Lehekülgi: 1 2 3 |
msso
huviline
Registreerunud 17.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 16.12.03 12:43
|
|
|
2,6 V6 ABC sisselaskekollektor
Vajan natuke infi,et mis õhuklapid või vidinad asuvad sisselaskekollektoris,mis maksavad ja kas saab ise vahetada?Kas keegi teab selle kohta ka mõnd
head linki,kus oleks ka mingid joonised?Ostsin turult mingi rem.kataloogi,aga seal pole mitte muhvigi selle kohta.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 19.12.03 15:38
|
|
|
Hmm kurb kogemus ABC tüübiga. Esindustes ei tahetud mulle midagi eraldi pakkuda vaid ainult uut täiskomplektis intake manifoldi. Hinnad siis vastavalt
esindusest ~24000.- ja meheltjakoeralt ~14000.- . Lõpuks keris ära ja
lammaris küsiti terve sisselaske eest 2000.- töötav, laksu pannud auto küljest. Muidugi juhtus see 2001 aasta nii et vahepeal on hindasid kindlasti
puuga löödud ja 2000.- ilmselt oskamatult küsitud.
http://www.elcats.ru/audivw/ aadressilt leiad kindlasti kõik vajaliku k.a. VAG koodid
kasvõi pulkadeni, aga kas keegi neid ka eraldi Eesti pinnal tarnima on võimeline ma ei tea. Kui targemaks saad anna mullegi teada sellest heast
isikust, kes on võimeline pulgakaupa asju tarnima .
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 19.12.03 15:45
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja msso
Vajan natuke infi,et mis õhuklapid või vidinad asuvad sisselaskekollektoris,mis maksavad ja kas saab ise vahetada?Kas keegi teab selle kohta ka mõnd
head linki,kus oleks ka mingid joonised?Ostsin turult mingi rem.kataloogi,aga seal pole mitte muhvigi selle kohta. |
Pakkuda siis ABC sisselaskekollektori alumine plastmassosa 1500EEK, need lipendavad plekisuunajad sealt seest tuleb aga välja visata
Toomas
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 05.03.04 18:41
|
|
|
Õhu suunajad
Need pastist õhu suunajad seal sisselaske kollektori sees tuleks heaga eemaldada.
Omal hakkas probleem nende suunajatega pihta nii, et mootori osad silindrid mingil ajahetkel lihtsalt enam ei töötanud ja põhjuseks just nimelt need
suunajad, mis siis läbi kollektori ja sisselaske klapi silindrisse lendasid. MIngit kahju nad õnneks põhjustada ei suutnud, kuid korraliku ehmatuse
osaliseks sain ma küll. Need ülejäänud suunajad, mis sisselaske kollektoris veel alles, võtan ma kohe kindlasti välja.
Kuidas aru saada, et need õhusuunajad lahti on tulnud ja miks nad üldse lahti tulevad:?
Lahti pääsevad need suunajad õhuvoolu kiire liikumise tõttu, st. suured pöörded - kiire õhu liikumine.
Kui need suunajad on oma õigest kohast lahti pääsend, siis hakkavad nad õhuvooludega koos silindri poole liikuma, kuid ülemine osa sisselaske
kollektorist on natuke kitsam ja need suunajad hakkavad seal siis sellist kobinat tegema.
Siinkohal suured tänud abistava info eest 80quattrole
|
|
|
|
pealik
huviline
Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT
|
postitati 06.03.04 09:14
|
|
|
Mul kuulis boschi diagnosti mees kolksusid kollektoris.
Käisin Kostiveres Aava juures ja alla 600.- krooni eest tehti asi korda.
Kütusekulu vähenes ning kiirendus 0-100 endise 10,5 asemel nüüd 9 seki.
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 13.03.04 18:56
|
|
|
Sai siis sisselaske kollektor maha ja lahti võetud ja kogu see kompott (suunajad ja alus karp) sealt välja võetud
Mootori hingamine muutus tunduvalt ja seda paremuse poole st. mootor läheb kergemalt pöördesse ja võimsus ...
|
|
|
|
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900
|
postitati 14.03.04 11:22
|
|
|
Tekib küsimus, et milleks neid pudinaid sinna kollesse üldse vaja on? Selleks et piirata võimsus 110 kW-ni või siis madalate pöörete momendi jaoks?
