaks veel ühe küsimuse juurde, et kuskohas see originaal võimendi asub? Nimelt siis tagumised kõlarid ju sealt kaudu aga need toimivad vahelduva eduga ja närvi ajab see, et koguaeg on heli/pole heli. Pagasiruumitäide, ehk siis supawuufa sai ka ühendatud nüüd ära korralikult, juhtmete vedamine 2,5 tundi :D, enamus sellest ajast oli koha otsimine kust voolu juhe kapoti alt salongi vedada;)


http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/Audi%20b4%20avant%20quattro/IMGP0049.jpg

Selline on siis juhi vaateväli hetkel. Kahjuks ei saa see enne korda kui uue kuu teisel nädalal.

http://i68.photobucket.com/albums/i12/paikas/Audi%20b4%20avant%20quattro/IMGP0050.jpg


Perekruiser. Pakun audi100/a6 b4 esimeste amordipadrunite vahetamis teenust( ajakulu tööks max 10min.)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cino
huviline



Registreerunud 21.04.07
Asukoht: tartumaa Nõo kant
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 avant

postitati 04.08.10 11:31 Tsiteeri


Küsimus lisaks juurde, et kas see, et katid tühjad võib olla põhjuseks, et auto tõmbleb väheke ühtlasel sõidul?


Perekruiser. Pakun audi100/a6 b4 esimeste amordipadrunite vahetamis teenust( ajakulu tööks max 10min.)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 04.08.10 11:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cino
Küsimus lisaks juurde, et kas see, et katid tühjad võib olla põhjuseks, et auto tõmbleb väheke ühtlasel sõidul?
Niipalju kui oma 2.6st mäletan, siis tühjad katid küll mingisugust anomaaliat ei tekitanud. Minek ja tõmme oli täpselt samad mis korras katidega, lihtsalt kadus see veider porgandi hääl ära. Mingit tõmblemist küll katid tekitada ei tohiks.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
stennadi
huviline



Registreerunud 24.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C4 Quattro '92

postitati 04.08.10 12:20 Tsiteeri


Lihtsalt vaherepliigina küsin, et ega see mootor ilma kattideta vist kõrvalise abita ülevaatusel heitgaasiteste ära ei tee?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
cino
huviline



Registreerunud 21.04.07
Asukoht: tartumaa Nõo kant
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 avant

postitati 04.08.10 14:56 Tsiteeri


Ei usu küll, et teeks, sest mu masinal küll taga põlematta kütuse ving.


Perekruiser. Pakun audi100/a6 b4 esimeste amordipadrunite vahetamis teenust( ajakulu tööks max 10min.)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cino
huviline



Registreerunud 21.04.07
Asukoht: tartumaa Nõo kant
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 avant

postitati 08.08.10 07:24 Tsiteeri


Sai natuke jälle korrastatud, nimelt uksed ei lukustunud korralikult ja üks tagauks ei käinud seestpoolt lahti. Polstrid maha ja lahtikäimis mure koheselt lahendatud, nimelt oli trossi kõri kinnitusest lahti tulnud, see klõpsti tagasi ja asi korras. Lukustustega jebisin 4-5 tundi enne kui asi selgeks sai, et viga miks ei lukustunud oli selles, et välimiste linkide need pulgad mis lukku liigutavad ust avades, neid oli vaja regullida. Natukene lisasin ka õli igale liigendile ja vaatamatta uimasele vaakumsüsteemile käib kesklukk väga kergelt ja kiirelt kinni ning lahti. Veaks jäi nüüd veel vaid see, et sisemised luku nupud on erinevatel kõrgustel. Neil on seest keere maha tõmmatud ja seega siis ei toimi korrektselt ja esi uste omad jäävad 5mm välja, tagumised aga lähevad polstri äärega tasa, õigemini 1 läheb teisel jääb väike muna. Üritasin näpitsatega neid keerata, siis aga tegin ühele näpitsa jäljed peale, ehk ei liikunud ja näpitsad ainult koorisid.
Igavusest võtsin kätte ja võtsin ka esiklaasi liistu maha, siin foorumis lugesin, et see pidavat katki minema. Sellepärast siis võtsingi ise maha, sest kuna olen autode keretöödega tegelenud vahelduva eduga, siis eks on neid audi 80 ja eriti just b4'sidki mu käe alt läbi käinud ja olen isegi neil klaase vahetanud ja esiklaasi ülevalt äärest plekilt roostetki välja ajanud, 100% koguaeg olen saanud selle liistu ilusti kätte, pole probleemi olnud. Hetkel aga näet omal puutub riistvara, et oma autol esiklaas ära vahetada. Puudu just maha lõikamise riistapuu ja klaasiliimi jaoks oleks vaja natu kangemat silikoni pressi kui mul koduses majapidamises leidub. Neil odavatel olen ma mitu päästikut ära murdnud juba, samas praeguse kuumaga jätta klaailiim autosse paariks tunniks on ka paras silikoon juba:D
Lammutamise käigus leidsin ka, et kus tagumiste kõlarite võimendi on. Neid isegi 2 kesksageduskõlaritel küljes on võimendi ja heli filter. Viga muidugi miks minul need ei töötanud oli selles, et maki tagant oli ühendatud mõlemasse filtrisse heli mõlemad poolused, kuid filtrisse vaja ainult + poolust, kuigi on ka - pooluse juhe olemas sinna. Mõlemad taga siis ei mänginud, ainult plussid jätsin siis toimib ja väga puhtalt ja ilusti. Saab isegi regulleerida natukene võimendist juurde, maha, kõrgheli kõlarit saab juhtida madalamat ja kõrgemat pininat välja andma. Päris hea kompott on. Ainuke viga nüüd helis süsteemis on see, et antenn ei püüa korralikult laineid ja, et suffa kast on liiga suur.

Nüüd siis tehnilisest poolest ka natukene. Nimelt auto jõnksutab, kiirendusel nagu poob ja muu jamad, millest see tulla võib? Maanteel sõidan ühtlaselt 100'ga püsikas peal ja õrnalt on tunda teatud intervallidega nagu poob, kuid tundub, et mitte mootorit, vaid vedu. Samas avastasin ka, et miks mu auto samat vingu ajab nagu gaz 53, nimelt väljalaske kollektori vahelt arvatavasti sutsub välja, kui kapott lahti on siis on kuulda sutsuvat heli ja just juhi poolelt küljelt siis. Muidugi nüüdseks juba isu katid ka ära vahetada, sest see V8 hääl käib juba närvidele, kuigi olen mees kellele meeldib, kui autol on sport pütt väljalaskes või muudmoodi vähe jämedam hääl, siis see hääl mulle on juba vastu hakanud, ei meeldi enam.
Kütusekulu sain mina keskmiseks(enamasti 6km tööle 6km koju plus linnasõit) tankides siis esimese klõpsuni, 100km ja jälle esimese klõpsuni, mahtus sisse vaid 8,9l kütust. Kes ütles, et 2,6 quattro on kütuseröövel, ma ei mäletagi omal üle 2.0 mootoriga autot mis oleks nii öko olnud.


Perekruiser. Pakun audi100/a6 b4 esimeste amordipadrunite vahetamis teenust( ajakulu tööks max 10min.)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cobra113
huviline



Registreerunud 20.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 2,6 avant quattro

postitati 08.08.10 11:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cino Lammutamise käigus leidsin ka, et kus tagumiste kõlarite võimendi on.


Äkki saaks infot, kus see siis asub?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Remo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Mercedes-Benz , BMW , Audi

postitati 08.08.10 17:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stennadi
Lihtsalt vaherepliigina küsin, et ega see mootor ilma kattideta vist kõrvalise abita ülevaatusel heitgaasiteste ära ei tee?


Ega ei tee jah, enda autol olid kah katid läbi põlenud. Nüüd uute kattidega käingi ainult ülevaatusel, igapäevaselt on kattide asemel kaks resonaatorit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
cino
huviline



Registreerunud 21.04.07
Asukoht: tartumaa Nõo kant
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 avant

postitati 10.08.10 11:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cobra113
Tsitaat:
Algselt postitas: cino Lammutamise käigus leidsin ka, et kus tagumiste kõlarite võimendi on.


Äkki saaks infot, kus see siis asub?


loe sellest lausest järgmist. :o See siis kesksagedus kõlarite taga, mõlemal pool eraldi.

Eile sai siis aut lõpuks ometi uue esiklaasi, jälle vähe ohutum sõita.


Perekruiser. Pakun audi100/a6 b4 esimeste amordipadrunite vahetamis teenust( ajakulu tööks max 10min.)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cobra113
huviline



Registreerunud 20.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 2,6 avant quattro

postitati 10.08.10 17:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cino
Tsitaat:
Algselt postitas: cobra113
Tsitaat:
Algselt postitas: cino Lammutamise käigus leidsin ka, et kus tagumiste kõlarite võimendi on.


Äkki saaks infot, kus see siis asub?


loe sellest lausest järgmist. :o See siis kesksagedus kõlarite taga, mõlemal pool eraldi.



Ju siis kõigil isenditel seda pole, kord võtsin ka parema poole lahti, aga ei old mingit võimendit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
cino
huviline



Registreerunud 21.04.07
Asukoht: tartumaa Nõo kant
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 avant

postitati 14.08.10 14:36 Tsiteeri


Võimendid ja originaal suffa ikka avandi rõõmud. Sedaanidel neid polegi. A4'del samamoodi, et on tagumised kõlarid ja suffa pagassis võimenditega ainult avandil.


Perekruiser. Pakun audi100/a6 b4 esimeste amordipadrunite vahetamis teenust( ajakulu tööks max 10min.)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cobra113
huviline



Registreerunud 20.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 2,6 avant quattro

postitati 15.08.10 10:14 Tsiteeri


Mul ongi ju täitsa avantkerega isend. Aga olgu las olla, ei taha teemat risustada :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
cino
huviline



Registreerunud 21.04.07
Asukoht: tartumaa Nõo kant
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 avant

postitati 28.08.10 10:55 Tsiteeri


Juu siis ikka on mu masinal tehase poolt rohkem lisasid. Auto kohta uuendust vaid niipalju, et käigukang sai välj avahetatud short sifteri vastu, kahjuks pilte pole, lisaks lasin vahetada ka kangi ja hoovastiku puksid, et käiguvahetus oleks täpsem. Juhi istme soendus andis saba miskipärast ei toimi enam, pole saanud aega sellega tegeleda veel. Samas kui juba elektri värgist juttu siis oskab keegi öelda, et mis võimsusega led prnid nuppude valgustustel on? kõik need armatuuri, katuseluugi ja akende nuppude valgustuse tahaks välja vahetada, sest mõni neist ei tööta.


Perekruiser. Pakun audi100/a6 b4 esimeste amordipadrunite vahetamis teenust( ajakulu tööks max 10min.)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cino
huviline



Registreerunud 21.04.07
Asukoht: tartumaa Nõo kant
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 avant

postitati 04.09.10 14:28 Tsiteeri


Kõik siin kisuvad oma v6 mootorite sisselaske kollektoritest neid plastik suunajaid välja, et mida see parandab kui üldse midagi parandab? See 2,6 on kuidagi väga uimase reaktsiooniga kiirendades, ehk harjunud japsiga? Nimelt harjunud, et normaalseks kiirendamiseks ei pea üle poole kaasi andma, kuid praeguse audiga see jama, et poole kaasiga veel kiirendab suht lahjalt, isegi kui siis kiirenduse ajal pedaal põhja vajuada ei ole reaktsioon erilist muljet avaldav. Samas kui koheselt pedaali põhja vajutad siis minekut nagu on.


Perekruiser. Pakun audi100/a6 b4 esimeste amordipadrunite vahetamis teenust( ajakulu tööks max 10min.)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 04.09.10 14:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cino
Kõik siin kisuvad oma v6 mootorite sisselaske kollektoritest neid plastik suunajaid välja, et mida see parandab kui üldse midagi parandab?
Kõikse kergem vast seda teemat edasi lugeda.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=3983


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
cino
huviline



Registreerunud 21.04.07
Asukoht: tartumaa Nõo kant
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 avant

postitati 09.09.10 18:52 Tsiteeri


Nüüd uus mure, hakkasin järjest suuremat hoolt tegema, tuli välja, et puudub salongi filtri kaan või miski mis sinna peale peaks käima. On ehk kellegil pilti sellest mis seal peaks olema?

Tänud ette


Täna jõudis minuni ka esisilla juppide pakike, kus siis šarniirid, roolivarda otsad, kondid, stabika varda puksid ja lisaks veel tava hooldus vahendid nagu õli, ja kütuse filter, õhu filtrit ei hakanud tellima, sest pakuti kahte erinevat mõõtu. Sooviks üldse leida originaal karpi mahtuvat pestavat vabaõhu filtrit.
Puudu mu audi kapotialt ka veel originaal õhuvõtu toru mis tule tagant õhufiltri korpusesse läheb, ülejäänud plastikud on juba originaalid olemas ja küljes.


Perekruiser. Pakun audi100/a6 b4 esimeste amordipadrunite vahetamis teenust( ajakulu tööks max 10min.)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 43.6% - SQL: 56.4%]