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 14.03.04 14:14
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ACE16V
Tekib küsimus, et milleks neid pudinaid sinna kollesse üldse vaja on? Selleks et piirata võimsus 110 kW-ni või siis madalate pöörete momendi jaoks?
|
võimsuse piiramiseks vaevalt aga momendikõvera nihutamiseks on nad kõigeks valmis. Muidu võiks ju töökindlaid mootoreid teha millel mingi moment tekib
9000 p/min juures.
|
|
|
laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
|
postitati 23.03.05 12:30
|
|
|
Sõbra autol on see suunaja samamoodi lahti ning tükkideks ja nagu eelnevatest postidest aru sain, võib selle südamerahuga eemaldada?
Bensiinikulu väheneb aga kuidas on siis selle pöördemomendiga? Kas madalatel pööretel jääb nõrgemaks ka või pole vahet?
|
|
|
meelisl
huviline
Registreerunud 11.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.6 V6
|
postitati 27.03.05 15:30
|
|
|
mõtlesin ka et vaataks mis seisus oma autol õhusuunaja on ja etskae, polnudki seal sees enam midagi
|
|
|
cretzky
huviline
Registreerunud 05.02.04
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A8 / A3 sportback 1,6
|
postitati 29.03.05 07:46
|
|
|
ni
kas 2,8 mootoril on ka need samad suunajad olemas????KUi jah siis kas mõni tark mees viitsiks ka mul need asjad üle vaadata????
|
|
|
lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
|
postitati 29.03.05 09:42
|
|
|
küsimus: kas piisab ainult pildil näidatud kaane mahavõtmisest et sinna plastjubinate juurde pääseda või tuleb terve kolle maha
võtta?
lisaks: eile siis õhtul kukkusin lammutama. Ja suutsin ära lõhkuda mingisugused plastmass voolikud mis tulevad siis klapikambrikaane otsast
õhukolusse, mõtlen seda kolu, mis sisselaske otsas kuhu läheb lõdvik õhupuhastajast. Kusjuures nende plastvoolikute hind miski 740 eeku/tk tundub uskumatu. Samuti olid need torud seest õli ja vee segu ehk siis
sellist valget [roppus] täis. Lisaks oli kinni veel seal all asuva vaakumvoolik ots. Loomulikult sõitsin täna tööle ilma nende voolikuteta, aga
käima pannes polnud vahet, aga algul külma mootoriga pöörded hullult kõikusid. Kas asi võib olla selles, et seoses nende voolikute eemaldamisega kadus
ka soojaõhuvõtt. Hommikul oli ju -10 ??? Oskab keegi kommenteerida
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 29.03.05 09:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lukas
küsimus: kas piisab ainult pildil näidatud kaane mahavõtmisest et sinna plastjubinate juurde pääseda või tuleb terve kolle maha
võtta?
|
kõik maha ja algosadeks, sest osa tükke võivad olla juba plokikaanes klappide juures.
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 29.03.05 14:28
|
|
|
Ei piisa ainult selle ülemise plastikkaane avamisest, sealt võid kätte saada vaid "poolel teel" oleva suunaja, mis sinna kanali ristlõike
muutumisest tindgituna kinni on jäänud.
Igal juhul tuleks võtta see kollektor algosadeks, koosneb ta alumisest plast osast ja keskmisest alumiinium osast ja ülemisest plast osast (ABC) moto
puhul.
|
|
|
|
meelisl
huviline
Registreerunud 11.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.6 V6
|
postitati 29.03.05 17:04
|
|
|
ma kiskusin ka oma lõbuks ülemise kaane maha
aga kolle tuleb suht lihtsalt maha, mõned voolikud olid ainult väsinud, need tuli uued panna.
|
|
|
PIC
huviline
Registreerunud 27.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe Quattro 2.8
|
postitati 30.03.05 04:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cretzky
kas 2,8 mootoril on ka need samad suunajad olemas????KUi jah siis kas mõni tark mees viitsiks ka mul need asjad üle vaadata???? |
Õnneks on 2.8 sisselase sellisest jamast vaba. Selles on kasutatud ainult metallist detaile.. Pealegi on 2.8 sisselaske kollektor muudetava pikkusega.
Kas see ka 2.6 mootoril olemas on ei oska öelda.
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 29.03.08 01:02
|
|
|
Sai lastud ka enda 2.6'l need tuulesuunajad välja võtta. Olivad teised täitsa lahti olnud.
Mis siis muutus, peale selle, et hulk lahtist kõntsa enam silindrite poole ei tüüri?
- Olulisim muutus minu jaoks on see, et mootorile tekkis madalatel pööretel jõudu - maastikul manööverdades ei pea enam nii jubedalt gaasi tallama ja
sidurit piinama kui enne.
- Teine oluline muutus (tulenevalt eelmisest) on see, et saab jälle normaalselt käiku vahetada - enne oli nõnda, et kui tahtsid sujuvalt (ilma
tõuketa) käiku vahetada, tuli hoolega seiereid vahtida, sest absoluutselt mitte mingit gaasi tunnetust ei olnud.
Diagnostikamehe sõnul on asi selles, et need tuulesuunajad, kui nad lahti on tulnud, tilpnevad õhul ees ja seetõttu muutubki mootor ilma meeletult
talda vajutamata jõuetuks. Ei teagi nüüd, kas tõesti on nõnda või on asi ka selles, et peale suunajate välja võtmist puhastati ka sisselaset...
igastahes täitsa hea sai.
Kütusekulu koha ei oska hetkel veel midagi öelda, kuid teoorias võiks see väheneda, sest gaasiklapi asend ja tegelik õhu hulk, mis silindrisse jõuab,
on ehk jälle enam vähem sellises suhtes nagu soft võiks eeldada.
Töid teostas audihooldus.ee
|
|
|
ur666
huviline
Registreerunud 27.12.02
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal
Auto: A8,ur&coupeQ 20v
|
postitati 29.03.08 08:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: msso
Kas keegi teab selle kohta ka mõnd head linki,kus oleks ka mingid joonised? | Aga palun
Kahjuks AAH moto kolle aga geomeetria muutmise mõte suht sama.
AUDI - Another Useless Deutche Invention
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 29.03.08 13:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ur666
Aga palun
Kahjuks AAH moto kolle aga geomeetria muutmise mõte suht sama. |
seda "Servo" nimelist vidinat ma põgusal vaatlusel küll enda mootori küljest ei leidnud.
kas nende servoga juhitavate klappide asemel on 2.6 motol siis see äralagunev plastkärakas, või saan ma mõnest asjast veits valesti aru?
Et oleks raskem!
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 11.04.08 18:03
|
|
|
kuna teema taas üleskaevatud siis tekkis endal selline küsimus,et kuidas on vöimalik aru saada,kas asi hakkab juba lagunema vöi mitte?pean siis silmas
seda plastikust öhusuunajaid seal sisselaskekollektoris.kas on mötekas seda kodus lammutama hakata vöi mitte-ei ole erilist julgust seda ka mitte
teha!?(saan aru,et uued tihendid jm,kuid äkki midagi valesti kokku ja siis asi puuksus)
Kas seda tegevust remonditöökojad aktsepteerivad?
mootor siis ABC
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 11.04.08 23:22
|
|
|
ma täna kukkusin endal seda kollet lammutama, väga ettevaatlik tuleks olla karterituulutuse torudega, need suutsid mul ikka väga kergelt mureneda.
suunajatest oli mul 3tk ülemise plastpoole sees ringlemas, ning ülejäänud jäägitult kadnund.
kas seda nikerdamist karta või mitte julgen alles homme öelda kui autot jälle käivitada saab.
(varasemaid kogemusi sellise asja tegemiseks mul varuks polnud)
Et oleks raskem!
|
|
|
|
mokits
huviline
Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic
|
postitati 12.04.08 14:35
|
|
|
kust ma selle leian, et kas mootor on ABC v midagi muud?
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 12.04.08 17:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mokits
kust ma selle leian, et kas mootor on ABC v midagi muud? |
Vastavalt kleepsult, kus on kirjas auto varustus. Selline on kas kuskil pagasnikus või varuratta augus ning kindlasti ka hooldusraamatus. Aga
üldiselt, kui mootor on 2.6l, 110kW ja 12 klappi V6, siis eks ta ABC ole...
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |